puho Публикувано Декември 12, 2018 Публикувано Декември 12, 2018 (редактирано) При нас го пуснаха накрая Редактирано Декември 13, 2018 от arm11 Пробвай с по-малък скрийншот другият път. 3 Цитирай
algor Публикувано Декември 13, 2018 Публикувано Декември 13, 2018 Цитат Базираният в Лондон финансов стартъп Revolut получи европейски банков лиценз чрез централната банка на Литва, което ще му позволи с времето да разшири значително своето портфолио и предложи разнообразни услуги, включително спестовни сметки и заеми. Получаването на лиценз в Литва ще позволи на компанията да оперира като банка на територията на целия ЕС. Според говорител на Revolut Литва е избрана, защото в страната вече има над 150 000 ползватели на услугата, което е около 7% от всичките й потребители (2.25 милиона към юли). Освен това регулаторните органи на Литва са приятелски настроени към финансовите стартъпи, което е ускорило издаването на лиценз. Като цяло през следващите месеци няма да се промени нищо за потребителите, но пред компанията има още много работа. Предстоят многобройни тестове и работа с регулаторите за премахване на всякакви ограничения от лиценза, за да могат да бъдат предложени всички услуги, които се очакват от една банка. Всеки, който отвори сметка в бъдеще, ще получи и защита на своите средства до 100 000 евро като част от Европейската схема за гарантиране на влоговете (EDIS). Очакваме още неща като овърдрафт и лични заеми за покриване на непредвидени разходи. Тестовете на лиценза ще започнат в Литва в началото на следващата година, а ако всичко върви по план по-късно ще бъдат обхванати и други европейски пазари. Междувременно компанията работи по изграждането на своя технология за обработка на трансакциите (payment processor), която би трябвало да подобри работата на услугата и намали всякакви забавяния. https://blog.revolut.com/we-got-a-banking-licence/ 6 Цитирай
profusion Публикувано Декември 27, 2018 Автор Публикувано Декември 27, 2018 на 11.12.2018 г. at 19:28, gogi6 написа: Отговора им във форума за това къде ще го пуснат: All the countries where Apple Pay is available. Жалко.....game over ? Цитирай
profusion Публикувано Януари 15, 2019 Автор Публикувано Януари 15, 2019 На съпорт се пишеSent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
profusion Публикувано Януари 15, 2019 Автор Публикувано Януари 15, 2019 За съжаление нямат чат като Револют, отговарят понякога бързо, а някога след ден-два но са точни. 1 Цитирай
zlia Публикувано Януари 15, 2019 Публикувано Януари 15, 2019 на 4.12.2018 г. at 18:31, profusion написа: .... А за твоята банка Curve е като ПОС покупка, дори и да изтеглиш 10лв от АТМ. (но за теглене над равностойността на 200паунда ще има такса) ... Според Curve когато теглиш на банкомат и картата ти(дебитна) е със същата валута няма такса и ограничение от 200 паунда, а има ограничение от 10 тегления месечно. Например теглиш левове от левова дебитна карта или евро от еврова дебитна. Лимита от 200 паунда е за кредитни карти или когато има конвертиране на валутата. Ето линк за обяснението https://community.curve.app/t/atm-withdrawals-domestic-and-foreign-fees-breakdown/3393 Цитирай
profusion Публикувано Януари 15, 2019 Автор Публикувано Януари 15, 2019 Това за тегленето в локалната валута така и не разбрах кое важи, във форума има двупосочни мнения. Така или инъче я ползвам за ежедневни покупки, от АТМ тегля с друга карта. Цитирай
zlia Публикувано Януари 15, 2019 Публикувано Януари 15, 2019 Когато го изпробвам ще пиша. Иначе ако е така както го пишат комбинацията с револют и теглене в есрозоната ще е без такси до 10 пъти месечно. Както и теглене от който и да е банкомат в БГ в лева и комбинация с левова дебитна.Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
gogi6 Публикувано Януари 16, 2019 Публикувано Януари 16, 2019 Някой ползва ли iCard? Не получавам никакви нотификации. В Notifications в настройки на телефона приложението въобще не фигурира. Известията са включени от приложението и движенията по сметката са видими там. Цитирай
OXYGEN Публикувано Януари 16, 2019 Публикувано Януари 16, 2019 Curve ме издразниха много вече. От средата на ноември си чакам картата. Многократни комуникации със съпорта, няколко опита (уж) да ми пратят нова...нищо до този момент. В същото време Transferwise и Revolut от раз дойдоха. Цитирай
profusion Публикувано Януари 16, 2019 Автор Публикувано Януари 16, 2019 На различните банкомати различни опции излизат. Цитирай
dessyteneva Публикувано Януари 16, 2019 Публикувано Януари 16, 2019 (редактирано) Няма и да намериш, просто при нас функцията се превежда смяна на пин, защото така се процедира, като си го блокираш, банката ти издава нов на по-новите карти и си го сменяш на банкомата, на старите се преиздаваше картата. В допълнение за около 20 години работа с банкомати, на нито един модел в софтуера, наложен от Борика не съм виждала такава опция. Може би на някои от тези, дето не работят с Борика, но мисля, че и там менюто е смяна, а не разблокиране. Редактирано Януари 16, 2019 от dessyteneva 1 Цитирай
