Премини към съдържанието

iPhone триумфира над локалните си конкуренти в Китай


dessyteneva
 Сподели

Recommended Posts

1697346406_.thumb.jpg.70927adf5bdea09c4eb6d92befecc9bd.jpg

iPhone изпревари китайските си конкуренти в платформата Alibaba по време на 11 ноември, наричан още Singles Day. Това е местен празник, на който хората, които не са във връзка, си купуват подаръци

Електронният търговски гигант Alibaba, който е еквивалент на Amazon за китайския пазар, реализира рекордните 30.8 милиарда долара в брутна стока по време на празника. По тази причина позицията на Apple като номер 1 мобилна марка е още по-впечатляваща.

Данните на Alibaba не разкриват точно колко iPhone са продадени по време на 24 часовото събитие, но сочат, че Apple е задминала Huawei, която се класира на второ място, а на трето остава Xiaomi. Samsung, която често е наричана най-големият съперник на Apple, се класира на едва 8 място.

Този своеобразен рекорд е положителен знак за Apple, която отдавна се бори за големия китайски пазар, на който доминират местните марки. Той показва, че китайските потребители вече се стремят да купят по-висок клас устройства, което е добър знак и за останалите марки. През последното финансово тримесечие, приходите на Apple в Китай се повишиха с 16% на годишна база.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...