TUISTERa Публикувано Май 2, 2012 Публикувано Май 2, 2012 (редактирано) [quote name='blackmore' timestamp='1335909420' post='156388'] Това, което си писал е валидно само за 4S. За всички предходни iphone-и, в USA беше невъзможно да се купи отключен. Цената на iphone 4 с двугодишен договор беше 199$, за без договор - 599$, но пак заключен към AT&T. [/quote] Точно това визирах с идеята да пишеш до Кук Смятам, че човека ще свърши работа Редактирано Май 2, 2012 от TUISTERa Цитирай
hugo126 Публикувано Май 2, 2012 Публикувано Май 2, 2012 Изпратих им нов мейл от друго място. Ще пиша като има отговор Цитирай
mupo Публикувано Май 2, 2012 Публикувано Май 2, 2012 [quote name='DreamcatcheR' timestamp='1335632995' post='156030'] Направи се на идиот и им пиши пак, че си го взел онлайн (или каквото е там) и нямаш тези детайли. Може да кажеш и че твои приятели вече са си отключили телефоните по същия начин както и ти опитваш, отново без да имат ATT acc number. [/quote] В първия email им писах, че е закупен от eBay, но не е от там и аз не зная от къде е, само зная че е от ATT и съответно нямам доказателство че е закупен от eBay. Ето го отговра след като пак им написан, че е закупен от eBay и няма как да имам тези номера. [quote]Dear Customer, AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: • The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied. • The iPhone has not been reported lost or stolen. • Current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. • AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification. • AT&T will unlock an iPhone if a person purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase. (Ebay, Craig’s list, etc. is NOT an authorized party)[/quote] Обърнете внимание на първата и последната точка. Доколкото разбирам от последната точка, дори и да съм го закупил от eBay и да им предоставя доказателство за това, те няма да го приемат, тъй като eBay "is NOT an authorized party" :-/ Цитирай
Anton Публикувано Май 2, 2012 Публикувано Май 2, 2012 mupo, това наистина е много кофти. Аз помолих един приятел в щатите да се обади по телефона(той има АТТ акаунт), за да отключим един iPhone за който нямам доказателство за покупка, но знам че е купен от Apple Store на 'no commitment price'. Към момента на обаждането му не са искали доказателство за покупка. Вчера го накарах да се обади пак, за да разбере защо още няма резултат(вече 2 седмици) - казали му, че case-a все още е отворен, но не е обработен понеже имало голямо търсене на услугата. Ако стане, може да пробваш по същия начин - чрез някой, който има АТТ акаунт. Цитирай
ИванРистевски Публикувано Май 2, 2012 Публикувано Май 2, 2012 (редактирано) Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding the unlocking of your phone. My name is Leah A Heilman, and I am happy to help you with your inquiry. AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: ? The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account. The iPhone was designed for use on AT&T?s network. ? All contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied. ? The iPhone has not been reported lost or stolen. ? Current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account MAY BE eligible for unlocking so long as: ? They owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. Please Note: AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase. Should you have additional concerns or questions about this issue please reply to this e-mail. Again, my name is Leah Heilman; please let us know if we can assist in any other way. Sincerely, Leah A Heilman AT&T Online Customer Care Professional Help AT&T improve our service to you! Please complete our short survey about your e-mail Customer Service experience. Click on: [url="http://www.wireless.att.com/supportsurvey/epoll/Booth.do?controller=com.jcorporate.epoll.controller.Booth&Format=tiny&CategoryId=2&PollId=16&state=promptVote&id=cccaLH071C***21474205***"]http://www.wireless....C***21474205***[/url] The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative. © 2009 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners. Аз получих този e-mail[color=#ff0000],[/color] някой получил ли е нещо подобно? Това е одговора , след като им писах на e-mail следващия ден им се обадих и получих Case number.Какво да правя да чакам ли дайте съвет[color=#ff0000].[/color] Редактирано Май 3, 2012 от ИванРистевски Засрами се от неграмотността си! И не се оправдавай с клавиатура или нещо такова!!! Цитирай
Jekylll Публикувано Май 2, 2012 Публикувано Май 2, 2012 Май за служителите на AT&T е по-лесно да copy-paste-нат някакви условия дето кой ги знае откога и откъде са. Според мен е по-добре да не се занимавате с и-мейли, а да се обадите на телефон +18668013600. И пак да напомня - някои може вече да са отключени и да не го знаят. Аз още нямам мейл, а съм отключен повече от 10 дена. 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Май 3, 2012 Публикувано Май 3, 2012 За тях лесно да пействат, а при нас лесно да се спами, май!? Едно и също писмо!!! Колко пъти??? Цитирай
molivablue Публикувано Май 3, 2012 Публикувано Май 3, 2012 В пост #102 съм описал как ми отключиха телефона, само че аз бях пратил два имейла на различни адреси: с първия ми позволиха ънлок, а после ми пратиха "кофти" имейл ???? Цитирай
hugo126 Публикувано Май 4, 2012 Публикувано Май 4, 2012 Токъ що звънах на AT&T номера, който някой беше пуснал. Говорих с хората от там и ми казаха, че няма как да си отключа телефона щом не съм бил клиент на AT&T. И по този начин те не могат да ми дадат кейс номера и няма как да проверят дали всичко с телефона е окей и е готов за отключване. :/ Цитирай
