Viiipeer Публикувано Ноември 7, 2023 Публикувано Ноември 7, 2023 Тези от iStyle се бяха излъгали за кратко време за безлихвени оферти от УниКредит, но бързо ги махнаха от сайта, това дали е опит да "Заключат" бързи сделки предвид че нямат наличности :Д Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 8, 2023 Публикувано Ноември 8, 2023 Това по-скоро са си оферти на UniCredit, не са на Айсталци. Цитирай
Viiipeer Публикувано Ноември 8, 2023 Публикувано Ноември 8, 2023 Това ясно, обаче са субсидирани и съответни изведнъж изчезнаха от сайта им, това ми направи впечатление. Цитирай
seldom Публикувано Ноември 13, 2023 Публикувано Ноември 13, 2023 Здравейте, някой от вас, който притежава новия модел, имал ли е проблем с устройстовто?. Питам, тъй като имам познати, които са недоволни и вече са ползвали сервиз, във връзка с прегрявания, проблем с дисплея, шум при разговор и така нататък. Цитирай
londongunner Публикувано Ноември 13, 2023 Публикувано Ноември 13, 2023 Аз го имам от 10 дни, абсолютно никакви проблеми нямам от гореизброените.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
ML16 Публикувано Ноември 14, 2023 Автор Публикувано Ноември 14, 2023 15 Pro Max от Yettel, ползвам го от първия възможен ден, никави проблеми. За мен е страхотен телефон, камерата и видеото са уникални. 1 Цитирай
Viiipeer Публикувано Ноември 14, 2023 Публикувано Ноември 14, 2023 +1 и аз го имам от pre-order-a. Това ми е първото Apple устройство и е страхотен телефон. Цитирай
Павел Василев Публикувано Ноември 18, 2023 Публикувано Ноември 18, 2023 Колеги, вече 3 месеца ползвам моя iPhone 15 Pro Max и Watch Ultra 2, Apple си е Apple, това нещо просто е направено да работи, меко казано перфектно, забравих какво е да правиш рестарти, да чистиш кешове и т.н. простотии типично за андроид, да не кажа голяма дума и да не урочасам моя iPhone (пу-пу) , едва ли ще се върна на андроид някога, много съм доволен от съответните две устройства, даже се ядосвам че от по-рано не съм преминал към Apple, но по-добре късно отколкото никога нали, поздрави 1 1 Цитирай
venelin111111 Публикувано Ноември 18, 2023 Публикувано Ноември 18, 2023 Павка, поредния доволен фен си. Само пристрастни към “робота” няма да те разберат. И аз имам колега който за сефте взе айфон ,13 е неговия и е доволен, но е въпрос на избор все пак.Sent from my Айфон using Tapatalk 1 Цитирай
stangen Публикувано Ноември 18, 2023 Публикувано Ноември 18, 2023 И нагризаните устройства си имат трески за дялане. Няма перфектна ОС и хардуер. Особено от както си изгониха тестерите и в момента клиентите (тоест ние) го играем тестери. 4 Цитирай
mirror Публикувано Ноември 18, 2023 Публикувано Ноември 18, 2023 Така и не разбрах какво е Андроид ОС, от Symbian директно скочих на iOS (3GS). После хвърлих едни пари за машина, на която да сложа Хакинтош и 2 години по-късно бях с iMac. 1 Цитирай
ayl Публикувано Ноември 20, 2023 Публикувано Ноември 20, 2023 Да, по темата. Има ли вече налични бройки про при операторите? Някой знае ли? Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 21, 2023 Публикувано Ноември 21, 2023 В А1 е тегава работата. Много рядко имат налични и то определен цвят и памет, демек избор никакъв. Цитирай
ludiamax Публикувано Ноември 21, 2023 Публикувано Ноември 21, 2023 В онлайн магазина на А1 има. Цитирай
profusion Публикувано Ноември 21, 2023 Публикувано Ноември 21, 2023 преди 31 минути, ludiamax написа: В онлайн магазина на А1 има. Не знам кога са получили бройки, ама познат чака преподписване и заявен про макс повече от 5 седмици вече.... Цитирай
ayl Публикувано Ноември 23, 2023 Публикувано Ноември 23, 2023 Тая година не е като другите май. Толкова пък да няма в края на ноември не е било. 1 Цитирай
stangen Публикувано Ноември 23, 2023 Публикувано Ноември 23, 2023 Уж в А1 се очакват скоро доставки. Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 29, 2023 Публикувано Ноември 29, 2023 Пълни глупости говорят в А1. И мен ме успиваха, че имали проблем в началото, но вече доставките били редовни и имали бройки. От 23.09.2023г. чакаме на жената бял Pro Max 256 GB, но уви. Седи тя си с изтекъл договор, а те само повтарят "никъде няма налични". Затова миналата седмица ми писна и й взех от istyle, натурален 512-ка и се приключи. Като им се обадих на А1, да откажа преордъра, зарадваха се все едно им направих поръчка за 10 нови карти. И веднага ми промениха статуса на поръчката от "приета поръчка", на "получихме информация за отказана пратка". Набрах ги отново и ги направих на г...з, аз пратка не съм получавал, че да я отказвам, откзал съм забавена поръчка. 2 Цитирай
Viiipeer Публикувано Ноември 29, 2023 Публикувано Ноември 29, 2023 Колега, има разлика от "приета" поръчка за обработване и "доставена" такава. Цитирай
venelin111111 Публикувано Ноември 29, 2023 Публикувано Ноември 29, 2023 Да , но колегата не е получил заявената стока от А1, ще се въздържа от епитети към оператора , но аз също съм им ял “кашите” преди време.Има ли значение как ще го наречем това и ако има какъв е смисъла…ще му доставят 15 про ли?Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
venelin111111 Публикувано Ноември 30, 2023 Публикувано Ноември 30, 2023 Офтопик:Крайният резултат е ясен, айфон няма…и не защото колегата не иска , а защото най-вероятно доставката му ще се забави дълго време. Аз лично устройства не купувам от моя оператор , има толкова много начини ..Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 30, 2023 Публикувано Ноември 30, 2023 (редактирано) на 29.11.2023 г. в 17:33, Viiipeer написа: Колега, има разлика от "приета" поръчка за обработване и "доставена" такава. Колега, това не го разбрах. Иначе се ядосах на оператора, защото сега в профила ми в А1, в ‘“моите поръчки”, срещу тази поръчка седи статус "получихме информация за отказана пратка", т.е. аз съм нелоялен клиент и съм им отказал/върнал вече изпратена поръчка. Те също подлежат на контрол и те също трябва да се обясняват за неизпълнени или забавени поръчки, но така прехвърлят сякаш камъка в моята градина. За което следващия път, когато отново направя поръчка, спокойно могат да ме пратят в трета глуха да си чакам, защото както казах, аз съм нелоялен клиент. Редактирано Ноември 30, 2023 от niksan76 1 Цитирай
Милен Орцев Публикувано Ноември 30, 2023 Публикувано Ноември 30, 2023 (редактирано) Имат си статуси на поръчки, явно няколко. Не могат да пишат кой, каквото иска като статус. Чисто технически, ти като клиент наистина си се отказал от поръчката. Сега, че няма механизъм, по който да ги държим отговорни за периода на доставка е друг въпрос.Отказването от поръчка не се третира като нелоялност, от страна на клиента. Редактирано Ноември 30, 2023 от Милен Орцев Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 30, 2023 Публикувано Ноември 30, 2023 Този сценарий не ми се случва за пръв път. Само дето преди си пишеха, както е “отказана поръчка”, а сега объркаха поръчка с пратка. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.