rcbandit Публикувано Септември 8, 2024 Публикувано Септември 8, 2024 Имам един телефон IPhone X на който смених ICloud акаунта. С новия получавам "Your account has been disabled in the App Store and iTunes" Сега когато пробвам да обновя приложения винаги получавам това съобщение. Имате ли представа как да оправя проблема? В портала на apple дадох опцията enable account на пак не работи, сигурно защото това е за новия. Решения? Цитирай
0 skpavlov Публикувано Декември 23, 2024 Публикувано Декември 23, 2024 От днес не ми приема мобилния номер за разплащане с айклауд на А1. До сега работеше. Не съм сменял нищо по акаунта. Подобен проблем някой? Номера е бивш на БОБ. 1 Цитирай
0 simba4 Публикувано Декември 24, 2024 Публикувано Декември 24, 2024 Явно временен проблем, при мен се оправи! Всъщност не е и при мен проблема си стои, явно е глобален проблем!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
Въпрос
rcbandit
Имам един телефон IPhone X на който смених ICloud акаунта. С новия получавам "Your account has been disabled in the App Store and iTunes"
Сега когато пробвам да обновя приложения винаги получавам това съобщение. Имате ли представа как да оправя проблема?
В портала на apple дадох опцията enable account на пак не работи, сигурно защото това е за новия. Решения?
2 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.