Alxx® Публикувано Декември 14, 2009 Сподели Публикувано Декември 14, 2009 This show car currently houses Lambo's recently reworked 556bhp, 5.2-litre V10 but, as our Jason Barlow speculates in the new issue, could easily accomodate the Murcielago's V12, a V8, or even, as Fitzgerald has hinted intriguingly, a new hybrid power train. Source: Top Gear Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
delmondo Публикувано Декември 18, 2009 Сподели Публикувано Декември 18, 2009 Aston Martin Cygnet Concept - inside снимката с iPod Touch 3G на докинга до волана е върха. Малко е встрани от темата, но пък марката си е марка. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
John Digweed Публикувано Януари 5, 2010 Сподели Публикувано Януари 5, 2010 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Януари 5, 2010 Сподели Публикувано Януари 5, 2010 BRABUS GLK V12 - най - бързият, легализиран за улицата SUV. Vmax>320km/h Повече по темата: http://www.team-bhp.com/forum/internati ... l-suv.html 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
John Digweed Публикувано Януари 8, 2010 Сподели Публикувано Януари 8, 2010 Натискате газта докрай и само след 4.5 секунди достигате скорост от 100 км/ч. Ако продължите да прилагате пълен натиск на десния педал, след 16.2 секунди скоростомерът вече ще достигне отметката 200. При това на борда на автомобилите с повишена проходимост BMW X5 и X6. Такова упражнение става възможно единствено след доработка от култовото тунинг студио G-Power. Специалистите започват своята работа директно върху М-версиите на X5 и X6. И на двата кросоувъра от премиум сегмента се монтира пакет с кодово обозначение Typhoon S. В силовата си част той включва основно препрограмиране на електрониката, лека доработка на компресорите и смяна на ауспухната система. Така V-образният битурбо осмак вече разполага с 45 к.с. повече (600), а максималният въртящ момент нараства с 20 Нм (700). И Х5, и Х6 са доста високи автомобили - 1 764 и 1 684 мм съответно. За да може умопомрачаващата тяга да не се отразява толкова сериозно на окачването, от G-Power монтират нови, по-твърди и по-къси пружини, които снижават клиренса и на двата автомобила с по 10 мм. По този начин мюнхенските тежкоатлети могат да развият скорост над 300 км/ч. Оптимизацията на двигателя струва 4 701 евро, а тази на изпускателната система - 3 021 евро. Външните "украси", включващи ефектен аеродинамичен кит и 23-цолови лети джанти, се предлагат на цени от 6 990 и 8 865 евро, съответно Източник: Вестник "Авто Пазар" Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Януари 8, 2010 Сподели Публикувано Януари 8, 2010 Малък, нищо лично - ама X6 е ш___н хечбек на стероиди.Brabus GLK-то съответно е C-тка с вдигнати гащи. Пуснах снимката за разнообразие, иначе съм на мнение че такива автотъпизми трябва да се забранят със закон. Като те подгони(разбирай - не владее автомобила) на някое кръстовище зад волана на X6 Schnitzer силиконова руса бомба, захапала телефона - и ти ще си смениш мнението. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Pe6o666 Публикувано Януари 8, 2010 Сподели Публикувано Януари 8, 2010 Х6-бррр, не го траем това нещо! Още набивам канчето на един мой че си взе такова :evil: Че е и 5.0 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Legend Публикувано Януари 8, 2010 Сподели Публикувано Януари 8, 2010 Вие тука големи тунери си падате всички май а ? Мохеро ще разцапи най-много Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Януари 8, 2010 Сподели Публикувано Януари 8, 2010 12-ката дефорсе-i rullez. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Legend Публикувано Януари 8, 2010 Сподели Публикувано Януари 8, 2010 Аз пък си падам по нещо ей такова. И мисля догодина нещо такова да си направя. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Toni- Публикувано Януари 10, 2010 Сподели Публикувано Януари 10, 2010 Х6-бррр, не го траем това нещо!Още набивам канчето на един мой че си взе такова :evil: Че е и 5.0 Относно X6, някой гледал ли е случайно последният епизод на Top Gear... там бая се изгавриха с X6... чак се забавлявах, един наклон не можа да изкачи този SUV. Иначе аз по принцип ги харесвам...поне добре изглеждат. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
ThUnDeR Публикувано Януари 12, 2010 Сподели Публикувано Януари 12, 2010 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
