Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

Хечбек на хормонална програма - "стойностен"? УиУи - МаУиии...

Грозен, 'убав - въпрос на вкус, но безсмислен(освен пред спин сити) - със сигурност!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Кое нищо? Че са произведени 2-3-5 бройки и че калъфите, станали милионери за една нощ няма да го паркират пред спин сити ли?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Jay-Z има, ако не го е продал вече, 8 000 000 USD

Китайците не спят, двойник на Кайена :get-crazy:

post-217-0-73214100-1321880807_thumb.jpg post-217-0-22227700-1321880809_thumb.jpg post-217-0-68853900-1321880811_thumb.jpg post-217-0-74502300-1321880813_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Bugatti възражда една легенда - Galibier

thumb640x320_Bugatti3.jpg

От две години насам възстановената от гиганта VW марка Bugatti гъделичка интереса на медиите и най-богатите почитатели на автомобилите с новия си супер автомобил – Galibier. Луксозният флагман на марката, или по-скоро концепцията, от която започна развитието му, беше представена през 2009 г., а оттогава насам компанията се занимава основно с коригиране на информация за автомобила. Все пак Galibier беше показан на Автомобилното изложение в Женева през 2010, а през октомври 2011 от Bugatti признаха, че най-вероятно пазарната премиера на уникалното возило ще се отложи за 2015 г. Galibier трябваше да тръгне към малцината си клиенти – 150, за да сме по-точни – през 2013-а, но компанията няма да успее да се справи с този срок.

За какво става въпрос?

През 2009 изпълнителният директор на Bugatti Франц-Йозеф Пафген нарече Galibier „най-ексклузивния, елегантен и мощен седан в света”. Звучи ли ви познато? Не? Значи сте пропуснали сагата около появата на бял свят на „най-ексклузивния, елегантен и мощен спортен автомобил в света” – Veyron, настоя­щото изделие на Bugatti, чието производство е към края си и което по подобен начин накара цял свят да го чака да влезе в серийно производство. Ако тази израз въобще може да се използва за съживената марка Bugatti.

С подобни суперлативи е описван и супер автомобилът, създаден от Еторе Бугати през втората половина на 20-те години на миналия век – Royale. Легендата от времето между двете войни се задвижва от 8-цилиндров редови двигател с обем над 12 литра и Royale е по-голям и по-тежък от най-големия модел на Rolls-Royce. Единственият проб­лем, с който се сблъсква Еторе Бугати, е, че по това време – в края на 20-те години – в Европа супер луксозните и супер скъпи автомобили не се търсят кой знае колко. Той планира да произведе 25 бройки от Royale, но се оказва, че получава поръчки само за шест, от които до днес са запазени едва три. И Royale е един от най-редките и скъпи автомобили в историята.

Bugatti5.jpg

Уроци на историята

Такава би трябвало да е и съдбата на Galibier, при който обаче беше отчетен един много важен исторически урок. Супер автомобилите трябва да бъдат разработвани точно когато изглежда, че няма смисъл от тях – насред поредната икономическа криза. За да може излизането им на пазара за съвпадне с неизбежния период на икономически подем, който идва след всяка криза. Тогава продажбите са по-добри от всякога. Но със закъснението, което Galibier вече натрупа, изпълнението на тази рецепта става малко съмнително.

Какво да очакваме от Galibier? Ексклузивност почти навсякъде – уникални като качество и цена материали, невероятна мощност – все пак става въпрос за двигателна формула, която много отдавна не се използва, но е символ на мощност и престиж – W-образен, 16-цилиндров двигател, който задвижва и четирите колела, а първоначално се смяташе, че мощността му ще е между 800 и 1000 конски сили, а по-късно стана ясно, че ще започва от 1000 конски сили. Бензинов двигател, който обаче ще може да работи и на биоетанол, така в Bugatti също поглеждат към зелената страна на автомобилостроенето. Концепцията на Galibier е да осигури удобно и бързо пътуване за 4 човека - пространството в купето и луксът няма да бъдат пестени.

Супер автомобилът с марка Bugatti ще има и серийни модели, които ще се предлагат за около 1.5 милиона евро за един автомобил. Да, Bugatti е само за богатите...

Без ограничения

Засега дизайнът на интериора е по-скоро ориентировъчен – максимално изчистени и опростени форми, а тапицериите са предимно от фина кожа и скъпа дървесина. Пред водача се мъдри голям LCD дисплей, а скоростомерът е позициониран в средата на арматурното табло – така и пътуващите отзад ще могат да следят скоростта на движение. Точно под него се намира друго интересно решение – часовник Parmigiani, който се вади от гнездото му и водачът може да го носи на ръката си. Отлагането на дебюта на Galibier обаче е свързано точно с промени по автомобила, които трябва да осигурят още удобство на пътуващите, налагането на някои нови насоки в дизайна, основно на интериора и вече споменатите промени в мощността на двигателя.

thumb640x320_Bugatti4.jpg

bugatti_16c_galibier_concept_black_images_001.jpg

„Продължаваме с развитието на проекта – заяви шефът на Bugatti Automobiles Волфганг Дюркхаймер. – Но ще има много промени, особено що се отнася до дизайна, разликите с оригиналната концепция са сериозни. Промените ще са най-големи от средната колонка назад – ще има повече място за пътниците, малко нараства дължината на автомобила, а вече знаете, че мощността на двигателя ще се измерва в четирицифрено число. Естествено, като видите новия вариант на Galibier, ще го познаете, той има много общо с концепцията, но мога да ви кажа, че новият вариант е този, който аз подкрепям на 100 процента.”

