WULAS Публикувано Декември 30, 2014 Публикувано Декември 30, 2014 В смисъл не е да се е изключил, цъкнах двата бутона появи се за малко ябълката и дори не ми искаше пин код. Но докато не ги задържах никаква реакция. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
algor Публикувано Януари 6, 2015 Публикувано Януари 6, 2015 Утре отивам сутринта в 9 и ще споделя после инфо. Днес ми се обадиха и взех апарата отремонтиран със сменена камера. Впечатлен съм от работата на младежите, защото за 2 работни дни всичко е готово. Евала! 4 Цитирай
Kery70 Публикувано Януари 6, 2015 Публикувано Януари 6, 2015 И аз така взех една нокиа нова за 50лв от Хенди за тъщата защото кучето изгриза нейната и тя се оказа че забива като опиташ да влезеш в паметта на контактите. На втория ден я занесох и казаха че няма да я сменят а ще я ремонтират 10 дни вече и ни вест ни кост. И какво по дяволите може да ремонтират на тел за 50лв който реално струва 10??? Такива некви неволи. Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Февруари 2, 2015 Публикувано Февруари 2, 2015 На 6+ може ли да му се спира ротацията на спрингборда? В сетингс.апп нали не върти като на дроида? via Tapatalk Цитирай
Anthony Публикувано Февруари 2, 2015 Публикувано Февруари 2, 2015 Ако ползваш zoomed вместо standard view, няма да ги върти. 1 Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Февруари 2, 2015 Публикувано Февруари 2, 2015 Полезен съвет, Anthony. Идва ми един 6+ и ще го мъча да свиквам с размера. Много ми е дразнещо обаче това с ротацията. Май ще трябва да джейлвам и да търся някаква добавка за опции на акселерометъра. Цитирай
Anthony Публикувано Февруари 2, 2015 Публикувано Февруари 2, 2015 Свиква се за няколко дни. Вече ми малее. А ако не искаш да се върти, при zoomed просто иконите са малко по-големи. Цитирай
dessyteneva Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 След 5 дни убийствено чакане, най-сетне телефончето е в ръцете ми и мога да кажа само, че е чудесно! Няма такова усещане, няма такова удоволствие! Може би защото не съм ползвала тъч айди до сега, но лесната му настройка ми направи най-силно впечатление. Все още се запознаваме, но скоро ще споделя повече впечатления. За момента мога да кажа само, че нито за секунда не съжалявам, че го взех, въпреки, че решението беше трудно по ред странични причини... 8 Цитирай
Asen_77 Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Честито Със здраве да си го ползваш. 1 Цитирай
dessyteneva Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Обаче май имам изгорял пиксел, вижда се като по-ярка точка на бял фон...няма такъв карък просто, утре ще звъня да видя какво да правя. Като по-осветена точица е и се вижда на бяло, жълто примерно, на тъмните фонове не го виждам. Дали си заслужава да го сменям и колко ли време ще ме бавят? Много ме е яд, толкова чакане и накрая не е наред, аз съм перфекционист и мразя да не ми е изправно нещо, като го знам, погледа ми и все там... Не се вижда на скрийншот, няма как да го кача тук. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 3, 2015 Автор Публикувано Февруари 3, 2015 Трябва на момента да ти го сменят, не да те мотаят по сервизи. Имаше в ЗЗП някакъв три дни или седмица срок, "гаранция за съответствие" и трябва веднага нов. Цитирай
mirror Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Отдавна го няма това за 3-те дни. Съмнявам се да и го сменят. Цитирай
dessyteneva Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Козът ми е може би е, че е получен по куриер, мисля че има 14 дни срок при такива сделки, утре ще звънна да питам. Честно казано хич не ми се разделя с него ... Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
mirror Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 У вас пристигна по куриер? Не си го получила в техен офис? Ако е така то може и да успееш, но не звъни, а отиди директно в някой от офисите им. Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 3, 2015 Автор Публикувано Февруари 3, 2015 Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието; 3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него. Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. (2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства. (5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди. Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности: 1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума; 2. намаляване на цената. (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя. Потребителят може да е неудовлетворен от ремонт на чисто нов апарат(при условие, че телемор нямат специализиран сервиз) и да поиска разваляне на договора. Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114. Мързи ме да ровя къде бяха сроковете за претенции при доставка на стока с куриер. Ето, Актуален Закон за защита на потребителите: zzp.rtf.doc.zip Цитирай
dessyteneva Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 До сега рових в интернет, оказва се че това е доста често срещан проблем, Apple заменят до 14 дни от покупката без такси( това за белите страни) ще видим тук как ще се изкажат, не виждам какъв ремонт ще му правят, смяна на дисплея не ми звучи логично, така че би трябвало да го заменят. Лошото е, че докато отиде в сервиз (странно кой като нямат) и го тестват и видят проблема ще минат дни, а на мен не ми се разделя с телефончето. Утре на свежа глава ще реша какво да правя, ако не ми вади много очите светлата точица, може и да си го оставя този... А в нас дойде с куриер, защото преподписах по телефона и го взех на лизинг, номера е на името на баща ми и не ми се обикаляше с него да издирвам бройка по магазините, на склад имаха тъмни, даже докато говорехме свършиха 64-ките и взех 16-ка, така че представете си какво е по магазините дето получават по 1-2 бройки, как да помъкна пенсионер човек да ги гоним, пък и аз бях на работа, после той отиде нощна смяна, разминахме се. Затова и чаках от петък, докато оправят документи, после почивни дни и два работни за доставка ( за София, иначе е до 4). Ако някой иска може да се възползва от възможността на безплатен номер 1515. Удобно е, когато нямаш възможност да тичаш по магазините и имаш търпението да чакаш :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Grievous Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 За изгорял пиксел сменят. За колко време, идея нямам. Принципно е 30, но твоя няма и 3 дни. Цитирай
dessyteneva Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Не знам дали е изгорял и застинал ли как се превежда stuck, на бял или светъл фон стои по-ярък, на черен не се вижда. Гадното е, че е почти централно разположен и го виждам... Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
algor Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Таман да ти честитя и видях и проблема. За мен трябва да го сменят и то веднага. В крайна сметка апарата ти е на един ден, защото днес си го получила. Не брой дните от подписване на документите и пътя до теб. Опаковай си го и го носи за смяна. Ако нещо се запънат просто им го върни - кажи, че се отказваш от сделката и връщаш апарата във вида, който си го взела. 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 3, 2015 Автор Публикувано Февруари 3, 2015 Аз това и говоря от началото... Цитирай
algor Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Абсолютно! Няма смисъл да се тормози излишно. пп. Не знам ако в Криейтив го сменят как ще стои въпроса с гаранцията в Теленор. Те пак дават протокол, ама не съм го правил и не искам да подведа без да искам. Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 3, 2015 Автор Публикувано Февруари 3, 2015 Не е редно там. Ще наруши търговската, телемор нямат нищо общо с тях. Пък и те изрично не обслужват БГ операторски телефони. Цитирай
algor Публикувано Февруари 3, 2015 Публикувано Февруари 3, 2015 Е, идеята ми беше не да ходи с гаранцията към оператора напред, а отива с проблема без да се афишира Теленор. Апарата като е заключен е ясно, че няма да стане, но ако е отключен няма ли да го вземат за ремонт/смяна? Наистина не знам практиката им. Мтелски и Глобулски съм сменял в Лондон, но тук нямам идея. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.