Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Имам нужда от съдействие за подмяна на iPhone 5


Pe6o666

Recommended Posts

Привет Колеги.

Не искам да пускам нова тема за да не пълня само форума с ненужни такива. Имам проблем с една 4s-ка закупена края на 2011г. от ментел. Още щом закупих телефона установих, че има едно леко жужене в слушалката като статично електричество. Тук във фоума го наричат "бръждене". Носих телефона една година и Ноември 2012 си взех 5-ца, а 4s-ката го нося като втори. Вчера се замислих, че всяка година им давам на въпросните по 1200 лв. за нов iPhone и реших веднъж в тоя живот и аз да си потърся правата. Взех телефона и го занесох на Кукуш 1 в сервиза. Девойката го прие и записа проблема именно, като "бръждене" в слушалката. Днес ми се обадиха от сервиза и казаха, че телефона си губи гаранцията от 2г., защото имало проникнала течност в горната част. Това е абсурд, пазя си телефоните адски много и мога да гарантирам, че нито капка течност не е попадала върху устройството. Предложиха ми като единствен варинт да им платя 450 лв. и да ми сменят телефона с нов. Ясно ми е, че е изтекла едногодишната гаранция на Apple и сега ментелци трябва да си решат проблема сами вече, но има още една година за тяхна сметка все пак. Изтъкнаха редовното оправдание - има течност в телефона. Моля Ви за съвет, какво да направя? Пиша Ви не за друго, а защото се чувствам наистина много огорчен от отношението. Помислих си за жалба до КЗП, но каква е гаранцията, че техника в сервиза не е капнал една капка вода вътре умишлени или, че дори едно тяхно просто становище "телефона е намокрен" ще оборят моята жалба. Не знам какво повече да кажа освем, че повече никога няма да си закупя каквото и да било от този оператор. Имам два тяхни iPhon-a и две карти с интернет на двата ми iPad-a. Прекратявам всичко, плащам им скапаните неустойки и не искам и да ги чувам повече никога. Кажете каво да направя за да получа поне малко справедливост?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен приемния протокол би трябвало да е в твоя полза!Но....въпросните винаги са били измекяри в това отношение!Поне в такива случаи при Глобусите не съм имал проблеми:)Сменят и толкоз:)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Взех си телефона от сервиза. Написали са становище, че телефона е мокрен. Същото е написано и в/у гаранцията. Естествено лакмуса който е в жака за слушалките е леко потъмнял. Много интересно как им го нося за бръждене в слушалката и веднага се оказва, че тоно в горната си част телефона се "оказва мокрен". Както Ви казах колеги телефона си беше така в началото. Може би мокрен си е дошъл от производителя. Смях в залата! Ако не беше толква жалка картинката щеше да е смешна наистина. Знам само, че този телефон никога не е мокрен. Аз дори леко да пръска дъжд и не си вадя телефона та какво остава да говоря в дъжд или т.н., но както и да е. Мисля да пусна една жалба все пак до КЗП, ще се свържа и с Apple (взех техни координати от Криейтив Център) пък каквото ще да става. Поздрави на всички колеги.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Излезли ли са индикаторите за мокрене нищо не могат да направят, защото гаранцията не покрива мокрен телефон ! Дори и да не е индикаторът показва че е и това е, с моя 4с беше същото но индикатора за мокрене отдолу на юсбито беше полилавял, макар да не съм го мокрил и аз, но това е, тук и КЗП няма да ти помогне а да не говорим за Apple!

Sent from my iPhone 4s(6.1.2) Jailbroken using Tapatalk 2

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза на Криейтив Център ми обясниха, че телефон с проблем ако се сезира Apple се прави прецизна диагностика в оторизиран сервиз. При положение, че само единия индикатор показва наличие на влага (трябва да е само единия), а всички други са наред и ако се установи, че е активиран само индикатора, а няма последствия за устройството то тогава телефона се подменя с нов и гаранцията важи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами пробвай тогава дано успееш!

Sent from my iPhone 4s(6.1.2) Jailbroken using Tapatalk 2

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях "ужилен" от Ментел по тази схема. Въпреки всичките ми протести нищо не постигнах! Прецени си дали ти е по-изгодно да си платиш рекета от 450 лв и да имаш телефон или да тръгваш по съдилища и да похарчиш време и пари . За себе си аз реших-никога повече няма да купя телефон от МТел. Може и да ми е привидно по-скъпо в началото,но... евтиното ( за Ментел звучи като оксиморон ) излиза винаги скъпо! Разбирам чувствата ти и искрено съжалявам , че тези мизерници си продължават по същия начин. За договорите ти и предсрочното им прекратяване- ти си знаеш дали обидата , която са ти нанесли си струва средствата които ще загубиш! !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съвета и за съчувствието Колега. Може би ще си ползвам телефона в това състояние пък каквото стане, стане. Ако се окаже, че добросъвестните техници в ментел са го намокрили умишлено за да ми отпадне гаранцията ще им го занеса като се скапе и ще им дам 450-те кинта и ще си взема нов на който поне да мога да взема някой лев. Поздрави и мерси още веднъж.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ники, стига бре??? 450лв??? В сервиза, в младост ще ти сменят само говорителя. Отиди до там.

