Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

Много по-здрави от италията:

http://www.youtube.com/watch?v=BuwX2cw1hJ0&feature=player_embedded

:biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

thumb_nemski-hiperkar-shte-uskoriava-do-100-za-sekunda_0.jpg

Италиянския мит за Ферари, е към своя краѝ, немеца си е немец:biggrin:

Реклама:

Статии|

Галерия|

Анкети

Автомобили

Немски хиперкар ще ускорява до 100 за секунда

Вестник "Авто Пазар", 26 Август, 2011

comments.gif 66 коментари |

видяна visitors.gif 7851

thumb_nemski-hiperkar-shte-uskoriava-do-100-za-sekunda_0.jpg

1.png

icon_font_1.gif

icon_font_2.gif ШРИФТ

print.gif ПЕЧАТ

facebook.gif FACEBOOK

tweeter.gif TWITTER

svejo.gif SVEJO.NET

sponsor.gif

spektar_logo.gif

Германската компания Rotary Supercars се кани да предизвика фурор на изложението Top Marques догодина. Немците обявиха, че в Монако ще представят Ванкелов хиперкар, способен на ускорява от 0 до 100 км/ч за една секунда. В момента подобни динамични характеристики притежават само драгстерите от най-високите класове.

Екстремното возило ще бъде оборудвано с роторен двигател с мощност 2 840 к.с. и максимален въртящ момент 3 494 Нм. От Rotary Supercars прогнозират, че максималната му скорост ще достига 450 км/ч, което ще им помогне да отнемат рекорда за най-бърз сериен автомобил от Bugatti Veyron Super Sport, който развива 431 км/ч.

По-рано германската компания обяви, че хиперкарът й ще носи името Raptor GT. През юни то бе променено на Predator GT, понеже американците от Mosler предявиха претеции към названието.

По план Predator GT трябва да се продава в три разновидности с мощност 500, 800 (с турбокомпресор) и 1 200 к.с. (битурбо, работа на биоетанол Е85), които генерира 2.6-литров Ванкелов двигател, базиран на агрегата 13B MSP на Mazda. Обявените в началото динамични характеристики на най-мощната версия бяха ускорение до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди, до 200 - за седем, и до 297 - за 15 секунди.

Първият сериен модел на Rotary Supercars ще започне да се произвежда в края на 2012 г.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Легендата 911 има наследник! Скоро ще копна още данни за новото творение от Цуфенхаузен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Б..и дзвера wub.gifАуууу, и сега кво правим?

Ще заръчваме ли? naughty3.gif

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Любе, модерните "бегачки", все повече заприличват на пасирана храна - скорости с копчета, ESP, ABS и прочие "помощници" за леви ръце. Какво да правят суровоядите като мен? Да си караме ретро-то? Хм...чакам с трепет GTS версията...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Към този звяр, особенно ако си млад татко с малко бебче, има идеално допълнение ;)

Бегачка за бебчета със състезателни наклонности и бащи с солидни банкови сметки :tooth:

Сarbon fiber, aluminum, leather and ball-bearing wheels.

Screen-Shot-2011-08-09-at-1.56.48-PM.png

Porsche-Design-P4911-Baby-Stroller-6.jpg

p4911_02.jpg

p4911_05.jpg

Porsche-Design-P4911-Baby-Stroller-2.jpg

Обаче още няма обявена цена ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Завръщането на една легенда Toyota FT-86 II

thumb640x320_Toyota-FT-HS-Concept-white-manu-07_06.jpg

Преди повече от 8 години от поточните линии на Toyota се появи последната Suprа. Безобразно бърз автомобил, превърнал се в мокър сън за рейсъри и дрифтъри по целия свят. Кола, добила култов статус в стрийт рейсинг културата. Залегнал в ядрото нa не по-малко обожаваните игри от NFS Underground серията и Fast And Furious филмите. Трудно е да не се влюбиш в нея – спортно окачване, изключително здраво и устойчиво шаси, двойно турбо. Все още малко коли могат да се конкурират със Supra като съотношение цена/качество, а с около 10000–15000 долара над базовата цена, вложени в модификации, моделът се конкурираше със супер моделите на Lamborghini, Ford и Porsche дори. Малко след това се появи бюджетната Celica и Toyota обяви, че спира производството на спортни коли, а брандът ще се превърне в еталон за семеен автомобил.

