Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

Mercedes счупи рекорд за най-дълъг дрифт.

Демонстрационният пилот на Mercedes Мауро Кало счупи рекорда за най-дълго контролирано поднасяне. Новата рекордна дистанция е 2308 метра, което е с почти 400 м повече от предишното постижение.

За поставянето на рекорда бе използван C63 AMG. Той се завъртя 8 пъти и половина преди външната задна гума да се скъса. “Колата се намираше в перфектен баланс. Бях спокоен зад волана, като единствените ми корекции бяха в посоката на гумите и педала на газта. Гумите бяха свършили живота си още на седмата обиколка, но продължих да натискам, докато рекорда не падна.”- сподели Кало след опита.

Следващият рекорд, който Кало ще опита да счупи, е за най-висока скорост със завързани очи.

Източник

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Mercedes разкри новия ML

Mercedes показа първите официални снимки на новия ML. За първи път компанията ще предложи на клиентите си и свръх икономична версия с 4-цилиндров дизелов двигател.

ML250 Bluetec се задвижва от 2.1-литров битурбо дизелов агрегат с мощност 204 к.с. и 500Нм въртящ момент. Двигателят е куплиран със 7-степенна автоматична скоростна кутия със система стоп-старт и система за регенериране на спирачната енергия. Средният разход на гориво е едва 5 л/100 км, което е с 28% по-малко спрямо най-икономичната досега ML300 CDI версия с 6-цилиндров агрегат. Вредните емисии са сведени до 158 г/км.

В продажба ще влязат и ML350 Bluetec, разполагащ с 3.0-литров V6 дизелов двигател с мощност 258 к.с., както и спортен ML63 AMG с 5.5-литров V8 с мощност 544 к.с.

В края на следващата година към гамата ще бъде добавена и дизел-електрическа версия, носеща името ML300 Hybrid. Тя ще разполага с познатия от ML250 Bluetec 2.1-литров дизел и електромотор с мощност 25 к.с. Средният разход при нея е едва 4.3 л/100 км.

Новият ML (с кодово име W166) следва пропорциите и дизайна на предшественика си. Автомобилът е дълъг 4804 мм, широк 1926 мм и висок 1796 мм. Междуосието пък е 2915 мм. Спрямо BMW X5 колата е с 24 мм по-дълга, 16 мм по-широка и 19 мм по-ниска.

Снимки на красавеца

http://www.youtube.com/watch?v=OVXTkBPa6YQ&feature=player_embedded

Източник

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Отпред са го докарали доста добре, но отзад ми прилича на миниван и изобщо не ми допада с тези стопове. Предходното поколение повече ми допадаше отзад. А иначе откъм интериор... абе Mercedes си знаят работата...

Ето и промо на новото BMW M5:

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Супер лек седан BMW M3

BMW показа олекотената версия на седана BMW M3, обозначена като M3 CRT (Carbon Racing Technology).Автомоиблът е създаден за да покаже достиженията на BMW в технологиите за използване на карбон в автомобилостроенето.

Този материал ще бъде използван интензивно от Баварската фирма при производството на екологичните модели i3 и i8.

BMW M3 CRT е използвал материалът за производство на капака на двигателя, който е станал с 50% по-лек в сравнение със стандартния (който е от алуминий), както и при производството на предните седалки. Задните седалки са две индивидуални кресла, по подобие на предните.

Като цяло версия CRT на BMW M3 е по-лека с 45 кг. като има собствено тегло от 1580 кг. Разпределението на масата е леко променено, като на задната ос са прехвърлени малко повече килограми (48.4%) от общото тегло.

Колата е със същия двигател като монтирания на M3 GTS – V8 с обем 4.4 литра, 444 к.с. (bhp) при 8300 об/мин и максимален въртящ момент 440Nm при 3750 об/мин. Н тази комбинация CRT ускорява от място до 100 км/час за 4.4 секунди, това е с 0.5 секунди по-бързо от стандартния седан.

BMW-236111110192191600x1060.jpg

BMW-23611111016511111600x1060.jpg

BMW-23611111025539591600x1060.jpg

BMW-23611111029504291600x1060.jpg

От BMW съобщиха, че само 67 броя от модификацията M3 CRT ще бъдат произведени.

