Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Въпрос

Публикувано

Здравейте, знам че темата е дъвкана много, но бих искал да се допитам до някой който знае.

Според любимия ни оператор МТел съм навъртял една много солена сума Data Traffic през роуминг от щатите...

Най-странното е че всичко си беше изключено, а и нямах достъп до интернет, през това време, неколкократно се опитвах да видя прогноза за времето, закачайки се на случайни WiFi, съответно не ставаше, когато не можех да се закача - т.е. нямал съм достъп през оператора. Освен това в Usage, цифричките за генериран трафик си седят непроменени - телефона не е отчел трафик.

В същото време МТем ме уведомиха за сметка от 140 лв. което за мене абсурдно!!!

Смятам да се разправям, но моля дайте акъл възможно ли е да се е навъртял този трафик реално или МТел си правят пари

  • Answers 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters For This Question

  • devilbo

    7

  • Anthony

    5

  • Sladichuk®

    5

  • sa6ko

    4

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
Публикувано

И аз го имам този проблем...

С фърмуеър 3.1 съм. Има ли разрешение на проблема?

  • 0
Публикувано

Ще се намеся и аз. Имам малко над 100 карти;както се досещате минал съм с тях и през МТЕЛ и Глобъл, сега съм Вивател. Навсякъде наколенки, предложения, подаръци - докато подпишем. Посе идва ред на фактурките. Част от картите ми доста често са в роуминг. Не ща да Ви запознавам с детайли около различни случай, а те са безброй добре де само един за да не стане дълаг поста/с м тел-подарък от тях дейта с подарено устройство за лаптоп;На летището в Австрия, пускаме лаптопа за да ползваме терминал за кратко, и малко SSH-до рутер в бг-който не е наясно в тази среда потреблението е смешно, та на 7 минута ни дискънектна и край няма свързване, няма съобщение няма нищо, тогава звъня на търговския корпоративен; и ми каза, че е спряна за лимит около 400лв.,и до 10 мнути ще я оправи- беше грубо, после вадя картата от телефона и бум на лаптопа.И така си ползваме този ден и още четири дни в Германия ,само от карта която ми е в телефона, без да има план за дейта...караме квото дойде. Прибираме се минава месеца и хоп....фактуркааа.Понеже са много картите и секретарката идва със сметка 699лв. трафик на дейтата, дето е ползвана за малко няма и 10 минутки, а на картата от телефона разговори в роуминг, е не само от този път и други пътувания в съответния месец без неква драстична промяна, гледам в разбитата сметка и тотал дейта 45.00 лв.-от карта която сме ползвали четири дни/демек личната ми карат от апарата/, Оставям сами да коментирате за себе си.

П/С: От 6 месеца всчки карти са ми във Вивател - независимо роуминг и разговори телефоните сметки ми паднаха четири пъти имам и доказателства, не проценти, четири пъти-имайте предвит говорим за хиляди лева....

П/С2:Аз не успях да се преборя с МТЕЛ тогава и си платих сметката-ако вие успеете ще се кефя, че някой им е натрил носа...но чесно казано не вярвам!!!

П/С3:Съвет-не търсете грешка в апаратите си...,обаче и винаги може да забравите торент киент през 3г в роуминг,

Поздрав Боби

  • 0
Публикувано

Аз имах същия проблем след като минах на 3.0 на http://unlockit.co.nz напрвих си фалшиви настройки и сега нямам проблем :)

  • 0
Публикувано

Tvt777, направих предложеното от теб, но отново получавам Data IP Address. Проблемът е, че дори и с фалшиви APN настройки не работи.

Поздрави

  • 0
Публикувано

Не извъртайте темата към това "как да си спрем мобилния интернет", тъй като вече има друга тема по този въпрос!

viewtopic.php?f=8&t=1262

  • 0
Публикувано

Според мен "промъкването" на трафик се дължи на Mail.app, който се включва при всяко влизане в Contact.

Откакто изключих Mail Account (Settings/Mail.../....@gmail.com/Account - OFF), не се е промъквало нищо (с изключение, когато "домашния любимец" ми набара телефона и включи EDGE :biggrin: ).

  • 0
Публикувано

borisb, прав си, аз преди месец разкарах акаунта в Mail.app и си проверявам пощата през Safari и 10 пъти по-малко трафик навъртам. В смисъл пак се навърта, но при мен е заради Push-a т.е. ако изключа и Notifications трябва да не се навърта никакъв трафик.

  • 0
Публикувано

Тук няма да задавам въпроси, а ще споделя с вас, за да си имате едно наум.

Както пише в темата за спиране на EDGE от SBSettings-"М-тел са направили нещо с мрежата си".

