Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

This show car currently houses Lambo's recently reworked 556bhp, 5.2-litre V10 but, as our Jason Barlow speculates in the new issue, could easily accomodate the Murcielago's V12, a V8, or even, as Fitzgerald has hinted intriguingly, a new hybrid power train.

Source: Top Gear

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Aston Martin Cygnet Concept - inside снимката с iPod Touch 3G на докинга до волана е върха.

astonmartincygnet294102.jpg

astonmartincygnet295102.jpg

astonmartincygnet296102.jpg

Малко е встрани от темата, но пък марката си е марка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

243667d1260555652t-brabus-glk-v12-world-s-fastest-street-legal-suv-b09aa647.jpg

BRABUS GLK V12 - най - бързият, легализиран за улицата SUV. Vmax>320km/h

Повече по темата: http://www.team-bhp.com/forum/internati ... l-suv.html

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

nova-sila-ot-g-power_0.jpgnova-sila-ot-g-power_2.jpgnova-sila-ot-g-power_1.jpg

Натискате газта докрай и само след 4.5 секунди достигате скорост от 100 км/ч. Ако продължите да прилагате пълен натиск на десния педал, след 16.2 секунди скоростомерът вече ще достигне отметката 200. При това на борда на автомобилите с повишена проходимост BMW X5 и X6. Такова упражнение става възможно единствено след доработка от култовото тунинг студио G-Power.

Специалистите започват своята работа директно върху М-версиите на X5 и X6. И на двата кросоувъра от премиум сегмента се монтира пакет с кодово обозначение Typhoon S. В силовата си част той включва основно препрограмиране на електрониката, лека доработка на компресорите и смяна на ауспухната система. Така V-образният битурбо осмак вече разполага с 45 к.с. повече (600), а максималният въртящ момент нараства с 20 Нм (700).

И Х5, и Х6 са доста високи автомобили - 1 764 и 1 684 мм съответно. За да може умопомрачаващата тяга да не се отразява толкова сериозно на окачването, от G-Power монтират нови, по-твърди и по-къси пружини, които снижават клиренса и на двата автомобила с по 10 мм. По този начин мюнхенските тежкоатлети могат да развият скорост над 300 км/ч.

Оптимизацията на двигателя струва 4 701 евро, а тази на изпускателната система - 3 021 евро. Външните "украси", включващи ефектен аеродинамичен кит и 23-цолови лети джанти, се предлагат на цени от 6 990 и 8 865 евро, съответно

Източник: Вестник "Авто Пазар"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Малък, нищо лично - ама X6 е ш___н хечбек на стероиди.Brabus GLK-то съответно е C-тка с вдигнати гащи. Пуснах снимката за разнообразие, иначе съм на мнение че такива автотъпизми трябва да се забранят със закон.

Като те подгони(разбирай - не владее автомобила) на някое кръстовище зад волана на X6 Schnitzer силиконова руса бомба, захапала телефона - и ти ще си смениш мнението.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Х6-бррр, не го траем това нещо!

Още набивам канчето на един мой че си взе такова :evil:

Че е и 5.0

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Х6-бррр, не го траем това нещо!

Още набивам канчето на един мой че си взе такова :evil:

Че е и 5.0

Относно X6, някой гледал ли е случайно последният епизод на Top Gear... там бая се изгавриха с X6... чак се забавлявах, един наклон не можа да изкачи този SUV.

Иначе аз по принцип ги харесвам...поне добре изглеждат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Както казах...... Произведение на изкуството!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

carlsson_c25.jpgcarlson-i02.jpg

От Carlsson предстои да покажат своя суперавтомобил C25 на автомобилното изложение в Женева през месец март, като от него ще бъдат произведени само 25 бройки.

Моделът се базира на Mercedes SL 600 и е оборудван с 6-литров битурбо V12 двигател с мощност от 753 к.с. и 1 150 Нм максимален въртящ момент. Максималната скорост на автомобила е 352 км/ч.

Изпълнителният директор на Carlsson Маркус Шустер изрази желанието си колата да бъда конструирана така, че да бъде безопасна за шофиране както по пътищата, така и по състезателните писти. „Затова ние се стремим да създадем един изключителен и същевременно подходящ за ежедневни пътувания до офиса автомобил. Автомобилът притежава характерните за по-масовите модели технологии за безопасност – за защита на пешеходците, ESP (електронна стабилизираща програма), ABS (система против блокиране) и въздушни възглавници” - заяви Шустер.

Инженерите на компанията са снабдили C25 с адаптивно регулируемо окачване, което едновременно осигурява повече стабилност в завои и по-комфортно пътуване в прави участъци. Колата е качена върху 20-цолови джанти, обути в спортни гуми. Предните дискове (вентилирани) на спирачната система са с големина 405 мм, а задните – 380 мм.

За дизайна на интериора на автомобила от Carlsson са използвали естествена кожа, въглеродни влакна и велур. Моделът e лишен от специфични елементи като състезателни седалки, петточкови колани и обезопасителна клетка, за да се постигне по-добър комфорт.

Цената на Carlsson C25 ще бъде обявена с наближаването на дебюта му по време на автомобилното изложение в Женева.

---------- Post added at 09:07 ---------- Previous post was at 09:05 ----------

pe6o666, боцни направо едно такова зверче :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тони, то не пречи да имаш кола за семейството и кола за кеф:mrgreen:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

075219fc9.jpgaudi-a7-front.jpg

larson_audi_a7_cabrio.jpgЛично на мен много ми харесва :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Уфф, хич не е зле!

Четириврато кабрио, хммм, интересно как ще се приеме.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре според мен - няма да имат германски конкурент, а американските така или иначе за нищо не стават...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че това ще бъде хита на Ауди за 2011-та година : AUDI RS5 2011

719b8fed3042d3ac.jpg 666407a8fbdeee5e.jpg 4be3300038eb0d31.jpg 9c8ad9a6bbc51611.jpg

П.П. Съжалявам за размера на снимките просто неможах да намеря по-малки.

Редактирано от mupo
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Новият Cayenne, смесени чувства:

59997936.th.jpg 27595681.th.jpg 19452333.th.jpg 79811200.th.jpg 70080716.th.jpg 85154562.th.jpg

Редактирано от pe6o666
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мдаммм... И аз се присъединявам :hmmm: Има нещо, което не ми стои както трябва.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да пробвам - муцуната е нещо като неясно подобие на решетка от астън мартин с фарове от ферари. Задницата е микс - субару трайбека& мазда 6 комби. Сътворили са чорба - също като москвич алеко на времето:отпред рено, отзад пежо - по средата л@йно.

Едит: всъщност отпред е точно като F430, видяно през призмата на бутилка джеймесън или джак.

Редактирано от alxx
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих казал!

Гроздето е кисело щото е високо! :)

На мен ми харесва и то повече от предходния модел.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...