LUBECA Публикувано Януари 12, 2010 Автор Сподели Публикувано Януари 12, 2010 Както казах...... Произведение на изкуството! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Nikolay Публикувано Януари 23, 2010 Сподели Публикувано Януари 23, 2010 :tease1: Май с теб сме от една порода ) Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
BANNN Публикувано Януари 23, 2010 Сподели Публикувано Януари 23, 2010 Nikolay има още доста от наще тука!:layrubber: Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
LUBECA Публикувано Февруари 1, 2010 Автор Сподели Публикувано Февруари 1, 2010 От Carlsson предстои да покажат своя суперавтомобил C25 на автомобилното изложение в Женева през месец март, като от него ще бъдат произведени само 25 бройки. Моделът се базира на Mercedes SL 600 и е оборудван с 6-литров битурбо V12 двигател с мощност от 753 к.с. и 1 150 Нм максимален въртящ момент. Максималната скорост на автомобила е 352 км/ч. Изпълнителният директор на Carlsson Маркус Шустер изрази желанието си колата да бъда конструирана така, че да бъде безопасна за шофиране както по пътищата, така и по състезателните писти. „Затова ние се стремим да създадем един изключителен и същевременно подходящ за ежедневни пътувания до офиса автомобил. Автомобилът притежава характерните за по-масовите модели технологии за безопасност – за защита на пешеходците, ESP (електронна стабилизираща програма), ABS (система против блокиране) и въздушни възглавници” - заяви Шустер. Инженерите на компанията са снабдили C25 с адаптивно регулируемо окачване, което едновременно осигурява повече стабилност в завои и по-комфортно пътуване в прави участъци. Колата е качена върху 20-цолови джанти, обути в спортни гуми. Предните дискове (вентилирани) на спирачната система са с големина 405 мм, а задните – 380 мм. За дизайна на интериора на автомобила от Carlsson са използвали естествена кожа, въглеродни влакна и велур. Моделът e лишен от специфични елементи като състезателни седалки, петточкови колани и обезопасителна клетка, за да се постигне по-добър комфорт. Цената на Carlsson C25 ще бъде обявена с наближаването на дебюта му по време на автомобилното изложение в Женева. ---------- Post added at 09:07 ---------- Previous post was at 09:05 ---------- pe6o666, боцни направо едно такова зверче Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
LUBECA Публикувано Февруари 1, 2010 Автор Сподели Публикувано Февруари 1, 2010 Тони, то не пречи да имаш кола за семейството и кола за кеф:mrgreen: Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
LUBECA Публикувано Февруари 22, 2010 Автор Сподели Публикувано Февруари 22, 2010 Лично на мен много ми харесва Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Pe6o666 Публикувано Февруари 22, 2010 Сподели Публикувано Февруари 22, 2010 Уфф, хич не е зле! Четириврато кабрио, хммм, интересно как ще се приеме. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Февруари 22, 2010 Сподели Публикувано Февруари 22, 2010 Добре според мен - няма да имат германски конкурент, а американските така или иначе за нищо не стават... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
WolfDale Публикувано Февруари 24, 2010 Сподели Публикувано Февруари 24, 2010 (редактирано) Мисля, че това ще бъде хита на Ауди за 2011-та година : AUDI RS5 2011 П.П. Съжалявам за размера на снимките просто неможах да намеря по-малки. Редактирано Февруари 24, 2010 от mupo Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Pe6o666 Публикувано Февруари 26, 2010 Сподели Публикувано Февруари 26, 2010 (редактирано) Новият Cayenne, смесени чувства: Редактирано Февруари 26, 2010 от pe6o666 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
LUBECA Публикувано Февруари 26, 2010 Автор Сподели Публикувано Февруари 26, 2010 Мдаммм... И аз се присъединявам :hmmm: Има нещо, което не ми стои както трябва. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Февруари 26, 2010 Сподели Публикувано Февруари 26, 2010 (редактирано) Да пробвам - муцуната е нещо като неясно подобие на решетка от астън мартин с фарове от ферари. Задницата е микс - субару трайбека& мазда 6 комби. Сътворили са чорба - също като москвич алеко на времето:отпред рено, отзад пежо - по средата л@йно. Едит: всъщност отпред е точно като F430, видяно през призмата на бутилка джеймесън или джак. Редактирано Февруари 26, 2010 от alxx Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
BANNN Публикувано Февруари 26, 2010 Сподели Публикувано Февруари 26, 2010 Аз бих казал! Гроздето е кисело щото е високо! На мен ми харесва и то повече от предходния модел. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.