Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Да се върнем на нашето законодателство тогава. Купуваш го с договор от Глобул. Преценяваш, че проблема с антената е значим за теб. Отиваш да го върнеш на Глобул. И те ти казват няма проблем.

Развалят договора!?! И ти връщат парите?! И по силата на кой закон, ще трябва да развалят договора заради перфектно работещ телефон?!

Какво се казваше в една реклама - еееех мечтииии :D

Публикувано

По ЗЗД можеш да го развалиш ако не е уговорено с продавача "друго"!

Публикувано

Моля те, цитирай ми нормата от ЗЗД на която ще стъпи това "разваляне". И един въпрос. Чел ли си договор на Глобул?

Публикувано

ammcfc казах само, че това е нормата на която може да се стъпи, а какво е написано в договора имах предвид в горния пост ако не е уговорено друго. Не искам да споря с никой. А за глоб@л не съм им чел договорите и не ги харесвам като компания и за това не съм към тях.

С най добри пожелания!

Публикувано

Приятелю, излишно е да споменавам какво количество жалби постъпват от хора, които не могат да прекратят автоматичното продължаване на договора си...камо ли да го прекратят още първия месец. Това в нашата реалност става, ако си платиш всички месечни такси за целия срок на договора (при това пак с трудности), а да им върнеш й апарата е просто утопия.

Публикувано

Съгласен съм с теб, но в закона пише, че всяка една от страните има право да прекрати договора/ако намери основания за това, а те са записани също в този закон/, нали все пак Договор е съглашение между двете страни. Ако го няма това съглашение няма договор/ договор също може да няма и при липса на някой реквизити, но не ми се навлиза в повече подробности/. Но по принцип си абсолютно прав!

Публикувано

Миналата година хора с твойто мислене ми казаха, че няма как да си взема парите заради 1 изгорял пиксел, ем грешаха. Има хора и хора, на някой може и да не му върнат парите, на други ще ги върнат и ще се извиняват. В България още го няма телефона, а като дойде най-вероятно този проблем ще е забравен. Аз коментирах писмото от епъл и визирах САЩ, където хората, притежатели на новия телефон, е най-голям.

П.П. Дори след това, което сподели относно Водафон и Ориндж все си мисля, че шанса е епъл ритейл стор да ти върнат парите за телефона е близък до 100%, въпрос е някой да пробва по напористо.

Публикувано (редактирано)

Абе някои хора тук или не искат, или май по– скоро – не могат да мислят.

На какъв още език да се обясни, че ще заменят или върнат парите за телефона само ако същият е дефектен. След като производителят не квалифицира проблема с антената като дефект – на какво основание ще заменят годна и перфектна стока, или пък ще връщат пари(т.е.– разваляне на договора с всички произтичащи от това последици, неустойки и т. н.) Отговор – няма такова! Налице е перфектен договор, с перфектно изпълнение от страна на продавача (производителя). Нали именно за избягване на тези последици Епъл отказват да назоват нещата с истинското им име – ДЕФЕКТ!

А що се отнася до тълкуванията на норми от ЗЗД – не правете каша от кой чул това, ама разбрал онова. Развалянето на договор е поставено в зависимост от разписани в закона основания, и не става просто ей така, а пък ако има мераклия за такова "ей така, не ме кефи" – ще си плаща като поп неустойки, претърпени вреди, пропуснати ползи и прочие. Това, което всъщност се опитва да обоснове alessandros не е разпоредба в ЗЗД, а по–скоро в ЗЗП – че в 7–мо дневен (обикновено) срок след сключване на договор, купувачът може да го анулира.

Ама в БГ условия, и то при мобилен оператор – да, ама – не!

Редактирано от Sladichuk®
Публикувано

Прочетох всички страници до тук и не мога да повярвам някои от коментарите. Тук зомбитата са по-опасни от тези в Америка, защото там ги облъчват с реклами постоянно, а тука и без реклами хората са готови да го лепят със скоч и други подръчни материали. Ползвам продукти на Епъл от около 5 години. Доволен съм като цяло и с нетърпение очаквах iPhone 4, но съм безкрайно разочарован от реакцията на Епъл. Вместо да решават проблема ще сменят анимациийката на антената и ще продават скапани бъмпъри, които започнаха да пробутват още на презентацията. ПЪЛЕН АБСУРД!!! 100% са знаели за проблема и се надявам да ги осъдят яко. Докато бяха назад в класациите се стараеха повече. Напоследък много взеха ди си вярват. Хейтърски постове не могат да ме накарат да се откажа от даден продукт, но такова отношение от Епъл определено може да ме откаже от iPhone ако ще да е най-красивия, хипер хубав, ултравиолетов, турбо телефон на света. До този момент липсата на нормална свободна продажба на iPhone ме държеше на кантар да бия шута на този телефон, но ако не вземат адекватни мерки ще загубят не само мен като iPhone потребител. Понякога освен да си cool е важно и да мислиш и да имаш достойнство. Сигурен съм, че телефона е готин, ама за такива пари да се казва на хората как да го държат ми се вижда като подигравка.

