The Shaman Публикувано Януари 11, 2012 Публикувано Януари 11, 2012 http://www.acura.com/future/NSX#1 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 19, 2012 Публикувано Януари 19, 2012 Ееееее, това верно е massive! Кърти! Цитирай
asko44 Публикувано Януари 23, 2012 Публикувано Януари 23, 2012 (редактирано) Редактирано Януари 23, 2012 от asko44 1 Цитирай
LUBECA Публикувано Януари 31, 2012 Автор Публикувано Януари 31, 2012 911 причини да мечтаеш Когато отивате да потичате за здраве на пистата, не си обувате зимните обувки, нали? Затова 911 е оръжието, с което да респектирате, да усещате границите на физичните закони и да сте сигурни, че сте на ръба на възможностите, които техниката може да ви предложи. Ако се осмелите да опитате, ще приключите обиколката с широка и естествена усмивка. За разлика от тези, които се опитват да ви настигнат. 911 е легенда и заради това, че прави почти от всеки пилот. Достатъчно суперлативи за загрявка. Всеки е виждал Porsche 911 и всеки е наясно колко много се държи на традициите при този емблематичен за легендарния немски производител модел. На сцената вече е най-новото му издание и е редно да му обърнем много повече внимание. От една страна, защото винаги е интересно доколко е запазена връзката с именитите предшественици, а от друга, за да разберем какви са новостите, с които 911 за пореден път ще вдигне летвата при расовите спортни автомобили. Колкото и невероятно и шаблонно да звучи – новото 911 е, разбира се, още по-добро. В какво точно? Ако трябва да предполагаме на база на здравия разум, то е логично да заложим на по-ниско тегло (с 45 кг), по-добра аеродинамика, по-нисък разход на гориво (с 16%) и нови технологии за пестене (Start&Stop и рекуперация на енергия). За радост или не, новата „еко” мода стигна и до спортните резачки. На външен вид разликите между предишното 997 и новото 991 са по-скоро козметични и обхващат броните, предния капак, задния спойлер и светлините. Всеки си има любимо 911, затова трябва да оцените промените в най-новото индивидуално. Разбира се, най-интересно е какво се е случило с „железата”, скрити под наточената и безкомпромисна външност. Базовият 3.4-литров боксер осигурява 350 бодри кончета при умопомрачителния среден разход на гориво от само 8.2л/100км. Разбира се, винаги ще искате още, затова Carrera S с 3.8-литров агрегат ще ви даде 400 к.с. срещу само 8.7 л/100 км. Да се чуди човек как само с толкова гориво можете да се изстреляте от покой до 100 км/ч за едва 4.4 или 4.1 секунди (съответно за двете версии). Едно е сигурно – нито ще успеете да отлепите гърба си от чудесните спортни седалки, нито е вероятно да видите някой по-бърз от вас, докато ускорявате. Ако държите да се хвалите с нещо уникално, това е първата в света 7-степенна ръчна предавателна кутия. За „по-глезените” се предлага и 7-степенен PDK автомат с двоен съединител. Аз лично не мога да реша дали би ми харесало повече да гледам отвън, или да седя вътре, но ако имате късмета да се озовете в новото Porsche 911, ще се насладите на апликации от въглеродни влакна, алуминий и дърво. Контролната система Porsche Communication Management вече е с по-голям дисплей, а централната конзола наподобява тази на „баткото” Carrera GT. Нищо не е пропуснато и от екстрите, като дори се предлагат две нива на аудио оборудване, но подробности ще разберете, ако наистина се докоснете до тази кола – а като че ли много се размечтахме. Ако държите да се хвалите с нещо уникално, това е първата в света 7-степенна ръчна предавателна кутия. Абсолютно съм сигурен, че отговорът на въпроса, какво е Porsche 911, често ще представлява само една дума, но никога няма да е една и съща. Легенда, страст, динамика, класика, еталон, мечта... Ако някой ви каже нещо лошо за тази кола, или е завистлив комплексар, или изобщо не познава света на автомобилите така, както твърди. Не е редно да сравняваме 911 с разни по-лъскави, по-натруфени, по-гъзарски и по-скъпи коли (да, има). Тук говорим за спорт в най-чистата му форма, или казано с други думи, за триумф на инженерството над дизайна и показността. Източник: HiComm 3 Цитирай
