Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Апарата в 14.30 заминава за Лондон, ама Пешо да ти кажа трима души се дзверихме тук 1 час в дисплея, играхме си по всякакъв начин и такива сияния зеленикави ние поне не виждаме.

Да видим в Епъл какво ще кажат...

Публикувано

Като поседи малко заключен, натисни хоум бутона и после с палец от дясно наляво по слайдера и нагоре.

При отключване също сияе...

Нещо такова...

Публикувано

Пратих линкове с видеото, за да ги видят.

Аз търсех проблем с докосване и подобни и затова не съм ги видял тези сияния.

Те от Епъл като звъннеш да си запазиш час и те разпитват подробно какъв е проблема, дали си правил рестор, дали си видял и друг проблем, какви действия са предшествали първия път, когато си го видял и т.н.

Да видим за кога ще запишат час, че предния път чакахме две седмици.

Публикувано

Те много добре знаят за този проблем.

Ако и тук ударим на камък, ще се откажа от тоя телефон и ще искам анулиране на сделката или там както му се казва :)

Второто видео е от първия ми телефон.

Рестори естествено че са правени, set as new и т.н.

Натискане на хоум бутона и плъзгане на пръста е достатъчно за green glow

Публикувано

Мерси!

Сега съм сравнително по-спокоен...една четворка набарах излишна и сега и качвам малко контакти и заигравки.

Преди с йеваната нокЯ лудост ме обземаше :D

Не знам...дано ония на острова да са по... user friendly :)

Публикувано

Ако не друго поне са user friendly. Според мен няма да имаш проблеми.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Край на залаганията - апарата е сменен успешно и без много зор. :cool:

Публикувано

Друго си е европейското мислене. Колкото и да се опитват да променят законите в България с цел да помагат на потребителя винаги остава горчивия вкус, че си прецакан :)

Публикувано

Именно и поради случаи като този Apple за 8-ма поредна година е номер 1 сред всички компании като удоволетвореност на клиента!

Ще ми е интересно да разбера колко цифри има мястото на МТел в тази класация :)

Публикувано

Край на залаганията - апарата е сменен успешно и без много зор. :cool:

За което огромно БЛАГОДАРЯ!!!

Публикувано

Както е видно от поста ми по горе, съмнения не съм имал.

Честито и със здраве да го ползваш.

Публикувано

Мерси!

Сега остава втора част на действието... да дойде до тук :)

Публикувано

Именно и поради случаи като този Apple за 8-ма поредна година е номер 1 сред всички компании като удоволетвореност на клиента!

Ще ми е интересно да разбера колко цифри има мястото на МТел в тази класация :smile:

Ще дам един пример от вчера:

Закупен macbook pro 15" преди 2 години с apple care, която клиента поради някаква причина не успява да енрол-не... Човека продаде скоро macbook-а си и си взе 15" macbook pro Retina. След 5 минутен разговор по телефона с customer service на apple, retina-та получи 2 години удължение на гаранцията без никакъв проблем! Отделно, че в БГ не са и чували за Apple care! Поне от Криейтив център уважават тази гаранция ако не друго...

Публикувано

Само да кажа, че от днес 5-цата на сина е със същия дефект.

Явно го има не само при новите, а се бъгват апарати и в последствие.

Публикувано

Това е неприятно...

Поне му знае реда вече и ще си има нов :)

Публикувано

Телефoна ми пристигна, чисто нов!

На първо четене е добре, ама и да не е, ще си го ползвам както е.

Хиляди благодарности на algor и на хората около него, които допринесоха за това!

thanksthmbup1.gif

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Готино е да прочетеш, че някой си е разрешил проблема :) При това по такъв начин. Интересно ми е сега просто от любопитство телефонът заключен ли е или е?

Публикувано

Амиии...не знам iconmrgreen.gif

В смисъл с Mtel си бачка, ама не съм слагал друга карта...

Публикувано

Хаха то остава и да е отключен, аз направо бих се разходил до сервиза на М-тел и да им го навра в лицето :tooth: Иначе по принцип би трябвало да си е заключен към оператора, към който е бил "разваления" телефон, независимо къде е бил заменен.

ПП. Северното зелено сияние го няма вече така ли?

Публикувано

И на този го има, ама нямам нерви вече да се занимавам...

Публикувано

Баси, вече не мога да разбера това фабричен дефект ли е, какво е....При положение, че толкова много бройки по цял свят го имат, а и също толкова много го нямат, значи не е цялостен дефект в конструкцията на 5-цата, какъвто е например лющещия се ръб, който напрактика го има при всички, ами е няква адски огромна дефектна серия. Вече и аз се чудя колко още да чакам преди да им го занеса за смяна. Надявах се, че след толкова време дефекта ще бъде отстранен, но явно не е.

Публикувано

Някак си им стана навик да си отстраняват дефектите в следващия модел и в същото време да се появяват пак толкова на брой нови...

Публикувано

Като фолксваген - юзърът е бета тестер :)

Публикувано

Само, че претенциите на Apple са на равнище Мерцедес/БМВ в автомобило-индустрията, където юзерът определено не трябва/не е нормално да е бета тестер..;)

Публикувано

Да, бе...малко офф, ама Голф ГМБХ, както ги наричам, къде им видя малките претенции? Да караш топ модел на фолксваген, е по - дебело като цена от БМВ и с по-дебела поддръжка от Бенц. Направо да си сменят емблемата на отхапан шарнир, да е пълен сеирът.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...