Публикувано
ама за такива пари да се казва на хората как да го държат ми се вижда като подигравка.

Не ти се вижда – то си е. И то – ачик–ачик, както се казва.

Само малоумен може да не го проумее, и да продължи да се прехласва....

Публикувано

Нормално за е всяка стока да можеш я върнеш в оригиналната опаковка и без никакви забележки на продавача.

Важи за известен период след продажбата примерно 3 или 14 дена и не е необходима основателна причина като дефект например.

Не сте ли връщали стоки, които не ви харесват или каквото и да е друго. Някой път те изнудват да вземеш нещо друго ама ако си настоятелен връщат парите.

Е ако е свързано с договор за услуга няма как да стоят така нещата.

Моя iPhone 4 е без договор от Apple Store. Мога да го върна ако искам. Проверих обаче нямам и грам желание за това.

Проблема е преекспониран и раздухан и дори да има нещо ще бъде решен скоро. За една седмица ползване имам SMS за пропуснати обаждания толкова колкото когато бях с 3gs или Nokia.

Публикувано

Защо да имаш пропуснати обаждания?! Да не го носиш със закъсена антена?! :)

Явно темата е лепило е за всички най-заслепени фенове. Тези последните вместо да се ядосват на наглия лъжец Джобс, се ядосват на тези, които мислят и отстояват потребителските си права.

Публикувано

Че те всъщност не знаят, че има такова животно "потребителско право"... :)

Публикувано

Епъл няма потребители, има роби :) Особено тук :)

Публикувано

Това не беше ли форум на българските потребители и фенове на iPhone.

Какви да има хейтъри на Apple ли?

Иначе какво да се прави всяко нещо има възход и падение.

Apple са го преживяли един път с успеха на Apple ][ и падението след IBM PC.

Дано не го видим пак.

Публикувано

Ами аз съм си откровен хейтър на Епъл, особено след последната им циганска постъпка. Не отричам, че имат чудесни продукти, но никога няма да бъда кон с капаци. Аз съм човек на възраст, с претенции и изисквания, а не малоумен кретен, на който могат да му пробутват лайно за злато. Всеки сам си избира как да живее, какво да обича и мрази, както и какво пазарно поведение да има. За радост, в по-голямата си част, светът е населен с хора, чиито изисквания за качество на продуктите и услугите спомагат за прогреса. Е, има и такива, които са готови да приемат каквото им се поднесе и безропотно да си дадат парите за него. Българите са особено подходящи затова пазарно поведение, защото наследството от комунизма все още не може да бъде измито. Всъщност, Стив Джобс би бил един невероятно добър диктатор и ръководител на комунистическа партия. Ако беше живял по времето на третия райх, Гьобелс щеше да е щастлив да го има за съратник :) Всъщност, като се има предвид произходът му, надали :) Спорът в крайна сметка е напълно излишен. Телефонът има 100% доказан дефект, Епъл не искат да го признаят обаче. От тук нататък всеки сам си решава как да постъпи - да си го купи, да не си го купи, да го върне, да го хвърли или да го облепи с тиксо.

Публикувано
:) Епъл и глобул взеха да си подхождат...
Публикувано

Че то иначе щяха ли да са си партньори....

да си го купи, да не си го купи, да го върне, да го хвърли или да го облепи с тиксо.

Не си изчерпателен в алтрнативите – може и да си го рамкира (за акцент върху бъмпъра– върху черен фон), и окачи на видно място в хола си; или пък за дамите – да се ползва по "особено предназначение", предвид една приятна функция... Само дето това–последното, не знам дали ще е безопасно, предвид ефектите на този специфичен БЪГ–НЕДЕФЕКТ – "окъсяване на антена", свързано с някакви там тоци, и прочие :rolling:

Публикувано

Аз доста се двоумях дали да си го купя след като разбрах за недостатъците му. Яд ме е, че си продадох 3GS-а и сега се тормозя с 3G-то на жена ми. На този етап съм се отказал от покупката на iPhone 4, намерих по-практично приложение за 3-те бона, които бях заделил за iPad и iPhone 4, купих си kayak :) Мисля за в бъдеще да отделям повече пари и време за спорт и забавления от колкото за електроника. Съветвам ви и вас да направите същото :)

Публикувано

Още те чакам да ми го покажеш. Толкова ли не можеш да изгребеш 50 км. до мен? :)

Публикувано

А това е най хубавото което си направил. В последно време всички сме се зомбирали, но аз лично карам и АТВ, Джет, Ски - все пак живея в Самоков/всичко ми е на пет минутки разстояние-язовир, планина, река гора/ и всяка една свободна минутка съм на нещо екстремно, доста пари гълта а и болки в последствие но....

