rcbandit Публикувано Септември 8 Сподели Публикувано Септември 8 Имам един телефон IPhone X на който смених ICloud акаунта. С новия получавам "Your account has been disabled in the App Store and iTunes" Сега когато пробвам да обновя приложения винаги получавам това съобщение. Имате ли представа как да оправя проблема? В портала на apple дадох опцията enable account на пак не работи, сигурно защото това е за новия. Решения? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Въпрос
rcbandit
Имам един телефон IPhone X на който смених ICloud акаунта. С новия получавам "Your account has been disabled in the App Store and iTunes"
Сега когато пробвам да обновя приложения винаги получавам това съобщение. Имате ли представа как да оправя проблема?
В портала на apple дадох опцията enable account на пак не работи, сигурно защото това е за новия. Решения?
Линк към коментара
Сподели в други сайтове
0 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.