shemesh Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 http://store.apple.com/uk/buy-iphone/iphone5s http://store.apple.com/fr/buy-iphone/iphone5s Прочетете секциите Warranty & Service и Garantie Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Чл. 104 до 108 и не помня точната ЕС директива за разликите между гаранция от търговец и производител. Производителят продава ли директно сам стоката - минималното задължение е една година от датата на закупуване. Ето и отговора на другия въпрос, цитатът е от сайта на Епъл: Service arranged through Apple takes approximately one week from the day your iPhone is shipped to Apple. If service was arranged through your carrier(подразбира се търговец) please contact them directly for details. Т.е. въпросите с търговската гаранция се уреждат локално, в страната на закупуване. Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Тук: http://www.apple.com/uk/legal/statutory-warranty/ пише, че според EU законите има 2 години минимум гаранция (даже за UK е 6?!), която се поема от продавача (Епъл в случая).. Ще взема направо да им пиша/звънна, за да видим какво ще кажат.. Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 А от чисто любопитство, производителя след като извършва директно търговска дейност не е ли и търговец? Да, но продава собствено производство и гарантира с производствен ресурс. Една година. Точка. Цитирай
algor Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Тук: http://www.apple.com...utory-warranty/ пише, че според EU законите има 2 години минимум гаранция (даже за UK е 6?!), която се поема от продавача (Епъл в случая).. Ще взема направо да им пиша/звънна, за да видим какво ще кажат.. Сменил съм повече от 10 телефона точно в Англия и мога да уверя теб и всички останали, че във въпросния стор гаранцията е 1 (една) година. Купен апарат от Водафон е с две години и т.н. Ще ми е интересно и искам да присъствам, ако някой от тук пишещите отиде и предяви в който и да е магазин в Англия претенция за 6 години гаранция. Доколкото си спомням има търговска и законова гаранция, но и да говоря глупости е все тая, защото сума безмислици са се разтегнали тук и без това. Ако искате подмяна веднага на момента - задоволете се с едната година и се възползвайте. Ако искате 2 и повече - късайте си нервите с операторите, но не мислете, че само нашите са дебили и късат нерви. 1 Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Октомври 21, 2013 Публикувано Октомври 21, 2013 Хубаво. Стана тя дълга и широка.. Това ми трябваше да чуя. Така си и мислех, че е, но Епъл доста странно и неконкретно са си описали нещата на сайта. За какво изобщо са ги писали тия 2-5-6 години.. То и да искаме смяна, без да има проблем не можем да се възползваме Аз питам принципно. На 7 ноември ми изтича гаранцията, едва ли дотогава нещо ще стане, щом досега не е. Цитирай
shemesh Публикувано Октомври 22, 2013 Публикувано Октомври 22, 2013 (редактирано) Доколкото си спомням преди няколко месеца Apple бе осъдена от италиански съд за подвеждане не потребителя с допълнителната гаранция Apple Care. Съдът бе приел , че не е нужно да имаш Apple Care за втората година,защото това се изисква от местното законодателство. Не съм юрист и не разбирам нищо от тези неща , но като отидох на тази страница http://www.apple.com...toryrights.html ,открих различия в документите за Италия и Франция , съпоставими с тези за Англия и Германия например. Използвах Google translate за превода.Ако някой с добри познания по материята и езика погледне, би било полезно. Редактирано Октомври 22, 2013 от shemesh Цитирай
Lyudmil Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Приятели, понеже след множество рестори не можах да се оправя с проблема с пауър бутона, реших тея дни да го занеса в офис на м-тел. Спомням си обаче, че някой беше писал някъде какво е хубаво да се знае преди да се занесе телефона, за да не ми го върнат с някакво измислено оправдание и отпаднала гаранция, обаче не мога да го открия? 1 Цитирай
