Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

911 причини да мечтаеш

thumb640x320_2011_Porsche-911-Carrera-S_05.jpg

Когато отивате да потичате за здраве на пистата, не си обувате зимните обувки, нали? Затова 911 е оръжието, с което да респектирате, да усещате границите на физичните закони и да сте сигурни, че сте на ръба на възможностите, които техниката може да ви предложи. Ако се осмелите да опитате, ще приключите обиколката с широка и естествена усмивка. За разлика от тези, кои­то се опитват да ви настигнат. 911 е легенда и заради това, че прави почти от всеки пилот.

thumb640x320_porsche-911-carrera-s-01.jpg

Достатъчно суперлативи за загрявка. Всеки е виждал Porsche 911 и всеки е наясно колко много се държи на традициите при този емблематичен за легендарния немски производител модел. На сцената вече е най-новото му издание и е редно да му обърнем много повече внимание. От една страна, защото винаги е интересно доколко е запазена връзката с именитите предшественици, а от друга, за да разберем какви са новос­тите, с които 911 за пореден път ще вдигне летвата при расовите спортни автомобили. Колкото и невероятно и шаблонно да звучи – новото 911 е, разбира се, още по-добро. В какво точно? Ако трябва да предполагаме на база на здравия разум, то е логично да заложим на по-ниско тегло (с 45 кг), по-добра аеродинамика, по-нисък разход на гориво (с 16%) и нови технологии за пестене (Start&Stop и рекуперация на енергия). За радост или не, новата „еко” мода стигна и до спортните резачки. На външен вид разликите между предишното 997 и новото 991 са по-скоро козметични и обхващат броните, предния капак, задния спойлер и светлините. Всеки си има любимо 911, затова трябва да оцените промените в най-новото индивидуално.

thumb640x320_2012-Porsche-911-10.jpg

Разбира се, най-интересно е какво се е случило с „железата”, скрити под наточената и безкомпромисна външност. Базовият 3.4-литров боксер осигурява 350 бодри кончета при умопомрачителния среден разход на гориво от само 8.2л/100км. Разбира се, винаги ще искате още, затова Carrera S с 3.8-литров агрегат ще ви даде 400 к.с. срещу само 8.7 л/100 км. Да се чуди човек как само с толкова гориво можете да се изстреляте от покой до 100 км/ч за едва 4.4 или 4.1 секунди (съответно за двете версии). Едно е сигурно – нито ще успеете да отлепите гърба си от чудесните спортни седалки, нито е вероятно да видите някой по-бърз от вас, докато ускорявате. Ако държите да се хвалите с нещо уникално, това е първата в света 7-степенна ръчна предавателна кутия. За „по-глезените” се предлага и 7-степенен PDK автомат с двоен съединител.

Аз лично не мога да реша дали би ми харесало повече да гледам отвън, или да седя вътре, но ако имате късмета да се озовете в новото Porsche 911, ще се насладите на апликации от въглеродни влакна, алуминий и дърво. Контролната система Porsche Communication Management вече е с по-голям дисплей, а централната конзола наподобява тази на „бат­кото” Carrera GT. Нищо не е пропуснато и от екстрите, като дори се предлагат две нива на аудио оборудване, но подробности ще разберете, ако наистина се докоснете до тази кола – а като че ли много се размечтахме. :smile:

Ако държите да се хвалите с нещо уникално, това е първата в света 7-степенна ръчна предавателна кутия.

thumb640x320_porsche-911-carrera.jpg

Абсолютно съм сигурен, че отговорът на въпроса, какво е Porsche 911, често ще представлява само една дума, но никога няма да е една и съща. Легенда, страст, динамика, класика, еталон, мечта... Ако някой ви каже нещо лошо за тази кола, или е завистлив комплексар, или изобщо не познава света на автомобилите така, както твърди. Не е редно да сравняваме 911 с разни по-лъскави, по-натруфени, по-гъзарски и по-скъпи коли (да, има). Тук говорим за спорт в най-чистата му форма, или казано с други думи, за триумф на инженерството над дизайна и показността.

