Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

Porsche е основана през 1931 година от професор Фердинанд Порше. Днес тя е водещ производител на луксозни спортни автомобили, прочути с бързината и красотата на дизайна си. Освен това е една от любимите ни марки автомобили и то не само заради класическото 964 на Ханк Мууди с един фар...

Лий Рашкин е историк, който се занимава с историята на марката. Това е неговата селекция на най-желаните автомобили, които Porsche е правила:

Porsche 356 номер 1 (1948)

p356.jpg

Цена: безценна

Брой произведени: 1

Скорост: 144 км/час

Това е първият автомобил, създаден от фамилията. Колата е ръчно произведена, двуместна, с 1.1 литров модифициран двигател Volkswagen.

Porsche 356 Carrera GT Speedster (1954-1959)

Цена: над 500 000 долара

Брой произведени: 151

Скорост: 200 км/час

p356carrera.jpg

С този автомобил Брус Дженингс спечели рали Carrera GT Speedster през 1960 година.

Porsche 550 Spyder (1953-1955)

Цена: над 1.5 млн. долара

Брой произведени: 90

Скорост: 208 км/час

p550.jpg

Това е първият истински състезателен автомобил на марката. Появява се през 1953 година и има двигател с мощност 110 конски сили.

Този модел е притежавал и актьорът Джеймс Дийн. Той е пътувал за Салинас, Калифорния, за участие в първото си рали, когато загива в катастрофа.

Porsche 904 GTS (1964)

Цена: над 1 млн. долара

Брой произведени: 100

Скорост: 216 км/час

p904.jpg

Това е първият модел на компанията, в който е използвано фибростъкло. Колата е можела да се кара и в градски условия, имала е фарове, чистачки и багажник с резерва гума.

Porsche 911S (1967/1969)

Цена: 70 000 долара

Брой произведени: 6 250

Скорост: 208 км/час

p911s.jpg

Дизайнът е на внука на основателя на компанията Буци Порше.

Има двулитров, шестцилиднров двигател с мощност 130 конски сили. Има пет скорости и аеродинамичен дизайн.

Porsche 917 K/L/PA/10/30 (1969-1973)

Цена: между 3,5 и 4 млн. долара

Брой произведени: 65

Скорост: 320 км/час

p917k.jpg

Това е една от най-прочутите състезателни коли на всички времена. Увековечена е във филма на Стив Макуин Lemans от 1972 година.

Porsche 911 Carrera RS (1973-1974)

Цена: 250 000 долара

Брой произведени: 1 580

Скорост: 240

p911crs.jpg

След 7 години прекъсване марката Carrera се появява отново през 1973 година.

Porsche RSR/935 (1974-1979)

Цена: над 1 млн. долара

Брой произведени: 100

Скорост: 320 км/час

prsr.jpg

Моделът от 1979 г. е печелил много състезания за издръжливост, включително LeMans Endurance Race, Sebring, Daytona и 1000-километровото състезания Nürburgring.

Porsche 924 Carrera GTS (1981)

Цена: 150 000 долара

Брой произведени: 400

Скорост: 248 км/час

p924.jpg

Това е първият модел на марката с 4-цилиндров двигател с водно охлаждане, разположен в предната част.

Porsche 930 ‘Slantnose’ (1981/1989)

Цена: 50 000 – 70 000 долара

Брой произведени: 948

Скорост: 280 км/час

p930.jpg

Продавало се е само в Европа, произведени са по-малко от 1000 автомобила, което ги прави много желани.

Porsche 959 (1986-1989)

Цена: над 1 млн. долара

Брой произведени: 200

Скорост: 312 км/час

p959.jpg

Това се е считали за най-технологично напредналия спортен модел на 80-те години. Това е един от първите автомобили с 4x4 система.

Porsche Carrera 2 Cup Car (1992)

Цена: 200 000 долара

Брой произведени: 45

Скорост: 296 км/час

pcup.jpg

Произведени са само 45 автомобила, от които 44 са бели и един червен.

Porsche 986/987/981 Boxster (1996/2012)

Цена: 70 000 – 90 000 долара

Брой произведени: 500

Скорост: 264 км/час

p986.jpg

Моделът от 1990 г. е вдъхновен от този от 50-те години. В следващите години дизайнът се променя доста, като се появява и S модел.

