Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Face ID не работи с iOS 16.2 на 13ProMax


edin

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От няколко дни Face ID спря да работи, като опитах всички решения от сайта на епъл. Не съм ристорвал.

Понякога, при определен ъгъл, при определено осветяване Face ID сработва, но през 99.99% от времето не работи. Рисетнах Face ID, точно използвайки един от редките моменти, когато сработва.

Телефонът е гаранционен към Виваком, на 15 месеца, т.е. във втората година от гаранцията. От Виваком са ок да им го дам и да се погрижат за ремонт. Има ли някакъв риск да отиде в неоторизиран сервиз, предвид това, че е във втората година от гаранцията? Да им давам ли да го оправят или има още нещо, което бих могъл да опитам преди да им го дам? Казаха, че ще отнеме до 30 дни и това ме разколебава. Но ако няма други опции, не знам какво да правя.

Благодаря на отзовалите се със съвет.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Единственото друго което можеш да направиш, е да върнеш телефона до фабрични настройки, и да пробваш отново. Направи си бекъп, нищо няма да изгубиш. Ако не стане, сервиз.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За опцията Reset all Settings ли говориш?

Имам криптиран бекъп на компа. Мога ли да разчитам на Виваком, че телефон ще бъде предаден за ремонт в оторизиран сервиз, предвид, че гаранцията е във втората си година?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да не е сменян протектор на екрана?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Протекторът на екранът е същият, с който до преди 31.12 Face ID работеше толкова добре, че не го забелязвах.

Освен, да пробвам да го махна и да видя как е без протектора.

Редактирано от edin
Печатна грешка.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В момента лежа в леглото на тъмно с телефона. Колкото пъти опитах, толкова пъти Face ID сработи светкавично, както преди 31.12. Под един ъгъл работи, под друг - не. ☹️

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Носи го в сервиз тогава ,след като си направил ресет , махнал си протектора и не сработва. Според мен като чета написаното от теб от само себе си няма да си отиде проблема, но ти си знаеш най-добре.По-горе си написал ,че работи под ъгъл, трябва фронтално да гледаш за да работи коректно лицевото разпознаване.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от venelin111111
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, отива в сервиз. Няма да го бавя повече. Пуснах темата да видя дали някой друг не е имал подобен проблем. Искаше ми се да не ходи в сервиз, защото е във втората година на гаранцията и не знам какви ще ги свършат Виваком със сервизирането.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм наясно много-много и за това попитах. През първата година нали си го носиш сам директно в сервиза на айстайл или Криейтив, а втората година гаранцията към Виваком (в моя случай) и се притеснявам да не го изпратят към някакъв друг сервиз. Ще съм благодарен, ако някой ме осветли, че съм притеснен какво ще стане по сервизите. В какъв сервиз ще го пратят Виваком?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@gorgior: Има до толкова, че ги пращат в някой сервиз където ще им е евтино. Технополис преди 5 години имах грандиозен панаир за една 6-ца. Надявам се нещата да са се подобрили и ако не оторизиран, то поне да ползват читави сервизи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Неслучайно по-горе питам дали мога да разчитам, че телефонът ще се ремонтира в оторизиран сервиз. Надявам се, ако някой има опит с гаранционен ремонт на айфон отскоро във Виваком, да сподели. В неделя им го оставям.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Телефонът отиде за ремонт в Опа Солюшънс по гаранция днес. Уж оторизиран сервиз, по гаранция.  Дано не изрева след ремонта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дано. Това, което трябва да запомниш е да тестваш напълно телефона при приемането и ако нещо даже и минимум не е наред, да не го приемаш и не подписваш протокол за съгласие с ремонта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите. За първи път давам айфон за ремонт, а ползвам айфон от 2011 насам, стартът беше с 4S. Та, не съм от опитните. Какво точно да му тествам при получаване?

Ти ли си въпросният Сашо, от който колегата е доволен за извънгаранционни ремонти, да знам те търся (къде?), ако се наложи извънгаранционно?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм той, а доколкото знам и той вече не се занимава. Става дума за администратора на този форум.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че този сервиз Опа Солюшънс, а и други подобни могат да ремонтират точно Face ID. Виж да сменят батерия и стъкло сигурно могат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи доста притеснително. Нали уж са оторизани? А, пък и работят с Виваком гаранционно.

Ако ми го върнат с неотремонтиран проблем, къде да го нося? Айстайл, Криейтив или да го оставя на Виваком те да си се оправят?

Редактирано от edin
Добавка
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Алекс ти каза по-горе, всичко трябва да тестваш преди да го вземеш и подпишеш, няма неоправили, длъжни са.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

https://opasolutions.net/kontakti-2/

Официален сервиз са отскоро, каниха ме да работя при тях преди да си получат лиценза. Мисля, че имат сносен екип. И, да, фейс айди проблем(ако не е просто за почистване лещата на камерата) е за цялостна подмяна на апарата. Там, топката е във виваком.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При това положение какъв ми е полезноят ход, след като избързах вчера сам да оставя телефона в този сервиз, вместо да го оставя във Виваком?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какви отношения имаш с този сервиз, че си оставяш телефона при тях?
Купил си го от виваком - оставяш го във виваком!
Защо сами си създавате проблеми?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако даден оператор работи със сервиз “Х” и го пише в гаранционната карта , и собственика на апарата има възможност да иде до срвиза е препоръчително иначе от оператора може да се забавят нещата.Имах история с 4s от м-тел...три пъти го връщаха с разни дефекти, сменяха го уж с рециклирани  и нищо и най-много се дразнех , че 3 месеца близо ме мотаха. Беше преди много години тая сага . Дано сега нещата са ОК вече. Със 6 s не искаше да прави ъпдейт на йос и за 10 дни го смениха, но аз го носих на ръка в “Креатив” по гаранция. Така , че  е се ядосвай ако нещо се обърка , ще имаш работещ апарат в края на крайщата. Пиши как са се развили нещата.

Редактирано от venelin111111
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно за това го занесох на ръка. Оторизиран сервиз, работят с Виваком и реших, че като го занеса на ръка директно в сервиза, ще спестя време.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дано всичко е наред,но за времето не съм оптимист.Всички чакат края на законния срок.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...