Alxx® Публикувано Ноември 19, 2011 Публикувано Ноември 19, 2011 Хечбек на хормонална програма - "стойностен"? УиУи - МаУиии... Грозен, 'убав - въпрос на вкус, но безсмислен(освен пред спин сити) - със сигурност! 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Ноември 20, 2011 Публикувано Ноември 20, 2011 Кое нищо? Че са произведени 2-3-5 бройки и че калъфите, станали милионери за една нощ няма да го паркират пред спин сити ли? Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 21, 2011 Публикувано Ноември 21, 2011 Jay-Z има, ако не го е продал вече, 8 000 000 USD Китайците не спят, двойник на Кайена 2 Цитирай
LUBECA Публикувано Ноември 23, 2011 Автор Публикувано Ноември 23, 2011 Bugatti възражда една легенда - Galibier От две години насам възстановената от гиганта VW марка Bugatti гъделичка интереса на медиите и най-богатите почитатели на автомобилите с новия си супер автомобил – Galibier. Луксозният флагман на марката, или по-скоро концепцията, от която започна развитието му, беше представена през 2009 г., а оттогава насам компанията се занимава основно с коригиране на информация за автомобила. Все пак Galibier беше показан на Автомобилното изложение в Женева през 2010, а през октомври 2011 от Bugatti признаха, че най-вероятно пазарната премиера на уникалното возило ще се отложи за 2015 г. Galibier трябваше да тръгне към малцината си клиенти – 150, за да сме по-точни – през 2013-а, но компанията няма да успее да се справи с този срок. За какво става въпрос? През 2009 изпълнителният директор на Bugatti Франц-Йозеф Пафген нарече Galibier „най-ексклузивния, елегантен и мощен седан в света”. Звучи ли ви познато? Не? Значи сте пропуснали сагата около появата на бял свят на „най-ексклузивния, елегантен и мощен спортен автомобил в света” – Veyron, настоящото изделие на Bugatti, чието производство е към края си и което по подобен начин накара цял свят да го чака да влезе в серийно производство. Ако тази израз въобще може да се използва за съживената марка Bugatti. С подобни суперлативи е описван и супер автомобилът, създаден от Еторе Бугати през втората половина на 20-те години на миналия век – Royale. Легендата от времето между двете войни се задвижва от 8-цилиндров редови двигател с обем над 12 литра и Royale е по-голям и по-тежък от най-големия модел на Rolls-Royce. Единственият проблем, с който се сблъсква Еторе Бугати, е, че по това време – в края на 20-те години – в Европа супер луксозните и супер скъпи автомобили не се търсят кой знае колко. Той планира да произведе 25 бройки от Royale, но се оказва, че получава поръчки само за шест, от които до днес са запазени едва три. И Royale е един от най-редките и скъпи автомобили в историята. Уроци на историята Такава би трябвало да е и съдбата на Galibier, при който обаче беше отчетен един много важен исторически урок. Супер автомобилите трябва да бъдат разработвани точно когато изглежда, че няма смисъл от тях – насред поредната икономическа криза. За да може излизането им на пазара за съвпадне с неизбежния период на икономически подем, който идва след всяка криза. Тогава продажбите са по-добри от всякога. Но със закъснението, което Galibier вече натрупа, изпълнението на тази рецепта става малко съмнително. Какво да очакваме от Galibier? Ексклузивност почти навсякъде – уникални като качество и цена материали, невероятна мощност – все пак става въпрос за двигателна формула, която много отдавна не се използва, но е символ на мощност и престиж – W-образен, 16-цилиндров двигател, който задвижва и четирите колела, а първоначално се смяташе, че мощността му ще е между 800 и 1000 конски сили, а по-късно стана ясно, че ще започва от 1000 конски сили. Бензинов двигател, който обаче ще може да работи и на биоетанол, така в Bugatti също поглеждат към зелената страна на автомобилостроенето. Концепцията на Galibier е да осигури удобно и бързо пътуване за 4 човека - пространството в купето и луксът няма да бъдат пестени. Супер автомобилът с марка Bugatti ще има и серийни модели, които ще се предлагат за около 1.5 милиона евро за един автомобил. Да, Bugatti е само за богатите... Без ограничения Засега дизайнът на интериора е по-скоро ориентировъчен – максимално изчистени и опростени форми, а тапицериите са предимно от фина кожа и скъпа дървесина. Пред водача се мъдри голям LCD дисплей, а скоростомерът е позициониран в средата на арматурното табло – така и пътуващите отзад ще могат да следят скоростта на движение. Точно под него се намира друго интересно решение – часовник Parmigiani, който се вади от гнездото му и водачът може да го носи на ръката си. Отлагането на дебюта на Galibier обаче е свързано точно с промени по автомобила, които трябва да осигурят още удобство на пътуващите, налагането на някои нови насоки в дизайна, основно на интериора и вече споменатите промени в мощността на двигателя. „Продължаваме с развитието на проекта – заяви шефът на Bugatti Automobiles Волфганг Дюркхаймер. – Но ще има много промени, особено що се отнася до дизайна, разликите с оригиналната концепция са сериозни. Промените ще са най-големи от средната колонка назад – ще има повече място за пътниците, малко нараства дължината на автомобила, а вече знаете, че мощността на двигателя ще се измерва в четирицифрено число. Естествено, като видите новия вариант на Galibier, ще го познаете, той има много общо с концепцията, но мога да ви кажа, че новият вариант е този, който аз подкрепям на 100 процента.” Според най-спешните планове Дюркхаймер и екипът му трябва да представят серийната версия на Galibier на големите шефове на VW до края на 2011 г., а почти веднага след това трябва да дойде и серийното решение за производството на супер автомобила. Решението е важно, все пак става въпрос за цена от 1.5 млн. евро на кола. Ясно е, че продажбите няма да пострадат фатално от забавянето на модела, както стана и с Veyron, само се засилва напрежението. Но и това е етап от раждането на една легенда. 