2007toyotafthsconceptre.jpg

Надежда за феновете

В крайна сметка компанията не успя да устиска на натиска на феновете (десетки групи в социал­ните мрежи се борят за връщането на Supra-та в производство) или просто осъзна фак­та, че е добре да има спортно купе в портфолиото си, и представи концептуалния Toyota FT-86. Дали това е новата Supra или новата Celica, Toyota все още отказва да коментира, но колата е повече от интересна.

FT-86 II е финалната за момента модификация на концептуалния автомобил, който направи своя дебют на миналогодишното авто­шоу в Женева, и всички фактори водят към факта, че това ще е финалният му външен вид. Подобно на Supra-та, той е таргетиран към младите купувачи, които рядко имат огромен бюджет и могат да си позволят супер автомобил, но въпреки това обичат да се забавляват на пътя. Футуристичният екстериорен и интериорен дизайн отхвърля скучните обли извивки и материали като кожа и крещи с пълно гърло: „Аз съм спортен автомобил, не предоставям изключителен комфорт на возене но мога да вляза и да изляза от завой тройно по-бързо от конкурентите си!

За да е в крак с модерните тенденции за екологичност, FT-86 ще е с хибриден двигател. Очак­ва се да влезе в серийно производство и да бъде на пазара в Европа през 2012 г. Цената й е впечатляващо ниска – също като на оригиналната Supra – 25 000 USD.

Върхови технологии

FT-86 II е единственият автомобил в света със задна предавка и хоризонтално-противоположен четирицилиндров двигател. Размерите му са по-скоро компактни. Официално е обявен с 4235мм дължина, 1795 широчина и само 1270 височина. Ниският център на тежестта, олекотеното компактно купе се транзитират в едно-единствено нещо – удоволствие от управлението. Колата реагира моментално на всяка зададена й команда, изключително стабилна е и е идеална за „заиграване” на пътя – както в участъци с остри завои, така и на магистралата, стига динамичното разминаване с останалите автомобили да не се превръща в предпоставка за пътни трагедии.

Формата и дизайнът на FT-86 II също са съобразени с факта, че това е спортен автомобил, предвиден за високи скорости. Линия­та му в профил и анфас показва, че последните достижения в аеро­динамиката на техниците от F1 не са непозната територия за дизайнерите на Toyota.

Двигателят на пръв поглед не изглежда особено впечатляващ – хибриден, с четири цилиндъра и 6-степенна ръчна скоростна кутия към него. Но самият двигател – както и цялата кола – е олекотен и с нисък център на тежестта, което позволява на FT-86 II да постигне достойно за завист съотношение тегло/мощ. Дори самите места на шофьора и пасажерите са разположени максимално ниско и назад, за да се постигне стабилност в завоите при високи скорости, което подсказва за надеждата на Toyota да се настани в сърцата на феновете и шофьорите на Drift сцената.

В близко бъдеще

toyota-ft-86-concept-06.jpg

От чисто пазарна гледна точка Toyota има нужда от наследник на Supra-та. Освен това за периода, за който е планирана премиерата й, ще има точно 2 големи конкурента, от които тя ще е с най-слаб двигател, но и най-евтината, което може да я превърне в пазарен хит. Основните й конкуренти ще са Subaru FT86 (да, има прилика в имената, защото моделът на Toyota се разработва в партньорство със Subaru), който ще разполага с STI версия, с 2.4 л двигател и мощ 300 конски сили. Другите директни опоненти ще са 3.7 л V6 Nissan 370 Z (представен на автосалона в София през юни) и новият Ford Mustang. Базовите модели и на двете марки започват от 30 000 USD, което също дава предимство на Toyota.

