Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Apple ще направи сериозни промени в приложението News


dessyteneva
 Сподели

Recommended Posts

News.jpg.15931c714be37ced94b82af23aa38f44.jpg

Приложението News придобива все повече популяррност, след като компанията направи някои подобрения през последната година, които го превърнаха в удобна платформа за публикуване. След като Apple закупи Texture, дигиталната услуга за абонамент, единственият въпрос е как тя ще бъде интегрирана в News и каква ще е крайнта цена.

Миналия месец се появиха редица съобщения, че компанията планира да премине към абонаментна услуга за новини, базирана именно на Texture, наред с това, че е съкратила около 20 служители след придобиването й. Миналата седмица стана ясно, че амбициите на Apple по отношение на новините и оригиналнтото съдържание далеч надхвърлят покупката на Texture, според Марк Гърмън, компанията се опитва да закупи изцяло или частично и Condé Nast, чийто изпълнителен директор все още твърди, че тя не се продава, въпреки финансовите проблеми в индустрията. Ако не друго обаче, това показва агресивността на Apple по отношение на оригиналното медийно съдържание и новини. В края на следващия месец, гигантът ще изтегли и приложението за Windows на Texture, което наистина е интересно, тъй като нямаме представа как компанията ше се доближидо мултиплатформена поддръжка за News в бъдеще. Трябва да отбележим обаче, че приложението не беше актуализирано отдавна и натрупа значително количество отрицателни отзиви. Apple може да пусне нова версия, или да избере да направи уеб съдържанието на Texture достъпни. BuzzFeed News избра за премиера на документалния филм Future History: 1968 именно Apple News, пред онлайн платформи като You Tube, Facebook или Twitter и дори собственото си мобилно приложение, а гигантът плати за правата за ранен достъп и предложи намаляване на приходите от реклами преди премиерата. News показа първите три епизода от поредицата и отбеляза няколко стотин хиляди гледания, като само за сравнение същите епизоди получиха едва 110 000 гледания в YouTube, Facebook и Twitter на 28 април. Това показва, че агресивното поведение на Apple при преследването на предпремиерно съдържание трябва да продължи, а каков ще донесе то в последствие е твърде рано да се каже. Компанията има големи амбиции да предложи широкообхватно оригинално съдържание като част от услугите си, което ще включва видео, новини, музика в множество приложения и абонаменти, а как ще го достави и колко далеч ще достигне, все още не е ясно. Може би част от плановете й обаче, ще бъдат обявени по време на WWDC 2018.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...