Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

  • 0

Проблеми с дисплеите - петна, подсветка и пр.


Stanev

Въпрос

Здравейте,

От около седмица се появи жълто петно на екрана на телефона.

За сега не е нещо фрапиращо, но започва да ме дразни.

Потърсих в мрежата, но намерих само един подобен български случай и телефона на човека е сменен с нов.

Телефона е купуван от Мтел и е още в гаранция, че ще го нося в сервиз ще го нося, но се чудя дали да е при Мтел или мога да го занеса и при друг представител на apple. Ако мога да го занеса другаде имате ли представа къде биха реагирали най-бързо.

Някой тук имал ли е този проблем с дисплея?

притеснява ме това, че може да поискат да им го оставя, и да ме оставят без телефон за дълго, а аз говоря доста и няма как да сложа картата в друг телефон.

———

Ако темата не е за тук, моля някой да я премести.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Recommended Posts

  • 0

@BF2: Хич не чакай, ами тръгвай "нагоре", щото пътя е дълъг, но шанс има. Знам го от опит. Стъпките са:

1. Офис на "ментел", където най-вероятно ще те отсвирят.

2. Обаждане на *88. И там не очаквай съдействие, но поне, ако на "по-горните етажи" те питат, да им кажеш, че си опитал.

3. Оплакване през сайта на "ментел".

4. Пращаш е-мейл до Директор "Customer Service" на "ментел" (пак през сайта им).

Пиши кратко и аргументирано, цитирай предходните кореспонденции и мисля, че имаш шанс.

@shemesh: не знам дали се трогват, но при мен стана. На последната инстанция, но стана.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Jekylll,днес писах на т.4 от твоя списък... Ще кажа ако има резултат, но не вярвам. Имам проблем с гаранцията на IPhone 4. Ако гараннцията е от Apple - всичко е О.К. , но ако е от БГ оператор...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не мисля , че от Ментел много ще се трогнат от КЗП. Просто правят каквото си искат. Тази комисия е просто за замазване на очите на народа. Можете да видите колко доволни има в нет-а след оплакване до въпросната комисия.А да се съдиш с тях е загуба на време и пари. Дано да попаднеш на добър и отговорен сервизен служител , които е на кеф този ден :tooth: !

Не знам за кой път установявам, че дори и тук, както навсякъде в тая загубена държава май има нужда от специален раздел за юридическо ограмотяване на прословутия "поребител" в БГ, дето добре знае да е гигант зад клавиатурата, но хабер си няма какви права има и как да ги защити. И се налага да се изявяват компетенти като горния, дето раздава съвети да се осланяш на "благоволението" на някоя си мишчица в някой си сервиз...

BF2, не се подвеждай, и следващият път порови малко и тук – доста пъти сме коментирали търсенето на права от операторите, пътят е трасиран отдавна, и ако беше попрочел – нямаше да навеждаш главичка и да "поизчакваш"... А още по–малко щеше да си вземеш апарата неизправен.

Колко пъти да се казва :

Сега по най–бързия начин пак го дай в сервиз със същите оплаквания. Не чакай да се губи още време от гаранцията. Ако пак не ти го сменят, и не ти го върнат изправен (а това явно няма как да стане), откажи да го вземеш обратно, и декларирай изрично писмено (заведено при тях, или отразено в протокола от сервиза), че по силата на ЗЗП желаеш или да ти го заменят , или, че разваляш договора и искаш да ти върнат парите.

Ако откажат:

Пусни официално заведена жалба с изложение на фактите и отказа да ти заменят апарата, въпреки констатация, че е налице дефект, поради който подлежи на смяна безапелационно. Жалбата –в Мтел с копие до КЗП, с приложение на копие от протоколите от сервизирането. Ако откажат да ти я заведат – изпрати я до централата на МТел + КЗП по пощата с обратна разписка.

Ако в месечен срок не реагират – иск в съда. Няма мърдане за тях оттук нататък. Заминават си, въпреки ритането и отпора....

За последен път давам юридически съвет за този проблем! Научете си правата, научете си закона, научете се да четете, и да ползвате професионалисти за което не знаете!

ПС.

Ако гараннцията е от Apple - всичко е О.К. , но ако е от БГ оператор...

Пълни глупости! Няма Apple, няма БГ оператор! По закон гаранцията е 2 години - тук, и сега!

