Toni- Публикувано Декември 2, 2009 Публикувано Декември 2, 2009 Малко ще се отклоним от темата с тази кола, но мисля, че си струва... Новото Audi А8, 2010. Базовата цена за бензинов 4.2 FSI - 89300 Еuro, за дизелов 4.2 TDI - 90800 Euro. С конфигуратора на сайта на Audi, с много екстри, сред които Individual пакет, 20" алуминиеви джанти, алкантар пакет, комфортни спортни седалки и Bang & Olufsen Advanced Sound System, цената беше 118745 Еuro. Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 2, 2009 Публикувано Декември 2, 2009 Не лош детайл, обаче почти не са пипали салона(разочарование) и нищо ексклузивно във визията отвън! Силуета и детайлите са като в "народното" А4, по - специално светлините. BMW в последно време не ме кефят особено, обаче е сигурно че не можеш да объркаш 3-ка със 7-ца! Цитирай
LUBECA Публикувано Декември 2, 2009 Автор Публикувано Декември 2, 2009 Е, определено не можеш да го сбъркаш с А4, но можеха повече да се постараят , особенно по задницата. Скучна ми е нещо... Отпред е ок. Фаровете вече са с по различни диоди. Цитирай
Pe6o666 Публикувано Декември 2, 2009 Публикувано Декември 2, 2009 Нещо не ме грабва. Виж, скоростният лост е произведение на изкуството :rolling: За BMW-тата подкрепям alxx, не ми харесват но не можеш да сбъркаш серията. Цитирай
Toni- Публикувано Декември 2, 2009 Публикувано Декември 2, 2009 Според мен добре са се справили, въпреки, че изглежда сякаш за facelift, а не като нова генерация. Салона са го пипнали съвсем малко наистина, но е достатъчно. Интериора на старото A8 беше доста добър. Наистина би било по-добре да направят нов интериор, така както направиха BMW и Mercedes, но и промените в този са добри. Предполагам са мислили по интериора от гледна точка на перфекционизма, да не развалят нещо доказано добро и красиво. Тук обаче трябва да се съглася, че наистина има доста прилика с A4, че чак да се обърка човек, но съм 100% убеден, че това е само по снимките, А8 си е с внушителни размери в сравнение с малкото А4, едва ли ще се бърка на пътя. Честно казано очаквах много повече, но с 20" и с тези LED светлини, а и със сигурност ще изкарат някой спортен пакет, няма да е чак толкова лош Цитирай
LUBECA Публикувано Декември 2, 2009 Автор Публикувано Декември 2, 2009 Да така е, но душичката ми по залита към това Цитирай
Pe6o666 Публикувано Декември 2, 2009 Публикувано Декември 2, 2009 За това говорим :mrgreen: Красота! Цитирай
Grievous Публикувано Декември 2, 2009 Публикувано Декември 2, 2009 Понеже тук има повече "други злобарки", и аз ще си позволя да пльосна няколко. Цитирай
Pe6o666 Публикувано Декември 3, 2009 Публикувано Декември 3, 2009 Горкото :hanged: При това на цена от 475 000 лв. :eek: :eek: :eek: Цитирай
Toni- Публикувано Декември 11, 2009 Публикувано Декември 11, 2009 Малко по-назад в темата LUBECA, ако не се лъжа спомена за този дзвер айде поздравче LUBECA A ето и малко повече инфо около Lagonda: Преди повече от година британската компания Aston Martin оповести плановете си за възраждане на марката Lagonda, а на изложението в Женева през март дори представи концептуален кросоувър с нейната емблема. Въпреки че през лятото от Aston Martin обявиха, че замразяват проекта, сега те са публикували нови снимки на Lagonda Concept в своя сайт, без обаче да споменават дали той ще бъде възобновен отново. Интересното в случая е, че британците за първи път показват интериора на автомобила. Първото нещо, което се набива на очи е наличието на малки възглавнички на задните седалки, които заедно с част от облегалките на всички кресла са облечени в екстравагантен плат. Концептуалният кросоувър Lagonda се захранва от V12 двигател на Aston Martin, но в автомобила са вградени голяма част от технологиите на Mercedes GL. Ако