BardoSore Публикувано Ноември 19, 2012 Публикувано Ноември 19, 2012 Малко по-различно запитване. Понеже в България е възможно закупуването на Dodge Challenger SRT8 (2009-2012) за "скромната" сума от 80 000-90 000 лева и колата е с параметри от 6100 кубика и 477-525 коня...та на това колко му е данъка? Какъв е тавана? Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 19, 2012 Публикувано Ноември 19, 2012 Mоята е 5500 куба, 400 коня и данъка е 790 лв. 1 Цитирай
nikitobet Публикувано Ноември 19, 2012 Публикувано Ноември 19, 2012 Като почнеш да мислиш за повечко коне трябва да забравиш да мислиш колко плащаш за данъци, гуми, гориво ... 1 Цитирай
alex.7777 Публикувано Декември 13, 2012 Публикувано Декември 13, 2012 Mоята е 5500 куба, 400 коня и данъка е 790 лв. Хмм, аз съм добре в такъв случаѝ, за Мерца и Бавареца плащам по толкова заедно, по 270 к.с. са и двете Цитирай
nikitobet Публикувано Декември 13, 2012 Публикувано Декември 13, 2012 (редактирано) Конете до едно положение, годинките също имат значение. На петата става 1/2 данъка. Edit: досрамя ме Редактирано Декември 14, 2012 от nikitobet Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 14, 2012 Публикувано Декември 14, 2012 Пфу. И да напредна сериозно, няма да се набутам със скъпа кола, само за да не храня ония паразити! Трудно преглъщам 248-те лв за Сузанката(според общината, 107к.с било спортна кола и няма отстъпка за катализатор и алтернативно гориво, а моя кош има евро4 за LPG серт. от Tuv!!!). Виж, с баба Астра е ок - 22.50 1 Цитирай
nikitobet Публикувано Декември 14, 2012 Публикувано Декември 14, 2012 Тя цялата история с определянето на данъка е една #%%**&%$##@# Основата е : в сила от 01.01.2008 г.) (1) За леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредбата по чл. 1, ал. 2 съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва: 1. до 37 kW включително - от 0,34 до 1,02 лв. за 1 kW; 2. над 37 kW до 55 kW включително - от 0,40 до 1,20 лв. за 1 kW; 3. над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW; 4. над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW; 5. над 110 kW - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW. В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти: Брой на годините от годината на производство, включително годината на производство Над14 години - 1 Над 5 до 14 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,8 И последната дума има общината, ето от Варна : 5. над 110 kW – 1.85 лв. за 1 kW; Пловдив 5. над 110 kW – 1.66 лв. за 1 kw, за 2013 г. -1,90 лв. за 1 kw София 5. над 110 kW – 1.54 лв. за 1 kW и един друг град, например, където ще има недоволни 5. над 110 kW - било 1,23 лв., става 1,60 лв. за 1 kW. Някой дали знае, дали има друга държава където за автомобил до 5 додини да плащаш двойно и тройно ... Малко дълго стана, ако мислите че не е по темата ... Цитирай
The Shaman Публикувано Декември 14, 2012 Публикувано Декември 14, 2012 http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 14, 2012 Публикувано Декември 14, 2012 Хех, въпрос в същия дух: Има ли друга държава, в която има 50% отстъпка на данъка при наличието на монтиран катализатор(който няма как да проверят работи ли или пък е монтиран само на хартия), но САМО за автомобили до 1,8L обем и 74kW?! Нормата била, цитирам: "средностатистически семеен автомобил"???!!! Това е норма, преписана от TUV от '95-та година!!! Към днешна дата, компактните автомобили рядко са под 74 - 85kW, какво да кажем за семейните седани които тръгват от 110... И още: защо като "еко" се градират само хибриди и коли на батерии, а няма отстъпки за други алтернативни горива(при условие, че всеки един малък ФИАТ напр. на природен газ, слага Тойота Приус в малкия си джоб)??? Ето, пример от моя бранш - баничарките на една столична таксиметрова фирма са фабрично на природен газ(едно от малоумните условия било всичко да е "фабрично" за да се признае за "еко") и нямат НИКАКВИ отстъпки, защото не били само на метан, а имали и бензинови инсталации?! Мен кучета ме яли, нищо че КАТ ми признава сертификата от TUV и в големия талон като основно гориво имам LPG/бензин - в общината признават само споменатото по - горе, те са най - велики!!! P.S. В духа на темата: Ей тая муха, влиза в серийно за 2013 3 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Декември 17, 2012 Публикувано Декември 17, 2012 Някои са за отстрел... http://www.youtube.com/watch?v=Vp-mFuO1uBQ 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 13, 2013 Публикувано Януари 13, 2013 Мечти...Corvette StingRay 2014 5 Цитирай
