Asen_77 Публикувано Януари 6, 2018 Публикувано Януари 6, 2018 Ако жалбата ти е заведена в техен офис и има входящ номер, няма как да не ти отговорят па дори и да си ги похвалила. Винаги всяка жалба трябва да има отговор. Ако имаш входящ номер, пускаш следваща че не са ти отговорили на първата. Цитирай
gogi6 Публикувано Януари 6, 2018 Публикувано Януари 6, 2018 Близу и входящ номер са две несъвместими неща! Всъщност бяха. Аз така и не разбирам къде е драмата? Имаш телефон с 2 години гаранция. Ако смяташ,че има проблем го заменяш гаранционно. След това имаш опция за подмяна на батерия на нормална цена. Apple не мамят от вчера! Параметрите на устройствата, които предлагат, никога не отговарят. И то с много голяма разлика. Само процесора да беше....Тогава какво правим? Връщаме ли? Iphone 7-12 часа LTE браузване..пълен смях 1 Цитирай
dessyteneva Публикувано Януари 6, 2018 Автор Публикувано Януари 6, 2018 (редактирано) Няма проблем поне в моя случай, батерията ми е износена, ползвала съм го, не отричам, при това зверски, избирам да я сменя срещу заплащане, тъй като не искам да ходи в Булграм, към когото ми е гаранцията, а и до колкото знам по принцип батерията не се зачита в гаранцията, така че няма да ми я сменят без пари, просто някакви некадърници ще ми ровят в телефончето, което искам да избягна. Лично мое мнение, може и да са се променили нещата там, но аз съм си предубедена, освен това има и други фактори като разстоянието до сервиза и времето за смяна, комбинирано с липсата на втари апарат, които накланят везните в полза на iStyle. Всеки друг е свободен да постъпи както намери за добре, между другото Булграм взимат само 65 лв, без добавки за работа и прочие простотии, но не знам за колко време става смяната, не съм питала. На мен не ми е за забавянето на самия телефон, в това, което правя, не го усещам, нямам намерение да замервам, защото това не е състезателна кола и докато не почне да ми пречи във всекидневието, няма да му обърна внимание, просто не знам дали ще го сменям тази есен, а и да го направя, ще остане в къщи, така че опцията за нова батерия на тази цена е приемлива в моя случай. Редактирано Януари 6, 2018 от dessyteneva Цитирай
gogi6 Публикувано Януари 6, 2018 Публикувано Януари 6, 2018 А всъщност замерваш! Батерията И да ти кажа, че ако устройството не работи добре и причината е батерията, се заменя в Теленор. Iphone винаги е бил и още е “съзтезателна кола”. С ограничения обаче. Тези които искат да са бързи, разчитат на Saruik и компания 1 Цитирай
SpAwN Публикувано Януари 6, 2018 Публикувано Януари 6, 2018 От отдавна вече разчитането на "Saurik и компания" е в историята. След iOS9 всичко отиде по дяволите с джейла. Иначе да- ако все още имаше такава поддръжка за джейл както преди 2-3 години- много от темите с проблеми тук нямаше да съществуват. Още е жив споменът как чаках тръпнещ поредния джейл... Цитирай
dessyteneva Публикувано Януари 6, 2018 Автор Публикувано Януари 6, 2018 преди 3 часа, gogi6 написа: А всъщност замерваш! Батерията И да ти кажа, че ако устройството не работи добре и причината е батерията, се заменя в Теленор. Iphone винаги е бил и още е “съзтезателна кола”. С ограничения обаче. Тези които искат да са бързи, разчитат на Saruik и компания Замервам, до колкото ми се налага вече да го зареждами дво пъти на ден, а за съжаление телефона ми е метелски този път и не мога да се възползвам от Теленор. Джейл никога не ме е интересувал, знаеш. 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 7, 2018 Публикувано Януари 7, 2018 Деси, батерията влиза в гаранционното покритие, защото не е сменяема от потребител в периода на гаранцията. Иван Шопов нали ги осъди за това. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.