MacIlian Публикувано Февруари 3, 2012 Публикувано Февруари 3, 2012 Jeep за пилотите на Ferrari Фернандо Алонсо и Фелипе Маса яхнаха персонализирани Grand Cherokee SRT8. Вчера Ferrari отложи официалното представяне на своя болид за Формула 1, заради снега на Маранело и ето, че Jeep моментално откликна на нуждите на двамата пилоти от тима. Още същия ден Фернандо Алонсо и Фелипе Маса имаха на разположение високопроходим Grand Cherokee SRT8, в който всичко бе направено в стил а'ла Ferrari. Двамата дори се подготвиха да карат джипа със състезателните си костюми. Задвижването е поверено на 6,4-литровия HEMI V8 двигател с 468 к.с. и въртящ момент от 624 Нм. С него моделът се ускорява от 0-100 км/ч за около пет секунди и развива максимална скорост от 257 км/ч. Още подробности: www.automedia.bg Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 3, 2012 Публикувано Февруари 3, 2012 Хехе, добре че Фиат купи Крайслер Цитирай
The Shaman Публикувано Февруари 3, 2012 Публикувано Февруари 3, 2012 HB Coupe This custom — but fully road-ready — ride offers a full carbon monocoque and a 3.0L inline six good for 306 hp. It sends that power to the rear wheels via a six-speed manual or seven-speed dual clutch transmission, making for a 0-62 time of 4.3 seconds and an estimated top speed of 155. 2 Цитирай
The Shaman Публикувано Февруари 22, 2012 Публикувано Февруари 22, 2012 MASERATI GRANTURISMO SPORT It's not a complete redesign, but it's not like the Maserati GranTurismo Sport ($TBA) needed a whole lot more than a simple freshening up. Included in this updated model is a 4.7-liter V8 cranking out 460 hp — up 26 over the GranTurismo S that it replaces — the Sport also boasts a more aggressive front fascia, LED daytime running lamps, new, darker tail lamps, new seats, and a new steering wheel. MORE CARS SPORTS CARS 2 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Февруари 22, 2012 Публикувано Февруари 22, 2012 Това нещо е сбъркано по дефолт Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 22, 2012 Публикувано Февруари 22, 2012 Люлее като автобус - точка за Пешо! Аз, пък, ще ви обърна внимание на един рядък концепт кар Мазерати: Бърдкейдж. Birdcage 75th Technical specifications Chassis Load-bearing frame in carbon fibre and Nomex honeycomb with front and rear structure in aluminium. Bodywork in carbon fibre. Front and Rear Suspensions Articulated quadrilateral with push-rod layout; single-calibrated shock absorbers and co-axial coil springs. Brakes Brembo system with four self-ventilated and drilled discs. Front 380 mm x 34 mm. Rear 335 mm x 32 mm; callipers in light alloy with six front and four rear pistons. Drivetrain Longitudinal rear-mounted gearbox with rigid connection to the engine. Mechanical drivetrain with 6 sequential gears. Engine 12 x 65° V-cylinders, displacement 5998 cm(3). Power output: more than 700HP. Length 4656 mm Width 2020 mm Height 1090 mm Pitch 2800 mm Front Overhang 1066 mm Rear Overhang 790 mm Front Track 1660 mm Rear Track 1650 mm Front Tyre 275/30 20" Rear Tyre 295/35 22" Dry weight Approx. 1500 kg 1 Цитирай
LUBECA Публикувано Февруари 22, 2012 Автор Публикувано Февруари 22, 2012 Audi A9 Audi смята да разработи чисто нов модел, позициониран над настоящия флагман A8 и създаден за да се конкурира с Mercedes-Benz CL, който ще заменени S-Class Coupe и новия S-Class Convertible. Audi A9 ще се конкурира и с версията купе на Jaguar XJ, който ще се произвежда на базата на Mercedes CL. Новия флагман на Audi най-вероятно ще се нарича A9 ако бъде пуснат на пазара, но все още е в много ранен етап проектиране и може да бъде предложен и друг вариант, като купе с четири врати или купе с две врати купе и кабриолет. До скоро се знаеше, че A9 се развива като купе с четири врати, но нова информация показва, че Audi ще разработи традиционо купе и кабриолет с мек покрив за последния си модел. A9 се очаква да сподели база, с алуминиевия A8 и да използва доста елементи от флагманския седан, както и суперавтомобила R8 и ще се произвежда в завода на Audi в Некарсулм, Германия от 2015 г. - ако действително получи зелена светлина. Важно е да се отбележи, че премиерата на А9 ще съвпадне с представянето и на новия Mercedes CL. За задвижване на новия Audi A9 ще се изполазва обичайната гама от двигатели на Audi. Базовия ще е с мощност 211 конски сили и компресор 3,0-литров V-6, следващия е битурбо 4.0-литров V-8 за спортния вариант S9 и ще развива 520 к.