бъде пуснат в производство, моделът ще се предлага в цели 100 страни по света, което е доста амбициозно, като се има предвид, че в момента британската компания присъства официално само в 30 държави. Марката Lagonda е основана във Великобритания в началото на миналия век и през 2009г. ще навърши 100 години. През Втората световна война тя става собственост на Aston Martin, а от самото и създаване до днес под марката са произведени не повече от 600 автомобила. Източник Между другото мисля, че интериора е много добър, особено с тези възглавнички.... за екстериора няма смисъл да казвам, пък и с този V12, ако Lagonda наистина види бял свят като сериен модел... може да задмине Cayenne, въпреки, че той е доста успешен деба Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 12, 2009 Публикувано Декември 12, 2009 Имайки предвид, кой е доскорошния собственик на Астън(Форд), а също и на Ланд Роувър - това с технологиите от GL-a не звучи никак сериозно. Още на пръв поглед личи че колата е брат близнак на Land Rover LRX(само че с четири врати). Иначе изглежда доста импресивно, но не мисля че даже ще доближи продажбите на Кайен-а в световен мащаб. П.П. Забележете от какъв източник върви музиката. Цитирай
Anthony Публикувано Декември 12, 2009 Публикувано Декември 12, 2009 То и Ролс Ройс няма да се доближи до продажбите на Тойота Авенсис. Значи е боклук :mrgreen: Един Ролс се прави за 6 месеца, една Тойота за 19 часа. Цитирай
Toni- Публикувано Декември 12, 2009 Публикувано Декември 12, 2009 Изобщо не звучи несериозно при положение, че се водят преговори за партньорство точно между Mercedes и Аston Martin. Преговорите за предстоящо партньорство между Aston Martin и Mercedes напредват доста стремеглаво, като настоящите преговори вече се водят на по-високи нива. Слуховете за съвместна работа между двата концерна се появиха първоначално преди около два месеца. Всъщност преговорите вече толкова са напреднали, че проектът бе преименуван от Project Alligator на Romeo and Juliet. Според автомобилното издание Car Magazine съвместната работа ще бъде на стойност от 300 милиона евро и ще включва много повече от обикновена размяна на двигатели. Въпреки че не всички от страна на Mercedes Benz изглежда да са наясно с плановете за споразумение с Aston Martin, Дитер Цетше от Daimler и Улрих Без от Aston Martin работят доста стабилно по бъдещото партньорство. Първият общ проект би трябвало да се появи по някое време през 2010 година. Това е същата година, в която Daimler ще освежи гамата на Maybach - един проект, който също бе връчен на Aston Martin. И ако Aston Martin се справят добре с работата си по Maybach, то партньорството ще еволюира в още проекти. И докато в началото на съвместната работа няма да има продукти нa Mercedes, които са преоблечени като Aston Martin, то Mercedes вероятно все пак ще предоставят двигатели и трансмисии. Това означава, че новият DB9 може да ползва 12-цилиндрови двигатели на Mercedes и да ги куплира със седемстепенните трансмисии на немската компания. Новите хибридни системи на Mercedes също са били обект на преговори, като първият хибриден Aston Martin е на прага ни... или поне ще се появи в следващите 10 години. Втората фаза на споразумението ще започне през 2012 година, което ще съвпадне с повторното пускане на марката Lagonda. Въпреки че Lagonda ще бъде под пълния контрол на Aston, то гамата му ще се състои от модели на Daimler. Първият модел на британската луксозна марка ще бъде луксозен седан, който до голяма степен ще бъде базиран на Maybach - но с малко по-спортни намерения и претенции. Базиран на GL SUV също се предвижда, но Aston няма да се опитват да крият корените на Mercedes в основата на модела. В бъдеще Lagonda се очаква да предложи и четириврато купе (много популярен сегмент в момента) и кабриолет, като и двата модела ще бъдат базирани на Mercedes Benz CL. Има дори някакъв далечен шанс предстоящият Mercedes Gull Wing да бъде повлиян от Lagonda (или дори да бъде Lagonda), както и този CL модел да бъде наречен Aston Martin DB10. П.