Публикувано

Offtopic: Със средно темпо, без да си давам зор изминавам по 7км за един час. Кефа е страшен, особено след месец, когато започнат да се появяват рибки. Тогава ще дразня здраво колегите рибари :)

[ATTACH=CONFIG]4079[/ATTACH]

Публикувано

Хаха да направим форума - bgkaiak.com :D

Много тъп бъг надявам се да се оправи софтуерно - голям срам е отношението на Епъл към проблема - самодоволно и нахално.

Публикувано

В радиоелектрониката важат законите на физиката и няма как да се реши този проблем със софтуер...

Най-вероятно ще направят ъпдейт в, който с-метъра на сигнала няма да отчита вярно и ще усилят малко стъпалото софтуерно. Проблема с по-голямата консумация на ток от стъпалото ще го компенсират с някой орязан апп... С 2 думи ще замажат проблема за простите юзери и готово... Все пак хората, които разбират са малцинство...

Публикувано (редактирано)

Не мисля, че някой от нас е блеснал нито с възможност за прозорливо видение в бъдещето, нито с висока инженерингова мисъл. Който си реши да пазарува, който реши да не пазарува. После много смешно ми е да чета коментарите на една личност, като когато излязоха първите факти за аЙфона, колко бил грозен, как не било възможност това да е телефона на Айпъл, пък после кво бижу бил. Та по темата, не казвам да не пишете, просто не пишете глупости, съгласен съм, че има милиони клипове по мрежа как няма сигнал и не знам си кво още. Писна ми да ми казвате как съм си подтискъл прават и не разбирам кво съм си купил, но моля Ви хора не съм малоумен, няма да нося телефон без сигнал, безумно съм суетен и взискателен, и надейте да превръщате тази конспирация във ваша кауза. Имаме вече 4-5 телефона, всички тествахме ден два за проблем и сме забравили, и даже вече не се и сещаме за него, тъй, като бога ми не съществува баси. Поуляхме се всички. А от този скандал има огромни корпорации дето имат огромен интерес да се случи нещо подобно, както с това как се взривяваха телефони, а да познавате някой си се взривил. Та по темата, имате си права, дръжте си на тях и ако продукта Ви независимо дали е ябълка или слива ако не Ви кефи ще го върнете разбира се, а ако недай боже има дефект, даже и в тази държава ще Ви го заменят. Но престанете да инженерствате-как софтуерно нямало да стане, или дали ще си мажем лак.

По отношение на коментарите е хубаво да се правят само от реално изпитали проблема. По света и в момента няколко хиляди човека стават собственици на играчката, а Ябълката не са толкоз смели, да продължават да ги продават и да се надява да им мине номера пред толкоз напредничави момчета, както в този форум така и в още десетки хиляди. Нека мине седмица две и пак ще се върнем на тази тема, пък и в краен случай баси говорим за телефон или хайде добре смартфон, това ако беше апартамент в Люлин да пазаруваме, не знам кво щеше да правим. Извинете ме, нищо преднамерено към никого.

п/с:" А за всички глупаци който сте си купили телефона като мен-да Ви баш у кретените бързо за по една нокия с фенерче за да можем да си говорим и Смартфона само за престиж",...

шегувам се разбира се, наслаждавайте се на телефончето, и ако Ви се строши или нещо не му работи не забравяйте че сте си го взели не от МТЕЛ, ГЛобъл -/където правата ни не са на роби а на жаби/или друг някой напредничав кретен от гараж, а от компания която ще се погрижи, както се е грижила за всичките ми продукти, а те са много за последните пет години ще се погрижи и за последния. И личното ми мнение за тези продукти е, че не съжалявам за нито една стотинка която съм похарчил, а съжалявам че харча другите си пари тук в тази куха държава, която нищо не ми е дала а само ми е взимала и ме третира поне мен за

Вас не знам, като хлебарка, и даже не си прави труда да ме излъже, че ме мисли за човек.

Редактирано от netcomlan

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...