Dimax Публикувано Декември 21, 2011 Публикувано Декември 21, 2011 Копчето за заключване беше паднало месец преди да го занеса, а все не ми оставаше време. Но една седмица преди това като падна и за звука и вече реших, че е крайно време да се измъкна малко от аганжиментите и да го занеса. Също така трябваше и да присъства човека на чието име е телефона, а той работи в Полвдив, а аз съм в Бургас. И въпреки това, че ми е оставало седмица и половина гаранция, те не са в правото си с измама да ми откажат, нарушавайки цялостта на телефона ми. Те са длъжни ако ще и в последния ден да отида да отремонтират телефона ми. Нека да сравним с коректната политика на Apple благодарение, на която вече щях да се радвам на оправения или заменения си телефон. Само в България някой може да си позволи да птнеме правото ти на гаранция по такъв долен начин, което е подлежащо на санкции. Ще търся правата си до последно, защото знам, че това е практика при германос и глобул, а остава ненаказано или в редките случаи на наказание, се отказва поправката на телефона! Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 22, 2011 Публикувано Декември 22, 2011 Свържи се с колегата @GPower - той ще ти "светне" доста по въпроса германос/гаранция. Пиши му лс. 1 Цитирай
BANNN Публикувано Декември 22, 2011 Публикувано Декември 22, 2011 Благодаря Саше! Отговорил съм на пича. Аз на 23 януари съм на дело! 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 22, 2011 Публикувано Декември 22, 2011 Евала, Джи! Няма да се предаваш, бой на всички фронтове тяхната м@м@ Цитирай
Dimax Публикувано Декември 22, 2011 Публикувано Декември 22, 2011 GPower още веднъж искам да ти благодаря. След малко отивам да си вземам телефона и смятам да ги дигна на балон. После ще кажа какво е станало. И пак ти пожелавам успех с делата срещу гадните монополисти Germanos! Цитирай
flash40oo Публикувано Октомври 21, 2012 Публикувано Октомври 21, 2012 Здравейте, дадох моя айфон за ремонт и края на другата седмица изтичат 31 дни от срока в който трябва да ми го върнат Прочетох всичко по темата и ми стана ясно, че след този срок мога да отида и да си поискам или парите или нов апарат, НО проблема е, че на моята фактура цената на телефона е 0 лв. Някой запознат ли е при това положение какво мога да направя ако ми бавят телефона, защото явно, че са по на сметка да ми "върнат" парите Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 21, 2012 Публикувано Октомври 21, 2012 Когато е промоция или друго(няма цена), се вземат средните за пазара цени на дадена стока. Прочети ЗЗП, в частта за гаранциите. Цитирай
Anthony Публикувано Октомври 22, 2012 Публикувано Октомври 22, 2012 А ако тази фактура е на фирма, то ЗЗП не те лови и могат да ти го ремонтират колкото си искат и да те мотаят безкрайно. 1 Цитирай
flash40oo Публикувано Октомври 23, 2012 Публикувано Октомври 23, 2012 Мерси за бързите отговори мисля, че не е на фирма а това, че не е на мое име предполагам не е проблем А и това за фирмата не го знаех а мислех сега новия айфон да го взимам към фирма Цитирай
The Shaman Публикувано Октомври 23, 2012 Публикувано Октомври 23, 2012 Не можеш да търсиш сметка за нещо, което не е твое. Говоря на изуст, но така мисля. Цитирай
BulgarianSS Публикувано Октомври 23, 2012 Публикувано Октомври 23, 2012 Оплакванията могат да минат през фирмата-в повечето случаи операторите са доста по-отзивчиви. Цитирай
JVV Публикувано Октомври 24, 2012 Публикувано Октомври 24, 2012 КЗП разглежда ли сигнали от фирми? Цитирай
BulgarianSS Публикувано Октомври 24, 2012 Публикувано Октомври 24, 2012 Комисията ми разгледа жалба от фирмата към Ментел,заради забавяне на прехвърлянето на номерата ни към Вивател. Лично съм я писал и предавал жалбата. Сезираха се и след това нямаше проблеми. Sent from my iPhone using Tapatalk v.1.14.2 Цитирай
vhristev Публикувано Октомври 30, 2012 Публикувано Октомври 30, 2012 Здравейте , Днес беше добър ден за спор забавлявах се доста в магазина на глобул с измислиците на операторите: Върнат iPhone 4 на 28 Септември 2012 за гаранция Проверка дали телефонът е в магазина на 30 Октомври 2012 - Все още не беше в магазина час около 9:30АМ Какво искам: Да ми върнат парите Предварително се обадих на КЗП ,за да им обясня какво мисля да правя и те потвърдиха ,че това е начина да си взема жалба с номер и да им го пратя. Ето какво се случи След като попитах дали телефонът е в магазина и ми казаха ,че НЕ Е поисках разваляне на договора си с глобил и връщането ми на парите в размер на 780лв. по фактура платени в брой. Становището на магазина ( имаше 2-3 становища от няколко оператора ): 1. 