anych Публикувано Февруари 10, 2018 Публикувано Февруари 10, 2018 Пробвах няколко неща, включително рестарт на телефона, ресетнах и слушалките и за сега нищо. Четох из чужди форуми и до колкото успях да разбера доста хора са били с този проблем. Днес ще продължавам да чета.... Оправяло се с рестор на телефона и задаването му като нов. Но се надявам да успея да се справя по друг начин... Пробвах слушалките с андроид устройство и не можах да повярвам какъв звук вадят и се молих ли молих да прекъсне, ама не искаше Даже почукването по тях паузираше музиката на устройството. Мисля, че проблема е в телефона, нещо по софтуера, но разбира се само така предполагам, не съм напълно сигурна. Ако отида в магазина ще трябва да ги оставя за ремонт, не знам дали ще ми ги заменят с други. А отворени, само за проба не знам къде да намеря... Взех ги от Технополис. Pepsibest ако ти се занимава да пробваш с рестор пиши моля те, дали ще се оправи. Иначе слушам музика със стоковото приложение. Успех и на теб. Ще пиша ако успея по някакъв начин да ги оправя Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
gogi6 Публикувано Февруари 10, 2018 Публикувано Февруари 10, 2018 Опитай със Spotify да видим. Цитирай
Pepsibest Публикувано Февруари 10, 2018 Публикувано Февруари 10, 2018 Аз направих рестор oще в началото. Никаква разлика. Първо рестарти, ресетнах слушалките, повторно сдвояване - всичкo без резултат. Свързах ги с една 6-ца на колега и се държат перфектно. Пoсле със 7-ца на колегата пак нито прекъсва нито нищо. Вярно, че мoя телефон е пълен с какви ли не глупoсти и гo тероризирам якo без да гo пазя много много....та за това мисля че проблема е в негo. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
JmeLche Публикувано Февруари 10, 2018 Автор Публикувано Февруари 10, 2018 (редактирано) Pair - Слушалките, като оставиш слушалките в кейса! Остави отворен кейса, и виж първият пост в темата! Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано Февруари 10, 2018 от arm11 Цитирай
anych Публикувано Февруари 18, 2018 Публикувано Февруари 18, 2018 Нищо не става с моите слушалки. Мисля да ги пращам за ремонт. Инсталирах заради тях iOS 11, върнах фабричните настройки и зададох телефона като нов и пак прекъсват. Някой ако се сеща какво друго мога да направя, приемам вече всякакви предложения...Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 18, 2018 Публикувано Февруари 18, 2018 Не съм чел много нагоре, но опита ли ресет? https://gearpatrol.com/2017/04/03/factory-reset-apple-airpods/ Цитирай
anych Публикувано Февруари 21, 2018 Публикувано Февруари 21, 2018 Дам, за жалост при мен няма ефект Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
sprinter Публикувано Март 25, 2018 Публикувано Март 25, 2018 Моите ги взех лятото. Работят без проблемна 7plus. На таблет Самсунг изгледах може би 20 филма без ядове. Към лаптопа ги свързам работят. От скоро имам Ipad работят. Само не съм ги свързвал към телевизора LG. Имам слушалки BOSE с блутут, също и колона soundlink3 на BOSE при тях обхвата е по зле от колкото тези на Apple. Телефона и таблета са с последния IOS. Цитирай
Pepsibest Публикувано Март 25, 2018 Публикувано Март 25, 2018 Вече мoга да споделя и положителни отзиви аз, тъй като се сдобих с 10-ка. ?♂️Та....не прекъсват вече с новия телефон, ловят из целия апартамент перфектно. Звукът е убийствен️сега вече ще мoга да им се насладя. Явнo грижите са идвали oт стария апарат (iPhone 6)И да питам, понеже не съм пробвал, дали ще се свържат с лаптопа, кoйтo е с Windows 10? Защoтo така и не мoга да направя връзка през Bluetooth-a между лаптопа и телефона...пoне слушалките дали ще се свъжат? Някoй ако пoмoгне и със съвет за връзка с телефона ще съм благодарен Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
turganay Публикувано Март 25, 2018 Публикувано Март 25, 2018 (редактирано) За слушалките нямаш проблем с win 10 ! Редактирано Март 25, 2018 от turganay Цитирай
andro89 Публикувано Юни 24, 2018 Публикувано Юни 24, 2018 Колеги, В Емаг слушалките са с цена 244 лв. Аз забърсах един чифт 1 Цитирай
venelin111111 Публикувано Юни 24, 2018 Публикувано Юни 24, 2018 Ваучер ли ползваш? Защото; https://www.emag.bg/bezzhichni-slushalki-apple-airpods-with-charging-case-za-iphone-ipod-i-ipad-mmef2zm-a/pd/DDPN0NBBM/ Цитирай
JmeLche Публикувано Юни 24, 2018 Автор Публикувано Юни 24, 2018 Вижте каква е гаранцията за физическите лица само!!Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro Цитирай
pepo1919 Публикувано Юни 24, 2018 Публикувано Юни 24, 2018 Не на всички е така,има предложения на няколко различни цени и гаранция. Цитирай
andro89 Публикувано Юни 24, 2018 Публикувано Юни 24, 2018 преди 2 часа, venelin111111 написа: Ваучер ли ползваш? Защото; https://www.emag.bg/bezzhichni-slushalki-apple-airpods-with-charging-case-za-iphone-ipod-i-ipad-mmef2zm-a/pd/DDPN0NBBM/ Ваучер - phonesacc30 Цитирай
Alxx® Публикувано Юни 24, 2018 Публикувано Юни 24, 2018 преди 6 часа, pepo1919 написа: Не на всички е така,има предложения на няколко различни цени и гаранция. Предложения има и на женския пазар, ама ЗЗП е ясен по въпроса: 24 месеца. Емаг нещо са се объркалЕ. 1 Цитирай
andro89 Публикувано Юни 25, 2018 Публикувано Юни 25, 2018 Потвърждавам, че е грешка. В гаранцията, която получих е записано - 24 месеца.Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
turieca Публикувано Юни 25, 2018 Публикувано Юни 25, 2018 Ваучера е бил еднократен явно. Не ми го хареса емаг-а. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
MM-iphone Публикувано Април 3, 2020 Публикувано Април 3, 2020 Колеги ползвам Airpods 2 няколко месеца вече и от тази седмица започна да се прецаква батерията.... Дава ,че заряда на батерията е 100% и на слушалките също 100%. Слушам една песен и батерията пада веднага на слушалките..... Направих 5 пъти рестор на слушалките,но няма никакъв ефект. Има ли някакво оправяне на този проблем или са заминали ? Гаранция нямат . Цитирай
JmeLche Публикувано Април 3, 2020 Автор Публикувано Април 3, 2020 Доколкото знам, при дефект, като твоят ги подменят, но в твоят случай-не! Съвет, намери някой с гаранция и размени само слушалката, те гледат кейса, не слушалката. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
bobiikonomov Публикувано Април 3, 2020 Публикувано Април 3, 2020 Моите също дадоха този дефект, лявата слушалка държи по 10 - 15 минути и изключва. И аз мисля че нищо не може да се направи, освен нови.Лошо, не са лев два? Цитирай
MM-iphone Публикувано Април 3, 2020 Публикувано Април 3, 2020 Мерси колега . А по принцип по серийния номер мога ли да провера до кога са били в гаранция ? Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.