Според най-спешните планове Дюркхаймер и екипът му трябва да представят серийната версия на Galibier на големите шефове на VW до края на 2011 г., а почти веднага след това трябва да дойде и серийното решение за производството на супер автомобила. Решението е важно, все пак става въпрос за цена от 1.5 млн. евро на кола. Ясно е, че продажбите няма да пострадат фатално от забавянето на модела, както стана и с Veyron, само се засилва напрежението. Но и това е етап от раждането на една легенда.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал някъде за това.

Отвън е У Н И К А Л Н А, ама вътре....нещо ми е криминална :yikes:

BTW, онзи ден видях новият ML наживо, даже се вградих в него.

Е, такова смешно нещо отвън....няма!

Чакам с надежда и любов от AMG да се намесят!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъп с ML-а

Имах възможността да го потъркалям, страхотна работа са свършили от Мерцедес по отношение на окачване, двигател, трансмисия, интериор.

Беше с доста високо ниво на оборудване, ама вън не става!

post-217-0-54373600-1322565360_thumb.jpg post-217-0-63153400-1322565367_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

К'во става тука сега?!?

G-Power с нова доработка на BMW X6 M, 4.4-литров V8 туинтурбо, 725 к.с., 890 Нм,от 0 до 100 км/ч за 4,2 сек.

3a_s2wg2e.jpg

3a_fao2kh.jpg

3a_0xjpry.jpg

3a_m5lhxr.jpg

3a_9ut4rg.jpg

3a_xga416.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На четири вратка, тея крила дето са и ги сложили са голям смях... Викам си, вкусове всякакви. Като видях обаче задните врати :D Направо са довършили колата. В лошия смисъл.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега, теб те знаем, че си фен на японските, хейтър такъв:)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

photo_verybig_818974.jpg

Това ако не е карък...

Най-скъпата катастрофа в света

Верижна катастрофа с участието на 14 автомобила, от които осем Ферарита, два Мерцедеса и едно Ламборгини стана в Япония, съобщава сайтът на вестник "Мирър".

Сред катастрофиралите коли има Нисан и Тойота. Журналистите не се наемат да изчислят общата цена на ударилите се автомобили, но съобщават, че цената само на едно Ферари 355 струва няколкостотин хиляди паунда. Инцидентът претендира за званието най-скъпа катастрофа на всички времена.

Инцидентът е станал на отсечката от магистрала между префектура Хирошима и региона Кошю. Щетите, нанесени на някои от колите, се оказаха толкова сериозни, че възстановяването им е напълно невъзможно.

По предварителна информация, шофьорът на едно от Фераритата е загубил контрол на мокрия път, пише БГНЕС. Шофьорите на десет автомобила са хоспитализирани с различни травми. Благодарение на добрите системи за сигурност на колите няма смъртни случаи.

Заради катастрофата движението по пътя е било временно затворено за шест часа, които са били необходими на службите да разчистят останките от скъпите лимузини.

дарик нюз

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това много боли :smile:

Видео от въпросната катастрофа.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

BMW официално разкри 6-Series Gran Coupe. Третият модел BMW Серия 6 след кабриолета и купето е първото купе с четири врати в историята на марката. Проектиран да се противопостави на Mercedes CLS, седанът е с 4,4 инча (111 мм) по-дълъг от 6-Series Coupe. Стилът на екстериора е незабавно разпознаваем, а акцентите включват ксенонови фарове и 18-инчови алуминиеви джанти. Отвътре автомобилът е луксозно обзаведен с Дакота кожа, отопляеми предни седалки и двузонов климатроник. Багажникът побира 460 литра багаж. Опциите включват керамични акценти, GPS навигация и аудио система Bang & Olufsen. Gran Coupe се предлага с три двигателя. 640i има 3.0-литров редови шестцилиндров с турбо, който предоставя 320 к.с. и въртящ момент от 450 Нм (332 Нм). Това позволява на колата да ускорява от 0 до 100 км / ч за 5.4 секунди и да достигне максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена). 650i използва туин-турбо 4.4-литров V8 с 450 к.с. и въртящ момент от 650 Нм. Упражнението от 0 до 100 км/ч става за 4.6 секунди. На последно място, 640D е с 3.0-литров дизелов двигател с 313 к.с. и въртящ момент от 630 Нм. Въпреки че е с най-малка мощност в гамата, двигателят предлага доста добра динамика - от място до 100 км/ч за 5.4 секунди, а максималната скорост отново е 250 км/ч. Всички двигатели са свързани с осем-степенна автоматична трансмисия. Задвижване на задните колела е стандартно, но за 650i се предлага и задвижване на всички колела.

Източник: dir.bg

! Редактирано от Blurry
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Lexus LF-LC Concept

1326224154_lexus-lflc-1.jpg

1326224159_lexus-lflc-2.jpg

1326224127_lexus-lflc-3.jpg

1326224174_lexus-lflc-4.jpg

1326224195_lexus-lflc-5.jpg

1326224132_lexus-lflc-6.jpg

1326224208_lexus-lflc-7.jpg

1326224207_lexus-lflc-8.jpg

1326224172_lexus-lflc-9.jpg

1326224211_lexus-lflc-10.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...