The Shaman Публикувано Август 28, 2012 Публикувано Август 28, 2012 Porsche е основана през 1931 година от професор Фердинанд Порше. Днес тя е водещ производител на луксозни спортни автомобили, прочути с бързината и красотата на дизайна си. Освен това е една от любимите ни марки автомобили и то не само заради класическото 964 на Ханк Мууди с един фар... Лий Рашкин е историк, който се занимава с историята на марката. Това е неговата селекция на най-желаните автомобили, които Porsche е правила: Porsche 356 номер 1 (1948) Цена: безценна Брой произведени: 1 Скорост: 144 км/час Това е първият автомобил, създаден от фамилията. Колата е ръчно произведена, двуместна, с 1.1 литров модифициран двигател Volkswagen. Porsche 356 Carrera GT Speedster (1954-1959) Цена: над 500 000 долара Брой произведени: 151 Скорост: 200 км/час С този автомобил Брус Дженингс спечели рали Carrera GT Speedster през 1960 година. Porsche 550 Spyder (1953-1955) Цена: над 1.5 млн. долара Брой произведени: 90 Скорост: 208 км/час Това е първият истински състезателен автомобил на марката. Появява се през 1953 година и има двигател с мощност 110 конски сили. Този модел е притежавал и актьорът Джеймс Дийн. Той е пътувал за Салинас, Калифорния, за участие в първото си рали, когато загива в катастрофа. Porsche 904 GTS (1964) Цена: над 1 млн. долара Брой произведени: 100 Скорост: 216 км/час Това е първият модел на компанията, в който е използвано фибростъкло. Колата е можела да се кара и в градски условия, имала е фарове, чистачки и багажник с резерва гума. Porsche 911S (1967/1969) Цена: 70 000 долара Брой произведени: 6 250 Скорост: 208 км/час Дизайнът е на внука на основателя на компанията Буци Порше. Има двулитров, шестцилиднров двигател с мощност 130 конски сили. Има пет скорости и аеродинамичен дизайн. Porsche 917 K/L/PA/10/30 (1969-1973) Цена: между 3,5 и 4 млн. долара Брой произведени: 65 Скорост: 320 км/час Това е една от най-прочутите състезателни коли на всички времена. Увековечена е във филма на Стив Макуин Lemans от 1972 година. Porsche 911 Carrera RS (1973-1974) Цена: 250 000 долара Брой произведени: 1 580 Скорост: 240 След 7 години прекъсване марката Carrera се появява отново през 1973 година. Porsche RSR/935 (1974-1979) Цена: над 1 млн. долара Брой произведени: 100 Скорост: 320 км/час Моделът от 1979 г. е печелил много състезания за издръжливост, включително LeMans Endurance Race, Sebring, Daytona и 1000-километровото състезания Nürburgring. Porsche 924 Carrera GTS (1981) Цена: 150 000 долара Брой произведени: 400 Скорост: 248 км/час Това е първият модел на марката с 4-цилиндров двигател с водно охлаждане, разположен в предната част. Porsche 930 ‘Slantnose’ (1981/1989) Цена: 50 000 – 70 000 долара Брой произведени: 948 Скорост: 280 км/час Продавало се е само в Европа, произведени са по-малко от 1000 автомобила, което ги прави много желани. Porsche 959 (1986-1989) Цена: над 1 млн. долара Брой произведени: 200 Скорост: 312 км/час Това се е считали за най-технологично напредналия спортен модел на 80-те години. Това е един от първите автомобили с 4x4 система. Porsche Carrera 2 Cup Car (1992) Цена: 200 000 долара Брой произведени: 45 Скорост: 296 км/час Произведени са само 45 автомобила, от които 44 са бели и един червен. Porsche 986/987/981 Boxster (1996/2012) Цена: 70 000 – 90 000 долара Брой произведени: 500 Скорост: 264 км/час Моделът от 1990 г. е вдъхновен от този от 50-те години. В следващите години дизайнът се променя доста, като се появява и S модел. Porsche 991 (911) и Carrera S (2012/2013) Цена: 82 100 и 108 000 долара Брой произведени: около 10 000 Скорост: 290 и 300 км/час Модел 991 има 3.8-литров двигател с директно впръскване на горивото. Модел Carrera S вече има 400 конски сили. И двата модела се предлагат с първата седемскоростна кутия с ръчни скорости. men.bg 1 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Август 30, 2012 Публикувано Август 30, 2012 Иде Гоуф 7 Ка маз чи тууу..... 1 Цитирай
