ayl Публикувано Януари 5, 2020 Публикувано Януари 5, 2020 От ГДБОП са. Не е софтуерен проблема... 1 3 Цитирай
niksan76 Публикувано Януари 5, 2020 Публикувано Януари 5, 2020 Сега се сетих нещо, което бях забравил. Първия ми XS MAX, при който се чуваше телевизора (то и при втория се чуваше ?), го ъпдейтнах с надеждата да се оправи, но тогава се появи същото цъкане/кликване по време на разговор. Само, че при него и при на жена ми 8+ беше непрекъснато. Получаваше се когато по време на разговор си местиш главата и телефона. Все едно е на базата на жироскоп и телефона отчита помръдването. Тогава го ресторнах (не помня дали имаше по-нова версия или остана със същата) и телефона се оправи май, не помня точно, защото го продадох. Следващия който взех, нямаше подобен проблем. Сега обаче мисля, че не е свързано с движение, а все едно отброява нещо, но по на рядко. Опитах с рестор, пак на 13.3, но уви. Вече си мисля, че или съм урочасан от към МАКСОВЕ или е нещо със сим картата. Не вярвам три различни модели телефони, да имат един и същ проблем. Цитирай
londongunner Публикувано Януари 5, 2020 Публикувано Януари 5, 2020 Оператора Виваком ли беше ?Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro Цитирай
niksan76 Публикувано Януари 5, 2020 Публикувано Януари 5, 2020 (редактирано) Не на А1 сме, за съжаление не е Виваком. Редактирано Януари 5, 2020 от niksan76 Цитирай
MM-iphone Публикувано Януари 6, 2020 Публикувано Януари 6, 2020 Колеги някой ползвали безжичните слушалки Galaxy buds с Iphone ? В App Store не намирам приложението на Самсунг за слушалките . Цитирай
kal1ch Публикувано Януари 6, 2020 Публикувано Януари 6, 2020 Няма как да намериш нещо, което не съществува. Виж статията за информация кое работи и кое не. https://www.imore.com/can-you-use-samsung-galaxy-buds-iphone Цитирай
Янислава Публикувано Януари 7, 2020 Публикувано Януари 7, 2020 Здравейте, имам следният казус с iPhone 11 Pro MAX. На 18.12.19г. Си закупих телефона от верига магазини Зора. На 21.12.2019г. Забелязах че екрана на телефона има жълтеникъв оттенък / все едно постоянно е включен True tone, а не е/ и веднага върнах телефона в магазина. Те от своя страна го изпратика в creative centre и днес ми го върнаха с отговор че са спряли true tone и ме увериха че работи нормално. Взех си телефона и отидох в магазин на iStyle за да стравбя моята 11pro с друга такава в магазина и тазбира се разликата беше очевадна. След което се върнах вече в creativE centre и след като показах снимка на видимо различните екрани ми заявиха че няма как да дават еднакво двта телефона тъй като може би дисплейте били от различни производители и могат да сменят дисплея, но не гарантират че пак няма да е същото и не могат да сменят дисплей докато аз не остана доволна от цветовете който дава. Моля дайте съвет някой изпадал ли е в подобна ситуация и какво да направя ще приложа снимки на двата телефона като моят е от ляво. Цитирай
007Georgi Публикувано Януари 7, 2020 Публикувано Януари 7, 2020 Пусни си дарк мод за да си спестиш излишни нервиSent from my iPhone 8 using Tapatalk Цитирай
mirror Публикувано Януари 7, 2020 Публикувано Януари 7, 2020 @Янислава, във всяка една верига ги продават с различен цвят на дисплея, съветът ми е да си намерите хоби, вместо да обикаляте магазини и сервизи. 4 Цитирай
Янислава Публикувано Януари 7, 2020 Публикувано Януари 7, 2020 преди 22 минути, mirror написа: @Янислава, във всяка една верига ги продават с различен цвят на дисплея, съветът ми е да си намерите хоби, вместо да обикаляте магазини и сервизи. Питам за съвет, тъй като ми се струва странно на всякъде да е с различен цвят на дисплея, а не някой да ми дава акъл да си търся хоби или не !!!!! 1 1 Цитирай
blackmore Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 Нормално е да виждате разлика, когато поставите два телефона един до друг. Ако поставите още два, пак ще намерите разлика, но между всички. Това, което са ви казали от Creative е отчасти вярно. Вземете само вашия телефон и преценете дали ви се струва нормално това, което виждате, но не го сравнявайте. Цитирай