simba4 Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО - външен вид при приемането трябва да е няма забележки, инак не е добре според мен! Цитирай
Asen_77 Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Тук в говорилня на втора страница има тема конкретно за Мтел. Пиша от телефона и не мога да ти сложа линк. Темата е пусната от мен. 1 Цитирай
tenkisha Публикувано Ноември 8, 2013 Публикувано Ноември 8, 2013 Как стоян нещата с подманята на телефон със счупен дисплей накой може ли да ме светне..как да мина най-тънко Цитирай
Alxx® Публикувано Ноември 8, 2013 Публикувано Ноември 8, 2013 Никак. Искаш качество - плащаш. 1 Цитирай
simba4 Публикувано Ноември 8, 2013 Публикувано Ноември 8, 2013 Никак. Искаш качество - плащаш. Подмени дисплея и го занеси за смяна! Sent from my iPhone 5 Black(64gb) iOS 7.0.3 using Tapatalk pro! Цитирай
Jack Sparrow Публикувано Ноември 8, 2013 Публикувано Ноември 8, 2013 Ще използвам тази тема, за да избегна постването на нова, закупих си м. май iPhone 5 на лизинг от Globul (застрахован е, ако това има значение), но батерията ми не държи много говорих с глобул казаха да го занеса с кутията и ще видим какво ще правим.. въпроса ми е има ли вариант да чакам максималния срок от 30 дена и нищо да не направят и да ми излязат със становище, че батерията е добре, при положение че правя сравнение с няколко приятеля и моята дава най-голяма разлика с изключени 3G, Cellular, britghtness-a също съм го намалил без да се променя автоматично осветеността му и още няколко неща които влиаят на батерията, крайния резултат 1ден стенд бай и 5ч ползван това нормално ли е според вас? Благодаря на отзовалите се! Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Ноември 8, 2013 Публикувано Ноември 8, 2013 Първият въпрос, който ще ти зададат и съответно и аз те питам, е: направи ли му restore? Да не се окаже, че е софтуерен проблема... Иначе данните за ползването не са добри. Подобни изкарвах с включено всичко на 5-цата... Цитирай
Jack Sparrow Публикувано Ноември 8, 2013 Публикувано Ноември 8, 2013 Поне 3 рестора съм му нашил до момента с цел да се оправи да е софтуерен бъг, но уви само с надеждата си останах.. Цитирай
zboost Публикувано Ноември 16, 2013 Публикувано Ноември 16, 2013 (редактирано) Мтел единствено ги интересуват корпоративните клиенти и 5 пари не дават ако си обикновен човек купил телефон от тях. Моя iPhone 5 чисто нов го извадих от кутията с известния проблем в пауър бутона. Натиска се само от лявата страна, от дясно не мърда въобще като заседнал. Нося им го, приемат описват телефона и хоп гледам станивището в сервизната поръчка след 5 дена - не е открит проблем Звъня на сервиза им и им казвам точно кво да гледат, те ми обесняват как си работил перфектно и му нямало нищо. Евалата, ей тва е гаранция. Редактирано Ноември 16, 2013 от zboost Цитирай
Pe6o666 Публикувано Януари 28, 2014 Автор Публикувано Януари 28, 2014 Сега пък се появиха жълти петна по дисплея. Още е в гаранция, обаче отзад на панела е счупено долното стъкло. В такъв случай най-вероятно ще откажат гаранцията. А и вече мтел нямали сервиз, където можеха да ми ударят едно рамо. Сменяли апарата с нов срещу 500 лв. Навън някой дали знае как седят нещата със замяната на повреден апарат? Явно съм на път да взема 5S Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 28, 2014 Публикувано Януари 28, 2014 "Сменяли апарата с нов срещу 500 лв." Ако ти дадат 5S, що да не си на далавера?!? Цитирай
Pe6o666 Публикувано Януари 28, 2014 Автор Публикувано Януари 28, 2014 Да бе, ще ме отрупат Пак петица ще ми дадат. Мисълта ми беше, че май ще се наложи този да го махам... Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.