Porsche 991 (911) и Carrera S (2012/2013)

Цена: 82 100 и 108 000 долара

Брой произведени: около 10 000

Скорост: 290 и 300 км/час

p991.jpg

Модел 991 има 3.8-литров двигател с директно впръскване на горивото. Модел Carrera S вече има 400 конски сили. И двата модела се предлагат с първата седемскоростна кутия с ръчни скорости.

men.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Иде Гоуф 7 :smile:

post-217-0-58042200-1346336927_thumb.jpg

:tooth:

Ка маз чи тууу.....

post-217-0-97698300-1346337554_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Bentley сменя чудовищната визия на всъдехода EXP 9 F

8b23a9171a56548fd0135d2b94aaca0f_big.jpg

През месец март тази година Bentley изуми цялата автомобилна общественост, като на автосалона в Женева показа своето виждане за луксозен всъдеход. Въпреки противоречивите мнения и отзиви на специалисти по отношение най-вече на дизайна от компанията са все по-близо до серийно производство.

Съвсем наскоро се появиха спекулации, че дизайнът на концепта EXP 9F (на снимките) няма да бъде променян. Сега обаче изданието Autocar пусна в интернет нова "бомба". Британското списание са позовава на анонимен високопоставен източник от компания, според когото дизайнът ще се промени почти изцяло.

9f4ef5979e2fe4132a822dcf1aab606f.jpg

По-конкретно става дума за външния вид на автомобила, който отнесе най-много критики. Луксозният салон ще остане почти без промени. Серийният всъдеход Bentley ще бъде построен на обща платформа с новите генерации Audi Q7 и Porsche Cayenne, а под капака ще бъде монтиран и V-образен дванайсетцилиндров мотор.

Налични ще са още и турбоосмаци, като не е изключена и появата на дизелов мотор. Ако последното стане, това ще е първото Bemtley в историята с двигател, работещ на нафта. Кога обаче серийното Bentley EXP 9F ще се появи на бял свят, не става ясно.

f11fc92536d7734d7fc9d1e5d300a3d2.jpg

Същият високопоставен анонимен източник, който Autocar цитира, казва, че вече е насрочена дата за началото на производство на автомобила с повишена проходимост. Определена е и крайна цена за продукта. Колко ще е тя обаче, е трудно да се предположи.

Предположенията за цената на серийното Bentley EXP 9F са, че колата ще е по-скъпа от Continental, но по-евтина от флагмана Mulsanne. Преди време Волфганг Дюрхаймер заяви, че моделът ще струва приблизително около $250 000. Компанията се надява да продава по 5 000 екземпляра годишно.

91b1aedc13df4e0e585e6b493d773247.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

обща платформа с новите генерации Audi Q7 и Porsche Cayenne

Как "дискретно" не споменават Туарег...сигурно защото на турбогъзарите им звучи евтино...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моя смотан телефон нали не ги вижда клиповете от този уникален сайт, да се еб*!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Големи индианци...наредили Карера S?!?

Да бяха сложили turbo-то...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Още няма нов модел с турбина, Пепи...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Знам бре...

Другите да не са много нови?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ооооо, мам.... му! Алекс, гад такъв! :smile:)))

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гад, ама...ей ти едно бързо и на новия Virage ;)

П.П. Нали знаеш, коя ми е любимата кола?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гад, ама...ей ти едно бързо и на новия Virage ;)

П.П. Нали знаеш, коя ми е любимата кола?

Уникален е! Изкуство в най-висша форма! :) Искам го в гаража си!....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А, нищо ра'ота. Аз в моя искам:

800px-AM_Vantage_V550.jpg

Кажи ми, как да не се разтечеш при вида на такава предница?!

Aston_Martin_Vantage_Le_Mans_f0a880ef6fedc035d75eb52c527fd769.jpg

Aston Martin V8 Vantage Le Mans limited - Изцяло ръчно кълцан, с двигател сглобен от един човек(с тоя модел идва модата един инженер - един двигател, подписан с плочка). Пък и...'94-та 557к.с. си звучаха страховито за базов модел, пък 612 за красавеца на снимката...

Един път през живота си съм я виждал - направо ми спря токът :wub: :wub: :wub:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

mclaren-p1-xl.jpg

MCLAREN P1

When is a car even more nebulous than a concept? When it's a "design study". The

McLaren P1 ($TBA) is a perfect example. While the design of the final product is sure to be close to what we're viewing here — and that's certainly a good thing — the specs are shrouded in mystery. All we're promised is "the best driver's car in the world on the road and track", which we hope is good enough for anyone ponying up the cash for this beast when it goes on sale in the next year.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Три цилиндъра за Audi Q2

e7a5d0e10638c428c38147e593a8d8ab_big.jpg

e2011954a24b8c5c3ef29cb2396a0cbb_big.jpg

Плановете на Audi да покаже предвестника на малкия кросоувър Q2 на салона в Париж станаха ясни още преди месеци. Малцина обаче допускаха, че прототипът Crosslane Coupe ще бъде с три врати и ще върви по стъпките на концептуалния Steppenwolf отпреди 12 години. Изненада за журналистите бе и новината, че част от хибридната силова установка на концепта е трицилиндров бензинов двигател с обем 1.5 литра, какъвто подготвя и BMW.