Източник: www.automedia.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

MINI се готви да изкара Coupe на пазара

pid.2420.jpg

Остава съвсем малко време да премиерата на най-готиното MINI, съобщават от BMW Group. Британската компания привършва с тестовете на дългоочакваният Coupe модел, който ще бъде вдъхновен от концепта, носещ същото наименование.

Наред с официалните фотографии на замаскираният „мъник”, разпространиха и пълната информация относно неговите размери и технически данни.

2012-mini-coupe-1.jpg

MINI Coupe е дълъг 3728 мм и разполага с междуосие от 2467 мм. Най-мощната и зловеща версия на Coupe ще бъде John Cooper Works (JCW).

Тя идва с 1,6-литров турбо-двигател с мощност 211 к.с. и 260 Нм, но разполага с функцията за кратък период от време да „скочи” до 280 Нм.

2012-mini-coupe-2.jpg

И така двувратото MINI ще ускорява от нула до 100 км/ч за 6,4 секунди и ще развиа максимална скорост от 240 км/ч. Coupe JCW ще харчи 7,1 литра за 100 км пробег при нива от вредни емисии от 160 грама за километър. Колелата са 17’’ цолови и доминират в стайлинг, характерен за JCW.

MINI ще предлага JCW Coupe единствено с 6-степенна ръчна скоростна кутия. Модела Coupe ще се предлага и с модификацията Cooper S, което ще рече 184 к.с., генерирани от 1,6-литровия турбо-мотор и 240 Нм.

Най-слабият в гамата изглежда ще задоволи клиентите със своите 122 к.с. и 160 Нм, възпрозведени отново от 1,6-литровия бензин.

Четвъртото предложение е дизелово и ще се предлага под формата на MINI Cooper SD Coupe. Двулитровият агрегат разполага с близо 150 к.с. и 305 Нм.

Стандартна за MINI Coupe ще бъде 6-степенната механична трансмисия, като опция е 6-степенния автоматик.

2012-mini-coupe-4.jpg

2012-mini-coupe-5.jpg

2012-mini-coupe-7.jpg

Цената на новият модел в гамата на MINI е все още неясна.

Източник: testdrive.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Прединца от купето в "тялото" на седан... Току що получих душевен оргазъм... Чисто М3 седан съм го виждал и на живо и единственото, което можах да направя беше да продължа да го гледам докато не се скри зад завоя... а завоя беше далеч... :blush::biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не си гледал много.

Карал съм предната М3....

Тия бързо изчезват :biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че E46 M3 е по-барза от новата ли? Ако е така не се учудвам... те новите все по тежки и тежки стават, макар че последните М3 нямат чааак толко различиа в килограмите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е предишната няма как да е по-бърза от новата. Разликата в конете си е бая.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За мое огромно съжаление наистина бързо се скри... За мен лично М3 седан е по-красива кола от купето.

Тони, не само конете са важни в една кола! Даже те далеч не са най-важното. Особено в коли от М-серията... От моите скромни познания, М-серията на BMW (почти) никога не са били най-мощните в класа си, и все пак M3 е колата, за която (почти) всеки мечтае, като се заговори за "driver's car". :biggrin:

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

"Chilli gay car" :tooth:

Шегувам се, коментарът ми е за мини-то.

П.П. Да припомня на разбирачите за E46 M3CSL - в сравнение с нея, особенно на писта от типа на тази в Серес, Е92 М3 може да 'оди да пасе.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

E46 M3CSL е друга история. Няма нищо общо с обикновеното M3 E46.

П.П. orbitalen от разликата в конете идва и разликата във въртящия момент, а това вече е достатъчно.

VW представи Golf GTI Cabriolet във Вьортерзее

pid.2419.jpg

Тунинг фестивалът във Вьортерзее за пореден път доказва, че представлява едно от най-впечатляващите събития през годината. Групата на немския гигант Volkswagen оцели най-удобния момент за да дебютира най-силните си предложения, които също така са и доста атрактивни.

Последното доказателство за това се изразява в лицето на концептуалния Golf GTI Cabriolet. Свежия кабриолет, базиран на купето, ни впечатлява с комбинацията от стил и агресия, идеи за серийната версия и висока динамика.

