dessyteneva Публикувано Август 5, 2017 Публикувано Август 5, 2017 Делът на Apple Watch от глобалния пазар на носими устройства продължава да расте, но все пак компанията остана на трето място, след Xiaomi и Fitbit, според данни от проучвания на Strategy Analitycs, публикувани тази седмица. Apple е продала 2.8 милиона часовници през изминалото фискално тримисечие, което представлява 13% от пазарния дял, твърдят анализаторите, но точната им бройка всъщност е неизвестна, тъй като компанията не я обяви в своите тримесечни резултати, посочвайки само, че продажбите са нарастнали с 50% и има най-продаваната интелигентна технология в света. Що се отнася до същия период на миналата година, отново по данни на SA, реализираните продажби са били в размер на 1.8 милиона бройки, или 9% от пазарния дял. Фаворит в момента е китайската компания Xiaomi, която благодарение на евтините си фитнес тракери Mi Band е доставила 3.7 милиона бройки през последното тримесечие и е увеличила пазарния си дял от 15% на 17.1%. От своя страна Fitbit отбелязва известен спад и се класира на второ място с понижение от 28.5% на 15.7% и 3.4 милиона доставени единици. Според анализаторите, компанията е притисната между нискотехнологичните гривни на Xiaomi и интелигентните часовници на Apple и ще трябва да издържи първия си своеобразен тест за интелигентност до края на годината. Като цяло производството на носими устройства отбелязва ръст от 8%, но развитието му е по-бавно в сравнение с миналата година. Слуховете твърдят, че Apple работи върху третото си поколение Apple Watch, който ще предлага мониторинг на глюкозата в кръвта, LTE свързаност и може би дори интелигентни каишки, които ще добавят функции, не изискващи замяна на самия часовник с по-нов модел. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.