Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

В смисъл не е да се е изключил, цъкнах двата бутона появи се за малко ябълката и дори не ми искаше пин код. Но докато не ги задържах никаква реакция.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

Утре отивам сутринта в 9 и ще споделя после инфо.

Днес ми се обадиха и взех апарата отремонтиран със сменена камера.

Впечатлен съм от работата на младежите, защото за 2 работни дни всичко е готово.

Евала!

Публикувано

И аз така :) взех една нокиа нова за 50лв от Хенди за тъщата защото кучето изгриза нейната :) и тя се оказа че забива като опиташ да влезеш в паметта на контактите. На втория ден я занесох и казаха че няма да я сменят а ще я ремонтират :) 10 дни вече и ни вест ни кост. И какво по дяволите може да ремонтират на тел за 50лв който реално струва 10??? Такива некви неволи.

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

На 6+ може ли да му се спира ротацията на спрингборда? В сетингс.апп нали не върти като на дроида?

via Tapatalk

Публикувано

Ако ползваш zoomed вместо standard view, няма да ги върти.

Публикувано

Полезен съвет, Anthony. Идва ми един 6+ и ще го мъча да свиквам с размера. Много ми е дразнещо обаче това с ротацията. Май ще трябва да джейлвам и да търся някаква добавка за опции на акселерометъра.

Публикувано

Свиква се за няколко дни. Вече ми малее. А ако не искаш да се върти, при zoomed просто иконите са малко по-големи.

Публикувано

След 5 дни убийствено чакане, най-сетне телефончето е в ръцете ми и мога да кажа само, че е чудесно! Няма такова усещане, няма такова удоволствие! Може би защото не съм ползвала тъч айди до сега, но лесната му настройка ми направи най-силно впечатление. Все още се запознаваме, но скоро ще споделя повече впечатления. За момента мога да кажа само, че нито за секунда не съжалявам, че го взех, въпреки, че решението беше трудно по ред странични причини...

Публикувано

Честито :) Със здраве да си го ползваш.

Публикувано

Обаче май имам изгорял пиксел, вижда се като по-ярка точка на бял фон...няма такъв карък просто, утре ще звъня да видя какво да правя.

Като по-осветена точица е и се вижда на бяло, жълто примерно, на тъмните фонове не го виждам. Дали си заслужава да го сменям и колко ли време ще ме бавят? Много ме е яд, толкова чакане и накрая не е наред, аз съм перфекционист и мразя да не ми е изправно нещо, като го знам, погледа ми и все там... Не се вижда на скрийншот, няма как да го кача тук.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

Трябва на момента да ти го сменят, не да те мотаят по сервизи. Имаше в ЗЗП някакъв три дни или седмица срок, "гаранция за съответствие" и трябва веднага нов.

Публикувано

Отдавна го няма това за 3-те дни. Съмнявам се да и го сменят.

Публикувано

Козът ми е може би е, че е получен по куриер, мисля че има 14 дни срок при такива сделки, утре ще звънна да питам. Честно казано хич не ми се разделя с него ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

У вас пристигна по куриер? Не си го получила в техен офис? Ако е така то може и да успееш, но не звъни, а отиди директно в някой от офисите им.

Публикувано

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

Потребителят може да е неудовлетворен от ремонт на чисто нов апарат(при условие, че телемор нямат специализиран сервиз) и да поиска разваляне на договора.

Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

Мързи ме да ровя къде бяха сроковете за претенции при доставка на стока с куриер. Ето, Актуален Закон за защита на потребителите:

zzp.rtf.doc.zip

Публикувано

До сега рових в интернет, оказва се че това е доста често срещан проблем, Apple заменят до 14 дни от покупката без такси( това за белите страни) ще видим тук как ще се изкажат, не виждам какъв ремонт ще му правят, смяна на дисплея не ми звучи логично, така че би трябвало да го заменят. Лошото е, че докато отиде в сервиз (странно кой като нямат) и го тестват и видят проблема ще минат дни, а на мен не ми се разделя с телефончето. Утре на свежа глава ще реша какво да правя, ако не ми вади много очите светлата точица, може и да си го оставя този...

А в нас дойде с куриер, защото преподписах по телефона и го взех на лизинг, номера е на името на баща ми и не ми се обикаляше с него да издирвам бройка по магазините, на склад имаха тъмни, даже докато говорехме свършиха 64-ките и взех 16-ка, така че представете си какво е по магазините дето получават по 1-2 бройки, как да помъкна пенсионер човек да ги гоним, пък и аз бях на работа, после той отиде нощна смяна, разминахме се. Затова и чаках от петък, докато оправят документи, после почивни дни и два работни за доставка ( за София, иначе е до 4). Ако някой иска може да се възползва от възможността на безплатен номер 1515. Удобно е, когато нямаш възможност да тичаш по магазините и имаш търпението да чакаш :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

За изгорял пиксел сменят. За колко време, идея нямам. Принципно е 30, но твоя няма и 3 дни.

Публикувано

Не знам дали е изгорял и застинал ли как се превежда stuck, на бял или светъл фон стои по-ярък, на черен не се вижда. Гадното е, че е почти централно разположен и го виждам...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

Таман да ти честитя и видях и проблема.

За мен трябва да го сменят и то веднага.

В крайна сметка апарата ти е на един ден, защото днес си го получила.

Не брой дните от подписване на документите и пътя до теб.

Опаковай си го и го носи за смяна.

Ако нещо се запънат просто им го върни - кажи, че се отказваш от сделката и връщаш апарата във вида, който си го взела.

Публикувано

Аз това и говоря от началото...

Публикувано

Абсолютно!

Няма смисъл да се тормози излишно.

пп. Не знам ако в Криейтив го сменят как ще стои въпроса с гаранцията в Теленор.

Те пак дават протокол, ама не съм го правил и не искам да подведа без да искам.

Публикувано

Не е редно там. Ще наруши търговската, телемор нямат нищо общо с тях. Пък и те изрично не обслужват БГ операторски телефони.

Публикувано

Е, идеята ми беше не да ходи с гаранцията към оператора напред, а отива с проблема без да се афишира Теленор.

Апарата като е заключен е ясно, че няма да стане, но ако е отключен няма ли да го вземат за ремонт/смяна?

Наистина не знам практиката им.

Мтелски и Глобулски съм сменял в Лондон, но тук нямам идея.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...