thumb640x320_naslednik-na-toyota-supra.jpg

thumb640x320_toyota-ft-86-concept-06.jpg

thumb640x320_Toyota-Hybrid-Supra-interior.jpg

thumb640x320_Toyota-FT-86_Concept_2009_1600x1200_wallpaper_01.jpg

Източник: HiComm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Новото "коте", показва сериозни нокти. От мен овации за дизайна и технологиите - публикувани са в тубата, под първия клип.

Edit: Все пак, първоизточникът :D.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

“Фолксубиши”, “Toyazda” и “Nissbaru” – новите хибридни автомобили

thumb640x320_3.jpg

thumb640x320_1.jpg

thumb640x320_2.jpg

Всеки от нас е виждал смачканите автомобили отстрани на пътищата, които са част от кампанията за внимателно шофиране. Техният ужасяващ външен вид има за цел да напомня на шофьорите да бъдат наблюдателни и да спазват правилата за движение.Подобна, но по-креативна и впечатляваща кампания отскоро тече в Нова Зеландия. Тя се състои в публичното показване на тези смачкани до неузнаваемост автомобили от снимките. Впечатляващото в случая обаче не е само във вида им, но и в тяхната необичайна "хибридност" и названия. На снимките ще видите несъществуващите модели "Фолксубиши" - микс от "Фолксваген" и "Мицубиши", "Toyazda" - "Toyota" и "Mazda", "Nissbaru" - "Nissan" и "Subaru".На плакатите има и подобаващ надпис, "рекламиращ" странните автомобили - "Предлага се за невнимателни шофьори, на всяко кръстовище" (Available for careless drivers, at all intersections).

Да се надяваме, че кампанията ще има ефект!

Източник: HiComm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Специално за G-Power! :)

M3 Tornado RS със 720 к.с.

Немските тунери от G-Power показаха най-мощната версия на BMW M3 правена досега, M3 Tornado RS. Тунерите са добавили към двигателя един SK III "Sporty Drive" супер компресор, с което мощността на дивгателя V8 е достигнала до 720 к.с. (529 kW) и максимален въртящ момент 700 Nm.

С тези промени M3 Tornado RS може да ускори от място до 100 км/час за впечатляващите 3.7 секунпди, до 200 км/час за 9.5 секунди и има максимална скорост от 330 км/час.

Само супер компресорът и другите части за новата програма на G-Power струват 35 000 евро.

13417373851543110829.jpg

503081386692049829.jpg

Източник: automedia.bg

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Швейцарският съд започва разглеждането по делото на автомобилист, който вдигна със своето Bentley Continental 325 км/ч на шосе, където разрешената максимална скорост е 120 километра, съобщава Neue Zuercher Zeitung.

Основание за повдигането на обвинението стана снимка, качена в социалната мрежа, на която се вижда, че стрелката на спидометъра сочи 325 километра. При това превишаването на скоростта дори с 25 километра в Швейцария се смята за престъпление.

Според органите на реда снимката е направена през април по шосето Женева-Лозана. Ако съдът се съгласи с версията на полицията, то мъжът ще бие предишния рекорд, който бе поставен през април 2010 година от друг швейцарец. Той тогава съумя да вдигне със своя Mercedes SLS AMG 290 километра.

Според версията на досегашния „рекордьор", спидометърът му се е развалил и той не е знаел с каква скорост кара. Въпреки това, съдът определи глоба от 45 хиляди швейцарски франка. Но собственикът на Мерцедеса, който струва 240 хиляди евро протестира, като заяви, че той живее от социални помощи.

:tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На LUBECA® лодчицата :tooth:

http://24gadget.ru/1...-55-7-foto.html

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, брат ти ме утрепа с тази лодка!!!!

Мдам, всъщност не бих отказал... ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...