Lyudmil Публикувано Януари 14, 2013 Публикувано Януари 14, 2013 Гумите на бъдещето by Hankook The high performance tyre of the future will be very different to the tyres we drive on today, if the results of a recent design competition are a guide.A Hankook Tire competition in the US has challenged some of the country's brightest industrial design students to imagine the role of tyres in automotive design from new angles. The winning entry by University of Cincinnati student Ben Zavala took the brief somewhat literally, with his Tiltread car tyre rolling into corners at an angle like a motorcycle tyre. Zavala's breakthrough idea was to split the tyre into three parallel ring sections, each mounted on a corresponding split section of wheel. As the wheel turns and leans, the three tyre sections are individually raised or lowered, allowing them all to maintain traction with the road surface. Tiltread's wheels are hubless and contain an electric drive motor which varies power to each tyre section, allowing the sections to spin at different rates during cornering. University of Cincinnati associate professor Ralph Zammit said the competition demonstrated just how great an impact improvement in tyre design could have upon the overall efficiency, ecology and economy of road transportation. "Hankook proposed a very challenging assignment that provided the students with real-world insights as to how tyres are currently designed, manufactured and the performance issues they must address," said associate professor Zammit. "Students were especially encouraged to consider sustainability needs such as reducing and reusing raw materials." Second place in the competition was taken by Mark Hearn who imagined an off-road tyre called Motiv, which features numerous height-variable, non-pneumatic tread blocks that can adapt to extremely rough terrain without risk of blow-out. Third-placed Miranda Steinhauser's proposal for an eco-friendly tyre also impressed the competition judges. The Tessela tyre's easily removable tread components allow consumers to replace worn-out tread when required, rather than the whole tyre carcass, reducing tyre waste and landfill. Models of the first, second and third placed tyres were displayed on the Hankook stand at the 2012 SEMA automotive show in Las Vegas. 3 Цитирай
arm11 Публикувано Януари 14, 2013 Публикувано Януари 14, 2013 В Детройт показаха новата CLA класа на Мерцедес. Автомобилът има коефициент на челно съпротивление от едва 0.23. 5 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 16, 2013 Публикувано Януари 16, 2013 Време беше да се появи наследник на Baby Benz 190 Чакаме резултати(в бъдеще) от тест CLA AMG Vs. 135M Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 23, 2013 Публикувано Януари 23, 2013 Днес как ми започна деня... Цитирай
arm11 Публикувано Януари 23, 2013 Публикувано Януари 23, 2013 Със сигурност на някой му е тръгнал по-зле от твоя Цитирай
KurtiMakarov Публикувано Януари 23, 2013 Публикувано Януари 23, 2013 http://vbox7.com/play:ff3a8ae9cb 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 26, 2013 Публикувано Януари 26, 2013 Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series 5 Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 12, 2013 Публикувано Февруари 12, 2013 Мечти...Corvette StingRay 2014 1 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Февруари 14, 2013 Публикувано Февруари 14, 2013 Въпреки всичко, душевния орга/ни/зъм е налице...няколко пъти 5 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Март 4, 2013 Публикувано Март 4, 2013 За 50-тата си годишнина Lamborghini създадоха модел Veneno, която ще струва 4 млн. долара. Тази кола ще се създаде само в 3 екземпляра, за трима клиенти, които вече са платили депозит. Това, че колата е продадена преди още да бъде произведена, е гаранция, че ще бъде уникална. Снимка на това как ще изглежда колата вече изтече в интернет. Тя използва версия на 6.5 литров V-12 двигател, има 7 скорости и може да развие 352 км/час. Трите коли, които ще бъдат произведени, ще имат червено, бяло и синьо в десена си в чест на италианския национален флаг. 3 Цитирай
Alxx® Публикувано Март 4, 2013 Публикувано Март 4, 2013 червено, бяло и синьо в десена си в чест на италианския национален флаг. No shit? Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.