Източник: HiComm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Jeep за пилотите на Ferrari

Фернандо Алонсо и Фелипе Маса яхнаха персонализирани Grand Cherokee SRT8.

Вчера Ferrari отложи официалното представяне на своя болид за Формула 1, заради снега на Маранело и ето, че Jeep моментално откликна на нуждите на двамата пилоти от тима. Още същия ден Фернандо Алонсо и Фелипе Маса имаха на разположение високопроходим Grand Cherokee SRT8, в който всичко бе направено в стил а'ла Ferrari. Двамата дори се подготвиха да карат джипа със състезателните си костюми.

Задвижването е поверено на 6,4-литровия HEMI V8 двигател с 468 к.с. и въртящ момент от 624 Нм. С него моделът се ускорява от 0-100 км/ч за около пет секунди и развива максимална скорост от 257 км/ч.

Още подробности: www.automedia.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

HB Coupe

This custom — but fully road-ready — ride offers a full carbon monocoque and a 3.0L inline six good for 306 hp. It sends that power to the rear wheels via a six-speed manual or seven-speed dual clutch transmission, making for a 0-62 time of 4.3 seconds and an estimated top speed of 155.

hb-coupe.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

MASERATI GRANTURISMO SPORT

It's not a complete redesign, but it's not like the Maserati GranTurismo Sport ($TBA) needed a whole lot more than a simple freshening up. Included in this updated model is a 4.7-liter V8 cranking out 460 hp — up 26 over the GranTurismo S that it replaces — the Sport also boasts a more aggressive front fascia, LED daytime running lamps, new, darker tail lamps, new seats, and a new steering wheel.

MORE CARS SPORTS CARS

maserati-granturismo-sport-xl.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Красавец :wub:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо е сбъркано по дефолт :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Люлее като автобус - точка за Пешо! :tooth:

Аз, пък, ще ви обърна внимание на един рядък концепт кар Мазерати: Бърдкейдж.

02.jpg

Birdcage 75th

  • Technical specifications
  • Chassis Load-bearing frame in carbon fibre and Nomex honeycomb with front and rear structure in aluminium. Bodywork in carbon fibre. Front and Rear Suspensions Articulated quadrilateral with push-rod layout; single-calibrated shock absorbers and co-axial coil springs. Brakes Brembo system with four self-ventilated and drilled discs. Front 380 mm x 34 mm. Rear 335 mm x 32 mm; callipers in light alloy with six front and four rear pistons. Drivetrain Longitudinal rear-mounted gearbox with rigid connection to the engine. Mechanical drivetrain with 6 sequential gears. Engine 12 x 65° V-cylinders, displacement 5998 cm(3). Power output: more than 700HP. Length 4656 mm Width 2020 mm Height 1090 mm Pitch 2800 mm Front Overhang 1066 mm Rear Overhang 790 mm Front Track 1660 mm Rear Track 1650 mm Front Tyre 275/30 20" Rear Tyre 295/35 22" Dry weight Approx. 1500 kg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Audi A9

Audi-A9.jpg

Audi смята да разработи чисто нов модел, позициониран над настоящия флагман A8 и създаден за да се конкурира с Mercedes-Benz CL, който ще заменени S-Class Coupe и новия S-Class Convertible. Audi A9 ще се конкурира и с версията купе на Jaguar XJ, който ще се произвежда на базата на Mercedes CL.

audi-a9-will-first-b_800x0w.jpg

Новия флагман на Audi най-вероятно ще се нарича A9 ако бъде пуснат на пазара, но все още е в много ранен етап проектиране и може да бъде предложен и друг вариант, като купе с четири врати или купе с две врати купе и кабриолет.

Audi-Concepts-411111242547561600x1060.jpg

До скоро се знаеше, че A9 се развива като купе с четири врати, но нова информация показва, че Audi ще разработи традиционо купе и кабриолет с мек покрив за последния си модел.

A9 се очаква да сподели база, с алуминиевия A8 и да използва доста елементи от флагманския седан, както и суперавтомобила R8 и ще се произвежда в завода на Audi в Некарсулм, Германия от 2015 г. - ако действително получи зелена светлина. Важно е да се отбележи, че премиерата на А9 ще съвпадне с представянето и на новия Mercedes CL.