PPS. Забравих – задължително копие от с вх.№, печат и дата от жалбите, и въобще всичко – да си осигуриш, за ползване в съда евентуално.

PPPS.

И в отговор, и в противовес на философията "нервите ми са по–важни от потъпканите ми права", изложени ми в ЛС след горния ми пост, за инспирация на куражлиите, дето не изповядват тая философия, и за които отстояването на права е въпрос на принцип:

post-137-0-78985700-1339023421_thumb.jpg post-137-0-70225500-1339023423_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0
:anime3: Че са нерви - факт, но когато решителните хора станат достатъчно много - такива като германос няма да си развяват знамето както им кефне. Между другото, за мизериите на германос се носят легенди, вкл. и тук, в този форум.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Пичове и аз го имах същия проблем. След 2 седмици телефона ми беше сменен с чисто нов :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Вече 1 година и половина откакто взех Iphone4 от Мтел и съм нямал никакви проблеми...... И вчера тва гледам горе в ляво под M-Tel BG едно жълто гадно петънце ... Фък ... дано и при мен мине сполучливо в ментела

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Незнам как да обясня но ето - в горната част на телефона iphone 4s статусбара където е се вижда как подсветката е по бледа т.е. Вижда се от къде идва светлината и на няколко места статусбара е по светъл. Незнам дали е само при мен или и други имат този проблем.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не само при тебе. Ако ти върже по гаранция - сменяй, иначе евтино лечение няма.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Доволен съм за 3 дни ми го смениха с нов. Бягайте към операторите ако имате подобен проблем.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Проблемът с подсветката от 20 телефона в Apple Store - 15 го имаха и не мисля, че е проблем, а по-скоро слабост в технологията на конкретните матрици.

Учудвам се как са ти го заменили при положение, че 55-60% от телефоните имат видими диоди горе при статус- бара...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Да забелязах че и на новият се виждат но много малко невидимо, докато на старият беше непоносимо! Но весе пак съм с телефон без одраскан дисплей - абе чисто нов и си е ок и хоум бутона е ок така че - наздраве!

Мвжду другото мислех да го варна затова че пак видях тези диоди но 90 процента по-малко но ги съжалих и така........ :Д:Д

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Ако го беше сменил рискуваше да вземеш бройка със същия проблем като първия ти и/или други проблеми и така щеше да си играеш на "котка и мишка" до безкрай..

Няма безпроблемни iPhone-и - има такива с проблеми, които обикновеният потребител не забелязва или такива с които взискателният потребител или се учи да живее или прибягва до смяна , а потребителите със синдром OCD (Obsessive Compulsive Disorder) никога не могат да се зарадват на телефона си, могат да сменят бройки до излизането на следващия модел и после с него - пак така.

Редактирано от SpAwN
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Много митове и легенди почнаха да се заформят с тия 4с-и. Не помня с нормалните 4-ки да е имало чак такава истерия за дефекти директно от магазина. Че качеството на Епъл пада с всеки нов продукт - така е. Но чак пък повече от половината 4с-и по магазините да са дефектни...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Спомням си, че SpAwN, беше сменял десетина или бяха двадесет броя :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Ахам, той си ни е гюле :)

Майтапа настрана - повечето дефектни, идват от новия производител пегатрон и именно за това ябълките ги резнаха да произвеждат само базовите айпад-и.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

:) :) :)

Така е... Не ми бяха от най- щастливите дните около 14 октомври миналата година...;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Може ли всички които имат iphone 4s, да погледнат под ъгъл горната част(при статусбара) на дисплеите си и да ми кажат дали виждат лампите на подсветката на дисплея!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Нищо не виждам на моя телефон

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

При моя няма, но съм виждал 2-3 бр 4S с този проблем и все в горен десен ъгъл( от часът до батерията)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Чудя се какво да правя да го върна ли пак за нов или да го оставя - притенява ме това да не се увеличи сега е почти незабележимо, ноо... Предния ми беше много зле!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Ако те дразни- връщай! Не съм забелязал да се увеличава- на брат ми тел е така от месеци, забелязва се, но не се е увеличило.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Дразни ме предният затова го върнах и за хоум бутон. Сега е много малко но пък се изнервям, а и каро че ли леко трепти дисплея в горната му част рочно към тази подсветка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...