Jorky_pld Публикувано Май 4, 2012 Публикувано Май 4, 2012 (редактирано) Момчета получих много странен мейл от АТ&Т. [quote]Dear Customer: Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved. Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above. Sincerely, AT&T[/quote] Сега отключен ли е или не? Редактирано Май 4, 2012 от Jorky_pld Цитирай
Grievous Публикувано Май 4, 2012 Публикувано Май 4, 2012 Пише, че е готово и ако имаш някакви други въпроси се обърни към 1 800 331-0500. Все пак първо го пробвай с едно къстъмче! Цитирай
kal1ch Публикувано Май 4, 2012 Автор Публикувано Май 4, 2012 [quote] Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone ending in 4216. My name is Mary Sheppard and I am happy to assist you. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked. To complete the unlock, simply: 1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity. 2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone. 3. Backup and restore your iPhone using iTunes. For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414. 4. After restoring, your iPhone will be unlocked. Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198. For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service. Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business. [/quote] Току що ресторнах. Не ми излезе 'Congratulations...', но телефона се активира без проблем и вече е ФО. Цитирай
1n50mn1ac Публикувано Май 5, 2012 Публикувано Май 5, 2012 (редактирано) При мене греда We are unable to complete your request at this time due to the following reason: - No valid current or former mobile/account number associated with request. Редактирано Май 5, 2012 от 1n50mn1ac Цитирай
kal1ch Публикувано Май 5, 2012 Автор Публикувано Май 5, 2012 Опитвай докато не стане. Вчера ми пратиха 2 подобни отказа, но след още 3 опита попаднах на служителка, която извърши процедурата за по-малко от 2 часа. Цитирай
1n50mn1ac Публикувано Май 5, 2012 Публикувано Май 5, 2012 Благодаря , ще пратя още 1 email.По принцип имам Prepaid card на АТТ , но едва ли ще мине номера , в краен случей ще им дам номера на предплатената карта да видим какво ще стане . Цитирай
liomojo Публикувано Май 5, 2012 Публикувано Май 5, 2012 Аз днес звъннах по телефона през скайпа и ми дигна едно маце и си говорихме 20 минути и накрая каза , че до 48 часа трябва да им пратя по факса на +14052867560 молба за ънлок с двете ми имена , телефона ми и имела,и един кейс номер които ми даде, като на другата страница да съм и пратил и касовата бележка. Аз и казах , че сигурно не я пазя но тя каза , че трябвало да има. Та ако има някой да ми прати снимка на касов бон за айфон 4 ще съм много благодарен. Цитирай
Jekylll Публикувано Май 5, 2012 Публикувано Май 5, 2012 То и да ти прати касов бон - на него IMEI-а е написан. Т.е., едва ли ще ти свърши работа. Оставете ги тези скайпове и и-мейли! Прежалете 2-3 лева и се обадете на +18668013600. Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Май 6, 2012 Публикувано Май 6, 2012 Има една програмка MagicJack. Безплатна в AppStore. С нея може да се обаждате безплатно на всеки американски номер. Само интернет ви трябва Айде и 3-те лева спестихме. Остава да ви е що-годе читав английския.. Цитирай
viarat1 Публикувано Май 8, 2012 Публикувано Май 8, 2012 Аз изпратих вече сигурно 6 емайла обаждах се по телефона и ми искат касова бележка и това си е.Ако може някой да ми изпрати такава аз ще си променя IMEIA имам уменията ще им я снимам да я изпратя че вече много ме изнервиха Цитирай
The Shaman Публикувано Май 8, 2012 Публикувано Май 8, 2012 Преди 3-4 дни, РедмонПай, писаха, че AT&T, са затегнали положението по одобряване на заявките за отключване. Това се дължи на много злоупотреби. Май и тоя влак си отива. Цитирай
profusion Публикувано Май 8, 2012 Публикувано Май 8, 2012 А възможно ли е като са ми го отключили, един ден да решат да го локнат отново .... Цитирай
The Shaman Публикувано Май 9, 2012 Публикувано Май 9, 2012 Дали някой ще се занимава с твоя телефон Ето новите условия по отключването. Моля някой да ги преведе: AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: • The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for their account. • The iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied • The iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. **AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and for a person who purchased the iPhone from an authorized location at the ‘no commitment’ price and can provide proof of purchase. 1 Цитирай
viarat1 Публикувано Май 9, 2012 Публикувано Май 9, 2012 Някой знае ли дали ако се обадя в магазина в Маями от който е закупен телефона могат по имея да ми изпратят копие от бележката за закупуването му ,защото не я пазя все пак това беше преди около 2 години. Цитирай
Jekylll Публикувано Май 9, 2012 Публикувано Май 9, 2012 Могат. А ако е закупен от Apple Store би трябвало да си получила на мейла си и копие на бележката в pdf формат. Цитирай
viarat1 Публикувано Май 9, 2012 Публикувано Май 9, 2012 Да закупен е от apple store Aventura в Маями но ми го купи приятелка която живее там с която обаче нямам връзка сега и най вероятно тя е дала тогава нейния емайл и данни . Та мисълта ми е дали като им дам имея те могат на мен да ми пратят дубликат. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.