Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

От 8 Април AT&T ще започне да отключва iPhone-и с изтекъл договор


kal1ch

Recommended Posts

Който е писал на мейла след колко време му изпращат тикет или някакво потвърждение че е получен при тях?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 192
  • Created
  • Последен отговор

Топ автори в тази тема

  • kal1ch

    19

  • The Shaman

    16

  • donchos

    14

  • hugo126

    13

Те да не са бърза помощ,имайте търпение. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тя е през редсноу, като му дадеш jailbreak и влезеш в DFU ти се появява.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хора какво стана? Никой нищо не казва дали е получил обратен майл след като е писал на unlockintl@amcustomercare.att-mail.com . Аз им писах в неделя и все още нямам никакъв отговор.Аз успях да си отключа с 4-ката с помоща на приятел който има акаунт в АТ&Т за 4-ри дена. Но не искам да изнаглявам и реших да им пиша на споменатия майл за 3GS-а и все още няма дори и Case номер.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз им писах преди 5 дена нямам идея дали са го получили.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз писах на този меил,но няма отговор вече 6 дена.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някъде линк към сайта в който може да се уверим, че този имейл е наистина реален и стоят хора зад него?! Не е нормално, поне едно потвърждение за полученото запитване да бях получил..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

До сега се рових във форума на АТ&Т и прочетох че отговор трябва да се получи от 5 до 10 дни. В един друг сайт пише че на този майл icare3@amcustomercare.att-mail.com ще ни обърнат внимание по бързо. Аз лично смятам да изчакам още няколко дена до средата на следващата седмица и ако нямам отговор да пиша но този майл.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пратих и на този мейл: icare3@amcustomercare.att-mail.com и след 10 мин върнаха отговор.

"NOTE: This is an automated reply from a system mailbox. Please do not reply to this email.

We appreciate your business and know that your time is valuable. An AT&T Online Specialist has been assigned to your case and will respond to your concern within 24 hours. We will do our best to exceed your expectations."

П.П. Автоматично от системата,но пак е надежда! И поне обещават отговор до 24часа.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да пак е нещо :)

Пиши ако получиш нещо.

П.П. А ти си пращал и на другия майл така ли?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз и аз им се обадих преди час и ще чакам да видим кво ще стане. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз си "подадох молбата" за отключване по телефона на 10-и април. Казаха ми, че до 3 дена ще получа мейл с инструкции.

На четвъртия им се обадих пак за да ги питам защо още нямам добра вест. Отговориха, че имали много заявки и ставало бавно.

Днес реших (докато все още чакам) да пробвам този номер със SAM дали работи на 3GS.

Голям майтап - след като ресторнах с подписан кастъм 5.0.1 iTunes-а ми изписа:

"Congratulations! Your iPhone has been unlocked!"

Все още нямам мейл от Apple или AT&T, ама вече нямам нито ultrasn0w, нито пък SAM, а съм с ментелска карта и всичко е 6!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си губете времето с mail-ве, а се обадете на посечения телефон през skype-а. Безплатно е и спестява сумати главоболия. За пример един колега се обади и директно си му казаха, че телефона не може да се отключи по определени причини ( още се водела сметка ). Още веднъж номера е: +1 866 755 0463. Аз процедирах така: Обадих се през skype-а на iPhone-а на посочения номер. Изчаках дружелюбната дама да се изкаже и набрах цифрата 4 от клавиатурата ( долу на екрана в средата ) и изчаках да ме свърже със оператор. След като ме свърза обясних до колкото мога, че телефона съм го взел 2-ра ръка и единственото, което знам е че е заключен към AT&T. За около 5~6 мин. се разбрахме. След това ми продиктува номер, който да изпиша чрез клавиатурата на телефона в AT&T менюто, към което ме прехвърли, за да се свържа с сервизният им отдел ( поне аз така разбрах ). От там попаднах на много разбрана и интелигентна жена, която през цялото време докато се извинявах за лошия си английски ме убеждаваше, че се справям много добре. Обясних отново каква е ситуацията ми. Попита ме за 1-то и последното ми име след, което поиска IMEI-я на телефона. После предполагам направи проверка дали има някаква сметка, която се води на този телефон. Изчаках 3~4 мин. и жената ме уведоми че е пуснала заявка за отключване. Поиска ми mail, за да ме уведомят дали е отключен и каза че крайният срок за отключване е 1 май. Благодарих и седнах да споделя какво е станало. Дано всичко мине по вода и телефона бъде отключен след 1 седмица. Стискайте палци! :biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето нищо ново не каза. Писано е точно през един пост над твоя.

Бихме се радвали на крайни резултати.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо получих мейл :),мина повече от седмица ,пратих и на двата мейла....Някой ще сподели ли кога трябва да го деактивирам с redsnow.

iPhone unlock request has been submitted

YOUR iPHONE UNLOCK CASE# xxxxxxxxxx

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Перни му едно къстъмче с iFaith и ще стане ясно.;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето нищо ново не каза. Писано е точно през един пост над твоя.

Бихме се радвали на крайни резултати.

Не съм съгласен с теб! Половината от хората казват, че са писали по mail-ла. За това аз ги съветвам да не чакат, а директно да се обаждат, защото аз вече 10 дни не получавам отговор ( и не само аз ). Искам също да попитам за какво служи този CASE номер, защото не ми стана ясно от това, което ми каза оператора...

П.П. И аз ще се радвам на щастлива развръзка... :smile:

Редактирано от Jorky_pld
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо получих мейл :smile:,мина повече от седмица ,пратих и на двата мейла....Някой ще сподели ли кога трябва да го деактивирам с redsnow.

iPhone unlock request has been submitted

YOUR iPHONE UNLOCK CASE# xxxxxxxxxx

Не бързай, тъй като това поне на мен ми звучи по-скоро като да са ти приели заявката, а не, че вече е отключен. Ако мейла ти не е като този в пост 34, най-вероятно трябва да почакаш още. @Jorky_pld, тоя кейс номер най-вероятно е за в бъдеща комуникация, при проблеми и запитвания, като го цитираш в мейла или им го продиктуваш по телефона, да могат веднага да ти намерят кой точно е твоя случай, а не да се ровят да търсят по име и пр. :smile:

EDIT: Сега прочетох отново поста на ortortor и осъзнах какво пита. :biggrin: Деактивирай го преди да ги вържеш към iTunes, за да го отключиш, след като получиш мейл от AT&T, че е отключен.

Редактирано от orbitalen
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да не повярва човек след 4 дни от оисмото ми на icare3 пощата ми пратиха току що:

Тъкмо го отключих снощи със САМ сега кво да правя :)


Dear xxxx xxxxxxx,

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlocking, simply:
1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes.
For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service. Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.

Sincerely,

Guy Ford
AT&T
Online Customer Care Professional

Ако не искам да ресторвам мога ли в САМ да дам деактивейт и да го ръгна в Тюнса?

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Деактивирай смело! Ако Туньо не изпише, че телефона е отключен пробвай пак след няколко часа. :)

Аз пак звънях днес, тъй като 20 април вече мина. И, чудо.. пак ми казват, че мейла ми е невалиден. Аман от глупости!

Писах на icare3 и прикачих касовата бележка на телефона. (от същия "невалиден" мейл. ха) Добре, че откриха метода със SAM, докато чакам олигофрените от AT&T да си свършат работата. :mad:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...