Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Неспазване на гаранционното сервизиране от Глобул


B_A_D

Recommended Posts

Копчето за заключване беше паднало месец преди да го занеса, а все не ми оставаше време. Но една седмица преди това като падна и за звука и вече реших, че е крайно време да се измъкна малко от аганжиментите и да го занеса.

Също така трябваше и да присъства човека на чието име е телефона, а той работи в Полвдив, а аз съм в Бургас.

И въпреки това, че ми е оставало седмица и половина гаранция, те не са в правото си с измама да ми откажат, нарушавайки цялостта на телефона ми. Те са длъжни ако ще и в последния ден да отида да отремонтират телефона ми. Нека да сравним с коректната политика на Apple благодарение, на която вече щях да се радвам на оправения или заменения си телефон. Само в България някой може да си позволи да птнеме правото ти на гаранция по такъв долен начин, което е подлежащо на санкции. Ще търся правата си до последно, защото знам, че това е практика при германос и глобул, а остава ненаказано или в редките случаи на наказание, се отказва поправката на телефона!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с колегата @GPower - той ще ти "светне" доста по въпроса германос/гаранция. Пиши му лс.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Евала, Джи! Няма да се предаваш, бой на всички фронтове тяхната м@м@ :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

GPower още веднъж искам да ти благодаря. След малко отивам да си вземам телефона и смятам да ги дигна на балон. После ще кажа какво е станало. И пак ти пожелавам успех с делата срещу гадните монополисти Germanos! :swear:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеца по-късно...

Здравейте,

дадох моя айфон за ремонт и края на другата седмица изтичат 31 дни от срока в който трябва да ми го върнат :)

Прочетох всичко по темата и ми стана ясно, че след този срок мога да отида и да си поискам или парите или нов апарат, НО проблема е, че на моята фактура цената на телефона е 0 лв. :huh:

Някой запознат ли е при това положение какво мога да направя ако ми бавят телефона, защото явно, че са по на сметка да ми "върнат" парите :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Когато е промоция или друго(няма цена), се вземат средните за пазара цени на дадена стока. Прочети ЗЗП, в частта за гаранциите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А ако тази фактура е на фирма, то ЗЗП не те лови и могат да ти го ремонтират колкото си искат и да те мотаят безкрайно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори мисля, че не е на фирма а това, че не е на мое име предполагам не е проблем :)

А и това за фирмата не го знаех а мислех сега новия айфон да го взимам към фирма :scratch:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да търсиш сметка за нещо, което не е твое. Говоря на изуст, но така мисля.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Оплакванията могат да минат през фирмата-в повечето случаи операторите са доста по-отзивчиви.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Комисията ми разгледа жалба от фирмата към Ментел,заради забавяне на прехвърлянето на номерата ни към Вивател. Лично съм я писал и предавал жалбата.

Сезираха се и след това нямаше проблеми.

Sent from my iPhone using Tapatalk v.1.14.2

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

Днес беше добър ден за спор забавлявах се доста в магазина на глобул с измислиците на операторите:

Върнат iPhone 4 на 28 Септември 2012 за гаранция

Проверка дали телефонът е в магазина на 30 Октомври 2012 - Все още не беше в магазина час около 9:30АМ

Какво искам: Да ми върнат парите

Предварително се обадих на КЗП ,за да им обясня какво мисля да правя и те потвърдиха ,че това е начина да си взема жалба с номер и да им го пратя.

Ето какво се случи

След като попитах дали телефонът е в магазина и ми казаха ,че НЕ Е поисках разваляне на договора си с глобил и връщането ми на парите в размер на 780лв. по фактура платени в брой.

Становището на магазина ( имаше 2-3 становища от няколко оператора ):

1. 30 дни били "сервизни дни" след като поисках определение за "сервизен ден" ми бе отговорело ,че това са дните от датата на приемане в сервиза до датата на издаване.

- Поисках от оператора да ми покаже къде в договора ми пише "сервизен ден" също споменах ,че този измислен израз го няма и в общите условия на глобул и да се запознае с условията на фирмата в която работи и да не лъже хората.

