Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Ferrari 458 Italia и други злобарки, бегачки и резачки.


LUBECA

Recommended Posts

Shelby Tuatara предефинира термините “суперкола“ и “скорост“

thumb640x320_Shelby-Tuatara-supercar-1.jpg

Shelby SuperCars (SSC) – бренд, който едва ли не познаваш, са се заели с нелеката задача да направят най-бързата кола в серийно производство в света и тя да е американска. Вече го постигнаха през 2007 година, когато моделът им SSC Ultimate Aero измъкна тази титла от Bugatti Veyron с забележителните 412 км/ч (единственото по-бързо превозно средство има крила). Уви, успехът им беше кратък и приключи в момента, в който се появи Super Sport версията на Bugatti, която успя да развие 434 км/ч.

thumb640x320_hi42.jpg

thumb640x320_hi43.jpg

shelby-supercars-tuatara-3.jpgОт друга реалност

SSC явно не харесват да са втори в класация­та и наследникът на Ultimate Aero е факт – Shelby Tuatara. Суперавтомобилът е безкрайно олекотен. Изграден от карбоново шаси и тяло, също направено от въглеродни нишки. Единствено краш структурата е от алуминий, а дори и колелата са карбонови. Двигателят е 7.0-литров V8, генериращ главозамайващите 1350к.с., които се пренасят към задния мост посредством 7-степенна ръчна трансмисия.

Но не само техническите му характеристики спират дъха. Колата определено заслужава титлата „Визия от бъдещето” Агресивни и изчистени линии. Зловещо издължени фарове (въпреки че някои колеги бързо го определиха като копие на тези на Lamborghini). Дори външният вид на Tuatara изтъква, че това не е кола, с която да напазаруваш за цялата седмица в LIDL, а кола за скорост.

Почти тригодишен проектантски цикъл и колата е натъпкана до козирката с технологии за контрол, за които SCC мълчат. Единственото, което са споделили по въпроса, какво точно се крие под капака и в електрониката, е репликата Технологиите, които използвахме в Tuatara днес, тепърва ще бъдат откривани във F1, а ако изобщо им позволят да ги използват, това едва ли ще се случи в рамките на следващите три години. От компанията се надяват моделът им да не е просто скоростна революция, а истинска еволюция в света на суперколите. Доколко заканите на г-н Шелби ще се изпълнят, ще разберем в края на годината, когато ще се проведат публичните тестове на автомобила. Но сме склонни да вярваме, че екипът на Bugatti ще чака този момент изправен на нокти. Защото досега всички проекти на Shelby не само са изпълнявали, но са и надскачали вложените в тях очаквания.

След само три години разработки, след като приключихме Ultimate Aero, SSC Tuatara ще доведе до монументална еволюция в автомобилизма. Подобрихме всеки аспект от нея, от дизайна, през аеродинамиката до общата й производителност, за да създадем перфектната кола. С нея искаме да променим ДНК-то на стандартния спортен автомобил.

Джеръд Шелби, основател на SCC

За редовия потребител

Паралелно с разкриването на проекта Tuatara, Shelby представи и последното си попълнение към легендарната си колаборация с Ford. Новият 2012 Super Snake е типичен американски muscle car, на съвсем поносима цена (стартовият пакет започва от 45 000 долара), който вече е на пазара. Макар и с много по-слаби характеристики от Tuatara, той разполага със стряскащите за кола от този ценови клас 800 конски сили и 5.4 литра super charged двигател. Така тя е най-мощната серийна американска кола на пазара в момента и успешно се конкурира със супермоделите на Corvette и Nissan (GT-R).

Tuatara

На пръв поглед туатарата (Sphenodon) е гущер. Всъщност това е пряк наследник на вид динозаври и един от най-древните животински видове на планетата, който се среща в Нова Зеландия. Появява се логичният въпрос, защо Shelby са решили да кръстят най-бързия автомобил в света на едно сравнително бавно животно. Отговора ни дава основателят на компания­та Джеръд Шелби: „Гущерът Tuatara има уникално, единствено по рода си ДНК, също като нашия нов суперавтомобил.”

SSC Tuatara технически характеристики:

Купе: поликарбонови нишки

Двигател: 7 л DOHC V8 Twin Turbo ~ 1350 hp

Скоростна кутия: 7-степенна ръчна H-Pattern или 7-степенна SMG Paddle Shift автоматик

Шаси: въглердона кабина и окачване, алуминиева краш структура

Гуми: лети въглеродни джанти, закалени спортни гуми Pirelli

Източник: HiComm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Хех, и тая фирма си позволи рекламен слоган "Good night old luxury(към Мерцедес), good morning inovation"??? Много им здраве - Benz разполагат с такова от няколко години(питайте Pe6o666 ;) ). Много бият барабана за "откриватели на топлата вода".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сетила се Мара да се побара :tooth:

Merc вече като засече нещо мърдащо, огражда го в четирите ъгъла и се движи с него.