1839323167245171677.jpg

За задвижване на новия Audi A9 ще се изполазва обичайната гама от двигатели на Audi. Базовия ще е с мощност 211 конски сили и компресор 3,0-литров V-6, следващия е битурбо 4.0-литров V-8 за спортния вариант S9 и ще развива 520 к.с.. Всички модели, разбира се, ще дойдат с Quattro задвижване на всички колела.

2011-audi-a8-headlight-sketch_100350985_m.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Убиец!

Като заговориха за S class........

Аааахахахахахахаха :get-crazy:

post-217-0-85015400-1329920933_thumb.jpg post-217-0-85596800-1329920936_thumb.jpg post-217-0-06483800-1329920939_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Леко, ще избухнеш :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

2012-aston-martin-vantage.jpg

2012 ASTON MARTIN V8 VANTAGE

If you were one of the few folks holding off on an Aston Martin purchase due to the aging bodywork of its primary speeder, the time for writing that check has arrived. The 2012 Aston Martin V8 Vantage (£85,000 and up; roughly $135,000+) sports a revised front end with a larger air intake, a new rear diffuser, sculpted side sills, a new seven-speed Sportshift II gearbox option, quicker steering, wider tires, bigger brakes, and Hill Start Assist technology to help keep you from roasting the rubber when taking off on an incline. No word yet on a US release.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

FERRARI F12 BERLINETTA

Yes, it's gorgeous — but it's a Ferrari, so you already knew that. What you didn't know is that you're looking at the fastest Ferrari ever built. The Ferrari F12 Berlinetta ($TBA) is powered by a 6262cc V12 pumping out an insane 740 hp, which is enough to propel the Rosso Berlinetta rocket to 62 mph in just 3.1 seconds, hitting 104 in just 8.5 seconds on its way to a top speed of over 210 mph. Other features — as if they matter — include an all-new spaceframe chassis and body shell made using 12 different kinds of alloys, Active Brake Cooling for keeping those carbon-ceramic brakes in check, the latest version of the magnetorheological suspension control system, and, of course, an F1 dual-clutch transmission. Don't forget to wipe the drool off the screen when you're done.

ferrari-f12-berlinetta-xl.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Готина е. Ама не мога да не се избъзикам по повод това:

Don't forget to wipe the drool off the screen when you're done

... като цитирам Карлос Сайнц:

Добрите шофьори бършат мухите от страничните стъкла.

:tooth:

Аз пък ще постна една тотално различна кола и нейния пилот - неуморния Нобухиро "Монстър" Таджима. Единственият човек, свалил времето на Pike's Peak Hill Climbing под десет минути!!! Гаргарата с другите участници в ралито е че Таджима-сан тази година ще навърши завидните 62...

shakedown2011_monster051.jpg

Engine Type : V6 3100 cc | 189.2 cu in. | 3.1 L.

910 HP (669.76 KW) @ 8750 RPM

655 Ft-Lbs (888 NM) @ 5850 RPM

Bore : 92.0 mm | 3.622 in.

Stroke : 77.0 mm | 3.031 in.

Този рекорд вероятно ще остане за вечни времена, тъй като организаторите на състезанието в Колорадо Спрингс са решили от 2013-та да асфалтират цялото трасе. То, никога вече няма да бъде същото...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Специалистите в размяна на двигатели от Brabus са взели 5,5-литров V12 двигател от Mercedes-Benz S-Class, увеличили са обема до 6.3 литра и са добавили два нови турбокомпресора. Резултатът е чудовищен - 800 к.с. и 1,420 Нм въртящ момент(електронно ограничен до 1100 Нм). 1420?!?!

Упражнението от 0 до 100 км/ч отнема само 3.7 секунди, а за да се достигнат 200 км/ч са необходими 9,8 секунди. Максимална скорост е 370 км/ч.

3a_7zcxou.jpg3a_hpcz8y.jpg3a_jgsmzn.jpg3a_th8tr4.jpg

3a_6v79y4.jpg3a_mowgw0.jpg

3a_uqr9yo.jpg3a_oadi9d.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...