LUBECA Публикувано Септември 4, 2012 Автор Публикувано Септември 4, 2012 Bentley сменя чудовищната визия на всъдехода EXP 9 F През месец март тази година Bentley изуми цялата автомобилна общественост, като на автосалона в Женева показа своето виждане за луксозен всъдеход. Въпреки противоречивите мнения и отзиви на специалисти по отношение най-вече на дизайна от компанията са все по-близо до серийно производство. Съвсем наскоро се появиха спекулации, че дизайнът на концепта EXP 9F (на снимките) няма да бъде променян. Сега обаче изданието Autocar пусна в интернет нова "бомба". Британското списание са позовава на анонимен високопоставен източник от компания, според когото дизайнът ще се промени почти изцяло. По-конкретно става дума за външния вид на автомобила, който отнесе най-много критики. Луксозният салон ще остане почти без промени. Серийният всъдеход Bentley ще бъде построен на обща платформа с новите генерации Audi Q7 и Porsche Cayenne, а под капака ще бъде монтиран и V-образен дванайсетцилиндров мотор. Налични ще са още и турбоосмаци, като не е изключена и появата на дизелов мотор. Ако последното стане, това ще е първото Bemtley в историята с двигател, работещ на нафта. Кога обаче серийното Bentley EXP 9F ще се появи на бял свят, не става ясно. Същият високопоставен анонимен източник, който Autocar цитира, казва, че вече е насрочена дата за началото на производство на автомобила с повишена проходимост. Определена е и крайна цена за продукта. Колко ще е тя обаче, е трудно да се предположи. Предположенията за цената на серийното Bentley EXP 9F са, че колата ще е по-скъпа от Continental, но по-евтина от флагмана Mulsanne. Преди време Волфганг Дюрхаймер заяви, че моделът ще струва приблизително около $250 000. Компанията се надява да продава по 5 000 екземпляра годишно. Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 5, 2012 Публикувано Септември 5, 2012 обща платформа с новите генерации Audi Q7 и Porsche Cayenne Как "дискретно" не споменават Туарег...сигурно защото на турбогъзарите им звучи евтино... Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 5, 2012 Публикувано Септември 5, 2012 http://www.automedia.bg/gallery/car_85/model_0/photo_29563.html Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 10, 2012 Публикувано Септември 10, 2012 http://www.automedia.bg/news/article_17574.html Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 10, 2012 Публикувано Септември 10, 2012 Коментарите отдолу къртят Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 10, 2012 Публикувано Септември 10, 2012 Моя смотан телефон нали не ги вижда клиповете от този уникален сайт, да се еб*! Цитирай
Pe6o666 Публикувано Септември 11, 2012 Публикувано Септември 11, 2012 Големи индианци...наредили Карера S?!? Да бяха сложили turbo-то... Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 11, 2012 Публикувано Септември 11, 2012 Още няма нов модел с турбина, Пепи... Цитирай
Pe6o666 Публикувано Септември 11, 2012 Публикувано Септември 11, 2012 Знам бре... Другите да не са много нови? Цитирай
LUBECA Публикувано Септември 13, 2012 Автор Публикувано Септември 13, 2012 Ооооо, мам.... му! Алекс, гад такъв! ))) Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 13, 2012 Публикувано Септември 13, 2012 Гад, ама...ей ти едно бързо и на новия Virage П.П. Нали знаеш, коя ми е любимата кола? 1 Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 14, 2012 Публикувано Септември 14, 2012 http://dnes.dir.bg/news/skorost-kamera-11970107?fb_action_ids=481331718557348%2C10151155864822332%2C10151155707787332%2C4586496988928&fb_action_types=news.reads&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%22481331718557348%22%3A271523046299464%2C%2210151155864822332%22%3A286796001422597%2C%2210151155707787332%22%3A219788844816217%2C%224586496988928%22%3A426639014039074%7D&action_type_map=%7B%22481331718557348%22%3A%22news.reads%22%2C%2210151155864822332%22%3A%22news.reads%22%2C%2210151155707787332%22%3A%22news.reads%22%2C%224586496988928%22%3A%22news.reads%22%7D&action_ref_map=%5B%5D&code=AQB9Ogpuzze6J5C8wXAs2e2V5qIWjUiWj_UEk-Pk6eRzaifd-G956ogzavcmWOsSlq5XDW52ZQT4-bknwnYnqld061dD2Pv9izSvQBArO1KLSYku0o-M2DV8sqcSmEv7_yvtOnErNMSUUl-9KEjPNLi8HYJWku22143tESAtL14i7K-mNKeLi3QkFok6ABj2JywYe9_5n4ykovYQvoghUVcm#_=_ Цитирай
LUBECA Публикувано Септември 14, 2012 Автор Публикувано Септември 14, 2012 Гад, ама...ей ти едно бързо и на новия Virage П.П. Нали знаеш, коя ми е любимата кола? Уникален е! Изкуство в най-висша форма! Искам го в гаража си!.... Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 15, 2012 Публикувано Септември 15, 2012 А, нищо ра'ота. Аз в моя искам: Кажи ми, как да не се разтечеш при вида на такава предница?! Aston Martin V8 Vantage Le Mans limited - Изцяло ръчно кълцан, с двигател сглобен от един човек(с тоя модел идва модата един инженер - един двигател, подписан с плочка). Пък и...'94-та 557к.с. си звучаха страховито за базов модел, пък 612 за красавеца на снимката... Един път през живота си съм я виждал - направо ми спря токът :wub: 2 Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 20, 2012 Публикувано Септември 20, 2012 MCLAREN P1 When is a car even more nebulous than a concept? When it's a "design study". The McLaren P1 ($TBA) is a perfect example. While the design of the final product is sure to be close to what we're viewing here — and that's certainly a good thing — the specs are shrouded in mystery. All we're promised is "the best driver's car in the world on the road and track", which we hope is good enough for anyone ponying up the cash for this beast when it goes on sale in the next year. 1 Цитирай
