profusion Публикувано Април 16, 2012 Публикувано Април 16, 2012 Който е писал на мейла след колко време му изпращат тикет или някакво потвърждение че е получен при тях? Цитирай
Apostolov Публикувано Април 17, 2012 Публикувано Април 17, 2012 Аз писах вчера по обяд, нямам отговор за сега...?! Цитирай
BulgarianSS Публикувано Април 17, 2012 Публикувано Април 17, 2012 Те да не са бърза помощ,имайте търпение. Цитирай
Iphonebg Публикувано Април 17, 2012 Публикувано Април 17, 2012 Въпросът ми е малко глупав, но така и не успях да намеря тази Deactivate опция... Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Април 17, 2012 Публикувано Април 17, 2012 Тя е през редсноу, като му дадеш jailbreak и влезеш в DFU ти се появява. Цитирай
emil stoyanov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 Хора какво стана? Никой нищо не казва дали е получил обратен майл след като е писал на unlockintl@amcustomercare.att-mail.com . Аз им писах в неделя и все още нямам никакъв отговор.Аз успях да си отключа с 4-ката с помоща на приятел който има акаунт в АТ&Т за 4-ри дена. Но не искам да изнаглявам и реших да им пиша на споменатия майл за 3GS-а и все още няма дори и Case номер. Цитирай
profusion Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 Аз им писах преди 5 дена нямам идея дали са го получили. Цитирай
KurtiMakarov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 И аз писах на този меил,но няма отговор вече 6 дена. Цитирай
Apostolov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 Има ли някъде линк към сайта в който може да се уверим, че този имейл е наистина реален и стоят хора зад него?! Не е нормално, поне едно потвърждение за полученото запитване да бях получил.. Цитирай
ortortor Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 Да и при мен няма отговор 5 или 6 ден стана . Цитирай
emil stoyanov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 До сега се рових във форума на АТ&Т и прочетох че отговор трябва да се получи от 5 до 10 дни. В един друг сайт пише че на този майл icare3@amcustomercare.att-mail.com ще ни обърнат внимание по бързо. Аз лично смятам да изчакам още няколко дена до средата на следващата седмица и ако нямам отговор да пиша но този майл. Цитирай
KurtiMakarov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 Пратих и на този мейл: icare3@amcustomercare.att-mail.com и след 10 мин върнаха отговор. "NOTE: This is an automated reply from a system mailbox. Please do not reply to this email. We appreciate your business and know that your time is valuable. An AT&T Online Specialist has been assigned to your case and will respond to your concern within 24 hours. We will do our best to exceed your expectations." П.П. Автоматично от системата,но пак е надежда! И поне обещават отговор до 24часа. Цитирай
emil stoyanov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 Да пак е нещо Пиши ако получиш нещо. П.П. А ти си пращал и на другия майл така ли? Цитирай
emil stoyanov Публикувано Април 19, 2012 Публикувано Април 19, 2012 ок. чакаме новини от теб тогава Цитирай
midnight Публикувано Април 21, 2012 Публикувано Април 21, 2012 Аз и аз им се обадих преди час и ще чакам да видим кво ще стане. Цитирай
Jekylll Публикувано Април 22, 2012 Публикувано Април 22, 2012 Аз си "подадох молбата" за отключване по телефона на 10-и април. Казаха ми, че до 3 дена ще получа мейл с инструкции. На четвъртия им се обадих пак за да ги питам защо още нямам добра вест. Отговориха, че имали много заявки и ставало бавно. Днес реших (докато все още чакам) да пробвам този номер със SAM дали работи на 3GS. Голям майтап - след като ресторнах с подписан кастъм 5.0.1 iTunes-а ми изписа: "Congratulations! Your iPhone has been unlocked!" Все още нямам мейл от Apple или AT&T, ама вече нямам нито ultrasn0w, нито пък SAM, а съм с ментелска карта и всичко е 6! 1 Цитирай
