niksan76 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Привет Колеги. Не искам да пускам нова тема за да не пълня само форума с ненужни такива. Имам проблем с една 4s-ка закупена края на 2011г. от ментел. Още щом закупих телефона установих, че има едно леко жужене в слушалката като статично електричество. Тук във фоума го наричат "бръждене". Носих телефона една година и Ноември 2012 си взех 5-ца, а 4s-ката го нося като втори. Вчера се замислих, че всяка година им давам на въпросните по 1200 лв. за нов iPhone и реших веднъж в тоя живот и аз да си потърся правата. Взех телефона и го занесох на Кукуш 1 в сервиза. Девойката го прие и записа проблема именно, като "бръждене" в слушалката. Днес ми се обадиха от сервиза и казаха, че телефона си губи гаранцията от 2г., защото имало проникнала течност в горната част. Това е абсурд, пазя си телефоните адски много и мога да гарантирам, че нито капка течност не е попадала върху устройството. Предложиха ми като единствен варинт да им платя 450 лв. и да ми сменят телефона с нов. Ясно ми е, че е изтекла едногодишната гаранция на Apple и сега ментелци трябва да си решат проблема сами вече, но има още една година за тяхна сметка все пак. Изтъкнаха редовното оправдание - има течност в телефона. Моля Ви за съвет, какво да направя? Пиша Ви не за друго, а защото се чувствам наистина много огорчен от отношението. Помислих си за жалба до КЗП, но каква е гаранцията, че техника в сервиза не е капнал една капка вода вътре умишлени или, че дори едно тяхно просто становище "телефона е намокрен" ще оборят моята жалба. Не знам какво повече да кажа освем, че повече никога няма да си закупя каквото и да било от този оператор. Имам два тяхни iPhon-a и две карти с интернет на двата ми iPad-a. Прекратявам всичко, плащам им скапаните неустойки и не искам и да ги чувам повече никога. Кажете каво да направя за да получа поне малко справедливост? Цитирай
gogi6 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Според мен приемния протокол би трябвало да е в твоя полза!Но....въпросните винаги са били измекяри в това отношение!Поне в такива случаи при Глобусите не съм имал проблемиСменят и толкоз Цитирай
niksan76 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Взех си телефона от сервиза. Написали са становище, че телефона е мокрен. Същото е написано и в/у гаранцията. Естествено лакмуса който е в жака за слушалките е леко потъмнял. Много интересно как им го нося за бръждене в слушалката и веднага се оказва, че тоно в горната си част телефона се "оказва мокрен". Както Ви казах колеги телефона си беше така в началото. Може би мокрен си е дошъл от производителя. Смях в залата! Ако не беше толква жалка картинката щеше да е смешна наистина. Знам само, че този телефон никога не е мокрен. Аз дори леко да пръска дъжд и не си вадя телефона та какво остава да говоря в дъжд или т.н., но както и да е. Мисля да пусна една жалба все пак до КЗП, ще се свържа и с Apple (взех техни координати от Криейтив Център) пък каквото ще да става. Поздрави на всички колеги. Цитирай
simba4 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Излезли ли са индикаторите за мокрене нищо не могат да направят, защото гаранцията не покрива мокрен телефон ! Дори и да не е индикаторът показва че е и това е, с моя 4с беше същото но индикатора за мокрене отдолу на юсбито беше полилавял, макар да не съм го мокрил и аз, но това е, тук и КЗП няма да ти помогне а да не говорим за Apple! Sent from my iPhone 4s(6.1.2) Jailbroken using Tapatalk 2 Цитирай
niksan76 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 В сервиза на Криейтив Център ми обясниха, че телефон с проблем ако се сезира Apple се прави прецизна диагностика в оторизиран сервиз. При положение, че само единия индикатор показва наличие на влага (трябва да е само единия), а всички други са наред и ако се установи, че е активиран само индикатора, а няма последствия за устройството то тогава телефона се подменя с нов и гаранцията важи. Цитирай