с.. Всички модели, разбира се, ще дойдат с Quattro задвижване на всички колела. 1 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Февруари 22, 2012 Публикувано Февруари 22, 2012 Убиец! Като заговориха за S class........ Аааахахахахахахаха Цитирай
The Shaman Публикувано Февруари 24, 2012 Публикувано Февруари 24, 2012 2012 ASTON MARTIN V8 VANTAGE If you were one of the few folks holding off on an Aston Martin purchase due to the aging bodywork of its primary speeder, the time for writing that check has arrived. The 2012 Aston Martin V8 Vantage (£85,000 and up; roughly $135,000+) sports a revised front end with a larger air intake, a new rear diffuser, sculpted side sills, a new seven-speed Sportshift II gearbox option, quicker steering, wider tires, bigger brakes, and Hill Start Assist technology to help keep you from roasting the rubber when taking off on an incline. No word yet on a US release. 1 Цитирай
The Shaman Публикувано Март 3, 2012 Публикувано Март 3, 2012 FERRARI F12 BERLINETTA Yes, it's gorgeous — but it's a Ferrari, so you already knew that. What you didn't know is that you're looking at the fastest Ferrari ever built. The Ferrari F12 Berlinetta ($TBA) is powered by a 6262cc V12 pumping out an insane 740 hp, which is enough to propel the Rosso Berlinetta rocket to 62 mph in just 3.1 seconds, hitting 104 in just 8.5 seconds on its way to a top speed of over 210 mph. Other features — as if they matter — include an all-new spaceframe chassis and body shell made using 12 different kinds of alloys, Active Brake Cooling for keeping those carbon-ceramic brakes in check, the latest version of the magnetorheological suspension control system, and, of course, an F1 dual-clutch transmission. Don't forget to wipe the drool off the screen when you're done. 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Март 3, 2012 Публикувано Март 3, 2012 Готина е. Ама не мога да не се избъзикам по повод това: Don't forget to wipe the drool off the screen when you're done ... като цитирам Карлос Сайнц: Добрите шофьори бършат мухите от страничните стъкла. Аз пък ще постна една тотално различна кола и нейния пилот - неуморния Нобухиро "Монстър" Таджима. Единственият човек, свалил времето на Pike's Peak Hill Climbing под десет минути!!! Гаргарата с другите участници в ралито е че Таджима-сан тази година ще навърши завидните 62... Engine Type : V6 3100 cc | 189.2 cu in. | 3.1 L. 910 HP (669.76 KW) @ 8750 RPM 655 Ft-Lbs (888 NM) @ 5850 RPM Bore : 92.0 mm | 3.622 in. Stroke : 77.0 mm | 3.031 in. Този рекорд вероятно ще остане за вечни времена, тъй като организаторите на състезанието в Колорадо Спрингс са решили от 2013-та да асфалтират цялото трасе. То, никога вече няма да бъде същото... 3 Цитирай
arm11 Публикувано Март 6, 2012 Публикувано Март 6, 2012 Специалистите в размяна на двигатели от Brabus са взели 5,5-литров V12 двигател от Mercedes-Benz S-Class, увеличили са обема до 6.3 литра и са добавили два нови турбокомпресора. Резултатът е чудовищен - 800 к.с. и 1,420 Нм въртящ момент(електронно ограничен до 1100 Нм). 1420?!?! Упражнението от 0 до 100 км/ч отнема само 3.7 секунди, а за да се достигнат 200 км/ч са необходими 9,8 секунди. Максимална скорост е 370 км/ч. 5 Цитирай
The Shaman Публикувано Март 6, 2012 Публикувано Март 6, 2012 Тая емблема само да беше малко, по-малка... Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.