П: За съжаление инфото е малко старо, не знам до колко можем да му се доверим. Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 12, 2009 Публикувано Декември 12, 2009 То и Ролс Ройс няма да се доближи до продажбите на Тойота Авенсис. Значи е боклук :mrgreen: Един Ролс се прави за 6 месеца, една Тойота за 19 часа. Еее, Тони не ми извъртай думите. Само посочих общото - да не би Ланди да правят лоши коли? Просто нов модел в днешно време, не се разработва за година-две без ползването на някаква техническа база(в случая е очевАдно чия). Иначе, ако Астън и Мерцедес си стиснат ръцете, ще стане наистина интересно. Мерцедес ще получат школа по ексклузивност(не че сега я нямат, ама Астън-ите са по-по-най), пък Астън ще се обзаведе с доста по- класни двигатели от досегашните. В кризата и най - върлите конкуренти си подават ръка, още повече че Форд вече не е зад гърба на Астън(няма такъв финансов ресурс), пък на арабските собственици не им се наливат луди пари в несигурни начинания, а и те са най-големия потребител на този клас коли - могат да получат каквото си поискат. Цитирай
Icco Публикувано Декември 13, 2009 Публикувано Декември 13, 2009 Като си говорите тука за бегачки и други подобни, някой знае ли кой е звяра чийто мотор е изкарал най-много конски сили от единица обем ? Цитирай
naidenoff Публикувано Декември 13, 2009 Публикувано Декември 13, 2009 Веднага се досетих, като погледнах Аватара ти А и имам спомени че беше член на BMW клуба във Варна p.s Не го ли приехте вече и GPower с неговата "бегачка" :question: Цитирай
Icco Публикувано Декември 13, 2009 Публикувано Декември 13, 2009 Gpower-a e един от нас но рядко ни посещава а по темата, мотора за който споменавам е от средата на 80-те модифициран М10 1500 кубика с приблизително 1500 коня. Цитирай
LUBECA Публикувано Декември 14, 2009 Автор Публикувано Декември 14, 2009 Я вижте какво са замислили от Lamborgini Lamborgini Urus: Съперничеството между Ferrari и Lamborghini е родило не един и два легендарни автомобила. Поредният ход на Lamborghini в битката е нов модел, наречен Urus, който ще се конкурира с наследника на Ferrari Enzo - Ferrari FX70. Този модел ще бъде различен от Jota, който ще смени Murcielago, и ще бъде позициониран над него. Накратко, два нови модела Lamborghini са в процес на разработка. Според неофициалната информация Urus ще използва модифицирана версия на карбоновото шаси на Jota. За разлика от Jota, чието купе е изградено от алуминий и карбон, купето на Urus ще бъде изградено изцяло от карбон и ще има активна аеродинамика. Двата модела ще използват един и същи 6.0-литров V12 агрегат. При Urus, обаче, той ще разполага с почти 800 кс, докато Jota ще трябва да се задоволи със „скромните" 700 кс. Това значи, че Urus най-вероятно ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3.0 секунди. Дебютът на Jota се очаква догодина. Urus ще пристигне по-късно, може би през 2011 г, и ще бъде пуснат в продажба едва през 2012 г. topcars.bg Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 14, 2009 Публикувано Декември 14, 2009 Любец, да ти дам жокер-че: Сивото возило не е нито едно от двете имена, нито Urus; нито Jota - това е Estoque, дългоочакваната лимузина Lamborghini. P.S. Виж си линка на снимките, и там го пише Цитирай
John Digweed Публикувано Декември 14, 2009 Публикувано Декември 14, 2009 Това нещо е 1000 коня сигурно, ако не и повече. :mrgreen: Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.