dessyteneva Публикувано Май 8, 2018 Сподели Публикувано Май 8, 2018 Apple Store и упълномощените доставчици на услуги на Apple вече имат разрешение да извършват цялостна подмяна на устройства iPhone X, които имат проблеми с Face ID, съгласно вътрешен документ, разпространен от компанията миналата седмица. В него те са съветвани да диагностицират задната камера на телефона и евентуално да я ремонтират, ако е нужно, за да разберат ще реши ли това проблема. Ако той се проявява и след ремонта, трябва да се извърши цялостна замяна на устройството. Изглежда има някаква връзка между двете камери, въпреки че не става напълно ясно каква е тя, но документът гласи: Цитат „За да осигурите най-доброто обслужване на клиентите, чийто iphone X имат проблеми с Face ID, можете да ремонтирате задната камера. Стартирайте AST 2 за проверка и, ако диагностиката установи проблем с камерата, извършете ремонта, за да опитате да го разрешите. Ако той продължи да се проявява и след това, извършете подмяна на цялото устройство, вместо замяна на дисплея“. Apple не коментира публично този въпрос, нито стартира официална програма за ремонт, но вътрешните указания са доказателство, че такъв проблем съществува. Засегнатите от него клиенти могат да си резервират час за среща в оторизиран сервиз или Apple Store, като се свържат с поддръжката по телефоан, или с имейл. 2 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.