Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Малко ще се отклоним от темата с тази кола, но мисля, че си струва...

Новото Audi А8, 2010.

Базовата цена за бензинов 4.2 FSI - 89300 Еuro, за дизелов 4.2 TDI - 90800 Euro.

С конфигуратора на сайта на Audi, с много екстри, сред които Individual пакет, 20" алуминиеви джанти, алкантар пакет, комфортни спортни седалки и Bang & Olufsen Advanced Sound System, цената беше 118745 Еuro.

704x396_aa8_l_10462.jpg

704x396_aa8_l_10468.jpg

704x396_aa8_l_10471.jpg

704x396_aa8_d_11187.jpg

704x396_qa8_d_10079.jpg

Публикувано

Не лош детайл, обаче почти не са пипали салона(разочарование) и нищо ексклузивно във визията отвън!

Силуета и детайлите са като в "народното" А4, по - специално светлините. BMW в последно време не ме кефят особено, обаче е сигурно че не можеш да объркаш 3-ка със 7-ца!

Публикувано

Е, определено не можеш да го сбъркаш с А4, но можеха повече да се постараят , особенно по задницата. Скучна ми е нещо...

Отпред е ок. Фаровете вече са с по различни диоди.

Публикувано

Нещо не ме грабва.

Виж, скоростният лост е произведение на изкуството :rolling:

За BMW-тата подкрепям alxx, не ми харесват но не можеш да сбъркаш серията.

Публикувано

Според мен добре са се справили, въпреки, че изглежда сякаш за facelift, а не като нова генерация.

Салона са го пипнали съвсем малко наистина, но е достатъчно. Интериора на старото A8 беше доста добър. Наистина би било по-добре да направят нов интериор, така както направиха BMW и Mercedes, но и промените в този са добри. Предполагам са мислили по интериора от гледна точка на перфекционизма, да не развалят нещо доказано добро и красиво.

Тук обаче трябва да се съглася, че наистина има доста прилика с A4, че чак да се обърка човек, но съм 100% убеден, че това е само по снимките, А8 си е с внушителни размери в сравнение с малкото А4, едва ли ще се бърка на пътя.

Честно казано очаквах много повече, но с 20" и с тези LED светлини, а и със сигурност ще изкарат някой спортен пакет, няма да е чак толкова лош :lol:

Публикувано

Да така е, но душичката ми по залита към това :lol:

2418692430_8d2bd369c6_o.jpg

112_0802_05z+2009_audi_a4_avant+interior.jpg

Публикувано

За това говорим :mrgreen:

Красота!

Публикувано

Понеже тук има повече "други злобарки", и аз ще си позволя да пльосна няколко. :Wink:

bentleycontinentalgt1c.th.jpg 4102nissangtr2811920x12.th.jpg bmw32.th.jpg citroengtconcept2008160.th.jpg wallpaperspackno412.th.jpg ferrari34.th.jpg 1233348916tuningcars08.th.jpg 94677541.th.jpg cgartworkwallpapers01.th.jpg holdenzw.th.jpg

Публикувано

Горкото :hanged:

При това на цена от 475 000 лв. :eek: :eek: :eek:

bentleymulsanne1.jpgbentleymulsanne3.jpg

bentleymulsanne04.jpg

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Малко по-назад в темата LUBECA, ако не се лъжа спомена за този дзвер

айде поздравче LUBECA

Aston-M_Lagonda_288_1024x768.jpg

Aston-M_Lagonda_289_1024x768.jpg

Aston-M_Lagonda_290_1024x768.jpg

Aston-M_Lagonda_291_1024x768.jpg

Aston-M_Lagonda_292_1024x768.jpg

Aston-M_Lagonda_293_1024x768.jpg

lagonda-live2-590x434.jpg

A ето и малко повече инфо около Lagonda:

Преди повече от година британската компания Aston Martin оповести плановете си за възраждане на марката Lagonda, а на изложението в Женева през март дори представи концептуален кросоувър с нейната емблема.