Янислава Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 Не ми се струваше нормално и точно за това го и ставних но явно ще се примиря и така ще го ползвам Цитирай
Anthony Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 iStyle също са официален сервиз на Епъл. Нямаше нужда да се разхождате до Creative, трябваше да го оставите на тях. Цитирай
KLM Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 Много често се забелязва такава разлика, когато на единя телефон е вкл. автоматочното регулиране на светлината, а на другият-не. Цитирай
karas Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 @Янислава да не би случайно да имате протектор на дисплея? Цитирай
Янислава Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 Не в началото И аз така мислех и точно заради това го махнах Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 8, 2020 Публикувано Януари 8, 2020 Ша ва замоля да спазвате правилата на форума... 1 Цитирай
Koceto Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 Абе не е много нормално да ви кажа.Ако ставаше въпрос за Xiaomi които всеки ден работят с различни подизпълнители съм съгласен но за IPhone за 2500 да твърдиш че всяка бройка била различна не ми се струва нормално.От друга страна от гаранционния сервиз са си прави и те.Телефона работи нормално,това чеApple занижиха качеството е друг въпрос. 1 1 Цитирай
kal1ch Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 И аз съм на мнение, че дисплеите не е редно да дават толкова осезаема разлика между различните бройки. Нали уж айфона всяка година печели награда за най-добър дисплей и най-точно възпроизвеждане на цветове, точно защото изискването на Епъл е всеки дисплей да се калибрира още във фабриката. Естествено, нормално е да има някакъв допустим толеранс, но това ми изглежда като проблем, а вие тук насолихте колежката все едно е нещо напълно нормално. 8 Цитирай
stangen Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 Аз бих писал директно на съпорта на Епъл да си дадат мнението. За мен също не е нормално прехвалените дисплеи да са толкова различни (при положение, че не трябва да са различни) . 4 Цитирай
Koceto Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 преди 2 часа, gorgior написа: Айде до сега имахме специалисти само по счетоводството на компаниите, а вече се появяват и такива по доставките. ? Нали за това е форума,всеки да изкаже мнение.Нямам претенции да съм специалист и не убеждавам никого в това.Изказвам мнение като потребител и моля да се съобразите със това. 1 Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 Аз си мисля, че ако бяхме в нормална държава с официален Епъл Стор, веднага щяха да ѝ го сменят с нов. No questions asked. И аз бих им писал на съпорта или най-добре по телефона. Ако случайно предстои пътуване до някоя държава с Епъл Стор, може и направо там на място да се пробва. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Цитирай
Koceto Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 преди 1 час, gorgior написа: Съобразаваме се, но не е зле да покрепиш мнението си с факти и източници. От къде разбра, че контрагентите на Шайоми се сменяват всеки ден. Ами използват дисплеи примерно от EBBG, BOE,Tianma,AU Optronics,Sharp,Samsung,Visionox.Поне за тези съм чел.Ако имаш интерес разрови в нета.Идеята на коментара ми беше че при Xiaomi е лотария какъв дисплей ще ти се падне и всеки е с различен цвят и контраст което в предвид цените е нормално но за Apple не ми се струва Ок. Цитирай
Koceto Публикувано Януари 9, 2020 Публикувано Януари 9, 2020 преди 2 часа, gorgior написа: А Епъл от къде взимат дисплеи? Наистина ли искате да кажете че е нормално да дадеш 2500-3000 лв за телефон и може да очакваш друго освен перфекционизъм от начало до край!?!?!?Всеки дисплей светел различно?!?!Хора вие верно ли?!?! Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.