30 дни били "сервизни дни" след като поисках определение за "сервизен ден" ми бе отговорело ,че това са дните от датата на приемане в сервиза до датата на издаване. - Поисках от оператора да ми покаже къде в договора ми пише "сервизен ден" също споменах ,че този измислен израз го няма и в общите условия на глобул и да се запознае с условията на фирмата в която работи и да не лъже хората. - Попитах ами да предположим ,че сервиза го оправи за 5 дни и на мен никой не ми се обади да дойда да си го взема още 20 дни това какво значи ,че 5 дни съм бил само ощетен или 25 ,защото клиента не го интересува вътрешната координация на фирмата , и че дните са 30 независимо дали са работни или неработни с които глобул гарантират ,че до 30 дни телефонът ще е в клиента. 2. След 30 дни условията били телефонът да се замени с нов. - Правилно , НО им обясних, че до 30стият ден Глобул решава дали да го отремонтира замени и т.н. след тези 30 дни клиента има право да си развали договора базиран на чл. 113 ал 1,2,3 от ЗЗП ( Магазина не беше запознат с тези условия ) аххаха много скоро ще ги запознаят компетентните органи. 3. Телефонът бил върнат Петък 28 Септември и бил пратен в сервиза чак Понеделник . - Тук за пореден път се смях и попитах ами вие можете да го пратите и след 3 седмици аз не съм виновен за това имате 30 дни и да се не се опитват да изкарат 1-2 дена от безумни съчинения. Писах жалба ,че искам да ми върнат парите на базата на тези изтекли 30 дни и ,че телефонът не в магазина и ,че аз не съм бил осведомен с СМС или тел. обаждане ,че е пристигнал. Взех си входен номер и пратих всички нужно документи към КЗП. За капак преди 10 мин получих СМС ,че телефонът ми е в магазина ( да кажем ,че ако беше сутринта там нямаше да мрънкам ) ,но аз вече имам жалба подписана и подпечатана ,че телефона не е в магазина. Дали след като вдигнах шум са се организирали и са пратили тел или от там ще ми дадат някой НЗ и не ме и интересува. като излезе 5цата ще си го купя и ще си чакам парите от глобул. Колеги ще ви държа в течение ,за да е ясно какво кой как може да постигне. 6 Цитирай
rooibos Публикувано Октомври 30, 2012 Публикувано Октомври 30, 2012 Успех! Крайно време е да се научим какви права имаме и как да си ги отстояваме. Цитирай
vhristev Публикувано Октомври 30, 2012 Публикувано Октомври 30, 2012 Вече ми се обадиха лично да ми кажат ,че телефонът е там и мога да ида да си го взема. Най културно им обясних ,че съм си подал жалба и ще чакам отговор от Глобул междувременно да очакват КЗП да ги посети в магазина за неспазване на договрните условия и да им разяснят за "сервизният ден" на тях. 1 Цитирай
vhristev Публикувано Ноември 19, 2012 Публикувано Ноември 19, 2012 Много забавно. Глобул ми върнаха отг. ,че телефонът ми е подменен и се намира в магазина да ида да си го взема. Няма нито телефон нито човек с който може да се свържа ,за да разговарям и какво правим на тая жалба пишем ОЩЕ една жалба и чакаме още 20дни и след 30 дена ще ми кажат ВИЕ не си потърсихте телефона съжалявам ,но периода за вземане след като сме ви казали е изтекъл. Утре ще се чуя с жената от КЗП която движи моята жалба ,за да видя какви са ми опциите ако тя каже ,че съм си в правото дори ще ги съдя егати боклуците. Цитирай
mishocs Публикувано Ноември 19, 2012 Публикувано Ноември 19, 2012 Спокойно -Нормално за Глобул ,на брат ми дойде след 3 месеца -първо Не знаеха е къде е -второ Бяха го пратили по погрешка в Добрич- объркали Дупница с Добрич ))))) Цитирай
profusion Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 (редактирано) Днес оставих една 5-ца в глобул и ми дадоха това, да видим колко ли ще чакам (телефона е почти нов на 3-4 седмици) …. http://www.scribd.com/doc/170937065 Редактирано Септември 25, 2013 от profusion Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 Точка 4 и 6 са в нарушение на ЗЗП. Не са ти дали описание на състоянието на маркерите за влага. Познавайки германос добре, очаквай изненади. Цитирай
profusion Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 (редактирано) Тоест какво да ходя утре пак до офиса където го дадох или да пускам жалба? В точка 4 и 6 пише за извънгаранционни неща които не ме засягат нали съм в гаранция? Редактирано Септември 25, 2013 от profusion Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 Казвам ти го по принцип. Сега могат да те ушият както им е кеф. Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 Човек, пали колата и ходи намери ония търгаш и го оправяй! 1 Цитирай
profusion Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 Вече го дадох в Глобул нито имам кола нито мога един ден да се мотам из София да търся ония охлюв. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.