Въпреки че през лятото от Aston Martin обявиха, че замразяват проекта, сега те са публикували нови снимки на Lagonda Concept в своя сайт, без обаче да споменават дали той ще бъде възобновен отново.

Интересното в случая е, че британците за първи път показват интериора на автомобила. Първото нещо, което се набива на очи е наличието на малки възглавнички на задните седалки, които заедно с част от облегалките на всички кресла са облечени в екстравагантен плат.

Концептуалният кросоувър Lagonda се захранва от V12 двигател на Aston Martin, но в автомобила са вградени голяма част от технологиите на Mercedes GL. Ако бъде пуснат в производство, моделът ще се предлага в цели 100 страни по света, което е доста амбициозно, като се има предвид, че в момента британската компания присъства официално само в 30 държави.

Марката Lagonda е основана във Великобритания в началото на миналия век и през 2009г. ще навърши 100 години. През Втората световна война тя става собственост на Aston Martin, а от самото и създаване до днес под марката са произведени не повече от 600 автомобила.

Източник

Между другото мисля, че интериора е много добър, особено с тези възглавнички.... за екстериора няма смисъл да казвам, пък и с този V12, ако Lagonda наистина види бял свят като сериен модел... може да задмине Cayenne, въпреки, че той е доста успешен деба

Публикувано

Имайки предвид, кой е доскорошния собственик на Астън(Форд), а също и на Ланд Роувър - това с технологиите от GL-a не звучи никак сериозно. Още на пръв поглед личи че колата е брат близнак на Land Rover LRX(само че с четири врати).

Иначе изглежда доста импресивно, но не мисля че даже ще доближи продажбите на Кайен-а в световен мащаб.

land-rover-lrx-iphone-2.jpgland-rover-lrx-iphone-4.jpg

П.П. Забележете от какъв източник върви музиката.

Публикувано

То и Ролс Ройс няма да се доближи до продажбите на Тойота Авенсис. Значи е боклук :mrgreen:

Един Ролс се прави за 6 месеца, една Тойота за 19 часа.

Публикувано

Изобщо не звучи несериозно при положение, че се водят преговори за партньорство точно между Mercedes и Аston Martin.

Преговорите за предстоящо партньорство между Aston Martin и Mercedes напредват доста стремеглаво, като настоящите преговори вече се водят на по-високи нива.

Слуховете за съвместна работа между двата концерна се появиха първоначално преди около два месеца. Всъщност преговорите вече толкова са напреднали, че проектът бе преименуван от Project Alligator на Romeo and Juliet.

Според автомобилното издание Car Magazine съвместната работа ще бъде на стойност от 300 милиона евро и ще включва много повече от обикновена размяна на двигатели.

Въпреки че не всички от страна на Mercedes Benz изглежда да са наясно с плановете за споразумение с Aston Martin, Дитер Цетше от Daimler и Улрих Без от Aston Martin работят доста стабилно по бъдещото партньорство.

Първият общ проект би трябвало да се появи по някое време през 2010 година. Това е същата година, в която Daimler ще освежи гамата на Maybach - един проект, който също бе връчен на Aston Martin. И ако Aston Martin се справят добре с работата си по Maybach, то партньорството ще еволюира в още проекти.

И докато в началото на съвместната работа няма да има продукти нa Mercedes, които са преоблечени като Aston Martin, то Mercedes вероятно все пак ще предоставят двигатели и трансмисии. Това означава, че новият DB9 може да ползва 12-цилиндрови двигатели на Mercedes и да ги куплира със седемстепенните трансмисии на немската компания. Новите хибридни системи на Mercedes също са били обект на преговори, като първият хибриден Aston Martin е на прага ни... или поне ще се появи в следващите 10 години.

Втората фаза на споразумението ще започне през 2012 година, което ще съвпадне с повторното пускане на марката Lagonda. Въпреки че Lagonda ще бъде под пълния контрол на Aston, то гамата му ще се състои от модели на Daimler. Първият модел на британската луксозна марка ще бъде луксозен седан, който до голяма степен ще бъде базиран на Maybach - но с малко по-спортни намерения и претенции. Базиран на GL SUV също се предвижда, но Aston няма да се опитват да крият корените на Mercedes в основата на модела.

