Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

TeamViewer Pro


johnnybravo

Recommended Posts

Точно 3.9MB е след като е кракната и си работи супер :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавих още един линк към програмата, която ползвам. Тествана и работи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази е с една идея по изпипана и измислена от LogMeIn. По-гладко върви TeamViewer-а, а и самото боравене е по-лесно и интуитивно :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)
Извинявам се, но би ли обяснил с 2 думи, как мога да си настроя програмата под МАК, да има една и съща парола винаги ?

1. Инсталираш си програмата.

2. Стартираш TeamViewer и отиваш в Preferences.

19350735.jpg

3. В General отиваш под StartUp и въвеждаш избраната парола.

86330075.jpg

4. В прозореца на TeamViewer срещу парола, трябва да се е появил надпис Predefined

55485150.jpg

5. Не намерих опция като във версията за Windows "Start TeamViewer with Windows" за това отидох в System Preferences...

61489074.jpg

6. Accounts

10562835.jpg

7. Избираш твоят акаунт и отиваш на "Login Items"

71740797.jpg

8. Натискаш "+" и добавяш TeamViewer от Applications.

78179969.jpg

Някой по-отворен с Mac OS X сигурно ще има по-добра идея за добавяне на TeamViewer като System Service. При мен само лаптопа ми е Mac и там използвам TeamViewer като клиент, не като сървър и не ми е активен постоянно.

Едит: И на мен ми е по-удобна през телефона, но неудобството идва, когато добавиш повече компютри и започне да ти досажда да си вземеш платената версия или да изчакаш няколко минути преди да се логнеш отново.

Редактирано от johnnybravo
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Когато сте с Free версията и имате повече добавени компютри към акаунта си, случва се да ви изхвърли по време на сесия и да ви изкара съобщение да изчакате няколко минути преди да се логнете отново, защото се предполага, че използвате продукта за комерсиални цели.

Има ли опция да не изскача досадния прозорец,на десктопа,когато излизам от програмата с home бутона или когато заключа телефона си?

За windows става въпрос.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да. На самото "досадно" прозорче - в горния десен ъгъл, има една стрелка. Клик върху нея скрива прозореца, като остава видима само стрелката.

edit: всъщност се усетих, че не става въпрос за прозореца, който се появява при логване - в options/advanced чекни Automatically minimize local TeamViewer Panel, за да се скрива автоматично. Това, за което питаш не излиза при мен. Може да махнеш отметките за писане на log files - не знам дали ще помогне.

Редактирано от chayanne
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък не се получава като ми е заключен Windows и да въведа паролата и да си го отключа от разстояние. Прегледах всички настройки но не намерих решение. Да не би да е само за Про версията ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При мен (iMac+3GS/MacBook Pro+3GS и Acer 7520+3GS) работи доста зле, засега съм изпробвал само безплатната версия. Курсорът се шматка из целия екран, двойният клик е невъзможен, скролването не работи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Програмата е много добра!При мен работи перфектно!Единственото,което ме дразни е това,за което писах 3-4поста по-горе!И още не мога да реша проблема!Всеки път,когато затворя приложението в телефона,на десктопа на pc-то се стартира програмата Team Viewer?!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А ти мен – за още по–тъпия въпрос: На кое викаш ID на телефона?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

копютъра ти има ID, можеш да го видиш като отвориш програмата на компа, въвеждаш ID (което има компа) в програмата на тела и воала :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че pichifox има предвид ID-то, намиращо се в Options->Version Info на Teamviewer-a на телефона.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Интересно с какво би му било полезно?

Това ID се показва на компютъра, когато се вързвате към него от меню Connect, а не от Partner List. С това се цели да не сте съвсем анонимни, когато се логвате някъде.

За момента приложението представлява клиент а не сървър така че това ID може да се завре където слънце не огрява. :D

Редактирано от johnnybravo
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, инсталирах програмата и всичко си работи ок, обаче как можеш да използваш програмката от разстояние като трябва някой да ти я активира на компютъра в който искаш да влезнеш. Ако може някой да помогне с някои идеи ?

Оправих се програмката е добра

Редактирано от poldeburg
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Програмата е за оторизиран достъп предполагам (не съм я слагал)...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички включили се в коментара по моя въпрос,сега ми стана ясно.

И само да попитам ,при мен на iPhone не ми отваря видеоклипове и снимки които имам на компютъра ,това нормално ли е или при мен нещо се бъгва?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Pro версията, постоянно включен EDGE & 3G и нямам ядове, използвам програмата, но не се заседявам. Днес си резетнах статистиките, утре ще тествам да видя какво ще генерира.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Как може да се отстрани(изтрие) запис от Partner List в телефона ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В таба "Recent", горе в дясно има кошче. Опитай - може пък да стане.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма го в Recent ( и няма как да го има) - записа е тотално грешен - при въвеждането на ID-то , неволно го потвърдих след първата цифра (колко много пръсти имам - м/му) :cry:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, пробвай с търсачката на ifile, да намериш такава папка (партнер лист) в телефона и да изтриеш съдържанието и ръчно. Трябва когато ползваш опцията търсене, да настроиш отгоре "Hierarchy"(по дефолт е другата опция-"Directory).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...