Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Нужда от помощ относно абонамент .


Ангел Арнаудов
 Сподели

Recommended Posts

Здравейте. Имам проблем с неизвестно за мен приложение предполагам , което ми товари автоматично сметката за втори месец с 8.99 . Нямам активни абонаменти , проверил съм с менюто на телефона. Днес говорих и с оператора Telenor , не могат да ми кажат за къде отиват парите . След първото такова плащане без мое разрешение миналия месец , деактивирах опцията Плати с Теленор , която бях включил като метод за плащане в AppStore , дори в момента от тогава нямам зададен метод за плащане и въпреки това преди два дни отново ми натовариха 8.99 в сметката на телефона . Миналия месец до като имах активен метод за плащане към сметката на оператора при всяка покупка на приложение ми идваше invoice по email със съответния номер на покупката с който евентуално може да репортвам за проблем пред Apple , но сега за второто плащане този месец не получих и email . Последния номер от invoice който имам от първото плащане е "A/iTunes MKVQK37BSJ" , който ми фигурира и във фактурата на Теленор , но при въвеждането му в секция "Report Problem" ми изписва, че няма информация за тази покупка ?!?  Не знам какво да правя , как да разбера от къде ми теглят тези пари ? Някой да е имал подобен проблем ? 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем iTunes-Account-Purchased- и там вече имаш опция да видиш за кое приложение си абониран с месечна вноска и има опция да прекратиш. Така сина ми чрез фемили шеринг си купи приложения който след изтичане на гратисния период за почнаха да ми начисляват такса.

iTunes-Account-ViewMyAcount-Settings-Subscriptions-Manage-там ще видиш кое ти харчи парите.

Редактирано от skpavlov
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виж Apple Music, защото и при мен сега се яви за плащане 8.99,  и не знам защо не мога до го спра. В момента се опитвам да видя какво става. Не ми дава опция да не я плащам.

Редактирано от bobiikonomov
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, мой приятел беше със сходен на твоя проблем казус!
1. Теленор да ти извадят пълна разбивка на плащанията! Те могат много ясно и точно да проследят къде отиват точно парите!
2. Ако си се абонирал през WEB за някоя игра(Също и това да погледнат) трябва да ти дадат номера към който си се абонирал, и трябва да се обадиш на самата фирма да откажеш абонамента, не питай кой и как им дава такова право, но го имат оф не мога се сетя как се казваше ф******* фирма ! Една приятелка точно като теб , разцъквала някаква игра subscribe и всеки месец 25 лв, от оператора не знаеха какво и как да направят (Защото е в техен интерес) оп отиде с адвокат в отдел жалби на съответният оператор (Глобул тогава) и веднага извадиха детайлна разбивка на плащанията ѝ!
Отдел жалби на Теленор е в кв Младост 4 Бизнес парк сграда 4 или 5 беше , не си спомням точно, но ако се наложи ще проверя! Ще попитам една позната, която работи към мобилка......



Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, skpavlov написа:

Имах същия проблем iTunes-Account-Purchased- и там вече имаш опция да видиш за кое приложение си абониран с месечна вноска и има опция да прекратиш. Така сина ми чрез фемили шеринг си купи приложения който след изтичане на гратисния период за почнаха да ми начисляват такса.

iTunes-Account-ViewMyAcount-Settings-Subscriptions-Manage-там ще видиш кое ти харчи парите.

Проверих , но няма активни абонаменти всички са изтекли , от друга страна последния абонамент който имах беше точно към Apple Music , но го прекратих още преди да изтече текущия тогава месец , как е възможно да продължават да ми взимат такса за него , щом нямам активен абонамент ?!  Просто не знам какво да направя още ?! 

Untitled.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото, Apple Music току що ми взе парите. Ще се опитам да си ги върна през   iTunes.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лошо, не ми дава да прекратя абонамента. През телефона на subscription, няма опция delete. През ITunes не ми дава както на другите приложения да си ми върнат парите, понеже съм размислил. Някой ако има друга идея да каже. А има ли вероятност като е бил Free Trial, да нямащ право да откажеш плащането сега?

Редактирано от bobiikonomov
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Apple Music се прекратява от Music app.

Ето:

 

https://support.apple.com/en-us/HT204939

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

gogi6, аз се опитвам от там но не се явява таба Cancel Subscription, а само три избора - фамилен, индивидуален и  за студенти.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако си пазиш мейла за първоначалния абонамент, в него трябва да има линк за спиране


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ябълката има някакв специфен бъг при тези , които са минали на iOS 12 системата не им отчита , че си купил даден продукт преди известно време и те таксува отново! Относно "Абонаментът" трябва да може да може да се откаже веднага преди да минал периода.


Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз отнесох същата драма въпреки че съм премахнал абонамента. Имам music който си плащам и до него другата програма която като влезеш на нея няма “чекнат” субскрайшън...обаче си ме издялка. Оспорих плащането уж. Ще видим.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ябълката има някакв специфен бъг при тези , които са минали на iOS 12 системата не им отчита , че си купил даден продукт преди известно време и те таксува отново! Относно "Абонаментът" трябва да може да може да се откаже веднага преди да минал периода.


Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

Аз съм с 12, купувал съм и си отчита коректно. Не ме е таксувало повторно.
Твърдението ти не е вярно!
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , проблема е решен /открит за мен . Отново прегледах мейлите си от Apple и се оказа ,че съм направил глупостта преди време да си регистрирам още един Apple ID с който съм пуснал и Apple Music и е било зададено плащане пак към моя телефонен номер . За това не ми излиза абонамент на сегашния ми Apple ID . Влязох през другия акаунт и спрях абонамента . Отдъхнах си на края  :D  

Поздрави на всички ! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, baronbg написа:
Аз съм с 12, купувал съм и си отчита коректно. Не ме е таксувало повторно.

Твърдението ти не е вярно!

Чети преди пишеш дървен философ! Става въпрос за покупка направена с iOS 11 и повторно същата купена с iOS 12 !

a862e43825632ecfdcb166b1ea375235.jpg

 

 

Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

 

Редактирано от arm11
!!!
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз чета, но ти се научи да пишеш!
Имам покупки с всички версии. Не съди по себе си!
Не си човека, който да ме квалифицира, "дървен или железен" съм!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моля без квалификации и да се спазва добрия тон!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...