Имам си фирмена карта, която ползвам за разговори и нет и една Прима на която само ме търсят(не знам и аз защо я държа). И двете са в iPhone. На примата съм направил грешен APN и до сега не е имало трафик(поне докато е имало кредит), но каква ми беше изненадата да си заредя 15 лв. ваучер(защото си забравих служебния, а ми трябваше телефон в момента, но както и да е) и след разговор за около 6 лв., на следващия ден да имам 32 ст. баланс, а в разпечатката ми пише, че е имало трафик през техния APN.

Дори със спрян от SBSettings EDGE успя да се свърже на 2 пъти, така че като го спрете от там, рестартирайте и пробвайте дали браузва.

В офис на Оператора ми обясниха, че съм идиот разбираш ли, за да не се сетя, че е от софтуера на телефона, защото бил мнооооооооого особен. И понеже в една друга тема пишеше "Това да не ти е Нокия..."- и с Нокия пробвах и е същото положение, т.е. бичи нет през Глобулски или каквито и да е различни от техните настройки и не му пука. Извод- не ви е от телефона този проблем.

Пуснал съм жалба и ако не ми отговорят ще пусна още една, но до друго място, защото не са те хората, които ще определят кога ще ползвам нет и кога не. Не ми е за тъпите 9 лв., но да ме цакат през грешни настройки, няма да стане.

  • 0
Публикувано

Добре де, ще ми обясни ли някой най-накрая за какво го ползва телефонът този нет, който ви точи? Хиляда мнения в сума ти теми и на мен все така не ми става ясно. Моят телефон никога не използва интернет без мое знание. Или вие си браузвате, гледате филмчета в youtube и се радвате на интернeта от космоса, но после с изумление научавате, че той бил от Мтел, а не от Юпитер?

  • 0
Публикувано

Ами какво да ти кажа...

От "промоциите" на М-тел се отказах много отдавна, защото ми обясниха, че било нормално да ми се тарифира сигнал свободно като звъня на стационарен, но това беше отдавна.

А иначе съм наясно от къде ми идва нета и колко струва. Специално аз имам абсолютно еднакви настройки и на двата телефона и неведнъж ми се е случвало да ми свърши батерията на апарата с фирмената карта и да се наложи точно тогава да изляза. Тогава вадя картата от единия телефон и я слагам в другия, а и това е и причината да са с еднакви не м-телски настройки. На фирмената карта не ми пука за трафика, защото имам достатъчно голям пакет за данни, за да браузвам, да получавам мейли на пощите си и т.н. И тук идва голямото НО- но да стана и да видя, че App store е успял да провери за актуализации и са изтеглени всички непрочетени писма през Примата, при това през точка за достъп на друг оператор, а и само защото има кредит в момента тая Прима...ами не ми се връзва да е редно.

Както казах- на тази карта така или иначе само ме търсят и ми е потрябвала инцидентно тогава, а и не ми е за кирливия кредит, но в случая ме правят на идиот, а и не съм единствен доколкото прочетох тук-там.

  • 0
Публикувано

Аз също имам проблем с Глобул. Два месеца по 60лв. Обадих се на оператора, и първият им въпрос беше, откъде съм купил айфона,след което казаха че се случва на всички айфони,и нищо не могат да направят. Обясниха ми още че когато няма wifi,телефона автоматично почва да работи през мобилният интернет, даже и да са изключени настройките.И последно ми казаха да вляза в сайта на Apple, и да погледна в support.А накрая, като ги попитах, дали може да не плащам интернет, и да си го ползвам,и без това ми го пускат без да го искам,казаха че не може.

П.С. Телефона не е купен от тях.

  • 0
Публикувано

Проблемът е че телефонът първо търси wifi, ако не намери, тогава 3G, ако не минава на gprs, което нчма как да се изклучи :smile:

  • 0
Публикувано

Спрян през Sbsettings.От оператора ако го спра започва едно безумно стопяване на батерията, същото и ако въведа грешни настройки за EDGE.И пак от време на време ми излиза съобщение "After your last data call your account balance is ..." Съответно се вижда че има и някакъв трафик навъртян.Ако се опитам да отворя нещо, не става.Само че в някои случаи ми дава Safari could not open the page because it's not connected to the internet дрън дрън което и искам, в други обаче просто си цикли и нищо не се случва.

img0003j.pngimg0004m.pngimg0006m.png

  • 0
Публикувано

Късметлия.

На мен ми вади "Safari could not open the page because it's not connected to the internet" чак сега, защото кредитът вече е под 0,30лв.

