Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Екипът, работещ по Siri не знаел за HomePod до 2015 година


dessyteneva
 Сподели

Recommended Posts

homepod-siri-touch-area.thumb.jpg.ea493d849ee17e43fccb617e51c04b3a.jpg

Един доста обширен доклад, който бохваща развитието на виртуалния асистент Siri, беше публикуван тази седмица, а може би най-интересната история в него е тази, че двата екипа, работещи по Siri и HomePod не са се срещали до 2015 година, малко след като Amazon пердстави своя Echo в края на 2014 година.

Докладът твърди още, че Apple първоначално е планирала да пусне своя говорител без Siri, тъй като недостатъчно мащабируемата инфраструктура на асистента е причинявала редица затруднения, след като той стартира през 2011 година. Всъщност популярността на Siri надхвърля очакванията на компанията и води до много несигурност, тъй като системата не е проектирана да обработва достатъчно потребители и Apple прекарва следващите години в модернизирането й. В един момент обаче, служител преработва кода толкова значително, че компонентът на Siri вече изисква не 500, а 5 сървъра. Поддръжката на приложения от трети страни е отложена по време на управлението на Джобс, но дори и когато се връща на дневен ред, кодът просто не е готов, а екипът се противопоставя на внедряването на SiriKit, който би позволил на разработчиците да подобрят функционалността на Siri, именно защото оригиналният код е крехък.

Работата по виртуалния аситент е изпълнена с конфликти и е възлагана на много различни мениджъри от 2011 година насам, а докладът цитира разногласията между ключови ръководители на проекти, довели до липса на фокус и визия в екипа на Siri. През 2013 година Apple купи Topsy, но според статията инженерите на компанията спрели да работят по Siri, поради недобре изградената инфраструктура, която била подготвена, но никога не била напълно заменена от старта си насам. В края на 2015 година компанията купува VocallQ – компания от Великобритания, която се фокусира върху по-напреднали AI технологии и използва нейните разработки за календарните заявки на Siri, като разширява технологията към останалите области. Появата на Amazon Echo в края на 2014 година буквално разтърсва екипа на Siri, който не знае за проекта HomePod, а Beats спомага за подобряване на речевото разпознаване на говорителя, чрез микрофоните.

След години борба техническите детайли по Siri изглежда вече са изгладени изцяло и можем само да се надяваме, че това ще се отрази в подобренията за нас потребителите, след като през септември Крейг Федериги пое ръководството на дивизията. Компанията е постигнала значителен напредък в производителността, мащабируемостта и надеждността на своя асистент и прилага най-новите техники за машинно обучение, за да създаде естествен глас и проактивни функции, като продължава да инвестира в машинното обучение и изкуствения интелект, за подобряване качеството на отговорите и увеличаване на диапазона на въпросите, на които Siri може да отговори.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...