Определено привлича вниманието!

Да са живи и здрави от Ауди.

А и това не ми изглежда да е термално засичане, чист инфраред :)

Имам някъде из компа няколко снимки.

Утре може да ги пусна...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

термално засичане, чист инфраред

Е, така де - точно с инфраред :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Друго имах предвид де :smile:

Ето как е, малко не е на фокус, ама друса :smile:

post-217-0-82088600-1320135270_thumb.jpg

post-217-0-10143000-1320135305_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Малко повече инфо за този "еveryday" автомобил ;]

ЦЪК

Редактирано от WolfDale
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Mercedes-Benz ML63 AMG

Мercedes-Benz разкри обновения си всъдеход ML63 AMG по-рано от обявеното. Премиерата на модела трябваше да се състои на международното шоу в Лос Анджелис по-късно този месец. Машината е снабдена с V8-двигател с обем 5.5 литра и две тубрини. Мощността на агрегата е 525 к.с., а максималният въртящ момент - 699 Нм. От 0 до 100 км/час новата версия ускорява за пет секунди, а максималната скорост е ограничена електронно на 250 км/ч. Според официалните информации, разходът на гориво е намален с 33 %. Поне по документи настоящият ML63 харчи 14.7 л. на 100 км. Автомобилът ще се предлага с опционалния спортен пакет AMG Performance Package, който включва доработка на двигателя до 558 к.с. и 758 Нм. При този вариант ускорението от 0 до 100 км/час е за 4 сек., а максималната скорост достига 280 км/ч.

Обновеният Mercedes-Benz ML63 AMG е снабден със задвижване на 4-те колела и 7-степенна автоматична трансмисия. Дисковете са 20-инчови, освен това машината има ксенонови предни фарове, осветление на праговете, кожен салон и нов мултифункционален цветен монитор, на който могат да се следят показанията на компютъра.

2011-11_afuuTasFklbDqsgNdb6W.jpg

2011-11_b2hdS0baN3O45jRAA2ds.jpg

2011-11_9s4rr988D12Dslbdssns.jpg

2011-11_Dp356hDRasDjqFDcnnfM.jpg

2011-11_spgssJi8CgdMJ6808a1.jpg

2011-11_Jkjeg3hr03w9ggGiysgt.jpg

Източник: automedia.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, вчера гледах ML-a наживо и изобщо не ми хареса!

А това..... :wub:

post-217-0-48615000-1321606300_thumb.jpg post-217-0-86051600-1321606312_thumb.jpg post-217-0-93396700-1321606324_thumb.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже го позапалих на панаира. Наистина си е позагубил част от чара. Евтинее ми нещо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

ML-?-това е най- смешния джип, още повече че се правят в Индия, не знаехте нали, нямам нищо против Индийците :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз и ML имам бре, нИдей обижда :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моя е правен в МеХико :)

Догодина може и да го засиля...за сметка на X5

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет, по-добре скачай на X6, имах една Х5-ца, много дървена брат, 6-цата е друга бира, дизел с x-drive, 3,5, много стойностен автомобил , сега и аз си точа лигите за такава, ама още са баси и цифрите, догодина след зимата ще ходя до Щатите да си я грабна :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

X6?!?

Да си ходил на лекар скоро :tooth:

Един авер имаше такава, 5.0 XDrive, не знам к'во си...много бързо я даде на жена си да я търкаля.

Мен лично ми е грозна, не я бутвам!

Също и GT5 :blink:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

X6 се води най-успешният от дизайнерска гледна точка модел на BMW (думи на служител). Друг е въпросът, че като се качих на задната седалка (за тест) трябваше да се превия на две, за да не си думна тиквата в тавана (а съм само 185см.). :p Лично за мен това е най-красивата кола на BMW (и не само на BMW) след BMW E46 седан (новата 3ка също ми допада, но ще я видим и нея като й дойде времето). Та като се има в предвид, че в 99,9% от случаите съм шофьорът, а в другият 0,1% съм на предната седалка, недостатъкът със задната седалка не ме бърка. :biggrin:

П.П. Това, че нямаш никакъв просвет като погледнеш през задния прозорец не го отчитам като недостатък, а като по-голяма трудност ако някой се опита да те стреля изотзадзе. :tooth:

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тъп съм и не разбирам от коли и от дизаин, но x6-грозна???? Това не го разбирам ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...