Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Отказаха ми гаранцията?!


lodigiani

Recommended Posts

Имах такъв телефон, на който ми отказаха гаранцията, но понеже беше повреден, извънгаранционно от сервиза ми предложиха да си купя същия със същите параметри срещу конкрета сума, която разбира се е по-ниска. Съгласно политиката им, заменения телефон не е отново с 2г. гаранция, а с 3 месеца. Повредения телефон ми го взимат. Това е опция, която се предлага от Apple, за клиенти с повредени телефони и отказали им гаранцията поради някаква причина. От сервиза изпращат повредения телефон до Apple, после те изпращат запечатан новия. Реших да се възползвам от това предложение само защото ще продам този телефон по-лесно от колкото да продавам повредения. Също така стария телефона е закупуван без абонаментен план, като UNLOCKED или както тук във форума го наричат "фабрично отключен".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На базата на какво ти отказаха гаранция?Мисля,че отговора на въпроса ще е полезен за потенциални клиенти на Германос.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офтопика, ама коляга я верно кажи, защо са ти отказали гаранция. Нещо почваме да ставаме доста с отказани гаранции, при това моята я отказаха поради безумни причини (ако трябва ще направя тема със сканирани документи).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

АйФон-а има четири маркера за влага... демек, ако имаш навика да взимаш със себе си телефона в банята... считай, че вероятно вече нямаш гаранция...

единия маркер е в конектора, другия е в 3.5 порта, а останалите два са вътре някъде на платката. На мен ми е бил оцветен само този в конектора. За двата маркера на платката, от сервиза на Германос на са оторозирани да разглобяват телефоните, за да разберат какъв цвят са.

На мен ми отказаха гаранцията за маркера в конектора и за това, че има следи от удари. След като телефона ми го върнаха от сервиза към магазина ми направи впечатление, че рамката сякаш й беше разхлабена и една следа от удар ми направи впечатление, че е в повече... имах основание да пиша жалба, но не ми се занимаваша, а и верно телефона ми не беше особено запазен.

Хубаво е да има тема за отказани гаранци, защото много търсих теми из Google с всякакви ключови думи за отказани гаранции или за маркерите за влага, но в БГ няма много, много инфо. Някъде из чужди сайтове, четох че тези сензори за влага са пълна измама... все си пазете телефоните от влага и вода, даже една капка е достатъчна... Поне от Apple да бяха сложили в комплекта на АйФОНА две тапи за конектора и за 3.5 порта и като отказват гаранцията за маркер, да имат основание да кажат "Да бяхте си слагали тапите" :-)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пиши мейл на епъл. Не могат да ти откажат само заради външните маркери - изложи им целия случай.

Докато е "... имах основание да пиша жалба, но не ми се занимаваша", дотогава и фирмите като германос ще правят каквото си искат! Те нямат страх да не загубят клиент, защото в очите на шефовете им, ние не сме клиенти а мулета и овце за стригане! Е, няма да стане!!!

Ето тук изразявайте недоволството си от некоректни търговци. Пишете по-подробно, къде как и защо са ви отказали, да преценим дружно дали търговецът е постъпил некоректно и съответно се надявайте на съвет как да постъпите по - нататък.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Водил съм много разговори със сервиза на Германос, пробвах всякакви подходи, няма смисъл. Ще си платя 450лв за новия апарат, идеята ми е да го продам, защото за тея пари взимам все пак чисто нов 3GS 32GB UNLOCKED, макар с 3 месеца гаранция.

Когато ми се обадят от магазина, че е пристигнал новия телефон и какво ново се е случило, ще пиша.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

КЗП да си навестявал? Ако имаш основателни доводи, оплакването ти не трябва да е в германос, а там.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

http://bgiphone.com/topic/11149-потребител/

Ето как ще ти уважат гаранцията...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеца по-късно...

На мене също ми отказаха Гаранция в Глобул!Изведнъж започна да ми излиза някакво съобщение на телефона и хоум бутона неработеше добре,изпратих го в Глобул,и след 30дни ми се обади да ми кажат ,че телефона е мокрен и няма как да признаем гаранцията,много се извинявам,но влага на всякаде има.Предложиха ми от сервиза на Глобул да ми дадът нов Айфон 4 за сумата от 480лв +стария телефон,според мене се подиграват с клиентите!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Позната история! :tooth:

Явно сумата за извън гаранционно обслужване която искат (след дежурните им думи, че телефона е мокрен) е различна и индивидуална за всеки. :unsure:

С помощта на КЗП успях да издействам три акта на Германос! И те предпочетоха актовете пред това да заменят телефона.КЗП ще ми даде всички документи които ми трябват за да ги внеса при вход на делото което ще им заформя на господата мошеници.

Ако има някой навит да се бори срещу системата и да се изправи пред съда нека ми пише.

Редактирано от GPower
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Камене, Глобул или Германос? Ако са вторите - не е сефте да мокрят умишлено айфон и да отказват гаранция. Освен GPower, имаше още потребители, които са получили такъв отговор като вас. Моля потърпевшите да припомнят кои са.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

в Глобул ми отказаха,телефона не е мокрен на 100%,просто от самата влага и казват,че е мокрен,плюс това съм 4мес на един остров в Гърция ,а знаеш влагата до море е по голяма!Моля да ме напътите как да действам по въпроса!?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня, че Германос и Глобул е едно и също. От доста време Германос е собственост на Глобул.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Носете си телефоните за ремонт/замяна в Криейтив център. Как ви се чака 30 дни, не знам. Там до 3 дни ти подменят телефона.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Официално ми казаха, че операторите са обучени и имат налични бройки за замяна, докато в криейтив център се пращат по DHL и за това отнема 3 дни.

