Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

bob е вече тук?


Lyudmil

Recommended Posts

Аз и по-нагоре го написах. Аман от мрънкачи. То не стига че няма такса, че говори с всички за 0,12 на минута ами ще кажеш, че всеки ден ще си спира гласовата поща.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ок, няма да плачем, няма и да мрънкаме. Само ще им се радваме. А темата да я разкарвам ли, щото само свирки ако им правим, няма да имаме дебат?!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

М-Тел се наакаха толкова много,че и още пет бобчета и грахчета да пуснат клиентите им няма да се върнат.Това са най-големите обирджии!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами по-скоро не мрънкаме, а се възмущаваме!!! Просто за пореден път български оператор се опитва да се изгаври с хората!!! Уж на 12 стотинки, а куп други неща те набутват и цената отива далеч по-нагоре от 12, стотинки. Така че могат да си го набутат тоя боб на друго място... :censored2:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Както спомена колегата по-горе, не всеки ден си спираш/пускаш гласовата поща, нали така? Освен това за последните 7 години лично аз имам около 30 секунди разговор с оператор, така че не виждам и тук къде е проблемът. И все още не мога да разбера защо се опитвате да свържете Боб с М-Тел? Това, че използват тяхната мрежа не означава, че са под тяхна опека! От личен опит мога да дам пример с поне 4 мобилни оператора в Обединеното Кралство, които използват мрежата на някой от големите оператори, а реално са напълно независими! Пример: Lebara, Lyca Mobile, Tesco Mobile, Talk Mobile, TalkTalk, да продължавам ли? Дори се оказва, че някои от тези оператори предоставят по-добри условия на по-ниски цени на потребителите си, в сравнение с условията и цените на оператора, чиято мрежа използват. Поради тази причина не разбирам защо "М-тел се опитва да си върне потребителите", М-Тел не би трябвало изобщо да се намесва в разговора, освен ако някой няма доказателства, че наистина М-Тел стои изцяло зад инициативата и те контролират новопоявилия се оператор!

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вижте всички говорим с догатки, аз лично възнамерявам следващата седмица да взема една такава карта и да ги пробвам, след което ще споделя личния си опит и наблюдения. Само дано да имат микросим.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Както спомена колегата по-горе, не всеки ден си спираш/пускаш гласовата поща, нали така? Освен това за последните 7 години лично аз имам около 30 секунди разговор с оператор, така че не виждам и тук къде е проблемът. И все още не мога да разбера защо се опитвате да свържете Боб с М-Тел? Това, че използват тяхната мрежа не означава, че са под тяхна опека! От личен опит мога да дам пример с поне 4 мобилни оператора в Обединеното Кралство, които използват мрежата на някой от големите оператори, а реално са напълно независими! Пример: Lebara, Lyca Mobile, Tesco Mobile, Talk Mobile, TalkTalk, да продължавам ли? Дори се оказва, че някои от тези оператори предоставят по-добри условия на по-ниски цени на потребителите си, в сравнение с условията и цените на оператора, чиято мрежа използват. Поради тази причина не разбирам защо "М-тел се опитва да си върне потребителите", М-Тел не би трябвало изобщо да се намесва в разговора, освен ако някой няма доказателства, че наистина М-Тел стои изцяло зад инициативата и те контролират новопоявилия се оператор!

Мобилтел не контролират "новопоявилия се оператор" първо защото Мобилтел няма как да контролират себе си и второ Мобилтел не е новопоявил се оператор.

Доказателства?

Няма нужда да си доказваме неща, които ги пише в общите условия:

http://www.bob.bg/terms-conditions.php

http://www.bob.bg/si...hti-uslovia.pdf

http://www.bob.bg/si.../bob-tariff.pdf

http://www.bob.bg/si...2009%202011.pdf

П Р А В И Л А

з а у ч а с т и е в пр о м о ц и о н а л н ат а к а мпа н и я „b o b е в е ч е т у к!“

1 . П е р и о д н а п р о м о ц и о н а л н а т а ка м п а н и я (“К а м п а н и я т а”):

1.1. Период за получаване на промоционални скреч карти от

Кампанията - от 13.10.2011г. до 26.10.2011 г. включително.

