Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

В кой момент се поставя SIM карта (преди/след Активация?)


casual

Recommended Posts

Здравейте,

Аз съм начинаещ за iPhone и всичко свързано с него, но се постарах да прочета колкото се може по-вече преди да задам тези въпроси. Извинявам се предварително, ако тази тема е била обсъждана и преди някъде във форума, но аз лично не намерих конкретен отговор за себе си, затова имам нужда от вашата помощ сега.

Апарата ми е закупен в последните дни на Юни т.г. от Apple Store в Щатите.

Характеристики:

- iPhone 3G

- 32 GB

- Version – 3.0 (7A341)

- Modem – MB 717 LL

- Modem firmware – 04.26.08

(в апарата намерих SIM карта на АТ&Т, която очевидно е била в него по време на покупката, но тогава не съм разбрал това и затова не съм и питал как да я използвам. Така или иначе сега, поставяйки SIM карта на М-Тел в горния десен ъгъл на дисплея пише “No Service”, което струва ми се означава, че телефона е заключен за мрежата на АТ&Т.) В момента мога да го използвам като iPod Touch, без възможност да набирам телефонни номера, съответно да получавам позвънявания, каккто и да изпращам/получавам SMS-и.

Намеренията ми са да го Jailbreak / Unlock, за да работи с карта на М-Тел.

Въпроси:

1) Имайки достъп до „не-телефонните” апликации на апарата дали означава, че телефона/апарата е вече АКТИВИРАН ?

(от друга страна съм чел, че на дисплея на iPhone, който НЕ Е активиран, пише само това:

“Slide for Emergency Call”, което би трябвало да означава, че такъв апарат не би могъл да бъде използван като iPod..)

2) Какви са стъпките, които трябва да изпълня преди да стигна до отключването на телефона?

(има ли стъпки, които мога(трябва) да пропусна имайки предвид, че апарата вероятно е активиран? Дали трябва да тръгна директно към “Jailbreak (redsn0w) => Unlock (ultrasn0w)” без да съм активирал собственоръчно апарата?)

3) В кой точно момент да поставя М-Тел SIM картата в телефона?