1 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 23, 2011 Публикувано Ноември 23, 2011 Бях писал някъде за това. Отвън е У Н И К А Л Н А, ама вътре....нещо ми е криминална BTW, онзи ден видях новият ML наживо, даже се вградих в него. Е, такова смешно нещо отвън....няма! Чакам с надежда и любов от AMG да се намесят!!! 1 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Ноември 29, 2011 Публикувано Ноември 29, 2011 Малко ъп с ML-а Имах възможността да го потъркалям, страхотна работа са свършили от Мерцедес по отношение на окачване, двигател, трансмисия, интериор. Беше с доста високо ниво на оборудване, ама вън не става! 1 Цитирай
arm11 Публикувано Ноември 30, 2011 Публикувано Ноември 30, 2011 К'во става тука сега?!? G-Power с нова доработка на BMW X6 M, 4.4-литров V8 туинтурбо, 725 к.с., 890 Нм,от 0 до 100 км/ч за 4,2 сек. 3 Цитирай
asen4o0 Публикувано Декември 1, 2011 Публикувано Декември 1, 2011 Ето какво видях лятото на 300 метра от Шератон 3 Цитирай
The Shaman Публикувано Декември 2, 2011 Публикувано Декември 2, 2011 http://youtu.be/A8VIwXcQ1pU 3 Цитирай
The Shaman Публикувано Декември 4, 2011 Публикувано Декември 4, 2011 На четири вратка, тея крила дето са и ги сложили са голям смях... Викам си, вкусове всякакви. Като видях обаче задните врати Направо са довършили колата. В лошия смисъл. 1 Цитирай
alex.7777 Публикувано Декември 4, 2011 Публикувано Декември 4, 2011 Айде сега, теб те знаем, че си фен на японските, хейтър такъв Цитирай
arm11 Публикувано Декември 5, 2011 Публикувано Декември 5, 2011 Това ако не е карък... Най-скъпата катастрофа в света Верижна катастрофа с участието на 14 автомобила, от които осем Ферарита, два Мерцедеса и едно Ламборгини стана в Япония, съобщава сайтът на вестник "Мирър". Сред катастрофиралите коли има Нисан и Тойота. Журналистите не се наемат да изчислят общата цена на ударилите се автомобили, но съобщават, че цената само на едно Ферари 355 струва няколкостотин хиляди паунда. Инцидентът претендира за званието най-скъпа катастрофа на всички времена. Инцидентът е станал на отсечката от магистрала между префектура Хирошима и региона Кошю. Щетите, нанесени на някои от колите, се оказаха толкова сериозни, че възстановяването им е напълно невъзможно. По предварителна информация, шофьорът на едно от Фераритата е загубил контрол на мокрия път, пише БГНЕС. Шофьорите на десет автомобила са хоспитализирани с различни травми. Благодарение на добрите системи за сигурност на колите няма смъртни случаи. Заради катастрофата движението по пътя е било временно затворено за шест часа, които са били необходими на службите да разчистят останките от скъпите лимузини. дарик нюз Цитирай
Pe6o666 Публикувано Декември 5, 2011 Публикувано Декември 5, 2011 Това много боли Видео от въпросната катастрофа. Цитирай
arm11 Публикувано Декември 11, 2011 Публикувано Декември 11, 2011 Black Series не е за хора, честно... Цитирай
asko44 Публикувано Декември 11, 2011 Публикувано Декември 11, 2011 (редактирано) Редактирано Декември 11, 2011 от asko44 1 Цитирай
Blurry Публикувано Декември 12, 2011 Публикувано Декември 12, 2011 (редактирано) BMW официално разкри 6-Series Gran Coupe. Третият модел BMW Серия 6 след кабриолета и купето е първото купе с четири врати в историята на марката. Проектиран да се противопостави на Mercedes CLS, седанът е с 4,4 инча (111 мм) по-дълъг от 6-Series Coupe. Стилът на екстериора е незабавно разпознаваем, а акцентите включват ксенонови фарове и 18-инчови алуминиеви джанти. Отвътре автомобилът е луксозно обзаведен с Дакота кожа, отопляеми предни седалки и двузонов климатроник. Багажникът побира 460 литра багаж. Опциите включват керамични акценти, GPS навигация и аудио система Bang & Olufsen. Gran Coupe се предлага с три двигателя. 640i има 3.0-литров редови шестцилиндров с турбо, който предоставя 320 к.с. и въртящ момент от 450 Нм (332 Нм). Това позволява на колата да ускорява от 0 до 100 км / ч за 5.4 секунди и да достигне максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена). 650i използва туин-турбо 4.4-литров V8 с 450 к.с. и въртящ момент от 650 Нм. Упражнението от 0 до 100 км/ч става за 4.6 секунди. На последно място, 640D е с 3.0-литров дизелов двигател с 313 к.с. и въртящ момент от 630 Нм. Въпреки че е с най-малка мощност в гамата, двигателят предлага доста добра динамика - от място до 100 км/ч за 5.4 секунди, а максималната скорост отново е 250 км/ч. Всички двигатели са свързани с осем-степенна автоматична трансмисия. Задвижване на задните колела е стандартно, но за 650i се предлага и задвижване на всички колела. Източник: dir.bg ! Редактирано Декември 12, 2011 от Blurry 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.