Лакът на каросерията е наречен Firespark и напълно отива на вида на открития GTI. Агресивната визия на студията се подчертава от предния и задния спойлер, множеството черни акценти, внушително червените спирачни апарати, които, пък се крият зад 19’’ цоловите алуминиеви колела.

Достатъчно спортен ни изглежда интериора, който доминира с кожена тапицерия „Напа”, алуминиеви елементи от вътрешната страна на вратите и други.

Под предния капак на концепцията Golf GTI Cabriolet е лежерно поставен 2,0-литров бензинов TSI агрегат, доставящ 210 к.с. и 280 Нм. Класическият спринт от 0 до 100 км/ч се извършва за около седем секунди, докато максималната скорост възлиза на 240 км/ч.

2011-volkswagen-golf-gti-cabriolet-concept-5.jpg

2011-volkswagen-golf-gti-cabriolet-concept-3.jpg

2011-volkswagen-golf-gti-cabriolet-concept-2.jpg

2011-volkswagen-golf-gti-cabriolet-concept-1.jpg

Източник: testdrive.bg

П.П. Добре са го издокарали.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Новият VW Beetle няма да е само за момичета

thumb640x320_Beetle5.jpg

Третото поколение на легендарния модел на VW – Beetle, направи световната си премиера на автомобилния салон в Шанхай, а дилърите на компанията започват да събират поръчки за колата от лятото. Beetle, в чието означение вече отсъства New, излиза на пазара в САЩ наесен, а в началото на 2012 ще се продава и в Европа.

Beetle3.jpg

Новото поколение на VW Beetle се отличава с някои характерни особености от своя предшественик. Създателите на автомобила държат да се отбележи, че Beetle e вече по-голям и просторен автомобил, който има амбиции да се продава еднакво добре на пазарите в цял свят, а не само в Щатите, както беше досега. И нещо много важно – Beetle вече не е автомобил само за момичета. Моделът дълго време беше №1 сред предпочитанията на колежанките от другата страна на Атлантика и това на практика лиши дилърите от възможността да го продават на друг тип клиенти. И затова пазарните специалисти на VW в САЩ възродиха една стара максима: „Можеш да продаваш на момичетата коли, които са предназначени да се харесват на момчета, но обратното твърдение изобщо не работи.”

VW Beetle версия 2012 е сериозно пораснал – дължината е почти 4.3 метра (увеличението е с 152 мм), широчината е вече малко над 1.8 метра (+84 мм в сравнение с предишното поколение), а височината на автомобила е намалена – с 12 мм до почти 1.5 метра

Световен автомобил

Във VW планират пазарна експанзия при представянето на новия Beetle в над 70 държави, като основните ще са отново САЩ, Мексико, Китай, много европейски страни, Китай, Австралия и Нова Зеландия. Макар от компанията да не го признават, идеята е да се повтори световният успех на Mini – различни разновидности на един основен модел, който се харесва в цял свят.

Beetle1.jpg

Но освен освежения дизайн Beetle има още един силен коз – богата гама двигатели, като за американския пазар те се покриват с моторите, които VW предлага в популярните модели Golf и Jetta. Основният двигател за щатския пазар ще е 2.5-литров бензинов 5-цилиндров агрегат с мощност 170 конски сили. Негова алтернатива ще е 4-цилиндровият бензинов мотор с турбо с обем 2 литра и мощност 200 конски сили. Към края на 2011 или началото на 2012 на американския пазар своя дебют ще направи и турбодизеловата версия на Beetle с 2-литров 4-цилиндров мотор с мощност 200 конски сили.

За останалата част на света са предвидени още една порция напълно нови мотори с по-скромен обем и мощности, които започват от 105 конски сили, а бензиновите версии ще бъдат допълнени от вече споменатия TDI двигател с 2 литра работен обем и мощност 200 конски сили.

Третото поколение на легендарния модел ще дебютира в три възможни нива на обзавеждане – Beetle, Design и Sport. Всяка от тях ще предлага различно оборудване на отделните пазари, като ще е съобразена с местните вкусове и обзавеждането на моделите на преките конкуренти на модела. Най-късно – в края на 2012 или началото на 2013 Beetle ще се появи в Южна Америка.

thumb640x320_Beetle2.jpg

Достъпен и масов автомобил

При представянето на VW Beetle в Ню Йорк шефът на американското поделение на компанията Джонатан Браунинг не назова цените на отделните версии на автомобила. Но предпочете да обясни, че третото поколение на Beetle се връща към формулата, наложена при представянето на първообраза на модела през 30-те години на миналия век: „Достъпен за основната част от населението.

