Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Apple Music печели платени абонати почти 3 пъти по-бързо от Spotify


dessyteneva
 Сподели

Recommended Posts

apple-music-iphone.thumb.jpg.06d4f41571fd8c96bce01e9200b03083.jpg

Анализаторът Джийн Мънстър публикува новите си бележки, като добави контекст към неотдавнашното твърдение на Тим Кук, за това как Apple Music ще изпревари Spotify по отношение на платени абонати. Мънстър изчислява, че стрийминг услугата на гиганта превръща потребителите в платени абонати почти три пъти по-бързо от своя основен конкурент Spotify. Сравнението разбира се не може да е еднозначно, защото Spotify разполага с безплатен вариант, който има реклами, докато Apple Music не предлага такъв, но все пак бележките на анализатора показват 21 милиона платени абонати в Северна Америка, срещу 20 милиона за Spotify. Трябва да отбележим и, че Мънстър смята, че Apple Music все още има много възможности за разрастване, а по-високият процент може да бъде приписан на собствениците на iPhone, които разполагат с по-високи доходи от тези на Android, според анализатора.

Все пак мънстър посочва, че Spotify все още контролира глобалния платен поток на музикалния пазар с около 62%, което е лек спад в сравнение с 65% за предходния месец, докато Apple бележи ръст с 34% към 30% миналия период.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...