LUBECA Публикувано Октомври 17, 2011 Автор Публикувано Октомври 17, 2011 Shelby Tuatara предефинира термините “суперкола“ и “скорост“ Shelby SuperCars (SSC) – бренд, който едва ли не познаваш, са се заели с нелеката задача да направят най-бързата кола в серийно производство в света и тя да е американска. Вече го постигнаха през 2007 година, когато моделът им SSC Ultimate Aero измъкна тази титла от Bugatti Veyron с забележителните 412 км/ч (единственото по-бързо превозно средство има крила). Уви, успехът им беше кратък и приключи в момента, в който се появи Super Sport версията на Bugatti, която успя да развие 434 км/ч. От друга реалност SSC явно не харесват да са втори в класацията и наследникът на Ultimate Aero е факт – Shelby Tuatara. Суперавтомобилът е безкрайно олекотен. Изграден от карбоново шаси и тяло, също направено от въглеродни нишки. Единствено краш структурата е от алуминий, а дори и колелата са карбонови. Двигателят е 7.0-литров V8, генериращ главозамайващите 1350к.с., които се пренасят към задния мост посредством 7-степенна ръчна трансмисия. Но не само техническите му характеристики спират дъха. Колата определено заслужава титлата „Визия от бъдещето” Агресивни и изчистени линии. Зловещо издължени фарове (въпреки че някои колеги бързо го определиха като копие на тези на Lamborghini). Дори външният вид на Tuatara изтъква, че това не е кола, с която да напазаруваш за цялата седмица в LIDL, а кола за скорост. Почти тригодишен проектантски цикъл и колата е натъпкана до козирката с технологии за контрол, за които SCC мълчат. Единственото, което са споделили по въпроса, какво точно се крие под капака и в електрониката, е репликата „Технологиите, които използвахме в Tuatara днес, тепърва ще бъдат откривани във F1, а ако изобщо им позволят да ги използват, това едва ли ще се случи в рамките на следващите три години.” От компанията се надяват моделът им да не е просто скоростна революция, а истинска еволюция в света на суперколите. Доколко заканите на г-н Шелби ще се изпълнят, ще разберем в края на годината, когато ще се проведат публичните тестове на автомобила. Но сме склонни да вярваме, че екипът на Bugatti ще чака този момент изправен на нокти. Защото досега всички проекти на Shelby не само са изпълнявали, но са и надскачали вложените в тях очаквания. След само три години разработки, след като приключихме Ultimate Aero, SSC Tuatara ще доведе до монументална еволюция в автомобилизма. Подобрихме всеки аспект от нея, от дизайна, през аеродинамиката до общата й производителност, за да създадем перфектната кола. С нея искаме да променим ДНК-то на стандартния спортен автомобил. Джеръд Шелби, основател на SCC За редовия потребител Паралелно с разкриването на проекта Tuatara, Shelby представи и последното си попълнение към легендарната си колаборация с Ford. Новият 2012 Super Snake е типичен американски muscle car, на съвсем поносима цена (стартовият пакет започва от 45 000 долара), който вече е на пазара. Макар и с много по-слаби характеристики от Tuatara, той разполага със стряскащите за кола от този ценови клас 800 конски сили и 5.4 литра super charged двигател. Така тя е най-мощната серийна американска кола на пазара в момента и успешно се конкурира със супермоделите на Corvette и Nissan (GT-R). Tuatara На пръв поглед туатарата (Sphenodon) е гущер. Всъщност това е пряк наследник на вид динозаври и един от най-древните животински видове на планетата, който се среща в Нова Зеландия. Появява се логичният въпрос, защо Shelby са решили да кръстят най-бързия автомобил в света на едно сравнително бавно животно. Отговора ни дава основателят на компанията Джеръд Шелби: „Гущерът Tuatara има уникално, единствено по рода си ДНК, също като нашия нов суперавтомобил.” SSC Tuatara технически характеристики: Купе: поликарбонови нишки Двигател: 7 л DOHC V8 Twin Turbo ~ 1350 hp Скоростна кутия: 7-степенна ръчна H-Pattern или 7-степенна SMG Paddle Shift автоматик Шаси: въглердона кабина и окачване, алуминиева краш структура Гуми: лети въглеродни джанти, закалени спортни гуми Pirelli Източник: HiComm 4 Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 31, 2011 Публикувано Октомври 31, 2011 Хех, и тая фирма си позволи рекламен слоган "Good night old luxury(към Мерцедес), good morning inovation"??? Много им здраве - Benz разполагат с такова от няколко години(питайте Pe6o666 ). Много бият барабана за "откриватели на топлата вода". Цитирай
