baronbg Публикувано Юни 14, 2017 Публикувано Юни 14, 2017 Тия защо не пишат на Български?Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
Asen_77 Публикувано Юни 14, 2017 Публикувано Юни 14, 2017 И Мтел не пишат на Български. Може би има модели телефони който не биха разчели текста или ... кой знае защо пишат така. 1 Цитирай
Anthony Публикувано Юни 14, 2017 Публикувано Юни 14, 2017 Теленор имат проблеми и с нета в роуминг, колкото и да е странно. В Гърция не работи с тяхна карта, чак днес тръгна след около 200 разговора със "съпорта". Кавичките не са случайни. 1 Цитирай
dessyteneva Публикувано Юни 14, 2017 Публикувано Юни 14, 2017 Май вся пак познах, че има връзка с роуминга Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
londongunner Публикувано Юни 14, 2017 Публикувано Юни 14, 2017 Аз бях миналата седмица в Гърция нямаше никакви проблеми с нета на Теленор в роуминг!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
Anthony Публикувано Юни 14, 2017 Публикувано Юни 14, 2017 То и миналата година сигурно е нямало проблеми, ама от 2-3 дни има. Днес го оправиха. Засега поне. Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Юни 15, 2017 Публикувано Юни 15, 2017 Май вся пак познах, че има връзка с роуминга Sent from my iPhone using Tapatalk Pro В мрежата на другите оператори защо няма проблеми? Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
dessyteneva Публикувано Юни 15, 2017 Публикувано Юни 15, 2017 Е свършил ми е боба, сори, като взема ще хвърля един и веднага ще ти кажа Просто го свързвам логично с най-близкото съществено събитие, няма от къде да имам информация реално на какво се дължи.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Юни 15, 2017 Публикувано Юни 15, 2017 Дължи се на това, че мрежата на теленор просто е скапана, и това не е от вчера. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
dessyteneva Публикувано Юни 15, 2017 Публикувано Юни 15, 2017 Няма да споря, всеки си има мнение, лично аз съм доволна и не съм имала подобни проблеми преди, когато обновяваха мрежата имаше някои смущения и толкова. Предпочитам Теленор, пред останалите като условия и обслужване, тук нещата също са индивидуални. Не исках да правя от мухата слон, а само да предупредя, за да ве се чудят хората какво става и дали не е от телефона или картата, това е.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
gogi6 Публикувано Юни 15, 2017 Публикувано Юни 15, 2017 Дължи се на това, че мрежата на теленор просто е скапана, и това не е от вчера. Sent from my iPhone using Tapatalk Другите оператори често се скапват!Аз лично ,проблем имам за първи път от години...за няколко часаСвета не се свърши все пак.Както казваше един приятел"Още съм жив,копелета!" Цитирай
Asen_77 Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 Извън големите градове Теленор са с най-лоша мрежа и покритие. Прекъсвания на разговор и липса на хубави интернет скорости са на много места по страната, където другите оператори имат нормална връзка. 3 Цитирай
gogi6 Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 Значи трябва веднага,ама на момента да се прехвърля на пощите или мобиком!Да се мъча аз толкова години!Да ми прекъсват разговорите и да нямам интернет скорости там където другите имат!Тц,Тц...Какъв съм бил сляп!Не ден-два,а години! Цитирай
angelovarna Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 Точно обратното пък наблюдавам аз...за вече година, откакто съм абонат на Теленор - много по-добро покритие, спрямо това на Мтел за Варна и региона. Цитирай
Anthony Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 Айде пак поредния безумен спор. Ясно е, че всеки има най-добрия зъболекар, най-добрия интернет доставчик, кабелен оператор, мобилен оператор, застраховател и т.н. Ясно е, че за всеки предишните му такива са били отвратителени и не могат да си намерят място от радост, че са се отървали. И така до следващата смяна и обръщане на палачинката. Как не ви писна, дейба? Аз пък съм на Мтел от 1996 и съм напълно доволен. Голям праз. 3 Цитирай
shemesh Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 (редактирано) преди 8 часа, Anthony написа: Аз пък съм на Мтел от 1996 и съм напълно доволен. И аз съм с МТел от 1996,но след последните им изцепки да дадат на две от картите ми колосалните 136МБ интернет в роуминг при условие че таксата им е 15 лв без ДДС не съм никак доволен. Просто за тези хора никакви Евродирективи не важат! Взимат си част от таксата наречена Екстра и си смятат формулата с нейната стойност. Доста хора на МТел ще изпищят. Ако го осъзнаят де! Така че спорът за някой не е безумен. Като си лично засегнат от нещо, ти се иска да споделиш някъде. Редактирано Юни 16, 2017 от shemesh Цитирай