LUBECA Публикувано Септември 27, 2012 Автор Публикувано Септември 27, 2012 Три цилиндъра за Audi Q2 Плановете на Audi да покаже предвестника на малкия кросоувър Q2 на салона в Париж станаха ясни още преди месеци. Малцина обаче допускаха, че прототипът Crosslane Coupe ще бъде с три врати и ще върви по стъпките на концептуалния Steppenwolf отпреди 12 години. Изненада за журналистите бе и новината, че част от хибридната силова установка на концепта е трицилиндров бензинов двигател с обем 1.5 литра, какъвто подготвя и BMW. Crosslane Coupe надали ще стигне до конвейера в този си вид. Концептуалният кросоувър с 2+2 места е по-скоро лаборатория на колела, която има за цел да демонстрира накъде ще се развиват дизайнът и технологиите на бъдещите Audi-та. Ключовата дума в целия проект е "олекотяване". Прототипът тежи само 1 390 кг, постигнати с помощта на новата технология Multimaterial Space Frame (Пространствена рама от множество материали). Силовата конструкция на Crosslane Coupe е изработена от алуминий и подсилени с въглеродни нишки и фибростъкло полимери. Теглото на автомобила е забележително ниско предвид факта, че включва и йон-литиевите батерии. Дългото 4.21, широко 1.88 и високо 1.51 метра Audi е снабдено със споменатия вече трицилиндров 1.5-литров TFSI. Развива 130 к.с., а благодарение на двата допълнителни електромотора системната мощност на установката достига 177 коня. От Инголщад твърдят, че Cross Coupe харчи фантастичните 1.1 литра на 100 км и изхвърля в атмосферата едва 26 г въглероден двуокис на километър. Подобно на представения през 2010 г. прототип Steppenwolf, новият кросоувър разполага с твърд снемаем покрив, който лесно го превръща в тарга. Подвижният таван е изработен от подсилен с въглеродни влакна полимер, тежи по-малко от 10 кг и се събира в багажника. Audi възражда култовото Sport quattro Легендарната скъсена версия на Ur-quattro се завръща през 2015 г. Проектът носи вътрешнофирмен индекс Q35, който подсказва, че серийният автомобил ще бъде готов за 35-ата годишнина от появата на първото купе с двойно предаване от Инголщад през 1980-а. Audi представи прототип на новото quattro на салона в Париж. Подобно на предшественика си Q35 ще има по-малко междуосие, по-къси надвеси и допълнителни вентилационни отвори от стандартното купе. Новото Sport quattro ще запази традициите и под предния капак. Там ще се монтира двигател с класическата за Audi петцилиндрова архитектура с турбокомпресор. 2.5-литровият мотор ще развива 380 к.с. Благодарение на роботизираната трансмисия S tronic с два съединителя и теглото от около тон и триста килограма, постигнато с помощта на леки сплави и въглеродни нишки за каросерията, ускорението до 100 км/ч ще отнема малко над 4 секунди. В Audi смятат да позиционират Q35 между малкото TT и расовия R8, разделени от ценова разлика около 50 000 евро. Характерният дизайн и наследството пък ще помогнат да се избегне пряка конкуренция с "родата" от Porsche. Оригиналното Sport quattro от 1984 г. е хомологизирана версия на колата, разработена за участие в Група Б на рали шампионата. Оборудва се с 2 133-кубиков петак с мощност 306 к.с. Има по-късо с 320 мм междуосие от стандартното купе quattro и каросерия от въглеродни нишки и кевлар. Произведени са 224 бройки с цена 203 850 дойче марки. Цитирай
Pe6o666 Публикувано Септември 27, 2012 Публикувано Септември 27, 2012 Живи и здрави, на какви чудеса тепърва ще ставаме свидетели..... Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 27, 2012 Публикувано Септември 27, 2012 "Чудеса"? Пешо, осъзнай се. От десетилетия няма радикална промяна в задвижващите концепции. Само количества "блясък" и "екстри". Това ли е прогресът? Защо спряха развитието на горивните клетки? Защо все още спират разпространението на соларните панели в коли и брауновия генератор? Много, много още "защо"... Цитирай
Pe6o666 Публикувано Септември 27, 2012 Публикувано Септември 27, 2012 Дизайна имах предвид... Не очаквам да хвръкнат скоро Цитирай
The Shaman Публикувано Ноември 9, 2012 Публикувано Ноември 9, 2012 Racing Покарайте малко http://www.topgear.com/uk/car-news/red-bull-360-video-2012-12-02 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.