1.1. Срок на валидност на промоционалните скреч картите, с които се

печелят награди: от 13.10. до 15.11.2011 г.

2. О р г а н и з а т о р н а Ка м п а н и я т а:

“Мобилтел” ЕАД със седалище и адрес на управление София 1309,

ул.”Кукуш” № 1

8.2. тези Условия за ползване на тарифни планове с марка „bob”;

8.3. Общи условия за взаимоотношенията между „Мобилтел” ЕАД и абонатите и

потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на „Мобилтел” ЕАД по

стандарти GSM и UMTS

Общи условия за взаимоотношенията между "Мобилтел" EАД и

абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни

мрежи на "Мобилтел" ЕАД по стандарти GSM и UMTS

П Р А В И Л А З А П О Л З В А Н Е Н А У С Л У Г И Т Е,

С В Ъ Р З А Н И С Д О С Т Ъ П Д О И П О Л З В А Н Е Н А И Н Т Е Р Н Е Т Ч Р Е З М Р Е Ж А Т А Н А

М о б и л т е л Е А Д

А. П р е д м е т

1. Тези Правила уреждат отношенията между Мобилтел ЕАД (наричано по-долу за

краткост "Доставчик") и всяко лице (наричано по-долу за краткост

"Потребител"), което ползва услуги, свързани с достъп до и ползване на

Интернет чрез мрежата на Мобилтел ЕАД.

Това всичкото е от страницата на Фасул.

Да си доказваме?

Няма какво.

Просто е добре да прочетем. :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Algor ама мноооого точно го написа. Така, че всички останали, които защитават ментел по-добре замълчете. Иначе и аз също много се чудя дали да не си взема една ей така за пробата...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дори на етикетите, от вътрешната страна на сините им сака пише:

Произведено за Мобилтел ЕАД.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня!!! НИКОГО не защитавам. Просто не започвам да плюя, отричам и мразя всяко ново нещо, без да съм го ползвал и да имам преки впечатления от въпросното. Което междувпрочем е характерна черта , както забелязвам, на доста хора тук. Вместо да се зарадваме , че се предлага нещо различно, което ще донесе някакво раздвижване на закостенелия мобилен пазар у нас, предизвиквайки и другите оператори да предложат и те нещо различно от "говориш не говориш - плащаш" Започваме да храним всичко и всеки който не споделя нашето черногледство.

Аз съм доволен от условията които ми предлагат в момента, само сравнени с другите оператори на нашия пазар. Иначе ползвам на договор и Австийски оператор когато пътувам защото техните условия не се предлагат от нашите. Ако има по-добра оферта от сегашната , няма да се колебая да ги сменя, ако не могат да ми я предложат. Никой, нокого не кара насила . Не ти харесва- не ползваш. Това е.

А изказвания " Просто за пореден път български оператор се опитва да се изгаври с хората!!! Уж на 12 стотинки, а куп други неща те набутват и цената отива далеч по-нагоре от 12, стотинки. Така че могат да си го набутат тоя боб на друго място... :censored2: " по скоро пасват за Е-ОН, И-ВИ-ЕН, Топлофикация и други, които за разлика от коментираните до момента , не намалят цената а напротив- увеличават. Това скъпи приятели е ГАВРА с и без това обеднелия Български народ.

Извинявам се , че стана толкова дълго, но исках и още неща да напиша. Със здраве на всички.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

baronbg, що се занимаваш... "Едно си баба знае, едно си баба бае"... Ако bob беше на виваком или глобул - отзивите щяха да са коренно различни, но не - понеже е М-тел - дай да плюем. :scratch:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера на вас какво ви пречи плюенето?? Явно хората си имат основание! Вие нямате, целувайте ги, други имат, ще ги плюят. Свободен форум сме ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...