Asen_77 Публикувано Септември 25, 2013 Публикувано Септември 25, 2013 Специално бях описвал проблеми с Мтел с гаранционен телефон и опитите им да ме изклатят. Дано не се стига до там ... Разбира се за тогава част от нещата който исках да бъдат написани на протокола ми бяха подсказани от Alxx. Ако не бяха неговите съвети, гаранция щяха да успеят да ме изклатят и да не ми подменят гаранционно дефектния телефон. Цитирай
Qnii Nikolowa Публикувано Октомври 11, 2013 Публикувано Октомври 11, 2013 Значи искам да ви попитам дали ако отида в глобул ще ми оправят телефона или ще ми го сменят ? Имам проблем с връзката от време на време ми се губи както и смс-ите не ми се доставят веднага. Разговарях с оператор дали има някакъв проблем в тяхната система и те казаха, че е от телефона ми. И въпроса ми е дали ще направят нещо или не ? Цитирай
profusion Публикувано Октомври 11, 2013 Публикувано Октомври 11, 2013 (редактирано) Проблема може да не е хардуерен? В коя Година си на Гаранцията? Ако си в първата и сензорите за мокрене са ок и няма следи от изпускане ще ти го сменят, ако си във втората ще те разиграват. Аз все още си чакам моята 5-ца вече 15-ти ден от сервиза... Редактирано Октомври 11, 2013 от profusion Цитирай
Grievous Публикувано Октомври 11, 2013 Публикувано Октомври 11, 2013 Срока за чакане там е 30 дена. След това имаш право да си искаш парите, или дати дадат нов телефон. Но това вече го знаете. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 11, 2013 Публикувано Октомври 11, 2013 (редактирано) На един познат от 123 на 10-тия ден са му казали че ще му го сменят, но трябвало да чака още 2 седмици за пратката от Апъл?! WTF те никакви бройки за замяна ли нямат и за всеки чакат да им го пратят?! Редактирано Октомври 11, 2013 от profusion Цитирай
BulgarianSS Публикувано Октомври 11, 2013 Публикувано Октомври 11, 2013 Просто размотават... Много са добри в това... Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Qnii Nikolowa Публикувано Октомври 12, 2013 Публикувано Октомври 12, 2013 Вече година и малко но мисля, че не трябва да има значение защото гаранцията си е гаранция ... Не знам мисля да отида и да видя какво ще ме излъжат .. Цитирай
Asen_77 Публикувано Октомври 12, 2013 Публикувано Октомври 12, 2013 Само като отидеш и приемат телефона за сервиз, е много важно да опишете в приемо предавателния протокол всички отличителни белези за телефона - надрасквания, изпускания, маркери за намокряне ( бели лакмусови хартийки ), опис на серийния номер на телефона от чекмеджето на сим картата и може би и още неща, който могат ако не са описани в протокола да се появят в последствие и да повлияят на гаранционното обслужване. Внимавай много като го носиш върху какво ще се разпишеш като предаваш телефона и задължително поискай копие от протокола !!! Цитирай
profusion Публикувано Октомври 12, 2013 Публикувано Октомври 12, 2013 Дават сервизен протокол да се разпишеш. На познат му го бяха записали само с една дума - "запазен" и му казаха че ще го сменят, така че нищо не е ясно при тях... Цитирай
Asen_77 Публикувано Октомври 12, 2013 Публикувано Октомври 12, 2013 Да и след седмица получаваш обаждане - " Гаранцията не се признава защото телефона е мокрен и лакмусите са цветни " или както беше в моя случай ( защото това с лакмусите беше записано собствено ръчно от мен на протокола, след което служителката се разписа, аз се разписах и снимах протокола с втория си телефон ) - " Гаранцията ви не се признава, защото чекмеджето на сим картата е от бял iPhone 4S, а вие сте предали черен iPhone 4 - Не е пълен комплект " и там започна веселбата. Е като казах, че отивам с адвокат и Господари на Ефира смекчиха тона и намериха начин да оправят нещата. Пак искам да изкажа благодарността си за информацията която получих тогава от Alxx и написах за лакмусите на телефона на протокола, иначе щях да получа обаждане " Гаранцията не се признава защото телефона е мокрен и лакмусите са цветни " и щях да продължа да си ползвам стария iPhone 4 с жълто петно на дисплея в частта над сим картата и вече с намокрени лакмуси. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 16, 2013 Публикувано Октомври 16, 2013 Да попитам, другата седмица в четвъртък ми е 30-тия ден ( на 123 все ми казват от 10 дена че нямали бели бройки за замяна и чакали), въпроса ми е ако прехвърлят 30-дена и ми дадат протокол със стара дата аз как да пусна жалба в КЗП след като нямам доказателство че не ми е даден на датата дори и да вися в офиса последния ден, след като черно на бяло ще е написано коректна дата в последствие? Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 16, 2013 Публикувано Октомври 16, 2013 Няма доказване, въпреки че не ти пречи да подадеш жалба на другия ден и да поискаш чрез КЗП(ако имат правомощия) записа от камерите в дадения търговски обект. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 17, 2013 Публикувано Октомври 17, 2013 (редактирано) Днес забелязах, че на сайта на Апъл за проверка на гаранция по сериен номер вече ми пише за телефона който чакам от Глобул вече 23-ти ден "We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced." Странно щом е заменен защо няма ни вест ни кост от Глобул?! Редактирано Октомври 17, 2013 от profusion Цитирай
Asen_77 Публикувано Октомври 18, 2013 Публикувано Октомври 18, 2013 Може наистина да имат проблем с белите количества. Нали се сещаш, че в момента приоритет за Apple е доставките на iPhone 5s и 5с, а и новия собственик на оператора, ако наистина няма договор за продажба на телефони, а само заменя гаранционни бройки на завареното положение е последна дупка на кавала. На теб ти остава, да се уповаваш на закона и след изтичане на периода да поискаш каквото ти се полага - пари или нов телефон. Цитирай
stangen Публикувано Октомври 18, 2013 Публикувано Октомври 18, 2013 До сега телефоните са идвали от Космоте, новите ще идват от Теленор .......и сигурно гърците по гаранция нещо бавят. Но не вярвам да не оправят проблема. Цитирай
dedil Публикувано Октомври 20, 2013 Публикувано Октомври 20, 2013 Глобул продаваше iPhone, като част от група, в която DT (Deutsche Telekom) притежаваше 40%. Не мисля, че Cosmote имат отношения с Apple, за OTE нямам информация. Мисля, че съвсем скоро ще се разбере, как ще реагират новите собственици от Telenor, но се предполага, че ще взеат под внимание и факта, че Глобул бяха първите и доста време предлагащи единствени дивайса на Apple. 1 Цитирай
stangen Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 DT нямат общо в продажбите на глобулските айфони .......както и да е де, не ми се влиза в излишности. Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Хич. Що ли бъндълът на глобул се казваше T-mobile.bg? 2 Цитирай
profusion Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Да кажа как завърши моята петица в Глобул - на 24-тия ден ми я замениха. В протокола беше записана само "запазена" и нищо друго. В сайта на Апъл стария имеи казва че е замнен, новия има същата дата като стария за гаранция т.е. още 10 месеца. Дано не ми се налага пак Цитирай
dedil Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Не съм много наясно, но не трябва ли, ако имаш нов дивайс гаранцията му да е като за нов такъв, т.е. година или две, каквато е по договор? Цитирай
profusion Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 (редактирано) Не при сменен даже съм чувал 90 дни се дават, но на моя сменения след активацията получи същата дата като стария при проверка в Апъл, одеве пак проверих Редактирано Октомври 21, 2013 от profusion Цитирай
stangen Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Alxx, бъндъла не го гледай. Телефоните идват от Гърция и подмяната пак минава от там. Цитирай
dedil Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Не съм съгласен с теб, stangen. Не само съм убеден в това, което написах по-горе, а и повече... Но спорът е абсолютно безмислен и едвали ще доведе до нещо повече от препирня тук. Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 От спор в случая наистина няма смисъл, но следва само да се отбележи, че чисто физически може и да идват от Гърция, все пак корабите от Китай акостират там. Решенията обаче, кое и как, се донасят в Дойче телеком, тъй като те притежаваха групировката Космоте(в частност - глобул). П.П. По повод случая на колегата - той е с търговска гаранция от глобул, която е две години от датата на закупуване и показанията в сайта на Епъл не играят в случая. Задължение по гаранцията има САМО търговецът, продал ти стоката. Дивайсът също не е задължително да е нов - пише го в договора за покупка, с който си се съгласил: могат да ти го заменят със заводски рециклирано устройство. В щатите е друга бира - там след замяна си с 90 дни гаранция. 1 Цитирай
profusion Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 А след тази замяна продължава ли да важи, че първата година се заменя от Апъл, а втората се ремонтира от Германос ако ми се наложи пак (да чукна на дърво да не ми се налага) Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.