Сега остава да видим дали населението ще хареса модела, който трябва да запази дамската част от купувачите на своя страна и в същото време да привлече нови клиенти – основно от силния пол.

Ако отново потърсим сравнение с Mini, то няма как новият Beetle да е толкова достъпен, колкото се надяват в компания­та. В Щатите базовата цена на Mini е 20 100 долара, там някъде ще тръгват и цените на Beetle. А първите месеци – основно до Нова година, ще покажат дали формулата на третото поколение на легендарния модел ще е успешна.

Източник: HiComm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа, че това е един много добър автомобил. Имам New Beetle от 3 години и нещо - много хубаво усещане при каране, адски стабилен при завои, хубава возия. Дизеловия мотор е много икономичен и в същото време върви прилично. Въобще не бих казал, че е женски автомобил. Без съмнение и новия Beetle също ще е страхотна кола.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен доста приличен вид са му докарали. Симпатяга :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Най-бързите коли на 60-те и 70-те

Повечето автомобилни новини са свързани с новите разработки на компаниите. Непрекъснато говорим за Veyron, Nissan GT-R и т.н. Голямо внимание се отделя и на концептуалните разработки, но според мнозина истинските коли си остават тези от 60-те и 70-те години на миналия век и по-конкретно американските Muscle cars. Именно за феновете на тези култови превозни средства е настоящия материал. Подбрали сме десет от най-успешните и най-бързи коли, произведени през 60-те и 70-те години на ХХ век и оставили трайна следа в историята на автомобилостроенето.

195.jpg

10. Chevrolet Corvette L88, производнсво от 1967 до 1969 година се е счита за един от най-добрите спортни автомобили на всички времена. Максималната му скорост е 170 мили в час, а мощността му е 550 к.с. Оборудването на автомобила също е било доста впечатляващо за онова време. Най-интересните екстри са климатик, пълен ел.пакет, мощна аудио система и още доста други.

196.jpg

9. Shelby Cobra 427 S/C. Този Muscle car се е появил на бял свят през 1966 година, а днес е абсолютна легенда сред колекционерите. През 2007 година Shelby’s Super Snake беше продадена за колосалната сума от $5.5 млн. Мощността на автомобила е 480 к.с., но той впечатлява най-вече с неповторимия си външен вид.

197.jpg

8. През 1969 година от конвейерите на Chevrolet слиза умопомрачаващото Z28 Camaro. Днес от тази модификация са останали нищожно малко бройки, но автомобилът ще се запомни с ускорението си на четвърт миля. Преминаването през драг трасето отнема на Z28 Camaro 14.8 секунди - постижение, което е било просто невероятно за времето си.

198.jpg

7. Plymouth Hemi-Cuda е произведен през 1970 година. Бруталната му външност е оценена като дизайнерски шедьовър. Под капака се крият 426 кончета, благодарение на които ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 5.6 секунди. За сравнение ще кажем, че постижението на Hemi-Cuda е равно на това на Porsche Cayenne Turbo от предищната генерация.

199.jpg

6. Ford е компанията дала на света един от най-уникалните Muscle cars. Годината е 1969-а и от заводите на Ford излиза легендата Mustang Boss 429. Самата приставка към модела "Boss" намеква за възможностите на автомобила. Под капака му е монтиран двигател от NASCAR автомобил, който притежава мощност от 375 к.с.

200.jpg

5. 454 Chevelle SS е един от по-неизвестните суперкари на миналия век, но достойнствата му съвсем не са за подценяване. Производството му стартира през 1970 година, а "сърцето" му е култовия LS6 мотор с мощност 454 к.с. способен да събуди и мъртвите. Мнозина определят формите му като уродливи, но именно тези дизайнерски решения го превръщат в една от иконите на американските Muscle cars.