Pe6o666 Публикувано Октомври 31, 2011 Публикувано Октомври 31, 2011 Сетила се Мара да се побара Merc вече като засече нещо мърдащо, огражда го в четирите ъгъла и се движи с него. Определено привлича вниманието! Да са живи и здрави от Ауди. А и това не ми изглежда да е термално засичане, чист инфраред Имам някъде из компа няколко снимки. Утре може да ги пусна... Цитирай
Alxx® Публикувано Ноември 1, 2011 Публикувано Ноември 1, 2011 термално засичане, чист инфраред Е, така де - точно с инфраред Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 1, 2011 Публикувано Ноември 1, 2011 Друго имах предвид де Ето как е, малко не е на фокус, ама друса 1 Цитирай
WolfDale Публикувано Ноември 6, 2011 Публикувано Ноември 6, 2011 (редактирано) Малко повече инфо за този "еveryday" автомобил ;] ЦЪК Редактирано Ноември 8, 2011 от WolfDale 4 Цитирай
orbitalen Публикувано Ноември 14, 2011 Публикувано Ноември 14, 2011 Mercedes-Benz ML63 AMG Мercedes-Benz разкри обновения си всъдеход ML63 AMG по-рано от обявеното. Премиерата на модела трябваше да се състои на международното шоу в Лос Анджелис по-късно този месец. Машината е снабдена с V8-двигател с обем 5.5 литра и две тубрини. Мощността на агрегата е 525 к.с., а максималният въртящ момент - 699 Нм. От 0 до 100 км/час новата версия ускорява за пет секунди, а максималната скорост е ограничена електронно на 250 км/ч. Според официалните информации, разходът на гориво е намален с 33 %. Поне по документи настоящият ML63 харчи 14.7 л. на 100 км. Автомобилът ще се предлага с опционалния спортен пакет AMG Performance Package, който включва доработка на двигателя до 558 к.с. и 758 Нм. При този вариант ускорението от 0 до 100 км/час е за 4 сек., а максималната скорост достига 280 км/ч. Обновеният Mercedes-Benz ML63 AMG е снабден със задвижване на 4-те колела и 7-степенна автоматична трансмисия. Дисковете са 20-инчови, освен това машината има ксенонови предни фарове, осветление на праговете, кожен салон и нов мултифункционален цветен монитор, на който могат да се следят показанията на компютъра. Източник: automedia.bg 4 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 Хммм, вчера гледах ML-a наживо и изобщо не ми хареса! А това..... 3 Цитирай
The Shaman Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 Аз даже го позапалих на панаира. Наистина си е позагубил част от чара. Евтинее ми нещо. Цитирай
alex.7777 Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 ML-?-това е най- смешния джип, още повече че се правят в Индия, не знаехте нали, нямам нищо против Индийците Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 Аз и ML имам бре, нИдей обижда Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 Моя е правен в МеХико Догодина може и да го засиля...за сметка на X5 1 Цитирай
alex.7777 Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 Един съвет, по-добре скачай на X6, имах една Х5-ца, много дървена брат, 6-цата е друга бира, дизел с x-drive, 3,5, много стойностен автомобил , сега и аз си точа лигите за такава, ама още са баси и цифрите, догодина след зимата ще ходя до Щатите да си я грабна Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 X6?!? Да си ходил на лекар скоро Един авер имаше такава, 5.0 XDrive, не знам к'во си...много бързо я даде на жена си да я търкаля. Мен лично ми е грозна, не я бутвам! Също и GT5 Цитирай
BANNN Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 X5 фейслифтова и си модерен вече! Цитирай
orbitalen Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 (редактирано) X6 се води най-успешният от дизайнерска гледна точка модел на BMW (думи на служител). Друг е въпросът, че като се качих на задната седалка (за тест) трябваше да се превия на две, за да не си думна тиквата в тавана (а съм само 185см.). Лично за мен това е най-красивата кола на BMW (и не само на BMW) след BMW E46 седан (новата 3ка също ми допада, но ще я видим и нея като й дойде времето). Та като се има в предвид, че в 99,9% от случаите съм шофьорът, а в другият 0,1% съм на предната седалка, недостатъкът със задната седалка не ме бърка. П.П. Това, че нямаш никакъв просвет като погледнеш през задния прозорец не го отчитам като недостатък, а като по-голяма трудност ако някой се опита да те стреля изотзадзе. Редактирано Ноември 19, 2011 от orbitalen 1 Цитирай
The Shaman Публикувано Ноември 18, 2011 Публикувано Ноември 18, 2011 Тъп съм и не разбирам от коли и от дизаин, но x6-грозна???? Това не го разбирам 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.