За оторизиран сервиз толкова, когато един ден имаме и Apple store тогава ще може.

Редактирано от avelko
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с отказана гаранция на 3Гс от Германос, поради мокрене и т.н. Принципно беше валидна до края на 2011. Проблема е, че нямам време да се занимавам и сега жената си го ползва с проблема "No Service".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Обръщайте се към КЗП след "мокрен телефон"!

След отказана гаранция на 100% няма да Ви заменят телефона с нов след тънкия пиниз който Ви поднасят, че е мокрен, но поне ще отнасят актове. При моя случай предпочетоха актове вместо да го заменят.

Аз отстраних моя проблем с Home бутона срещу скромната сума от 30 лева и телефона е пушка. Желая Ви късмет и си гледайте маркерите за влага когато носите телефоните и искайте да се впише в протокола. Също така другия тънък пиниз който Германос използва е да не вписва в регистъра за рекламация т.е. още с оставяне на телефона Ви в магазина е обречен на мокрене! :biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеца по-късно...

Имам iphone 4 от глобул с двугодишна гаранция,проблема с телефона ми беше че POWER бутона ми отказа да работи и аз го занесох в магазина от които си го бях зел. След това получих обаждане че индикатора за течности е бил оцветен в червено и гаранцията ми била анулирана, а телефона ми е в напълно отлично състояние не съм го изтървал нито веднаж нито пак сам го мокрил.Бихте ли ме посъветвани какво да правя и има ли начин да ми го заменят с нов?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Проблема е че във Германос са специализирали в измамата и прецакването на клиентите си.

Нашата фирма реши за миналата коледа да ни направи подаръци и подари на всички телефончета iPhone 4S и понеже имат договор с Глобул съотвтно всички са заключени. Преди 1 седмица ми изчезна WiFi-то (познат до болка проблем) и съответно си запазих бекъп на телефона започнах процедуртите от ресет на мрежа до пълен ресет на всичко и го подготвих за сервиза - все пак имам още 5 месеца гаранция.

Само дето само аз така съм си мислел. Дадох го за сервиз през магазина на Глобул в мола на Ситняково понеже е с работно време до късно всеки ден и ще ми е удобно да мина и да си го взема като ми се обадят. Само след 4-5 дена ми се обадиха да мина да си го взема без да ми казват нищо друго. Радостта ми бързо помръкна като ми го върнаха и ми казаха че е отказано гаранционо обслужване - били открити следи от неоторизирана намеса и няколко снимки. Липсват няколко винта и екран от платката (EMI shield - който се явява и някак си WiFi антена).

Това беше чисто нов телефон в кутийка и да е бил 2 или 3 пъти за по няколко часа вкъщи забравен като тръгвам за работа. През останалото време си е бил в мене. Аз съм сервизен техник и работя с такава техника и всички в офиса знаят че и да искам да направя такива простотии никога няма да сътворя кочината която са направили вътре за да са красноречиви снимките - драскотини, поизмачкана в единия край батерия и други свинщини.

Специализирал съм в това след като отворя нещо то да не изглежда отваряно. Сега вече ми се налага да си поръчам да ми доставят братята китайци EMI shield за няколко долара и 1 месец чакане, да си намеря пентагон 0.8 отвертка , да си намеря подходящите винтове и да си отворя телефона на работното място.

И да пиша на ейпъл КЗП или който и де е друг е моята дума срещу тяхната.

п.п. Ако някой ми пусне на лични или на поща адреса на сервиза на Германос / Глобул няма да се разсърдя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е трябвало да го взимаш, а да пуснеш жалба в КЗП веднага. Твоята дума срещу тяхната не е в тяхна полза, особенно ако няма описани забележки в приемния протокол.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В магазина приемат затворен телефон и описват външно. В сервиза вилнеят вътре в телефона и си щракват снимки за доказателство. Ти ако имаш снимки на отворен телефон преди това значи си го отварял ... За съжаление батерията е вътрешна и няма стикер за гаранция. Ако имаше нямаше да действат така.

Смятам да си спестя нервите като не се занимавам с такива. Просто си мислех че имам гаранция ама Франция. Ако просто си бях отворил телефона щях да работя вече по ремонтите. Имам техниката и инструментите (само чакам отвертка да го отворя че точно такава нямах ) и ще си го отпочна. Само rebooling не мога да правя още ама ако се стигне до там или смяна на чипа ще си го дам където трябва да го правят.

То в техните ръчички и счупен телефон да им дадеш е грехота, а това го има в доста магазини/сервизи за съжаление.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да си спестя нервите като не се занимавам с такива.

Докато мислиш така винаги ще те прецакват...

Правата трябва да си ги гониш до дупка-ако ще и 5 години да обикаляш - просто защото се водим правова държава и трябва да стане.Не може операторите да си разиграват коня,а ние - нямаме нерви...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...