Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

  • 0

Проблем при ъпдейт на програми от AppStore


orbitalen

Въпрос

Здравейте,

1) От известно време имам следния проблем: Като се опитам да си ъпдейтна някоя програма, която е инсталирана през AppStore, логичното ми иска парола за iTunes акаунта, но най-странното е, че иска парола не за моя акаунт, а за акаунт ChatMauve@apple.com. Както можете да предположите това не е моят e-mail и акаунт. Прикачвам скрийншот за по-голяма яснота.

img0141.th.png

Телефонът е jailbreak-нат с Limerain, но проблемът се появи грубо казано около 1-2 месеца след jailbreak-a, така че мога спокойно да изключа това като възможност. Иначе мога да инсталирам нови приложения от AppStore. Проблемът се появява единствено при ъпдейт на вече инсталирано от AppStore приложение. Конкретен пример - от скрийншота Fring, както и Facebook, както и още други приложения, които са си инсталирани директно от AppStore. Търсих информация в нета и във форума, но не попаднах на подобен проблем. Ако съм изпуснал нещо ще се радвам да ме препратите към конкретна тема.

2) Вторият проблем е със синхронизацията в iTunes - до преди извесно време всичко се синхронизираше като хората. От извесно време насам, когато се опитам да синхронизирам телефона с компютъра (дори с десен бутон върху телефона в iTunes -> Transfer Purchases) ми изписва грешка, че компютърът не е оторизиран за този телефон. Както можете да се досетите, вече пробвах през iTunes да оторизирам/деоторизирам/оторизирам наново компютъра и то няколко пъти, но без ефект. Проблемът не ми е толкова, че приложенията не се синхронизират, ами по-скоро, че не мога свободно да премахвам музика и да синхронизирам снимки с компютъра.

Пиша за двата проблема в една тема, тъй като и двата изникнаха горе-долу по едно и също време - в рамките на около 1 седмица един от друг и си мисля, че е възможно да са свързани поради някаква странна причина.

П.П. Преди време бях инсталирал програмата ImTOO iPhone Transfer, за да я тествам как работи и появата на двата проблема може да се каже, че почти съвпада като време с инсталирането на програмата. След като видях, че програмата не ми върши кой знае каква работа я премахнах и в момента си използвам (или поне се опитвам) само iTunes за синхронизация.

П.П.2 Ето и скрийншот на грешката при десен цък -> Траnsfer Purchases:

ituneserror.jpg

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

5 отговора на този въпрос

Recommended Posts

  • 0

Виж в Settings-> Store или в самото приложение AppStore, дали е изписан твоя акаунт. Ако не е излез от текущия и се логни с твоя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Моят си е. Както и в iTunes, както и в телефона. Също така при опит за нова инсталация на ново приложение (не ъпдейт) си излиза моя акаунт и си иска моята парола.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

ChatMauve@apple.com е мейлът на някой от известните кракери(не помня точно чии). Възможно е да си ъпдейтнал през инсталъс, програма която имаш от апстор и да е омешало акаунтите. Изтрий всичките от телефона, махни проблемната от тюнса въобще и я изтегли наново с твоя акаунт. После качи всичко наново.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Нормално iTunesMetadata.plist съдържа акаунта, от който е купено приложението. В случая ChatMauve@apple.com e фейк акаунт, който се добавя от някои кракващи скриптове при модифицирането на iTunesMetadata.plist (други пък слагат ника на кракера). Целта е да се защитят данните на същия. Изтрий въпросния plist файл и нещата ще си дойдат на мястото.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

В общи линии реших да изтрия всички iTunesMetadata.plist файлове за всички приложения, тъй като имам над 100 инсталирани и не ми се преминаваше през всички да преглеждам за ChatMauve (което 2 секунди след като ги изтрих, осъзнах, че може би е било грешка :) ), та съответно сега мисля, че се оправи проблема с програмите - със сигурност ще се разбере, когато излезе ъпдейт на някое от използваните от мен приложения. Съответно преинсталирах всичките приложения от AppStore, сега следва преинсталация на всички от Installous и мисля, че ще е ОК всичко... :) Благодаря за съдействието! Считам темата за приключена, а ако има други проблеми, свързани с нея ще пиша по-натам.

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...