simba4 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Ами пробвай тогава дано успееш! Sent from my iPhone 4s(6.1.2) Jailbroken using Tapatalk 2 Цитирай
shemesh Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 И аз бях "ужилен" от Ментел по тази схема. Въпреки всичките ми протести нищо не постигнах! Прецени си дали ти е по-изгодно да си платиш рекета от 450 лв и да имаш телефон или да тръгваш по съдилища и да похарчиш време и пари . За себе си аз реших-никога повече няма да купя телефон от МТел. Може и да ми е привидно по-скъпо в началото,но... евтиното ( за Ментел звучи като оксиморон ) излиза винаги скъпо! Разбирам чувствата ти и искрено съжалявам , че тези мизерници си продължават по същия начин. За договорите ти и предсрочното им прекратяване- ти си знаеш дали обидата , която са ти нанесли си струва средствата които ще загубиш! ! 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Много благодаря за съвета и за съчувствието Колега. Може би ще си ползвам телефона в това състояние пък каквото стане, стане. Ако се окаже, че добросъвестните техници в ментел са го намокрили умишлено за да ми отпадне гаранцията ще им го занеса като се скапе и ще им дам 450-те кинта и ще си взема нов на който поне да мога да взема някой лев. Поздрави и мерси още веднъж. Цитирай
Alxx® Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Ники, стига бре??? 450лв??? В сервиза, в младост ще ти сменят само говорителя. Отиди до там. П.П. Ментел въртят същите номера като германос - първата година е за сметка на Епъл, втората - юзърите да го дух@т. Явно, кризата се отразява на качеството и за пореден път потвърждава правилото тук: потребител = овца за стригане и нищо друго. 1 Цитирай
Lyudmil Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 А някой знае ли в 5-цата къде са сложени тези сензори за влага? Цитирай
algor Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Ако се окаже, че добросъвестните техници в ментел са го намокрили умишлено за да ми отпадне гаранцията ще им го занеса като се скапе и ще им дам 450-те кинта и ще си взема нов на който поне да мога да взема някой лев. Няма гаранция, че това, което ще ти дадат ще е читаво. Казвам го от опит, за съжаление, а и автора на темата е потърпевш също, въпреки усилията на толкова много хора. 2 Цитирай
niksan76 Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 Alxx@ прав си братле, но се почувствах супер огорчен от отношението. Аз съм хрисим човек и не обичам да се карам с хората, но тези ме изкараха извън нерви. Ще си ползвам телефона за сега и ако се влоши (за сега бръжденето е едва доловимо и ако се размърдаш спира понякога) ще ида в Младост и ще сменя слушалката, а и телефона без това вече е без гаранция, отмениха я гадовете. Благодаря Ви много за вниманието и съветите Колеги, страшни сте. Цитирай
mariankata Публикувано Март 28, 2013 Публикувано Март 28, 2013 @Lyudmil Има един на металната пластина под дисплея. За други не съм се заглеждал още. Цитирай
Alxx® Публикувано Март 29, 2013 Публикувано Март 29, 2013 В лайтнинг конектора няма, но има зад него Обичайната в слушалките също я има, но е на дъното отвътре. Може да има още гяволии, че имам спомени за патент отпреди две години, на нещо като черна кутия за мобилен уред. Цитирай
niksan76 Публикувано Март 29, 2013 Публикувано Март 29, 2013 Все пак ще напиша жалба до КЗП и се чудя какво да изложа в самата жалба. 1. Дали да напиша, че телефона не е мокрен и е възможно наистина да е капнала една капка дъжд в конектора за слушалките дори докато съм отивал към сервиза, защото валеше даже, а имах 1-2 обаждания на които вдигнах набързо, пазайки телефона разбира се. По принцип аз редовно проверявам там за влага и преди не е имало. 2. Или да напиша, че при предаването на телефона лицето което го е приело и го оглежда супер подробмо от всякъде не е констатирало активацията на сензора, а той си е видим на пръв поглед и не е необходимо отваряне на телефона или да си специалист. Приело е телефона и написа, че е в идеален външен вид и няма никакви следи от вредни интервенции. Аз сега казвам, че съм предал телефона с неактивиран сензор. Моята дума срещу тяхната пред комисията. Цитирай
