dessyteneva Публикувано Март 7, 2019 Сподели Публикувано Март 7, 2019 Дълги години Apple изпитваше неприязън срещу ремонти в сервизи от трети страни и избора на клиентите да платят по-малко за части и труд. Компанията стигна до там, че отказваше да поправя модифицирани устройства и дори осакатяваше някои техни функции, чрез софтуера си като наказание. Всичко това обаче е на път да се промени, според iGeneration с новата политика на компанията от 28 февруари, която позволява на клиентите да дадат за ремонт устройства с батерия, или дисплей от трети страни, ако проблемът им не е свързан с тези части. Батериите могат да бъдат заменяни при стандартни цени, в зависимост от модела, въпреки че клиентите трябва да платят допълнително за частта. Рискът от работа с батерии от трети страни е по-голям за техниците, тъй като те могат да са склонни към късо съединение и причинаване на щети, а компанията все още може да откаже ремонт на устройства с други чужди компоненти като платки и камери. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.