В бъдеще Lagonda се очаква да предложи и четириврато купе (много популярен сегмент в момента) и кабриолет, като и двата модела ще бъдат базирани на Mercedes Benz CL. Има дори някакъв далечен шанс предстоящият Mercedes Gull Wing да бъде повлиян от Lagonda (или дори да бъде Lagonda), както и този CL модел да бъде наречен Aston Martin DB10.

П.П: За съжаление инфото е малко старо, не знам до колко можем да му се доверим.

Публикувано
То и Ролс Ройс няма да се доближи до продажбите на Тойота Авенсис. Значи е боклук :mrgreen:

Един Ролс се прави за 6 месеца, една Тойота за 19 часа.

Еее, Тони не ми извъртай думите. Само посочих общото - да не би Ланди да правят лоши коли?

Просто нов модел в днешно време, не се разработва за година-две без ползването на някаква техническа база(в случая е очевАдно чия).

Иначе, ако Астън и Мерцедес си стиснат ръцете, ще стане наистина интересно. Мерцедес ще получат школа по ексклузивност(не че сега я нямат, ама Астън-ите са по-по-най), пък Астън ще се обзаведе с доста по- класни двигатели от досегашните. В кризата и най - върлите конкуренти си подават ръка, още повече че Форд вече не е зад гърба на Астън(няма такъв финансов ресурс), пък на арабските собственици не им се наливат луди пари в несигурни начинания, а и те са най-големия потребител на този клас коли - могат да получат каквото си поискат.

Публикувано

Като си говорите тука за бегачки и други подобни, някой знае ли кой е звяра чийто мотор е изкарал най-много конски сили от единица обем ?

Публикувано

Веднага се досетих, като погледнах Аватара ти :smile: А и имам спомени че беше член на BMW клуба във Варна :)

p.s Не го ли приехте вече и GPower с неговата "бегачка" :question:

Публикувано

Gpower-a e един от нас но рядко ни посещава а по темата, мотора за който споменавам е от средата на 80-те модифициран М10 1500 кубика с приблизително 1500 коня.

Публикувано

Я вижте какво са замислили от Lamborgini

Lamborgini Urus:

estoque_hr_04.jpg

lamborghini-estoque-concept_1.jpg

200911221034233dbbb.jpg

Съперничеството между Ferrari и Lamborghini е родило не един и два легендарни автомобила. Поредният ход на Lamborghini в битката е нов модел, наречен Urus, който ще се конкурира с наследника на Ferrari Enzo - Ferrari FX70. Този модел ще бъде различен от Jota, който ще смени Murcielago, и ще бъде позициониран над него. Накратко, два нови модела Lamborghini са в процес на разработка.

Според неофициалната информация Urus ще използва модифицирана версия на карбоновото шаси на Jota. За разлика от Jota, чието купе е изградено от алуминий и карбон, купето на Urus ще бъде изградено изцяло от карбон и ще има активна аеродинамика.

Двата модела ще използват един и същи 6.0-литров V12 агрегат. При Urus, обаче, той ще разполага с почти 800 кс, докато Jota ще трябва да се задоволи със „скромните" 700 кс. Това значи, че Urus най-вероятно ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3.0 секунди.

Дебютът на Jota се очаква догодина. Urus ще пристигне по-късно, може би през 2011 г, и ще бъде пуснат в продажба едва през 2012 г.

topcars.bg

Публикувано

Любец, да ти дам жокер-че:

Сивото возило не е нито едно от двете имена, нито Urus; нито Jota - това е Estoque, дългоочакваната лимузина Lamborghini. :Wink:

P.S. Виж си линка на снимките, и там го пише :cool:

Публикувано

може, можеее....

Публикувано

Това нещо е 1000 коня сигурно, ако не и повече. :Wink: :mrgreen:

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...