- Попитах ами да предположим ,че сервиза го оправи за 5 дни и на мен никой не ми се обади да дойда да си го взема още 20 дни това какво значи ,че 5 дни съм бил само ощетен или 25 ,защото клиента не го интересува вътрешната координация на фирмата , и че дните са 30 независимо дали са работни или неработни с които глобул гарантират ,че до 30 дни телефонът ще е в клиента.

2. След 30 дни условията били телефонът да се замени с нов.

- Правилно , НО им обясних, че до 30стият ден Глобул решава дали да го отремонтира замени и т.н. след тези 30 дни клиента има право да си развали договора базиран на чл. 113 ал 1,2,3 от ЗЗП ( Магазина не беше запознат с тези условия ) аххаха много скоро ще ги запознаят компетентните органи.

3. Телефонът бил върнат Петък 28 Септември и бил пратен в сервиза чак Понеделник .

- Тук за пореден път се смях и попитах ами вие можете да го пратите и след 3 седмици аз не съм виновен за това имате 30 дни и да се не се опитват да изкарат 1-2 дена от безумни съчинения.

Писах жалба ,че искам да ми върнат парите на базата на тези изтекли 30 дни и ,че телефонът не в магазина и ,че аз не съм бил осведомен с СМС или тел. обаждане ,че е пристигнал.

Взех си входен номер и пратих всички нужно документи към КЗП.

За капак преди 10 мин получих СМС ,че телефонът ми е в магазина ( да кажем ,че ако беше сутринта там нямаше да мрънкам ) ,но аз вече имам жалба подписана и подпечатана ,че телефона не е в магазина.

Дали след като вдигнах шум са се организирали и са пратили тел или от там ще ми дадат някой НЗ и не ме и интересува.

като излезе 5цата ще си го купя и ще си чакам парите от глобул.

Колеги ще ви държа в течение ,за да е ясно какво кой как може да постигне.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Успех!

Крайно време е да се научим какви права имаме и как да си ги отстояваме.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вече ми се обадиха лично да ми кажат ,че телефонът е там и мога да ида да си го взема.

Най културно им обясних ,че съм си подал жалба и ще чакам отговор от Глобул междувременно да очакват КЗП да ги посети в магазина за неспазване на договрните условия и да им разяснят за "сервизният ден" на тях.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Много забавно.

Глобул ми върнаха отг. ,че телефонът ми е подменен и се намира в магазина да ида да си го взема. Няма нито телефон нито човек с който може да се свържа ,за да разговарям и какво правим на тая жалба пишем ОЩЕ една жалба и чакаме още 20дни и след 30 дена ще ми кажат ВИЕ не си потърсихте телефона съжалявам ,но периода за вземане след като сме ви казали е изтекъл.

Утре ще се чуя с жената от КЗП която движи моята жалба ,за да видя какви са ми опциите ако тя каже ,че съм си в правото дори ще ги съдя егати боклуците.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно -Нормално за Глобул ,на брат ми дойде след 3 месеца

-първо Не знаеха е къде е

-второ Бяха го пратили по погрешка в Добрич- объркали Дупница с Добрич :))))))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеца по-късно...

Днес оставих една 5-ца в глобул и ми дадоха това, да видим колко ли ще чакам (телефона е почти нов на 3-4 седмици) ….

http://www.scribd.com/doc/170937065

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Точка 4 и 6 са в нарушение на ЗЗП. Не са ти дали описание на състоянието на маркерите за влага. Познавайки германос добре, очаквай изненади.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тоест какво да ходя утре пак до офиса където го дадох или да пускам жалба?

В точка 4 и 6 пише за извънгаранционни неща които не ме засягат нали съм в гаранция?

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Казвам ти го по принцип. Сега могат да те ушият както им е кеф.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Човек, пали колата и ходи намери ония търгаш и го оправяй!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вече го дадох в Глобул :( нито имам кола нито мога един ден да се мотам из София да търся ония охлюв.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...