201.jpg

4. Още една разновидност на Camaro се появява на бял свят през 1969 година. Индексът и е ZL1 и този суперкар се явява един от най-достъпните за онова време. Точно поради тази причина днес са останали малко запазени екземпляри, защото повечето са били разбити в различни състезания и гонки. Мощността от точно 500 к.с. е била способна да ускори ZL1 от 0 до 100 за 5.3 секунди.

202.jpg

3. Един от първите най-бързи коли на задокеанското автомобилостроене се появява на бял свят през 1965 година. Името му е Pontiac GTO. Днес автомобилът е икона в класа Muscle cars. Ускорението му от 0 до 100 км/ч отнема 6.1 секунди, което си е било сериозно постижение за началото на 60-те години на миналия век.

203.jpg

2. 427 COPO Chevelle е показан за първи път през 1969 година. Заради големия интерес сред драг-рейсърите към марката Chevelle, компанията пуска множество специални версии, най-интересната от които е 427 COPO. Двигателят на автомобила е седемлитров L72, а мощността му е 425 к.с. От модификацията са направени само 300 екземпляра, които са разпродадени в рамките на един месец.

204.jpg

1. Buick GSX Stage 1 е демонстриран през 1970 година. Интересното е, че стандартната версия GS 455 не се отличава с необоздан нрав, но вариантът Stage 1 още тогава е смятан за опасен за неопитни водачи. Под капака е монтиран V-образен осемцилиндров двигател с мощност 455 к.с. и максимален въртящ момент 690 Нм! Моделът се произвежда само в два цвята - Apollo White или Saturn Yellow. Този автомобил е класиран на първо място, защото съпоставен с тиража на производство, с него са станали най-много катастрофи заради висока скорост.

Източник: mobile.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва поддръжката на Veyron?

special-veyron-dubai.jpg

Мнозина биха казали, че човек, който има парите да си купи Bugatti Veyron, едва ли се интересува от средствата за неговата поддръжка. В повечето случаи това е съвършено вярно, но все пак нека направим един бърз преглед на сумите, необходими за обслужването на най-бързата серийна кола в света.

Производителят изисква от собствениците на Veyron да посещават специализиран сервиз на марката между четири и шест пъти годишно. Всяко едно от тези посещения струва на клиента $21 000. Американски специалисти изчисляват, че сумата, необходима за годишно обслужване на Veyron, е достатъчна за закупуването на Mercedes-Benz E63 AMG, например.

Ако си мислите, че с рутинните проверки и смяна на консумативи се изчерпват годишните разходи за Veuron, определено грешите. Тъй като, както е известно, Veyron е един от най-бързите автомобили на планетата от изключително, важно значение за безопасността са специалните високоскоростни гуми.

Колкото и да са специални обаче, те трябва да се сменят на всеки 4 000 километра. Гумите се произвеждат специално и само за Veyron и са със размери 245-690 R 520A, отпред и 335 -710 R 540A, отзад. Комплектът възлиза на (дръжте се за да не паднете от стола) $40 500.

При всяка смяна на гумите или поне веднъж годишно джантите минават през специален "скенер", който проверява за евентуални микроскопични пукнатини. Тази задължителна услуга вади от портфейла на гордия собственик на Veyron скромната сума от $11 500.

Ще завършим бързия преглед на необходимите годишни средства за поддръжката на най-бързата серийна кола в света с нейния разход на гориво. По каталог, а както знаем тази фирмена информация винаги е занижена, Veyron харчи по 40.4 литра на 100 км в градски цикъл. Смесеният разход е 24.1 литра за 100 км.

Към гореизброените суми има и още доста по-незначителни разходи, а като се прибави и застраховката на автомобила, общата цифра възлиза на приблизително около $300 000 годишно. И това без да се налагат извънредни ремонтни дейнсти по автомобила. :yikes: :yikes: :yikes:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

BRABUS MCLAREN SLR 150KMH в подземен паркинг :naughty3:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Brabus800 E V12 Cabriolet (€478,000; roughly $670,000) meets all these criteria and more. Based on the E-Class Cabriolet, the 800 sports a 788hp engine based on the V12 of the S 600, improved aerodynamics thanks to body modifications, 10-inch-wide, 19-inch wheels, a custom high-performance braking system, and the ability to go from 0-62 mph in just 3.7 seconds on your way to a top speed of 231.

brabus-800-e-v12.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...