algor Публикувано Януари 16, 2019 Публикувано Януари 16, 2019 преди 7 часа, gogi6 написа: Някой ползва ли iCard? Не получавам никакви нотификации. В Notifications в настройки на телефона приложението въобще не фигурира. Известията са включени от приложението и движенията по сметката са видими там. Ако опитът ми с друг бранд на същия собственик е от полза, то бих се обзаложил, че след някой и друг ъпдейт ще ти проработи всичко. Не знам от кога ползваш продукта, но при мен до излизането на iOS12 ми излизаха всички нотификации перфе. След това, до началото/средата на декември каквото и да правя нищо не излизаше и след един (или два...не помня вече) сериозни ъпдейта, всичко си дойде на мястото и сега е ток и жица. 2 Цитирай
gogi6 Публикувано Януари 16, 2019 Публикувано Януари 16, 2019 Значи сега получаваш?! Хм, къде може да е проблема? Цитирай
algor Публикувано Януари 16, 2019 Публикувано Януари 16, 2019 (редактирано) Е, казах ти, че става въпрос за друг бранд на същия собственик, а именно MyPos. Редактирано Януари 16, 2019 от algor 2 Цитирай
pepo1919 Публикувано Януари 23, 2019 Публикувано Януари 23, 2019 на 16.01.2019 г. at 13:08, OXYGEN написа: Curve ме издразниха много вече. От средата на ноември си чакам картата. Многократни комуникации със съпорта, няколко опита (уж) да ми пратят нова...нищо до този момент. В същото време Transferwise и Revolut от раз дойдоха. Revolut,с кой куриер ти пристигна,че два пъти подновявам и нищо? Цитирай
profusion Публикувано Януари 23, 2019 Автор Публикувано Януари 23, 2019 Пристигат с обикновенна поща от Германия, няма тракинг просто писмо. 1 Цитирай
OXYGEN Публикувано Януари 24, 2019 Публикувано Януари 24, 2019 Аз на важни пратки винаги оставям адреса в офиса. От години съм забелязал, че държавните пощи се държат една идея по-сериозно когато знаят, че доставят на фирма. На домашен адрес почти никога не идват. Не знам как е дошла картата, чакаше ме на рецепцията. 1 Цитирай
pepo1919 Публикувано Януари 24, 2019 Публикувано Януари 24, 2019 И през ум не ми е минало,но има логика.Ако и сега не пристигне,третия път ще сменя адреса. Цитирай
petar258 Публикувано Януари 24, 2019 Публикувано Януари 24, 2019 Revolut-а идва по-бавно отколкото обявяват. При мен дойде за 20 дни. И преди няколко години една карта която издателя писа че е пратил, не дойде, пак по обикновена поща без тракинг. Не знам дали някой я е отмъкнал по пътя, но такова действие е безсмислено - могат да я ползват само за чистене на стъкла Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
profusion Публикувано Януари 24, 2019 Автор Публикувано Януари 24, 2019 Така е при мен дойде бавно, пуснах още една, защото я помислих за изгубена, после дойдоха и двете и сега имам 2 активни Цитирай
pepo1919 Публикувано Януари 24, 2019 Публикувано Януари 24, 2019 E,колко да е бавно,първата трябваше да е тук средата на декември.Миналата седмица пуснах заявка за втора. Цитирай
profusion Публикувано Януари 24, 2019 Автор Публикувано Януари 24, 2019 Ами колко да е вавно може и да е месец може и да е седмица....неведоми са пътищата на обикновенната поща Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Януари 24, 2019 Публикувано Януари 24, 2019 Моята карта дойде за 5-6 дни. Но по празниците на баща ми първата не му пристигна, втората се бави поне 2 седмици. Sent from my iPad using Tapatalk Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Февруари 4, 2019 Публикувано Февруари 4, 2019 Вчера революта ми изкарва нотификация с надпис 'suspicious transaction' - теглене на 63€ от банкомат в западна Индонезия (25 Мин. по-късно подобна сума на 800 km в Джакарта). Без да ми беше активирана опцията за сигурност по локация, транзакцията беше отказана. Може би защото всичко стана в реално време и му дадох, че не съм я правил аз. Веднага замразих картата, свързах се със съпорта им (попаднах на българче) и ме увери, че пари не съм изгубил. Била е клонирана магнитната лента. Само един път съм теглил на банкомат - на 24.1 на входа на The Mall. Писах им имейл, че може да е компрометиран и да си направят проверка (по видео записи евентуално), но се чудя може ли по друг начин да са ми я клонирали? В този период имам направени само няколко безконтактни покупки във Фантастико и едно заведение (не съм подавал картата на касиер). Как точно скиминг устройствата клонират - предполагам трябва да има допир до картата или поне достатъчна близост? Онлайн да са ми взели данните възможно ли е - и после да се създаде пластика с тях? Иначе Револют вече ми изпратиха нова карта безплатно. Ето един пример за това колко сигурни са тия карти. Ако това беше станало с някоя от банковите ми, щях да забележа транзакциите поне след няколко дни/седмица, за което време можеха да източат не малко... Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.