donchos Публикувано Април 9, 2012 Публикувано Април 9, 2012 Първият път казаха,че неможело да се отключи,ама аз май казах една единица повече,но вторият път казаха,че процедурата щяла да се извърши от 24 часа до един ден. Цитирай
kal1ch Публикувано Април 9, 2012 Автор Публикувано Април 9, 2012 И да кажеш, ако стане. Аз още се притеснявам, че не са ми въвели данните правилно, но ще изчакам още малко. Ако няма развитие до 16ти пак ще се обърна към услужливата госпожа/госпожица от Apple Executive Relations. Цитирай
deyan_deyanov Публикувано Април 10, 2012 Публикувано Април 10, 2012 А някой получил ли е мейл от тях? Цитирай
R32 Публикувано Април 11, 2012 Публикувано Април 11, 2012 И на мен ми дадоха "Case" номер и чакам емайл.Ще пиша,ако ме огрее Цитирай
Anton Публикувано Април 13, 2012 Публикувано Април 13, 2012 (редактирано) Някой дали успя да се регистрира в сайта и да ползва чата? На мен ми дава timeout при регистрация, след което ми казва че името, което съм избрал е заето(и нямам мейл за активация), но като се опитам да вляза пак ми дава timeout. Редактирано Април 13, 2012 от Anton Цитирай
kal1ch Публикувано Април 13, 2012 Автор Публикувано Април 13, 2012 Днес звънях пак, за да проверя как стоят нещата, и се оказа, че не са ми въвели правилно email-а и след неуспешен опит за връзка са закрили случая. Дадоха ми нов case number и казаха, че до 20-ти трябва да ми пратят мейл с потвърждение, че телефона е отключен. Цитирай
Apostolov Публикувано Април 13, 2012 Публикувано Април 13, 2012 Телефона на АТТ ли е или на Аpple? Звънях на АТТ, и ми казаха да им кажа номера на СИМ картата от АТТ, аз им го казах, а техния отговор беше- Акаунта е заключен с парола,ако не я знам няма как да влезне да види дали е преключил плащанията, не ми искаха ймейла... Цитирай
deyan_deyanov Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Здравейте, ето как ми отговориха... AT&T View online View on mobile device Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked. To complete the unlock, simply: 1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity. 2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone. 3. Backup and restore your iPhone using iTunes. For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414. 4. After restoring, your iPhone will be unlocked. Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198. For questions regarding AT&T's wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service. Sincerely, AT&T Customer Care Team Цитирай
Apostolov Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Честито на Деян! Други успяха ли? Може ли тази молба/request да се направи директно към Apple, при положение че те правят ънлока?! Цитирай
XoXo Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Днес и аз получих мейл от AT&T - предстои отключване 1 Цитирай
emil stoyanov Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Днес и аз получих същият майл като на колегата. Едно ГОЛЯМО БРАВО НА АТ&Т. Цитирай
R32 Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 И аз съм късметлия.Утре го мятам,че сега нямам време. Цитирай
donchos Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 След колко време горе-долу Ви идват тези мейли? Цитирай
kal1ch Публикувано Април 14, 2012 Автор Публикувано Април 14, 2012 Може ли тази молба/request да се направи директно към Apple, при положение че те правят ънлока?! Не може. Apple сключва договор със всеки оператор, който предлага iPhone, и едно от условията е, че ако телефона е заключен единствено оператора може да оторизира отключването му. Честито на колегата Деян! Цитирай
R32 Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Казаха от 5-10 бизнес дена,но след 4 дена ми пратиха email. Цитирай
versos Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Здравейте, За тези които още не са направили запитване към AT&T, вече може да го направите и по email: unlockintl@amcustomercare.att-mail.com. В писмото напишете вашите имена, телефон и email адрес за контакти и най-важното - IMEI на телефоните които искате да отключите (максимум до 5 устройства за акаунт). Може да напишете и кратко описание на случая Ви- например, от къде е закупен телефона, кога и тн. в свободен текст. Това е като цяло, до няколко часа или дни- ще получите писмо от AT&T с номера на Case-а, също и, че Вашето запитване е изпратено към Епъл, и до 7 работни дни ще получите второ писмо с интрукции как да си отключите телефона. Поздрави и успех на всички! Веселин Павлов 1 Цитирай
donchos Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Това не трябва ли да е unlocking@amcustomercare.att-mail.com ? Цитирай
kal1ch Публикувано Април 14, 2012 Автор Публикувано Април 14, 2012 unlockintl = unlock international. 1 Цитирай
Apostolov Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Ако някой е писал, може ли да копира текста тук, за да го ползваме като примерен... Цитирай
donchos Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Вашите имена E-mail: IMEI: Модел на телефона Phone Number: Hello, I want to unlock my Вашият телефон,which i bought from eBay! Regards, Вашето име Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Не мога да повярвам, че това се случва Честито на всички с заключени американски телефони, които предстоят да бъдат отключени Цитирай
profusion Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Аз като съм си го взел от eBay и изобщо нямам идея кога оригинално е купен дата или тел.номер на купилия го и т.н.? Имам само IMEI реално? По номера в apple имам само тези данни - Estimated Expiration Date: August 3, 2012 Цитирай
Jekylll Публикувано Април 14, 2012 Публикувано Април 14, 2012 Друго не ти трябва! На мен ми искаха само и-мейл, име и фамилия, телефон за връзка и IMEI. Още не съм получил радостната новина, но днес се обадих и ми казаха, че съм "in progress" или нещо подобно. Цитирай
R32 Публикувано Април 15, 2012 Публикувано Април 15, 2012 Аз съм готов,даже без рестор.Спестих си един рестор и два часа ,така казано.Вече съм ФО Цитирай
mishocs Публикувано Април 16, 2012 Публикувано Април 16, 2012 За всички, които искат да отключат устройствата си от AT&T ,по -добре да бъде без jailbreak.Устройството може да направи конфликт между jail-a и отключващия инструмент и да изгуби шанса си да бъде jail-нат отново . Това сподели хакера от отбора на Dev-team " MuscleNerd" With the AT&T’s new unlock policy in place , many users who have completed their contract might have submitted request to unlock their device. But if your iPhone is already jailbroken then before officially unlocking your phone, it is suggested to re-jailbreak your device with redsn0w with “Deactivate” Option, as warned by hacker MuscleNerd As the unlock can conflict with the jailbroken devices, MuscleNerd has provided an solution that the users must first run the Redsn0w jailbreak with “Deactivate” option checked on Jailbreak screen. This will avoid restoring your device and refrain your device from losing the jailbreak, after successful unlock. If you have already raised ticket to AT&T, don’t panic as you still have time to re jailbreak, as it is taking around a week’s time to get the email or the unlock code. But to avoid any further delays, you must make your device jailbreak safe as soon as possible with redsn0w. via jailbreakwire източник: http://iphone.pandaa...194106280.shtml 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.