Lyudmil Публикувано Март 29, 2013 Публикувано Март 29, 2013 Попринцип има много оплаквания от тези сензори за влага по целия свят, даже се говореше, че Apple са мислили да ги сменят с друга технология. защото поради многото оплаквания се оказва, че въпросните датчици можели да се оцветят и от високата влажност в джоба и от още какви ли не причини, които пък от своя страна по никакъв начин не могат да повредят телефона. Така че и да не си виновен, технологията на Apple за определяне годността на гаранцията е такава и проблема не е в М-тел или Германос, т.к по цял свят операторите и сервизите режат гаранцията заради тея датчици. С две думи - яко шит! Цитирай
Alxx® Публикувано Март 29, 2013 Публикувано Март 29, 2013 Люси, не споменавай германос въобще!!! Познавам хора с наличен протокол за оглед при приемане, в който е описано състоянието на всеки конкретен сензор(бели), а после при окончателното становище му връщат телефона с розови сензори и обяснение, че е мокрен. Цитирай
Lyudmil Публикувано Март 29, 2013 Публикувано Март 29, 2013 Жалка история. Аз по никакъв начин не защитавам когото и да било оператор или сервиз, просто споделям какво се пишеше за тея сензори по цял свят, но тука сме си друга бира. Цитирай
Pe6o666 Публикувано Март 29, 2013 Автор Публикувано Март 29, 2013 Именно...тука са в ущърб на клиента, не в помощ. Никакво съдействие! Тъпаци!......без извинение... 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Март 30, 2013 Публикувано Март 30, 2013 Просто е супер жалка цялата ситуация. Нося им телефон с бръждене в слушалката и веднага се оказва, че е мокрен в горната част и затова има проблем именно със слушалката. Цитирай
N1k0lA Публикувано Май 10, 2013 Публикувано Май 10, 2013 Да попитам тъй като от Глобул подмениха петицата ми гаранционно и ми казаха,че ще пристигне до няколко дни какво да очаквам?Нова кутия с телефона и всички аксесоари или само телефон с лепенки.Някой на който скоро са му подменили петицата да каже.Аз все пак им казах,че ще си взема кутията с IMEI и Serial кодовете,за да не се опитат да ме метнат. Цитирай
mariankata Публикувано Май 10, 2013 Публикувано Май 10, 2013 От Apple ти връщат една кутийка с телефона (нов, с лепенки) и металния буталник. Документи за пратката идват също, но тях може и да не ги получиш - не пише нищо съществено относно телефона. Цитирай
kraskooooo Публикувано Май 10, 2013 Публикувано Май 10, 2013 Приятелката ми преди 4-5 месеца имаше проблем с камерата ( не фокусираме) уж е сменен със нов, но не го дадоха с кутия запечатан, а само телефона с лепенките отзад и отпред и увит с гаранцията и документи на които пише заменен с нов. Така, че нов ли дават или не немога да кажа, но до сега телефона и не е дал проблем, става въпрос за 4s фз Цитирай
N1k0lA Публикувано Май 10, 2013 Публикувано Май 10, 2013 (редактирано) Искам да разбера дали има някакъв документ,който трябва да ми покажат и в него да е потвърдено от Apple,че телефона е сменен? Те от сервиза могат от облепят някой телефон,да напишат подменен и да ми го пратят Редактирано Май 10, 2013 от N1k0lA Цитирай
mariankata Публикувано Май 10, 2013 Публикувано Май 10, 2013 (редактирано) Телефона не го връщат в оригинална кутия от телефон, а в една малка бяла, плоска, широка кутийка. Ще погледна ако имам да я снимам. П.п. От Apple пращат документ или email (на този, който е изпратил телефона), в който пише дали телефона (посочен е сериен номер) е сменен с нов или е бил поправен. Можеш да поискаш да го видиш този документ - зависи от глобулци дали ще ти го покажат. Редактирано Май 10, 2013 от mariankata Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.