Иначе на жалбата ми отговориха:

Здравейте,

М-Тел се стреми да осигури на клиентите си да имат възможност да ползват лесно и удобно всички услуги предоставяни от компанията. Тъй като голяма част от тези услуги изискват наличие на GPRS достъп за да може да бъдат използвани, тази технология е активирана безплатно на всички наши клиенти. Само по себе си наличието на GPRS достъп на картата ви не се таксува. Таксуване би имало само при положение, че ползвате услуги изискващи наличие на GPRS достъп.В случай, че желаете на картата ви да бъде прекратен GPRS достъпа можете да се обърнете към *88.

Екипът на М-Тел!

--------------------------------------------------------------------------------

From:

Sent: Friday, November 13, 2009 9:59 AM

To: M-Tel - Complaint Management

Subject: [#11] Iskane za proverka na smetka >> Drugo

Категория : Искане за проверка на сметка » Друго »

Име :

Мобилен номер :

Договор : ke

E-mail :

Обратна връзка : E-mail

Оплакване : Уважаеми дами и господа, вчера 12/11/09 заредих ваучер на стойност 15лв. и ми направи впечатление, че след разговори за общо 5,58 лв., днес остатъкът ми е около 0,77лв. Тъй като картата е в телефон, който е известен с големия си трафик-iPhone, аз съм направил в него глобулски настройки, а интернет ползвам през WIFI точка. В електронната разпечатка обаче фигурира, че съм се свързал през APN wap-gprs.mtel.bg, а реално настройките в апарата са с APN globul. Ако сменя APN-а на някакви произволни букви, то пак отварям Интернет страници, което с глобулската ми карта е невъзможно, а така трябва да е и с м-телската. Опитах и с друг модел и марка телефон-Nokia 5800 и ефектът е същият, т.е. проблемът не е в апарата.

Явно имат шаблони за отговор, но в случая са избрали най-малоумния и несвързан с проблема, а за мен въпросът стана принципен, защото предишният ваучер го изяде за два дена "безплатният" трафик на M-tel navigator, а идеята беше- плащаш таксата и трафикът от програмата е free. Тогава пък ми казаха да си заредя ваучер, за да могат да ми дръпнат пари за разпечатка, за да видя къде е проблема:

Здравейте,

Благодарим Ви за проявения интерес към услугите на М-Тел!

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че за да се направи справка е необходимо да се свържете със сътрудник на *88 или да се възползвате от услугата "електронна справка" въпреки сумите, които трябва да се заплатят.

Сами разбирате, че подробната проверка на изходящ трафик от всяка една карта е лична клиентска информация, която може да се предостави единствено при определени условия, което е изцяло в интерес на потребителя.

Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни потърсите отново ! Ще се радваме да Ви помогнем!

Поздрави,

Сътрудник Обслужване на Клиенти

Мобилтел ЕАД

Както и да е. Аз спирам да ви занимавам с моите глупости до тук и вече съм се заел да си оправя проблема ако са останали въобще някакви институции в БГ, в което обаче се съмнявам.

  • 0
Публикувано

Явно не са само твои "глупости" след като има и други хора като теб които се оплакват, затова ще те помоля да ни държиш в течение. :smile:

  • 0
Публикувано

Няма проблем.

Приготвил съм жалбата до КЗП и КРС и тези дни ще я пусна. Ако има резултат ще го споделя с вас.

  • 0
Публикувано

В КЗП може да я пуснеш онлайн - www.kzp.bg

  • 0
Публикувано

Благодаря Anthony.

Хубаво, че задържах до днес, защото М-тел ми отговориха на отговора ми за първата жалба, който включих в жалбата до КРС(окозо се, че те също имали онлайн подаване на жалби) и КЗП:

Подател: M-Tel - Complaint Management <oplakvane@mobiltel.bg> добави в адреси

До:

Относно: FW: [#11] Iskane za proverka na smetka >> Drugo

Дата: Петък, 2009, Ноември 20 12:15:14 EET

Здравейте,

М-Tел въведе улеснение за клиентите, което им позволява да ползват Интернет на мобилния си телефон, без да се затрудняват да въвеждат всички необходими настройки за GPRS. Мрежата приема автоматично всичко, което сте въвели в полето за точка за достъп (APN).

Въвеждането на настройките в телефоните затрудняват голяма част от желаещите да ползват Интернет, когато са извън дома или офиса. Когато въвеждате частен APN или друг, който е непознат за нашата мрежа, тя автоматично ви позволява свързване към Интернет, в случаите, когато стартирате приложение, което изисква достъп до Интернет (браузър, мейл клиент, приложение за прогноза за времето и т.н.). Ако частният APN е валиден за нашата мрежа, в този случай достъп до него се разрешава само и единствено на номера, за които той изрично е активиран.

Екипът на М-Тел!