Jorky_pld Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 Според мен не си губете времето с mail-ве, а се обадете на посечения телефон през skype-а. Безплатно е и спестява сумати главоболия. За пример един колега се обади и директно си му казаха, че телефона не може да се отключи по определени причини ( още се водела сметка ). Още веднъж номера е: +1 866 755 0463. Аз процедирах така: Обадих се през skype-а на iPhone-а на посочения номер. Изчаках дружелюбната дама да се изкаже и набрах цифрата 4 от клавиатурата ( долу на екрана в средата ) и изчаках да ме свърже със оператор. След като ме свърза обясних до колкото мога, че телефона съм го взел 2-ра ръка и единственото, което знам е че е заключен към AT&T. За около 5~6 мин. се разбрахме. След това ми продиктува номер, който да изпиша чрез клавиатурата на телефона в AT&T менюто, към което ме прехвърли, за да се свържа с сервизният им отдел ( поне аз така разбрах ). От там попаднах на много разбрана и интелигентна жена, която през цялото време докато се извинявах за лошия си английски ме убеждаваше, че се справям много добре. Обясних отново каква е ситуацията ми. Попита ме за 1-то и последното ми име след, което поиска IMEI-я на телефона. После предполагам направи проверка дали има някаква сметка, която се води на този телефон. Изчаках 3~4 мин. и жената ме уведоми че е пуснала заявка за отключване. Поиска ми mail, за да ме уведомят дали е отключен и каза че крайният срок за отключване е 1 май. Благодарих и седнах да споделя какво е станало. Дано всичко мине по вода и телефона бъде отключен след 1 седмица. Стискайте палци! Цитирай
Grievous Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 Общо взето нищо ново не каза. Писано е точно през един пост над твоя. Бихме се радвали на крайни резултати. Цитирай
ortortor Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 Аз тъкмо получих мейл ,мина повече от седмица ,пратих и на двата мейла....Някой ще сподели ли кога трябва да го деактивирам с redsnow. iPhone unlock request has been submitted YOUR iPHONE UNLOCK CASE# xxxxxxxxxx Цитирай
Grievous Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 Перни му едно къстъмче с iFaith и ще стане ясно. Цитирай
Jorky_pld Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 (редактирано) Общо взето нищо ново не каза. Писано е точно през един пост над твоя. Бихме се радвали на крайни резултати. Не съм съгласен с теб! Половината от хората казват, че са писали по mail-ла. За това аз ги съветвам да не чакат, а директно да се обаждат, защото аз вече 10 дни не получавам отговор ( и не само аз ). Искам също да попитам за какво служи този CASE номер, защото не ми стана ясно от това, което ми каза оператора... П.П. И аз ще се радвам на щастлива развръзка... Редактирано Април 23, 2012 от Jorky_pld Цитирай
orbitalen Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 (редактирано) Аз тъкмо получих мейл ,мина повече от седмица ,пратих и на двата мейла....Някой ще сподели ли кога трябва да го деактивирам с redsnow. iPhone unlock request has been submitted YOUR iPHONE UNLOCK CASE# xxxxxxxxxx Не бързай, тъй като това поне на мен ми звучи по-скоро като да са ти приели заявката, а не, че вече е отключен. Ако мейла ти не е като този в пост 34, най-вероятно трябва да почакаш още. @Jorky_pld, тоя кейс номер най-вероятно е за в бъдеща комуникация, при проблеми и запитвания, като го цитираш в мейла или им го продиктуваш по телефона, да могат веднага да ти намерят кой точно е твоя случай, а не да се ровят да търсят по име и пр. EDIT: Сега прочетох отново поста на ortortor и осъзнах какво пита. Деактивирай го преди да ги вържеш към iTunes, за да го отключиш, след като получиш мейл от AT&T, че е отключен. Редактирано Април 23, 2012 от orbitalen 1 Цитирай
profusion Публикувано Април 23, 2012 Публикувано Април 23, 2012 (редактирано) Да не повярва човек след 4 дни от оисмото ми на icare3 пощата ми пратиха току що: Тъкмо го отключих снощи със САМ сега кво да правя Dear xxxx xxxxxxx,Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.To complete the unlocking, simply:1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.3. Backup and restore your iPhone using iTunes.For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.4. After restoring, your iPhone will be unlocked.Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service. Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.Sincerely,Guy FordAT&TOnline Customer Care Professional Ако не искам да ресторвам мога ли в САМ да дам деактивейт и да го ръгна в Тюнса? Редактирано Април 23, 2012 от profusion 1 Цитирай
kal1ch Публикувано Април 23, 2012 Автор Публикувано Април 23, 2012 Деактивирай смело! Ако Туньо не изпише, че телефона е отключен пробвай пак след няколко часа. Аз пак звънях днес, тъй като 20 април вече мина. И, чудо.. пак ми казват, че мейла ми е невалиден. Аман от глупости! Писах на icare3 и прикачих касовата бележка на телефона. (от същия "невалиден" мейл. ха) Добре, че откриха метода със SAM, докато чакам олигофрените от AT&T да си свършат работата. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.