П.П. Ментел въртят същите номера като германос - първата година е за сметка на Епъл, втората - юзърите да го дух@т. Явно, кризата се отразява на качеството и за пореден път потвърждава правилото тук: потребител = овца за стригане и нищо друго.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже, че добросъвестните техници в ментел са го намокрили умишлено за да ми отпадне гаранцията ще им го занеса като се скапе и ще им дам 450-те кинта и ще си взема нов на който поне да мога да взема някой лев.

Няма гаранция, че това, което ще ти дадат ще е читаво.

Казвам го от опит, за съжаление, а и автора на темата е потърпевш също, въпреки усилията на толкова много хора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Alxx@ прав си братле, но се почувствах супер огорчен от отношението. Аз съм хрисим човек и не обичам да се карам с хората, но тези ме изкараха извън нерви. Ще си ползвам телефона за сега и ако се влоши (за сега бръжденето е едва доловимо и ако се размърдаш спира понякога) ще ида в Младост и ще сменя слушалката, а и телефона без това вече е без гаранция, отмениха я гадовете. Благодаря Ви много за вниманието и съветите Колеги, страшни сте. :cheers:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@Lyudmil

Има един на металната пластина под дисплея. За други не съм се заглеждал още.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В лайтнинг конектора няма, но има зад него ;) Обичайната в слушалките също я има, но е на дъното отвътре.

Може да има още гяволии, че имам спомени за патент отпреди две години, на нещо като черна кутия за мобилен уред.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Все пак ще напиша жалба до КЗП и се чудя какво да изложа в самата жалба.

1. Дали да напиша, че телефона не е мокрен и е възможно наистина да е капнала една капка дъжд в конектора за слушалките дори докато съм отивал към сервиза, защото валеше даже, а имах 1-2 обаждания на които вдигнах набързо, пазайки телефона разбира се. По принцип аз редовно проверявам там за влага и преди не е имало.

2. Или да напиша, че при предаването на телефона лицето което го е приело и го оглежда супер подробмо от всякъде не е констатирало активацията на сензора, а той си е видим на пръв поглед и не е необходимо отваряне на телефона или да си специалист. Приело е телефона и написа, че е в идеален външен вид и няма никакви следи от вредни интервенции. Аз сега казвам, че съм предал телефона с неактивиран сензор. Моята дума срещу тяхната пред комисията.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип има много оплаквания от тези сензори за влага по целия свят, даже се говореше, че Apple са мислили да ги сменят с друга технология. защото поради многото оплаквания се оказва, че въпросните датчици можели да се оцветят и от високата влажност в джоба и от още какви ли не причини, които пък от своя страна по никакъв начин не могат да повредят телефона. Така че и да не си виновен, технологията на Apple за определяне годността на гаранцията е такава и проблема не е в М-тел или Германос, т.к по цял свят операторите и сервизите режат гаранцията заради тея датчици. С две думи - яко шит!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Люси, не споменавай германос въобще!!! Познавам хора с наличен протокол за оглед при приемане, в който е описано състоянието на всеки конкретен сензор(бели), а после при окончателното становище му връщат телефона с розови сензори и обяснение, че е мокрен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Жалка история. Аз по никакъв начин не защитавам когото и да било оператор или сервиз, просто споделям какво се пишеше за тея сензори по цял свят, но тука сме си друга бира.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Именно...тука са в ущърб на клиента, не в помощ.

Никакво съдействие!

Тъпаци!......без извинение...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Просто е супер жалка цялата ситуация. Нося им телефон с бръждене в слушалката и веднага се оказва, че е мокрен в горната част и затова има проблем именно със слушалката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да попитам тъй като от Глобул подмениха петицата ми гаранционно и ми казаха,че ще пристигне до няколко дни какво да очаквам?Нова кутия с телефона и всички аксесоари или само телефон с лепенки.Някой на който скоро са му подменили петицата да каже.Аз все пак им казах,че ще си взема кутията с IMEI и Serial кодовете,за да не се опитат да ме метнат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

От Apple ти връщат една кутийка с телефона (нов, с лепенки) и металния буталник. Документи за пратката идват също, но тях може и да не ги получиш - не пише нищо съществено относно телефона.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Приятелката ми преди 4-5 месеца имаше проблем с камерата ( не фокусираме) уж е сменен със нов, но не го дадоха с кутия запечатан, а само телефона с лепенките отзад и отпред и увит с гаранцията и документи на които пише заменен с нов. Така, че нов ли дават или не немога да кажа, но до сега телефона и не е дал проблем, става въпрос за 4s фз

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Искам да разбера дали има някакъв документ,който трябва да ми покажат и в него да е потвърдено от Apple,че телефона е сменен?

Те от сервиза могат от облепят някой телефон,да напишат подменен и да ми го пратят :biggrin:

Редактирано от N1k0lA
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Телефона не го връщат в оригинална кутия от телефон, а в една малка бяла, плоска, широка кутийка.

Ще погледна ако имам да я снимам.

П.п. От Apple пращат документ или email (на този, който е изпратил телефона), в който пише дали телефона (посочен е сериен номер) е сменен с нов или е бил поправен.

Можеш да поискаш да го видиш този документ - зависи от глобулци дали ще ти го покажат.

Редактирано от mariankata
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...