10b34a9eb1ef1f08379e1a5a44bd174a.jpg

Crosslane Coupe надали ще стигне до конвейера в този си вид. Концептуалният кросоувър с 2+2 места е по-скоро лаборатория на колела, която има за цел да демонстрира накъде ще се развиват дизайнът и технологиите на бъдещите Audi-та. Ключовата дума в целия проект е "олекотяване".

68949e965d9f85d4ba89639090e68ff7.jpg

Прототипът тежи само 1 390 кг, постигнати с помощта на новата технология Multimaterial Space Frame (Пространствена рама от множество материали). Силовата конструкция на Crosslane Coupe е изработена от алуминий и подсилени с въглеродни нишки и фибростъкло полимери. Теглото на автомобила е забележително ниско предвид факта, че включва и йон-литиевите батерии.

10855072327513d9fdce3f963bcf3a4e.jpg

Дългото 4.21, широко 1.88 и високо 1.51 метра Audi е снабдено със споменатия вече трицилиндров 1.5-литров TFSI. Развива 130 к.с., а благодарение на двата допълнителни електромотора системната мощност на установката достига 177 коня. От Инголщад твърдят, че Cross Coupe харчи фантастичните 1.1 литра на 100 км и изхвърля в атмосферата едва 26 г въглероден двуокис на километър.

75996ee151997677d260ce11bb4c4fcc.jpg

Подобно на представения през 2010 г. прототип Steppenwolf, новият кросоувър разполага с твърд снемаем покрив, който лесно го превръща в тарга. Подвижният таван е изработен от подсилен с въглеродни влакна полимер, тежи по-малко от 10 кг и се събира в багажника.

0ed4fe59eb33e75f594f472d47b33ac2.jpg

79816f087ec6076d09b2f2c733df7538.jpg

ff2b2becc2e4029fb21a65db9203110c.jpg

12e68382b2a259b74fa392372eec687b.jpg

1072c3eaf27485a116fc36cc9cd37021.jpg

3c2c4bdd49d97e5217e084c3322d7d06.jpg

3d406b61b86a681a2485764dc0d161a6.jpg

Audi възражда култовото Sport quattro

249e64c78c4bcb4aaf5a57539f6d1a38_big.jpg

535094d58af2ccde0f5111c3950173e1_big.jpg

e801c297667048aee8abc9b0a33464b1_big.jpg

Легендарната скъсена версия на Ur-quattro се завръща през 2015 г. Проектът носи вътрешнофирмен индекс Q35, който подсказва, че серийният автомобил ще бъде готов за 35-ата годишнина от появата на първото купе с двойно предаване от Инголщад през 1980-а.

Audi представи прототип на новото quattro на салона в Париж. Подобно на предшественика си Q35 ще има по-малко междуосие, по-къси надвеси и допълнителни вентилационни отвори от стандартното купе.

Новото Sport quattro ще запази традициите и под предния капак. Там ще се монтира двигател с класическата за Audi петцилиндрова архитектура с турбокомпресор. 2.5-литровият мотор ще развива 380 к.с.

Благодарение на роботизираната трансмисия S tronic с два съединителя и теглото от около тон и триста килограма, постигнато с помощта на леки сплави и въглеродни нишки за каросерията, ускорението до 100 км/ч ще отнема малко над 4 секунди.

В Audi смятат да позиционират Q35 между малкото TT и расовия R8, разделени от ценова разлика около 50 000 евро. Характерният дизайн и наследството пък ще помогнат да се избегне пряка конкуренция с "родата" от Porsche.

Оригиналното Sport quattro от 1984 г. е хомологизирана версия на колата, разработена за участие в Група Б на рали шампионата. Оборудва се с 2 133-кубиков петак с мощност 306 к.с. Има по-късо с 320 мм междуосие от стандартното купе quattro и каросерия от въглеродни нишки и кевлар. Произведени са 224 бройки с цена 203 850 дойче марки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Живи и здрави, на какви чудеса тепърва ще ставаме свидетели.....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

"Чудеса"? Пешо, осъзнай се. От десетилетия няма радикална промяна в задвижващите концепции. Само количества "блясък" и "екстри". Това ли е прогресът? Защо спряха развитието на горивните клетки? Защо все още спират разпространението на соларните панели в коли и брауновия генератор? Много, много още "защо"...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна имах предвид...

Не очаквам да хвръкнат скоро :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...