Anthony Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 Ами действай. Сменяй мтел и почвай да обясняваш как си се преродил с Теленор/Вивакoм. Как от 500 лв сметката ти вече е 10 лв и не те крадат. Чели сме ги тези неща 68898655 пъти за всеки оператор. Сега си недоволен от нещо си, после ще е от друго. Няма пълно щастие и явно форумите са за оплаквания. Цитирай
baronbg Публикувано Юни 16, 2017 Публикувано Юни 16, 2017 И аз съм с МТел от 1996,но след последните им изцепки да дадат на две от картите ми колосалните 136МБ интернет в роуминг при условие че таксата им е 15 лв без ДДС не съм никак доволен. Просто за тези хора никакви Евродирективи не важат! Взимат си част от таксата наречена Екстра и си смятат формулата с нейната стойност. Доста хора на МТел ще изпищят. Ако го осъзнаят де! Така че спорът за някой не е безумен. Като си лично засегнат от нещо, ти се иска да споделиш някъде. Един въпрос:Колко Мб имаш включени в тази такса 15 лв без ДДС?Личната ми е на същата такса и имам 10Гб Служебната ми е на 80лв с 20ГбНа личната получавам 2 Гб в ЕС, на служебната 11Гб в ЕС. Как за повечето хора важат, за теб не???До сега пак си имах интернет в ЕС, но само 2 ГБ, вече са 11. Нещо не споменаваш, нещо пропускаш или премълчаваш. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
shemesh Публикувано Юни 17, 2017 Публикувано Юни 17, 2017 Ще обясня по подробно значи. Планът е за 15 лв без ДДС и е фирмен с минути към БГ и отделно чужбина. При доста от плановете на МТел , мобилният интернет е като екстра към плана. В моят случай 1 лв за 4ГБ. Така общата сума е 15 лв без ДДС (14+1). Тук е тънкият момент- тази сума не се взима като стойност за изчисление във формулата за МБ в роуминг, а се смята само частта от плана ( екстрата ) от 1 лв. При това доста хора на МТел са така- интернета им е като екстра. Имам и други карти по този договор, също на 15 лв, където интернета не е Екстра и там стойността е 2040 МБ , а не 136 МБ. С други думи споделям за нелоялна според мен практика, само и единствено при МТел, неизползвана от никой друг оператор. Някой казват- сменяй оператора. Това ще стане ,когато и ако ми е изгодно.. Не бих си позволил импулсивни действия, още повече ако и при другите оператори има проблеми. Да загубя пари, само за да накажа някой не е в мой стил. Договорът ми с МТел е просто бизнес! Целта ми е да Ви информирам, така че да имате възможност да вземете информирано решение ако преподписвате с МТел и интернета Ви в роуминг е от значение за Вас. Това мисля е една от целите на форума. Иначе в моя случай плащането на 17 лв/ГБ в роуминг ако се налага не е проблем. Проблем е че МТел харчи милиони за реклама, а губи доверие в лоялен клиент ( от над 20 г. ) за жълти стотинки. И някой хитрец на дребно пилее парите на акционерите на компанията! С други думи прави Карлос Слим по беден ... Наистина няма пълно щастие! 3 Цитирай
Asen_77 Публикувано Юни 17, 2017 Публикувано Юни 17, 2017 Аз бих казал, че в твоя случай е грешка в системата и неинформираност на дадения служител с който си говорил. Пусни си жалба ( писмена ), изчакай си отговора и ако се налага след това пусни нова жалба. След това с жалбата и отговора, ако все още смяташ че правата ти са нарушени, пусни жалба в КЗП. Тогава ще ти обърнат внимание и рязко ще се промени ситуацията. Имате права потребителите, просто не си ги търсите. Цитирай
shemesh Публикувано Юни 17, 2017 Публикувано Юни 17, 2017 Вече го направих.Отговора, който получих от customerservice@mobiltel.bg вече Ви го показах. Не е грешка в системата. Като мен са и други потребители (вероятно хиляди). Просто част от тях не знаят. Сезирах КРС както е описано в Евродирективата. Не съм оптимист обаче! Мисля да спра да Ви занимавам с този случай. Целта ми бе да Ви информирам за нелоялната политика на МТел. Ако имате мобилен интернет като екстра в плана си сте прецакани! 2 Цитирай
londongunner Публикувано Юни 17, 2017 Публикувано Юни 17, 2017 Не спирай да ни занимаваш, информирай ни как са се развили нещата след намесата на КРС. Тези нагли копелета от ментел все повече дълбят дъното ,особенно след като "новия" изпълнителен директор си докара цялата лакейска паплач от виваком.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
JmeLche Публикувано Юни 17, 2017 Публикувано Юни 17, 2017 Аз съм в Европа и съм на всички оператори,сега видях,че на Теленор ми хаби Интернета първо за България после за Европа Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
ML16 Публикувано Юни 1, 2018 Публикувано Юни 1, 2018 (редактирано) Теленор от вчера тества VoLTE/ най-накрая/ за случайно избрани потребители. Ако някой има впечатления може да сподели. И от двете страни на разговора трябва да са на съответната мрежа и телефона да им го подържа. При нас са всички телефони от iPhone 6 и нагоре. Редактирано Юни 1, 2018 от ML16 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.