--------------------------------------------------------------------------------

From:

Sent: Monday, November 16, 2009 5:34 PM

To: M-Tel - Complaint Management

Subject: [#11] Iskane za proverka na smetka >> Drugo

Категория : Искане за проверка на сметка » Друго »

Име :

Мобилен номер :

Договор : не

E-mail :

Обратна връзка : E-mail

Оплакване : В отговор на FW: [#11] Iskane za proverka na smetka >> Drugo FW: [#11] Iskane za proverka na smetka >> Drugo

Уважаеми дами и господа,

Хайде да не ми отговаряте с шаблони без да сте вникнали в проблема описан в моята жалба.

Най малкото, че тази услуга сам съм си я активирал и много добре знам как функционира и какви настройки ми трябват, за да я ползвам!!!

Аз НЕ протестирам срещу това, че имам активиран GPRS достъп на картата си, а срещу това, че картата може да се свърже с интернет без да е необходимо да имам коректните ВАШИ настройки на апарата! Хайде да ми обясните как става номерът, с тази карта да отворя сайт или да си проверя мейла при положение, че ЕДИНСТВЕНИТЕ настройки в апарата са с ЧАСТЕН КОРПОРАТИВЕН APN на GLOBUL и могат да се използват само с определени карти на този оператор(да разясня какво значи частен), а също така и през APN gpfgdiogjfidj например!!!?

И за да не ми излезете с номера, че е от софтуера на телефона- проверено е с два различни апарата/ две различни марки.

Чакам с нетърпение да ми отговорите и на този въпрос преди да изпратя жалбата си до "КЗП" и "КРС".

На печелившите честито, въпреки, че остава проблемът с необявяването на това инфо на потребителите, а и не ми се мисли за абонатите им с ония старите Самсунги с големия централен бутон за wap.

Както и да е. Като ми отговорят от комисиите ще ви пиша за резултата.

  • 0
Публикувано

Дано от комисиите да направят нещо, което силно ме съмнява. До сега ми се е случвало да подавам няколко жалби до КЗП и отговарите са в стил "нищо не можем да направим, ако искате наемете адвокат и ги съдете" - това е ако си физическо лице. Ако става въпрос за фирма, направо ще те отрежат и ще кажат, че това са фирмени отношения, които се решават в съда... все едно фирмите на са потребители.

Последната разправия е отново в офис на мобилен оператор, но най-интересното е, че разговора приключи със следните думи от страна на служителите им: "Ти отново си пусни жалба ако искаш, дано най-карая разбереш, че от тези комисии вобще не са срашни" и ми се ухили подигравателно. Просто оставяш без думи и отново осъзнаваш, къде живееш.

Иначе успех, дано да има някакво развитие в полза на потребителите.

  • 0
Публикувано

Ами тези комисии са пропити от корупция както цялото ни общество. При фирмите важи Законът за задълженията и договорите и няма как да бъдат обект на КЗП. Имаме си тук експерт по тази комисия, но откакто стана мастит шеф там и се покри :mrgreen:

  • 0
Публикувано

Ето и аз да споделя моя проблем:

Сметката за Ноември месец за 3те номера на една фактура който имам е 180 лева с ддс. (60 лева data traffic oт iphone-a)

На 1ви декември, в 16:28 получих смс в който пише че Изходящите обаждания са ограничени, понеже съм превишил кредитният лимит от 150 лева без ддс общо за 3те номера.

Днес на 2ри декември плащам си фактурата от 180 лева за Ноември месец. От глобул ми казват че имам още 208 лева текуща сметка направена на 1ви Декември от моят номер през GPRS.

Значи според тях съм направил 208 лева в периода от 00:00 до 16:28 на 1ви Декември което е невъзможно през GPRS. Аз съм даже спрял GPRS-a през телефона.

В също време аз с една неплатена сметка от 180 лева вече съм надхвърлил лимита, който е определен от Глобул, а съм направил допълнителна сметка от 208 лева, когато всички обаждания трябва да бъдат спрени от оператора при надвишаване на лимита.

Значи аз имам лимит от 150 лева без ддс (180 лева с ддс) а обща сметка за плашане от 180 + 208 = 388 лева задължения към Глобул. Как е това възможно когато ми спират телефона на 180 лева.

Обадих се в Глобул, бях в техен офис обаче нямаше никакво съдействие от тяхна страна и казаха че нищо не може да се направи.

Помияри :lol:

  • 0
Публикувано

Може - събираш всички документи,фактури и договора. После бегом в съда! Не в КЗП!

  • 0
Публикувано

Хахахахаах, alxx, много компетентно, прав си

Пропусна само да му кажеш, че му трябва адвокат... :Wink:

  • 0
Публикувано

Е, ти за какво си ни? Няма ли да е тръпка да "треснеш" глобул?

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.



Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...