Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Милиони клиенти на животозастрахователна компания ще получат евтини Apple Watch


dessyteneva

Recommended Posts

apple-watch2-rosegold.thumb.jpg.b9fcfcc6d6204cbe25531b92a548191e.jpg

Една от най-големите животозастрахователни компании, John Hancock, ще си партнира с Apple, за да предложи на всички нови и настоящи клиенти намалени Apple Watch. Всеки от десетте милиона застраховани лица, регистрирал се в програмата Vitality, която предлага бонуси на хора, живеещи здравословно, ще получи устройството за 25 долара и ще може да го ползва абсолютно безплатно през двете години за упражненията, включени в програмата. Ако се откаже, ще трябва да го изплати на части до реалната му цена.

Apple разглежда подобни партньорства със застрахователни компании, като канал за продажби на Apple Watch, чийто фокус е върху проследяване на здравето и фитнес тренировките и наскоро проведе серия срещи с Aetna, за да обсъди условията за предоставяне на часовници на 23 милиона клиенти на компанията. Въпреки, че Apple Watch представлява само 5% от общите приходи на Apple според анализаторите, сега той се радва на още по-голям интерес, след излизането на Series 3 с възможност за клетъчна свързаност. Една серия подобни партньорства, би осигурила продажбите му с години напред, подобно на Fitbit.

John Hancock, която е собственост на Manulife Financial, започна първоначално да предлага Apple Watch на ограничен брой свои клиенти, които си купуваха застраховка „Живот“ за над 2 милиона долара. След като регистрира 20% увеличение на активността по тази програма, компанията взе решение да я разшири за всичките си клиенти. Половината от тези, които вече са получили устройството, са успели да постигнат месечните си цели и не се е наложило да го плащат, а John Hancock очаква, че часовникът ще помогне за привличане на повече клиенти. Според наскоро проведено проучване, около 20% от клиентите със срочна застраховка „Живат“ планират покупката на Apple Watch, а 50% от тези, които никога на се притежавали такава застраховка, са декларирали, че най-вероятно ще я купят, ако получат отстъпка.

Компанията беше критикувана от защитниците на неприкосновеността на личния живот за предлагане на отстъпки, възоснова на физическа активност, както и за това, че политиката й е насочена към хората с по-високи доходи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...